Tja elk andere koopavond of weekendquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een "wanneer anders" effect.
Jij ook!quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:39 schreef Sumppi het volgende:
Ik ga de afwasautomaat even leeghalen. Schoonzusje komt zo op bezoek met haar baby.![]()
Fijne dag allemaal!
Mja, weet je wat het is? Als ik een dag gewerkt heb, heb ik echt geen zin meer om nog naar een koopavond te gaan en het weekend zit vaak al vol of hou ik bewust even leeg. Dus in dát opzicht snap ik de derde weekenddag wel, helemaal als het gaat om inspiratie opdoen/dingen in het echt bekijken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja elk andere koopavond of weekend(als je niet parttime werkt).
De Ikea kunnen wij ook heel goed. Het scheelt dat die hier gewoon in de stad zit. Ik doe meestal het voorwerk en dan gaan we heel georganiseerd de winkel in.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen dat vrijwillig doen op zo'n dag....
Dat geen zin hebben na een werkdag snap ik goedquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, weet je wat het is? Als ik een dag gewerkt heb, heb ik echt geen zin meer om nog naar een koopavond te gaan en het weekend zit vaak al vol of hou ik bewust even leeg. Dus in dát opzicht snap ik de derde weekenddag wel, helemaal als het gaat om inspiratie opdoen/dingen in het echt bekijken.
Zo’n beurs of stoffenspektakel is ook wel een beetje sardientjeswerk, helaas.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat geen zin hebben na een werkdag snap ik goedhet is ook meer kiezen uit 2 kwaden.
Zo als sardientjes in een blik door een woonwinkel schuifelen lijkt me alleen nog meer hel.
Dat is slim en een leuke manier van voorpretquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo’n beurs of stoffenspektakel is ook wel een beetje sardientjeswerk, helaas.
Ik denk dat ik de plattegrond maar even ga uitprinten en ga markeren waar ik in ieder geval wil kijken.
Altijd handig, dat laatste.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo’n beurs of stoffenspektakel is ook wel een beetje sardientjeswerk, helaas.
Ik denk dat ik de plattegrond maar even ga uitprinten en ga markeren waar ik in ieder geval wil kijken.
Hier heerlijk onderuit met een breiwerkje en ik voel me diep tevredenquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit is goed op-de-bank-met-warme-drank-en-dekentjes weer.
Die beurs in Assen is nog wel wat diverser, zo te zien.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Assen doen wij bewust op vrijdag in de hoop dat het dan rustiger is. Ik ben benieuwd
Je laat me opfleuren!quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die beurs in Assen is nog wel wat diverser, zo te zien.
Ik heb ook wel van die fases. Geen idee waar het aan ligt. Meestal kan ik dan ook moeilijk slapen enzo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik blijf trouwens maar piekerenstom gedoe. Ik vind steeds wel iets anders om me zorgen om te maken. Geen idee hoe het komt, hormonen?
Ik slik meestal door dus lastig om patronen te zien. Ga er vanaf nu wel op lettenquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:04 schreef Sumppi het volgende:
Naar SarabiLig je er ook wakker van? Heb je het vaker in die week per maand? Anders komt het vast niet van de hormonen?
Knuffelquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik blijf trouwens maar piekerenstom gedoe. Ik vind steeds wel iets anders om me zorgen om te maken. Geen idee hoe het komt, hormonen?
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:27 schreef Patapon het volgende:
[..]![]()
Ik was melig, en enigzins verbaasd dat het nog niet opgelost is....is namelijk het toilet van de afdeling riolering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |