Konden we jou maar 100% wijzigenquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:47 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door kapiteintje op 12-02-2020 09:42:17 ]
quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Konden we jou maar 100% wijzigen
KOEKOEKquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ZO HALLOquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 12 februari 2020 09:44 schreef kapiteintje het volgende:
Jc, makker. Nieuwe Keuringsdienst van Waarde over de Hollandse Garnaal al gezien?
[..]
Dat lijkt me een herhaling want die heb ik ooit eerder gezienquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:44 schreef kapiteintje het volgende:
Jc, makker. Nieuwe Keuringsdienst van Waarde over de Hollandse Garnaal al gezien?
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 12 februari 2020 09:41 schreef kapiteintje het volgende: [..] Als er dan toch twee plaatsen zijn waar je een bombrief wilt hebben...
@:Caland
Moet hij weten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
Matthijs stopt ermee na dit seizoen.
Dit kloptquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat lijkt me een herhaling want die heb ik ooit eerder gezien
[..]
Bommeroniquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:07 schreef onlogisch het volgende:
Bombrieven in Amsterdam ( @:Kingroland ) en Limburg ( @:Doublepain )
Zie NWS.
Dan zal het zijn dat ze die pas een tijd later op youtube zetten. Hij was in ieder geval enkele dagen oud op youtube.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat lijkt me een herhaling want die heb ik ooit eerder gezien
Dan kan hij stoppen met zijn wangetjes naar binnen te zuigen om jong en strak te lijken en gewoon gaan genieten van het leven in Deventer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
Matthijs stopt ermee na dit seizoen.
Geen mention gehad. Post wel afgehandeld en doorgestuurd naar @Zipportal .quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bommeroni
@:wereldgozer
@:doublepain
@:jancees
@:tjacka
@:tarado
@:karina
@:lenny_leonard
De staat zal wel weer ordinair geld willen verdienen #NEXIT @Scrummie2.1quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan zal het zijn dat ze die pas een tijd later op youtube zetten. Hij was in ieder geval enkele dagen oud op youtube.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De staat zal wel weer ordinair geld willen verdienen #NEXIT @:SCRUMMIE2.1
Samsung. Derhalve niet geklikt.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Samsung. Derhalve niet geklikt.
Wederom niet geklikt.quote:
Geen iphone derhalve niet gekliktquote:
Plastic fantastic.quote:
heb ik alquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wederom niet geklikt.
@:Doublepain en ik gaan voor de iPhone.
1 keer in het echt gezien, ik schrok me dood, scheelt toch wel 2 of 3 dimensies, wat een enge kop heeft die gastquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kan hij stoppen met zijn wangetjes naar binnen te zuigen om jong en strak te lijken en gewoon gaan genieten van het leven in Deventer.
Vind iphones helemaal niksquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wederom niet geklikt.
@:Doublepain en ik gaan voor de iPhone.
Dan komt het dus eigenlijk goed uit dat sowieso niemand behoefte voelt om jou te contacteren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind iphones helemaal niks
Gebruik die van mij zo min mogelijk
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan komt het dus eigenlijk goed uit dat sowieso niemand behoefte voelt om jou te contacteren.
@GGMMquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:29 schreef Zipportal het volgende:
Och wat jammer dat DWDD nu stopt. Anders had Anne Fleur haar zielige verhaal kunnen in dat programma.
zielige verhaal kunnen in dat programmaquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:29 schreef Zipportal het volgende:
Och wat jammer dat DWDD nu stopt. Anders had Anne Fleur haar zielige verhaal kunnen in dat programma.
Gelachen en afgehandeld, bedankt makkerquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:GGMM
@:onlogisch
@:JanCees
@:Elan
Mentions gestrooid.
Geklikt, dank je.quote:
Ben je al klaar voor Dennis?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelachen en afgehandeld, bedankt makker
Wat staat hier??quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:29 schreef Zipportal het volgende:
Anders had Anne Fleur haar zielige verhaal kunnen in dat programma.
Had je deze gezien Don? Op zich wel een interessant concept omdat het je toestel zoveel compacter maakt.quote:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je deze gezien Don? Op zich wel een interessant concept omdat het je toestel zoveel compacter maakt.
Ja, maar ik vind 1500 wel wat veelquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je deze gezien Don? Op zich wel een interessant concept omdat het je toestel zoveel compacter maakt.
Schijnbaar een nog mildere variant van wat we zondag hadden, dus dat zal allemaal wel meevallen. Daarbij moet ik elke keer aan Dennis Storm denken als het erover gaatquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor Dennis?
Diana was ook leuk geweest maar moet om en om hequote:Op woensdag 12 februari 2020 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Schijnbaar een nog mildere variant van wat we zondag hadden, dus dat zal allemaal wel meevallen. Daarbij moet ik elke keer aan Dennis Storm denken als het erover gaat.
Bizar hequote:Op woensdag 12 februari 2020 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind 1500 wel wat veel
mooi ding wel maar inderdaad te prijzigquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Diana was ook leuk geweest maar moet om en om he
Ik twijfel er wel over, mijn huidige telefoon begint kuren te vertonen. (En ik heb geen Evoque meer)quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizar he.Maar jij bent toch puissant rijk, dus dacht wellicht tik je het er gewoon even voor af.
Staat natuurlijk wel deftig bij je Evoque zo'n chique klapper.
Oh echt?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus de man met paarse satijnen slofjes van 600 euro.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zwart met paarse bies.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de man met paarse satijnen slofjes van 600 euro.
Wat rijd je nu? Hoe beviel de Evoque je?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik twijfel er wel over, mijn huidige telefoon begint kuren te vertonen. (En ik heb geen Evoque meer)
Panamera en de Evoque was prima.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat rijd je nu? Hoe beviel de Evoque je?
De e-hybrid of wat voor motor?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Panamera en de Evoque was prima.
Panamera 4 V6, is een benzine. Ik ga volgend jaar switchen naar de e-hybrid.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De e-hybrid of wat voor motor?
Hahaquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Las in het weertopic dat zwaardere stormen naar vrouwen genoemd worden, dat klonk wel redelijk logisch op zich.
Bohquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Panamera 4 V6, is een benzine. Ik ga volgend jaar switchen naar de e-hybrid.
waar staat die 4 voor?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Panamera 4 V6, is een benzine. Ik ga volgend jaar switchen naar de e-hybrid.
Wat was de 'B' storm eigenlijk?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha
Nee was vanmorgen op de radio, eerst vrouw dan man enz enz.
Ja en de 'S' is de V8 versie, ik ben aan het spieken naar de GTS.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, wel logisch eigenlijk, ik wist niet dat die er ook 4WD was
Ik wist niet dat er ook diesels waren, maar dat is gewoon belachelijk...quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, wel logisch eigenlijk, ik wist niet dat die er ook 4WD was
die hatchback vind ik ook mooi en V8 is uiteraard wel lekkerder rijdenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja en de 'S' is de V8 versie, ik ben aan het spieken naar de GTS.
Tsja, als je veel zakelijk rijdt...aan de buitenkant zie je het toch niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook diesels waren, maar dat is gewoon belachelijk...
Die hatchback is inderdaad heel gaaf ja.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hatchback vind ik ook mooi en V8 is uiteraard wel lekkerder rijden
mwa is toch wel een beetje vloeken in de kerk, die motoren zijn van audi meen ikquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, als je veel zakelijk rijdt...aan de buitenkant zie je het toch niet.
Maar je hoort het en je voelt het en je wéét het...quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, als je veel zakelijk rijdt...aan de buitenkant zie je het toch niet.
Zelfde als Maserati diesels, rij dan gewoon een Audi inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa is toch wel een beetje vloeken in de kerk, die motoren zijn van audi meen ik
Niet geklikt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Rijke tatta jij.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:30 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)eel-minder-hard.html
Nee, dit kan niet.
Ik heb hem even twee minuten op een gloeiend hete mok koffie gelegd, alsof een engeltje op je tong poept als je hem daarna naar binnenpropt.quote:
Echt ranzig ben je.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb hem even twee minuten op een gloeiend hete mok koffie gelegd, alsof een engeltje op je tong poept als je hem daarna naar binnenpropt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt ranzig ben je.Vetlel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TPE gisteren nog gezien?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:19 schreef Caland het volgende:
Ik zag toevallig een tweet van @:ggmm voorbijkomen
Geliked
Bedankt maat!quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:19 schreef Caland het volgende:
Geliked
quote:
.twitter:teamparaatheid twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 12:20:14Vanavond om 21:30 uur aflevering 6 van TEAM PARATE EENHEID op RTL5! Kijken jullie ook? #OG #TPE ^SJ https://t.co/aiqSyhRCOC reageer retweet
Graag de tweet hier quoten gaarne.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:19 schreef Caland het volgende:
Geliked
Oh, nee. Ga ik vrijdag even kijken op videolandquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:36 schreef Zipportal het volgende:
[..].twitter:teamparaatheid twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 12:20:14Vanavond om 21:30 uur aflevering 6 van TEAM PARATE EENHEID op RTL5! Kijken jullie ook? #OG #TPE ^SJ https://t.co/aiqSyhRCOC reageer retweet
twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 12-02-2020 om 12:53:33@PieterZwartNL Zo zie je maar weer, YouTube-publiek is zwakzinnig. reageer retweet
quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Graag de tweet hier quoten gaarne.
Ik moet ook maar eens een Twitter-account aanmaken.
Ga naar SHOquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:35 schreef Elan het volgende:
https://www.quotenet.nl/e(...)bert-van-der-wallen/
[ afbeelding ]
Ben je wel 10 jaar te laat mee nuquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:37 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Graag de tweet hier quoten gaarne.
Ik moet ook maar eens een Twitter-account aanmaken.
Blijf jij dan voortaan ook lekker op Twitter met die updates over kuttweets van je elke keer? Want dat interesseert mij persoonlijk namelijk ook geen reet.quote:
Wat in het spelertopic?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf jij dan voortaan ook lekker op Twitter met die updates over kuttweets van je elke keer? Want dat interesseert mij persoonlijk namelijk ook geen reet.
Heb het over dit topic volslagen imbeciel. Je post werkelijk waar zoveel stront op een dag dat je van voren niet meer weet dat je van achteren leeftquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat in het spelertopic?
Als die spelers je niet interesseren moet je dat topic niet aanklikken.
Achterlijke mongool.
Ik heb zojuist de tweet van @GGMM geliked met mijn verse Twitter-account!quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 12-02-2020 om 12:53:33@:PieterZwartNL Zo zie je maar weer, YouTube-publiek is zwakzinnig. reageer retweet
Krijg de tyfus.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de tweet van @:GGMM geliked met mijn verse Twitter-account!
Kunnen jullie een aantal accounts aanraden om te volgen op Twitter?
Ik heb geen updates over mijn twitter gepost vandaag.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb het over dit topic volslagen imbeciel. Je post werkelijk waar zoveel stront op een dag dat je van voren niet meer weet dat je van achteren leeft
Ik ben je eerste volger.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
@realDonaldTrumpquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Bedankt maat!quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben je eerste volger.
[/Twitter-update]
Henk Bresquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat het geneuzel dat je post specifiek over jouw twitter moest gaan, volgens mij niet hé? Let nou eens op man,enorm infantiel stuk vreten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen updates over mijn twitter gepost vandaag.
WTF LUL JIJ JOH
Toeterjan!quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:51 schreef Ifrane het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Ik baal er erg van dat Wade nu al 3 titels heeft gewonnen dit jaar. Ik hoop dat Wade snel een auto ongeluk krijgt en daardoor alleen nog maar vanuit een rolstoel kan darten. Ik wordt ziek van Wade zijn succes de laatste tijd en dat mag snel definitief afgelopen zijn #rtl7darts reageer retweet
quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:35 schreef Elan het volgende:
https://www.quotenet.nl/e(...)bert-van-der-wallen/
[ afbeelding ]
https://www.flickr.com/ph(...)0400/in/photostream/quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:27 schreef GGMM het volgende:
Yolanthe heeft geen moeite met een groot leeftijdsverschil.
Mooi hoe ruimdenkend zij is.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
https://www.flickr.com/ph(...)0400/in/photostream/
Afrikaanse vrouwen hebben door ook weinig moeite mee !! En ze zijn helemaal niet hoerig.
Ik zag een melding maar geen quotequote:Op woensdag 12 februari 2020 15:27 schreef onlogisch het volgende:
Goed om te zien dat @:Kapiteintje is aangepakt in het vraag wat je wil topic. Ik kijk ook even of hij een ban kan krijgen
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:27 schreef onlogisch het volgende:
Goed om te zien dat @:Kapiteintje is aangepakt in het vraag wat je wil topic. Ik kijk ook even of hij een ban kan krijgen
Wat is ditquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Oh. Ik dacht echt dat hij van Stijn was.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
Overigens is die post ook niet van Stijn, maar ik ben nu bozer vanwege je UI.
Je had een veel mooierequote:
Nee, omdat ik dit gifje zag en hem leuk vond.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had een veel mooiere
Waarom heb je die weggedaan? Is dit omdat ik je gisteren kinderachtig noemde?
Vergeleken worden met Dr_Flash gaat door merg en been.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
Dat je @:el-stinho hier zwart probeert te maken is verder tussen jullie daar bemoei ik me niet mee.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vergeleken worden met Dr_Flash gaat door merg en been.
Sorry Stijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Leuke nieuwe UI heb je.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat valt er over te zeggen? Het is een Tesla in de ruimte.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Vertel ons alles over je nieuwe UI @:scrummie2.1
Ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Wisten jullie dat ook @:Muskusboktor57 een nieuwe UI heeft? Maar daar hoor je niemand over.
Dan heb je gisteren de SC niet goed gelezen, ouwe turfsteker.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Wisten jullie dat ook @:Muskusboktor57 een nieuwe UI heeft? Maar daar hoor je niemand over.
Gisteren heeft hij daar nog uitgebreid verslag over gedaan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:25 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan heb je gisteren de SC niet goed gelezen, ouwe turfsteker.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij daar nog uitgebreid verslag over gedaan.
Hier spreekt een expert. @fetX @Lenny_Leonardtwitter:PSVEreNoord twitterde op woensdag 12-02-2020 om 13:47:16@simonzwartkruis @RikElfrink Ook al ben je in topconditie kan dit nooit goed zijn. Een knie heeft na zo'n ingrijpende operatie vooral rust nodig. Ik hoop dat @Memphis zijn gezondheid en carrière hiermee niet in gevaar brengt. Anders is het wellicht over en sluiten ⚽🥅🏟️👚🏆 reageer retweet
Dat is toch het fototoestelmannetje?quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:38 schreef Zipportal het volgende:
Hier spreekt een expert. @:fetx @:lenny_leonardtwitter:PSVEreNoord twitterde op woensdag 12-02-2020 om 13:47:16@:simonzwartkruis @:RikElfrink Ook al ben je in topconditie kan dit nooit goed zijn. Een knie heeft na zo'n ingrijpende operatie vooral rust nodig. Ik hoop dat @:Memphis zijn gezondheid en carrière hiermee niet in gevaar brengt. Anders is het wellicht over en sluiten ⚽🥅🏟️👚🏆 reageer retweet
Ja.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch het fototoestelmannetje?
twitter:PSVEreNoord twitterde op zaterdag 01-10-2016 om 10:18:06@KNVB Als #KNVB scheidsrechter, #voetbalsupporter van #PSV en clubbestuurder bij @sv_CHC zeg ik: #scheidsbedankt. #voetbal #emotie #life https://t.co/UFe5D8de8c reageer retweet
@Muskusboktor57quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:44 schreef Doublepain het volgende:
NWS / Oplichters halen miljoenen op en Peter de V. gaat door de mangel
@:scrummie2.1
@:caland
Een man met verschillende expertises. Zeer breed georiënteerd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:38 schreef Zipportal het volgende:
Hier spreekt een expert. @:fetx @:lenny_leonardtwitter:PSVEreNoord twitterde op woensdag 12-02-2020 om 13:47:16@:simonzwartkruis @:RikElfrink Ook al ben je in topconditie kan dit nooit goed zijn. Een knie heeft na zo'n ingrijpende operatie vooral rust nodig. Ik hoop dat @:Memphis zijn gezondheid en carrière hiermee niet in gevaar brengt. Anders is het wellicht over en sluiten ⚽🥅🏟️👚🏆 reageer retweet
Doe niet zo interessant.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Zipportal koestert rancune jegens mij.
Ik geniet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het knap dat Ozturk 10 minuten vol kon pratenquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Baudetgod
[ afbeelding ]
@:Doublepain
Die zouden ze het spreekrecht moeten ontnemen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat Ozturk 10 minuten vol kon praten
een grote ouwehoer dusquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Baudetgod
[ afbeelding ]
Mooi topic!quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:44 schreef Doublepain het volgende:
NWS / Oplichters halen miljoenen op en Peter de V. gaat door de mangel
@:scrummie2.1
@:caland
Wanneer is datquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Baudetgod
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een nieuwe UI genomen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:25 schreef Zipportal het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nieuwe UI genomen.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan heb je gisteren de SC niet goed gelezen, ouwe turfsteker.
Top-users hebben dat eerlijk gezegd ook niet nodig. 💪🏿💪🏿💪🏿quote:
Nee, het is meer iets voor mensen met een identiteitscrisis, al kan ik de nieuwe keuze van befbekje wel waarderen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top-users hebben dat eerlijk gezegd ook niet nodig. 💪🏿💪🏿💪🏿
quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top-users hebben dat eerlijk gezegd ook niet nodig. 💪🏿💪🏿💪🏿
Moet jij wetenquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Vrienden
straks even rondje hardlopen
Goed bezig!quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Vrienden
Hardlopers zijn doodlopersquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Vrienden
Lekker maat.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
Vrienden
Correct. Ik vind het best knap dat jullie hem elke keer weer kunnen spotten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:38 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat je zelfs niet voor de feestdagen je UI aanpast. Als minister van FEE kan ik dit NIET waarderen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nieuwe UI genomen.
Grote kansquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker maat.
Daarna een pizza naar binnen duwen?
Hm?quote:
Dit is echt fantastischtwitter:hesterzitvast twitterde op woensdag 12-02-2020 om 14:53:11Mensen, kennen we eenzame Dick nog? Z’n zoon “spreekt” vandaag in ons lokale krantje. Het bruist hier in de polder. 👊🏼 https://t.co/q9RKRNmuEK reageer retweet
Bizar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las net dat ze in Frankrijk de guillotine tot 1977 hebben gebruikt, dat is toch een stuk korter geleden dan ik verwachtte.
Wat een bizarre plottwist.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:45 schreef Caland het volgende:
Dit is echt fantastischtwitter:hesterzitvast twitterde op woensdag 12-02-2020 om 14:53:11Mensen, kennen we eenzame Dick nog? Z’n zoon “spreekt” vandaag in ons lokale krantje. Het bruist hier in de polder. 👊🏼 https://t.co/q9RKRNmuEK reageer retweet
Genoten jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:45 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:45 schreef Caland het volgende:
In Marseille.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizar.
In Frankrijk zelf, of wellicht in een van de koloniën?
twitter:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik de reacties lees, dan heb ik het idee dat mensen de grote @:Aad300 niet helemaal serieus nemen.twitter:
twitter:Clemonfranssen4 twitterde op woensdag 12-02-2020 om 19:08:59@aad300 @FC_Emmen 😂 net zoals Obispo zeker?! Neem nog een bacootje. reageer retweet
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]twitter:Clemonfranssen4 twitterde op woensdag 12-02-2020 om 19:08:59@:aad300 @:FC_Emmen 😂 net zoals Obispo zeker?! Neem nog een bacootje. reageer retweet
twitter:OrakelHet twitterde op woensdag 12-02-2020 om 19:10:17@aad300 @FC_Emmen Gaat het verder allemaal lekker Aad, of ben je van de trap gesodemieterd? reageer retweet
twitter:Sanderafca11 twitterde op woensdag 12-02-2020 om 19:15:29@aad300 @FC_Emmen Wat had @demarktbakker in die moorkop gedaan? #wappie reageer retweet
Je bent niet meer blauw meerquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben weer veilig in Tilburg.
@:kingroland
Meer mensen zouden die overstap moeten maken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent niet meer blauw meer
Respect
Lekker maatquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Aad is niet goed wijs.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik de reacties lees, dan heb ik het idee dat mensen de grote @:Aad300 niet helemaal serieus nemen.twitter:
Jammer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heel laat antwoord, maar ik had een bammetje met ham, eentje met kaas, eentje met kipfilet en eentje met zo'n plak gebraden gehakt voor op brood.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
WAT ZIT ER OP JE BAMMETJE??
Ik tagde je eigenlijk vanwege dat Aphex Twin-plaatje wat ik heb gepost, en daar was ik enigszins geagiteerd over omdat jij het niet oppikte, maar goed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel laat antwoord, maar ik had een bammetje met ham, eentje met kaas, eentje met kipfilet en eentje met zo'n plak gebraden gehakt voor op brood.
Mijn avondeten was nasi.
Anders ga je nog even wat donkey punchen om tot rust te komen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik tagde je eigenlijk vanwege dat Aphex Twin-plaatje wat ik heb gepost, en daar was ik enigszins geagiteerd over omdat jij het niet oppikte, maar goed.
Inmiddels is de woede gezakt en kan ik als volwassen man weer verder met mijn omgeving.
M'n vriendin ligt al boven in bed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Anders ga je nog even wat donkey punchen om tot rust te komen.
Dan kun je maar beter naar bed gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
M'n vriendin ligt al boven in bed.
Ik kan wel Tae Bo gaan doen dan, nu.
Het gaat langzaam wel richting een act op.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:58 schreef fetX het volgende:
Ik heb weer enorm gelachen om yats vanavond. Wat een genot. Die ligt nog steeds met z’n benen in bed te trappelen van woede.
Ik durf in ieder geval te stellen dat hij enigszins subjectief is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het gaat langzaam wel richting een act op.
Ik ga niet teruglezen, maar ik hoop dat het een Windowlickerplaatje wasquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik tagde je eigenlijk vanwege dat Aphex Twin-plaatje wat ik heb gepost, en daar was ik enigszins geagiteerd over omdat jij het niet oppikte, maar goed.
Inmiddels is de woede gezakt en kan ik als volwassen man weer verder met mijn omgeving.
Ik vind dat jij je standaard-UI weer terug moet zettenquote:
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op donderdag 13 februari 2020 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-v-v-vier op een rij!
@:Lange_Lans
Ben jij geen vergadertijger?quote:Op donderdag 13 februari 2020 02:49 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die "It's a wrap" zegt mag van mij corona krijgen.
zit al aan espresso 5 inmiddelsquote:Op donderdag 13 februari 2020 08:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik proost met een lekker bakkie troost
Absoluut, maar 5 espresso’s?quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een goed bakkie koffie hoor.
Maat. Eindelijk kan ik het ook weer kijken. Op het bankje, FOK!vrienden erbij. Heerlijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 08:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Makker, vanavond weer voetbal.
Nah, gewoon 8 uurtjes hard gaan op jusquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Ja dat wil wel....quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nah, gewoon 8 uurtjes hard gaan op jus
net gedaan, legdayquote:Op donderdag 13 februari 2020 08:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk aan je hart ouwe. Zo gym slopen?
Koffie drink je als een eckte vent zwart zonder suiker.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Koffie drink je als een eckte vent zwart zonder suiker.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Koffie drink je als een eckte vent zwart zonder suiker.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:57 schreef fetX het volgende:
Ik drink mijn koffie zoals de toekomstige vrouw van @:onlogisch
Zwart en smerig.
HALLO DANquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:57 schreef fetX het volgende:
Zwart en smerig.
Lolquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:57 schreef fetX het volgende:
Zwart en smerig.
Zwart en smerig.
Zwart en smerig.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:KnutdeIJsbeer
@:Ifrane
GOEIEDAG ZEG DEZE WAS ONNODIGquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:57 schreef fetX het volgende:
Zwart en smerig.
Geklikt en goed gekeurd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zwart en smerig.
Geen mention gekregen, klootzak.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Was het @onlogisch weer?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die heeft een moderator weggehaald.
Als een post wordt gemodereerd dan krijg je nog wel een melding, dom varken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Was het @:onlogisch weer?
Hele lekkere plaat overigens (die track, niet onlogisch), kende hem niet
Op naar het Indie is een parodie van een genre-topic !!quote:
Je krijgt nog steeds een melding, ookal is het weggeëdit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Was het @:onlogisch weer?
Hele lekkere plaat overigens (die track, niet onlogisch), kende hem niet
Niet per se.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als een post wordt gemodereerd dan krijg je nog wel een melding, dom varken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |