abonnement Unibet Coolblue
pi_191565375
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 10:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwah, morgen een tijdelijk oplossing fixen samen met mijn vader.
Nu hangt de schutting nog zielig.
Ow balen! Succes met klussen morgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 18 februari 2020 @ 10:52:28 #202
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191565421
Welk boek is het CotS?

Jammer van de schutting @Sarabi, altijd vervelend als dat soort dingen er tussendoor komen. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191565828
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Welk boek is het CotS?

Jammer van de schutting @:Sarabi, altijd vervelend als dat soort dingen er tussendoor komen. }:|
De achterkant van Facebook - Sjarrel de Charon
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191566397
Zojuist zo'n leuk haakboek uit de bibliotheek gehaald.



Voor het beste vriendinnetje van m'n dochter wil ik de Alpaca of Eenhoorn maken. En voor hier in huis de vleermuis en de kikker. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191566409
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:11 schreef Sumppi het volgende:
Zojuist zo'n leuk haakboek uit de bibliotheek gehaald.

[ afbeelding ]

Voor het beste vriendinnetje van m'n dochter wil ik de Alpaca of Eenhoorn maken. En voor hier in huis de vleermuis en de kikker. O+
Wat schattig O+ Veel haalplezier dus :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191566424
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat schattig O+ Veel haalplezier dus :*
Ja, even kijken of ik de haaknaalden kan vinden vanmiddag. Het is al lang geleden dat ik een diertje haakte. Breien is meer mijn ding, maar deze zijn zo leuk!

Jouw Alpaca vind ik trouwens toffer, maar ik zie me echt niet al die lusjes haken. :o :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191566434
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:13 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, even kijken of ik de haaknaalden kan vinden vanmiddag. Het is al lang geleden dat ik een diertje haakte. Breien is meer mijn ding, maar deze zijn zo leuk!
Succes met zoeken en het gaat je wel lukken :* Gewoon geduld hebben en ze zien er niet zo moeilijk uit. You can do it *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191566445
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:13 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, even kijken of ik de haaknaalden kan vinden vanmiddag. Het is al lang geleden dat ik een diertje haakte. Breien is meer mijn ding, maar deze zijn zo leuk!

Jouw Alpaca vind ik trouwens toffer, maar ik zie me echt niet al die lusjes haken. :o :D
Net te laat voor de edit

Nee... die alpaca wissel ik heel vaak af met wat anders, want het is niet gewoon de lusjessteek (die snel gaat), maar telkens tien lossen... en dat werkt gewoon traag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 18 februari 2020 @ 12:16:41 #209
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191566454
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:11 schreef Sumppi het volgende:
Zojuist zo'n leuk haakboek uit de bibliotheek gehaald.

[ afbeelding ]

Voor het beste vriendinnetje van m'n dochter wil ik de Alpaca of Eenhoorn maken. En voor hier in huis de vleermuis en de kikker. O+
Wat een leukerds!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191566456
maar ik "moet" even doorwerken, want mijn projectenla is vol... dus die moet even leeggewerkt worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 18 februari 2020 @ 12:17:28 #211
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191566467
Eerstewereldproblemen, er zijn twee pakjes voor me afgeleverd, maar ik ben op de fiets en ik twijfel of ik ze mee kan nemen dan. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191566522
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerstewereldproblemen, er zijn twee pakjes voor me afgeleverd, maar ik ben op de fiets en ik twijfel of ik ze mee kan nemen dan. _O-
Aww moet er anders een pakketje achter blijven?

Ik zit ook te wachten op pakketjes.....

Wel tussendoor aan het haken, nog 1 toer en dan begin ik aan de laatste week van de Rozeta CAL.
pi_191566528


Moet lukken toch!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191566550
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerstewereldproblemen, er zijn twee pakjes voor me afgeleverd, maar ik ben op de fiets en ik twijfel of ik ze mee kan nemen dan. _O-
Heel herkenbaar... veel succes... Heb je geen fietstassen oid?

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aww moet er anders een pakketje achter blijven?

Ik zit ook te wachten op pakketjes.....

Wel tussendoor aan het haken, nog 1 toer en dan begin ik aan de laatste week van de Rozeta CAL.
_O_ respect voor dat werk!

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:22 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Moet lukken toch!
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 18 februari 2020 @ 12:33:03 #215
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191566636
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 12:22 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Moet lukken toch!
:D :D

En wel fietstassen, maar ik weet niet precies hoe groot de pakjes zijn. _O- Gelukkig kan ik als het moet tussendoor wat op m'n werk droppen als het écht te groot is om mee te nemen. :D (De afhaalpunten zijn op zich op prima loopafstand, dus dat scheelt al)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191568848
Vandaag was super gezellig :) Lekker gekletst, was heel fijn. Mijn nieuwe boekjes zijn binnen, dus straks mee bezig. Alleen eerst even mijn hoofd tot rust laten komen. Ben erg moe, overprikkeld en emotioneel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:09:54 #217
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191569033
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag was super gezellig :) Lekker gekletst, was heel fijn. Mijn nieuwe boekjes zijn binnen, dus straks mee bezig. Alleen eerst even mijn hoofd tot rust laten komen. Ben erg moe, overprikkeld en emotioneel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super dat je zo sterk voor haar bent! En je mag best verdrietig zijn voor iemand anders. Soms lucht even huilen dan heerlijk op.
pi_191569036
Gelukkig lag dit op de mat te wachten. Wanneer ik het weer doe ga ik ze inwijden (vanavond of morgen)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:12:20 #219
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191569059
Hier druk aan het werk, en weer veel last van mijn rug. De reden waarom ik pijn heb maakt me nog steeds verdrietig.... gisteravond was weer ff heftig.
pi_191569077
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:09 schreef Patapon het volgende:

[..]

Super dat je zo sterk voor haar bent! En je mag best verdrietig zijn voor iemand anders. Soms lucht even huilen dan heerlijk op.
Tuurlijk toch :) ja... ik word er rustig van... dus even afleiding zoeken en weer loslaten

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:12 schreef Patapon het volgende:
Hier druk aan het werk, en weer veel last van mijn rug. De reden waarom ik pijn heb maakt me nog steeds verdrietig.... gisteravond was weer ff heftig.
Wat ontzettend vervelend van je rug... Dikke knuffel meid... Hopelijk ga je er iets voor vinden, want volgens mij lijd je echt enorm eraan..
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:17:04 #221
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191569113
Helaas, ik zal ermee moeten leren leven.
Als de pijn zo hevig is komt de oorzaak naar boven en word ik boos en verdrietig. Het had niet nodig geweest dat ik pijn heb....alleen omdat iemand zijn handen niet kon thuis houden.....
pi_191569160
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:17 schreef Patapon het volgende:
Helaas, ik zal ermee moeten leren leven.
Als de pijn zo hevig is komt de oorzaak naar boven en word ik boos en verdrietig. Het had niet nodig geweest dat ik pijn heb....alleen omdat iemand zijn handen niet kon thuis houden.....
Ow... sorry hier weet ik geen zinnig woord op te zeggen... alleen ik voel me plaatsvervangend boos door je bericht.

Een hele dikke knuffel meid...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 18 februari 2020 @ 16:29:05 #223
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191569268
Geen sorry nodig hoor....en dank voor de knuffel. :*
pi_191570159
Sterkte Patapon, geen woorden voor.
pi_191576032
Vanavond weer fijn lesgegeven

Nu even een maand geen trainingen door vakanties en andere verplichtingen
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:27:33 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191576186
Dames. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_191578926
Goedemorgen allemaal :)

Gisteren was ik erg moe en wiebelig, maar een nacht slaap heeft me goed gedaan. En misschien draai ik me zo nog eens om :)

Ik heb een hele lijst gemaakt gisteren over wat ik in mijn nieuwe (en andere) boekjes ga maken. Even een flinke klus, maar wel een van de leukste klussen die er bestaat :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191579365
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 05:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
En misschien draai ik me zo nog eens om :)

Ik wou net zeggen...dit zijn geen tijden om op te staan joh
pi_191579374
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 06:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen...dit zijn geen tijden om op te staan joh
Te vroeg naar bed gegaan en nu dus klaar wakker. Vanmiddag of eind van de ochtend ga ik gewoon nog even lekker slapen, dan houd ik het komende avond ook gewoon vol tot normale bedtijden.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191579600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag was super gezellig :) Lekker gekletst, was heel fijn. Mijn nieuwe boekjes zijn binnen, dus straks mee bezig. Alleen eerst even mijn hoofd tot rust laten komen. Ben erg moe, overprikkeld en emotioneel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij getuigt het enkel van empathie dat je voor haar huilt. Iemand die je lief hebt zien strijden is gewoon klote en de machteloosheid vreet dan aan je.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191579606
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 16:17 schreef Patapon het volgende:
Helaas, ik zal ermee moeten leren leven.
Als de pijn zo hevig is komt de oorzaak naar boven en word ik boos en verdrietig. Het had niet nodig geweest dat ik pijn heb....alleen omdat iemand zijn handen niet kon thuis houden.....
Jeetje, dat is heftig. En ik kan me je woede dan wel voorstellen :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191580159
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 07:40 schreef LeSage het volgende:

[..]

Volgens mij getuigt het enkel van empathie dat je voor haar huilt. Iemand die je lief hebt zien strijden is gewoon klote en de machteloosheid vreet dan aan je.
Daar heb je wel gelijk in :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191580761
Goedemorgen :W

Even wat dingen in huis doen en dan vanmiddag naar de schutting kijken (als het droog blijft)
pi_191582889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Even wat dingen in huis doen en dan vanmiddag naar de schutting kijken (als het droog blijft)
Op het nieuws zeiden ze toch dat het vanavond pas gaat regenen... ik duim voor je dat dat klopt. Succes ermee :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191582914
Net uit mijn graf gekropen poging twee :)
Voordat ik weer naar mijn kribbe in ging ik heb drie boekjes bijgewerkt (ik heb drie boekjes die dagelijks "moeten") en de nieuwe ga ik straks even opstarten. Spannend altijd om in verse boekjes te beginnen. De eerste fout moet gemaakt worden voordat het ontspannen wordt, maar ik ga niet expres fouten maken.

Maar eerst even wakker worden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191583776
Schutting is weer tijdelijk gemaakt. In het voorjaar gaan we het beter doen.
pi_191583895
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:49 schreef Sarabi het volgende:
Schutting is weer tijdelijk gemaakt. In het voorjaar gaan we het beter doen.
Als hij voorlopig maar staat toch! Goed bezig ^O^
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191583915
In totaal ben ik vandaag rond de vier uur bezig geweest met mijn boekjes. Even wat anders, ben nog niet klaar ermee, maar eerst even iets met garens doen. Ik heb mijn knutseljournal praktisch af, alleen moet de boel nog versierd worden. En mijn zie/kijk-boekje doe ik even later, ik kan even geen pen meer zien ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191584454
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Als hij voorlopig maar staat toch! Goed bezig ^O^
Precies *O*

En jij bent ook al weer druk bezig geweest
pi_191584589
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Precies *O*

En jij bent ook al weer druk bezig geweest
Nice *O*

En jep... alleen ik was de tijd vergeten. Kreeg kramp en hongen en dorst. Het perfecte moment om even lekker een broodje te eten, serie te kijken en rustig aan mijn sok breien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191584728
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Dames. :*
Hoe was het vandaag in het ziekenhuis?

En nog een :* voor Patapon.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 19 februari 2020 @ 15:06:07 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191584856
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 14:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hoe was het vandaag in het ziekenhuis?

En nog een :* voor Patapon.
Ja, gelukt! Net weer thuis (bij mijn moeder thuis). Er kunnen nieuwe gehoorapparaten komen. 8-)
The love you take is equal to the love you make.
pi_191584930
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, gelukt! Net weer thuis (bij mijn moeder thuis). Er kunnen nieuwe gehoorapparaten komen. 8-)
Kijk, dat is mooi. Is het een heel gedoe voor je om zonder rijbewijs dit soort bezoeken te doen? Of valt het wat dat betreft mee?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sumppi op 19-02-2020 15:18:37 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191585010
Bericht van de hypotheek adviseur. Eindelijk zit er schot in de zaak! Alles ligt bij de bank en ze hebben gezegd dat er zo'n 48 uur staat voor de behandeling van de aanvraag en het geven van een definitief akkoord. Het grootste deel is al gecontroleerd en staat op groen. Ik hoop zo dat het voor het weekend klaar is. Ik trek het wachten zo slecht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191585015
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, gelukt! Net weer thuis (bij mijn moeder thuis). Er kunnen nieuwe gehoorapparaten komen. 8-)
Oh dat klinkt positief! Volgens mij ben jij een super fijne dochter om te hebben. Je moeder wordt geholpen door een engel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191585023
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:15 schreef Sumppi het volgende:
Bericht van de hypotheek adviseur. Eindelijk zit er schot in de zaak! Alles ligt bij de bank en ze hebben gezegd dat er zo'n 48 uur staat voor de behandeling van de aanvraag en het geven van een definitief akkoord. Het grootste deel is al gecontroleerd en staat op groen. Ik hoop zo dat het voor het weekend klaar is. Ik trek het wachten zo slecht.
Iedereen trekt dat slecht. Wat spannend zeg... ik ga voor je duimen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191585064
Ja, Lienekien, je moeder boft wel met jou als dochter.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191585120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Iedereen trekt dat slecht. Wat spannend zeg... ik ga voor je duimen!
Dank! Ja, ik sta gewoon stil. Mensen willen afspreken, er moet een verjaardag georganiseerd, ik moet aan de slag voor een eventuele verhuizing en ik krijg gewoon niks uit mijn handen.

Wel twee potjes schaak gespeeld en alle roddels in SHO uitgeplozen. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191585143
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:19 schreef Sumppi het volgende:
Ja, Lienekien, je moeder boft wel met jou als dochter.
Inderdaad O+
pi_191585147
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 15:22 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dank! Ja, ik sta gewoon stil. Mensen willen afspreken, er moet een verjaardag georganiseerd, ik moet aan de slag voor een eventuele verhuizing en ik krijg gewoon niks uit mijn handen.

Wel twee potjes schaak gespeeld en alle roddels in SHO uitgeplozen. :')
Dat is gewoon frustrerend... zoals je zegt, je kan dan niks...
Potjes schaak en roddels lezen is goed voor je ziel, even ontspannen uit alle ophef in je leven :* Dus heel nuttig ben je bezig geweest
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')