Lekker! Nieuwe aankopen zijn altijd zo leukquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren bij de Wehkamp nog iets van Didi besteld, dat al even in een wenslijstje stond maar ik veel te duur vond. Nu was het meer dan 50% goedkoper. Kan het vanaf vanmiddag ophalen.
Tenzij het niet past. Maar goed, het kan altijd weer terug.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker! Nieuwe aankopen zijn altijd zo leuk
Didi stopt er ook mee toch?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren bij de Wehkamp nog iets van Didi besteld, dat al even in een wenslijstje stond maar ik veel te duur vond. Nu was het meer dan 50% goedkoper. Kan het vanaf vanmiddag ophalen.
Jammerquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:55 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Yep... zoveelste failliete keten
Ja, daarom waarschijnlijk de forse afprijzing. Ik was geloof ik net op tijd. Als de maat niet klopt is de kans klein dat ik de goede nog kan bestellen.quote:
Duimen dan maarquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daarom waarschijnlijk de forse afprijzing. Ik was geloof ik net op tijd. Als de maat niet klopt is de kans klein dat ik de goede nog kan bestellen.
Oh jammer, daar heb ik best toffe dingen vandaan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:55 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Yep... zoveelste failliete keten
Ja, ik vind het ook jammer. Veel andere ketens vind ik eenheidsworst.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh jammer, daar heb ik best toffe dingen vandaan.
Dat klinkt leuk zeg. Heb je de pop ook zelf gemaakt?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:54 schreef Lienekien het volgende:
Heb eindelijk weer eens wat anders uit de vingers gekregen dan sokken. Gisteren een tuinbroekje afgemaakt voor een vilten pop (in diervorm). Toen een patroon voor bijpassende minisokjes gezocht, proefmodel, aangepast en nu een passend modelletje.
En leve de grote voorraad sokkenwol, want ik had precies een leuke kleur bij de rest.
Je ziet dat in ieder geval wel steeds meerquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het motiveert misschien om meer zelf te maken.
Ja... dan is het minder idd... gelukkig heb ik tot nog toe altijd passende kleren gevondenquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tenzij het niet past. Maar goed, het kan altijd weer terug.
Heb eindelijk weer eens wat anders uit de vingers gekregen dan sokken. Gisteren een tuinbroekje afgemaakt voor een vilten pop (in diervorm). Toen een patroon voor bijpassende minisokjes gezocht, proefmodel, aangepast en nu een passend modelletje.
En leve de grote voorraad sokkenwol, want ik had precies een leuke kleur bij de rest.
Ik heb idd ook mijn eigen garen en naalden uitgezocht erbij... 'k Ben er heel blij mee, maar ik voelde me ook een miepert erover (de dingen die jij noemt). Desondanks ben ik wel heel blij met de patronenquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:15 schreef Muck het volgende:
Poeh...![]()
Ik ben vast een zeurpiet, maar wat valt het HP-pakket tegen zeg![]()
Verschillende diktes in het garen, de ene kleur is dikker en ruwer dan de andere, zo kun je amper netjes een poppetje maken.
Ook is de haaknaald een dun, flexibel stukje plastic, dus ik heb mijn eigen naalden er maar bij gepakt
[..]quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:21 schreef Sumppi het volgende:
[quote]Op woensdag 12 februari 2020 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dan is het minder idd... gelukkig heb ik tot nog toe altijd passende kleren gevonden
Die pop waar je eens foto's van had gestuurd? Wat leuk dat je er ook minisokjes bij maakt. Heerlijk creatief mens ben je![]()
Dan ligt het niet helemaal aan mij, hahaquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb idd ook mijn eigen garen en naalden uitgezocht erbij... 'k Ben er heel blij mee, maar ik voelde me ook een miepert erover (de dingen die jij noemt). Desondanks ben ik wel heel blij met de patronenik ga ze allemaal maken
!
Heerlijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan ligt het niet helemaal aan mij, haha
Mijn handen jeuken, maar ik ga toch even op jacht voor garen en pak dan mijn eigen naalden
Ik wil ze ook allemaal maken en zet ze dan voor mijn collectie boeken (in meerdere talen, de limited edition boekjes, cursed child er ook naast)
Wat jammerquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:15 schreef Muck het volgende:
Poeh...![]()
Ik ben vast een zeurpiet, maar wat valt het HP-pakket tegen zeg![]()
Verschillende diktes in het garen, de ene kleur is dikker en ruwer dan de andere, zo kun je amper netjes een poppetje maken.
Ook is de haaknaald een dun, flexibel stukje plastic, dus ik heb mijn eigen naalden er maar bij gepakt
Nope... hij is voor wat je krijgt zelfs duurquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat jammerwas ook geen goedkoop pakket toch?
Wat leuk. Dat doet me denken aan het muizenhuis. Je bent dan wel heel veelzijdig wat handwerken betreft: breien, werken met vilt, naaien.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:56 schreef Lienekien het volgende:
Ja, in dit geval een muis.
Is iets uit Engeland, voor de eerste kocht ik vorig jaar op vakantie een pakket. Het leuke vind ik dat de patronen die erbij zitten voor kleertjes bijna volwaardige kledingstukken zijn, maar dan dus een heel stuk kleiner.
Nou, die quotes heb ik verneukt.![]()
Wat zonde dat ze er dan geen goed spul bij stoppen. Het zijn wel leuke patroontjes.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nope... hij is voor wat je krijgt zelfs duur(volgens mij drieëntwintig euro nog wat)
Klinkt lekker.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:19 schreef Sarabi het volgende:
https://www.google.com/am(...)late-stout-cake.html
Deze ga ik vrijdag maken van ons eigen biervoor Valentijnsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |