Ja maar dat is het hè, soms heb je er één te weinig, dan weer één te veel. Zolang het maar ongeveer in evenwicht is, lijkt het me prima.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Nee, niemand gaat er ook van uit dat die vierjarigen dat bijhouden. Mensen mogen er echter wel van uitgaan dat de volwassenen die daar die groep vierjarigen lesgeven op zijn minst weten welke kinderen er bij die groep horen. (niet alleen dat ze het doorhebben als ze er een te veel hebben, zoals hier het geval was, maar ik zou ook graag zeker willen weten dat ze het door zouden hebben als ze er ineens een te weinig hebben.)
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef I het volgende:
[..]
Niet best.
Hier kwam net ambulance, politie, en brandweer voorrijden. Aan de overkant moest een oud vrouwtje via het balkon uit dr appartementje gehaald worden. Was ook wel even een happening.
Wel, als jullie dan zulke strenge slavendrijvers zijn juich ik nog even wat harder voor die jongen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet Rog. Die jongen moet gewoon voor de rest van z'n leven tegen z'n wil voor Ajax blijven spelen en niet zeuren
Nope, geen idee.. Ze werd op brancard naar beneden gebracht op dat ladderbakje, en daarna direct in de ambulance weggereden. Mja, veel ouderen hier in de appartementjes, dus kan van alles rondom de ouderdom zijn.quote:
Ah, okay. Hopelijk niets al te ernstigs uiteindelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:12 schreef I het volgende:
[..]
Nope, geen idee.. Ze werd op brancard naar beneden gebracht op dat ladderbakje, en daarna direct in de ambulance weggereden. Mja, veel ouderen hier in de appartementjes, dus kan van alles rondom de ouderdom zijn.
Jaar of 34?quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jabeetje jong voor mijn doen maar ach.
Hoop t ook.. Altijd sneu.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, okay. Hopelijk niets al te ernstigs uiteindelijk.
Meh, het lijkt me op zijn minst dat je aan het eind van de les evenveel kinderen wil hebben als ophalende ouders.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is het hè, soms heb je er één te weinig, dan weer één te veel. Zolang het maar ongeveer in evenwicht is, lijkt het me prima.
Tja, zo gaan die dingen in het hockeyquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meh, het lijkt me op zijn minst dat je aan het eind van de les evenveel kinderen wil hebben als ophalende ouders.![]()
En dat lijkt me een stuk makkelijker door tijdens de les te zorgen dat je geen kinderen te weinig (of over) hebt dan dat je na de les een paar ouders (of een kind) moet zien "kwijt te raken"
Ik vind het vooral ook wel bijzonder dat ze het er thuis blijkbaar niet over gehad hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Nee, niemand gaat er ook van uit dat die vierjarigen dat bijhouden. Mensen mogen er echter wel van uitgaan dat de volwassenen die daar die groep vierjarigen lesgeven op zijn minst weten welke kinderen er bij die groep horen. (niet alleen dat ze het doorhebben als ze er een te veel hebben, zoals hier het geval was, maar ik zou ook graag zeker willen weten dat ze het door zouden hebben als ze er ineens een te weinig hebben.)
twitter:hesterzitvast twitterde op woensdag 12-02-2020 om 14:53:11Mensen, kennen we eenzame Dick nog? Z’n zoon “spreekt” vandaag in ons lokale krantje. Het bruist hier in de polder. 👊🏼 https://t.co/q9RKRNmuEK reageer retweet
Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik niet naar buiten wil. Bijvoorbeeld als het regentquote:
Jeetje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:40 schreef Em31 het volgende:
Damn weten jullie die advertentie van laatst nog?[ afbeelding ]twitter:hesterzitvast twitterde op woensdag 12-02-2020 om 14:53:11Mensen, kennen we eenzame Dick nog? Z’n zoon “spreekt” vandaag in ons lokale krantje. Het bruist hier in de polder. 👊🏼 https://t.co/q9RKRNmuEK reageer retweet
Nou, ervaringsdeskundige hierquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Wow. Ja, dat gevoel bekroop me dus ook meteen toen, dat het niet zo simpel in elkaar zat.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:40 schreef Em31 het volgende:
Damn weten jullie die advertentie van laatst nog?[ afbeelding ]twitter:hesterzitvast twitterde op woensdag 12-02-2020 om 14:53:11Mensen, kennen we eenzame Dick nog? Z’n zoon “spreekt” vandaag in ons lokale krantje. Het bruist hier in de polder. 👊🏼 https://t.co/q9RKRNmuEK reageer retweet
Ah, jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:44 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij zei @:Strani (of iemand anders?) al dat het verhaal waarschijnlijk een andere kant had. Dat ging over dit toch?
Oeioeiquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:40 schreef Em31 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |