Dan gaat alles naar de klootjesquote:
Ooh, ik kijk amper op die sitequote:Op woensdag 12 februari 2020 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je klassiekers man!
https://frontpage.fok.nl/weblog/521630/1/1/50/vis-een-optie.html
En hij hakt je dan ongetwijfeld in mootjes!quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gaat alles naar de klootjes
quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
fok.nl?
Ja kutsite, moet je ook niet willen komen!
ToT, de nieuwe dichter des vaderlandquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij hakt je dan ongetwijfeld in mootjes!
Of hij breekt je allebei de pootjes.
Mwah, op z'n minst verkoopt hij je een paar stootjes.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ToT, de nieuwe dichter des vaderland
Niet alleen in slootjesquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:04 schreef Fernweh het volgende:
Nee die huppelt tegelijk in 7 slootjes
Loopt hij blij marcherend naar iedereen te zwaaien?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
Volgens mij was mini-ToT Adolf Hitler in z'n vorige leven.
Nee; als we aan het koken zijn, zit hij constant aan de gasknoppen te draaien!quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Loopt hij blij marcherend naar iedereen te zwaaien?
Phehehequote:Op woensdag 12 februari 2020 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee; als we aan het koken zijn, zit hij constant aan de gasknoppen te draaien!
Whehehe beroepsmatig is wel een goed excuus. Ligt er aan met hoeveel enthousiasme het doet!quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehe![]()
Ben ik ook een Hitler aanhanger als ik op het werk ook constant aan de gasknoppen zit?
Geef hem liever een hamer! Dan wordt die tenminste rood.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee; als we aan het koken zijn, zit hij constant aan de gasknoppen te draaien!
Ja voor een sikkel is hij nog ff wat te jong.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Geef hem liever een hamer! Dan wordt die tenminste rood.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit nu met een speentje in zijn mond naar sexy sletjes te kijken!
[quote][img]quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe beroepsmatig is wel een goed excuus. Ligt er aan met hoeveel enthousiasme het doet!
Ik wist niet dat die ouwe clown daar van hield?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[quote][img]
Ik doe het met passie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |