quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Nou nou nouquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:38 schreef superniger het volgende:
Doe er maar lacherig om domme kutten.
OM is geen Fiscusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Woordvoerder van OM:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eld-levert-weinig-op
Next.
quote:Een woordvoerder van de belastingdienst stelt tegenover Omroep West dat de bewuste tipgevers over hun beloning gewoon belasting moeten betalen. 'Dat is nu eenmaal de regel,' aldus de woordvoerder van de fiscus.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
OM is geen Fiscus
https://www.omroepwest.nl(...)evers-Haagse-overval
![]()
Nog een keer fout
Tijs is wel in vorm.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Kut ik kijk Jinek omdat ik Giovanca boycot, maar het is dus topshow?
nou dat valt ook wel meequote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
Kut ik kijk Jinek omdat ik Giovanca boycot, maar het is dus topshow?
Zonder rechtsgrondslag. Doorprocederen, BD ambtenaren maken ook fouten, sterker nog, die maken best wel wat fouten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:43 schreef Oscar. het volgende:
[..]
OM is geen Fiscus
https://www.omroepwest.nl(...)evers-Haagse-overval
![]()
Nog een keer fout
Elke keer als je weer een fout maakt sterft er een accountantquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zonder rechtsgrondslag. Doorprocederen, BD ambtenaren maken ook fouten, sterker nog, die maken best wel wat fouten.
Er is nog geen uitspraak over de hoge raad met betrekking tot tipgeld vs belasting. Laat maar voorkomen.
Zij voegt echt geen ene flikker toequote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hmmm kijk later wel ff terug dan. Sorry dinsdag boycot iknu
Leuk al die termen, maar hier heb je het toch echt mis.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Zonder rechtsgrondslag. Doorprocederen, BD ambtenaren maken ook fouten, sterker nog, die maken best wel wat fouten.
Er is nog geen uitspraak van de hoge raad met betrekking tot tipgeld vs belasting. Laat maar voorkomen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:45 schreef Oscar. het volgende:
Elke keer als je weer een fout maakt sterft er een accountant
Dat zeker, maar hier heeft hij wel een punt.quote:
Moet je de insta van Misa eens bekijkenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:52 schreef Craptacular het volgende:
Wijf van krajcek ziet er nog goed uit
Nou ik zou niets betalen en ze trekken me maar voor de rechter.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Leuk al die termen, maar hier heb je het toch echt mis.
Bovendien begonnen we over particulier tipgeld.
Dat heeft ze van Sylvana.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:54 schreef Craptacular het volgende:
Giovanca heeft een cursus moeilijk kijken gevolgd
https://www.instagram.com/p/B8Yqhr5A8H0/quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet je de insta van Misa eens bekijken
Die snol moet gewoon d'r bek houden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Kaag moet nog even Baudet bashen.
Dat was altijd zo'n braaf meisje vroeger.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/B8Yqhr5A8H0/![]()
Die is goed opgedroogd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Noem je dat al bashen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Kaag moet nog even Baudet bashen.
huis tuin en keuken uiterlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is de regisseur als het goed is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:04 schreef svann het volgende:
Haar vader werkt blijkbaar nog steeds voor de redactie.
Dit soort items zitten er in voor haar.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:04 schreef superniger het volgende:
Nu een makkelijke item voor Giovanca.
https://www.geenstijl.nl/author/Mutsaerts?page=7quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:05 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat is de regisseur als het goed is.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:12 schreef Jemoederniet het volgende:
Beetje matige gasten presentatrice en onderwerpen vandaag.
Vanzelf goed blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:19 schreef Bocaj het volgende:
Vraag: Hoe gaat dat met de navelstreng bij die aap? (Er zijn geen mensen bij...)
Bijten?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:19 schreef Bocaj het volgende:
Vraag: Hoe gaat dat met de navelstreng bij die aap? (Er zijn geen mensen bij...)
Jij hebt ook wat gehoord?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:22 schreef superniger het volgende:
De meeste vrouwen schijten zichzelf onder tijdens het bevallen.
Bij hoesten niezen trek je alles aan. (spieren)quote:
wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:19 schreef Bocaj het volgende:
En als die beschadigd of verzwakt zijn niet voldoende, waardoor er urineverlies kan zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:23 schreef Bocaj het volgende:
Bij hoesten niezen trek je alles aan. (spieren)
Zal wel indrogen... en misschien afbijten!quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)weer-een-gorilla-bijquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:19 schreef Bocaj het volgende:
En zo ontstaan nergertjes lieve kijkbuiskinderenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:22 schreef superniger het volgende:
De meeste vrouwen schijten zichzelf onder tijdens het bevallen.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En zo ontstaan nergertjes lieve kijkbuiskinderen
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)weer-een-gorilla-bij
quote:Navelstreng doorbijten
De pasgeboren baby zit nog met de navelstreng vast aan zijn moeder. Die zal deze naar verwachting de komende week doorbijten.
Bijten gewoon. Sommige mensen knippen die van hun kind ook niet door, er zitten blijkbaar nog voedingsstoffen in de placenta.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zal wel indrogen... en misschien afbijten!
Blijkbaar nog dagen nadien.... totdat de placenta eruit komt...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:28 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Bijten gewoon. Sommige mensen knippen die van hun kind ook niet door, er zitten blijkbaar nog voedingsstoffen in de placenta.
Die paar minuten maakt echt niet uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:28 schreef BlackNero het volgende:
Bijten gewoon. Sommige mensen knippen die van hun kind ook niet door, er zitten blijkbaar nog voedingsstoffen in de placenta.
ja indrogen, en daarna opeten als een bifi worstjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zal wel indrogen... en misschien afbijten!
In Nieuw-Zeeland en Australië gebeurt het regelmatig dat de baby na de geboorte aan de placenta blijft verbonden, tot de navelstreng er vanzelf af valt. In Nederland kijken we nog een beetje vreemd op van deze zogeheten lotusgeboorte (maar steeds minder!). En jij?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:29 schreef svann het volgende:
[..]
Die paar minuten maakt echt niet uit.
Een placenta, die er even (vrij snel) later uitkomt, in de wieg bij je baby leggen? Yech.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:31 schreef BlackNero het volgende:
In Nieuw-Zeeland en Australië gebeurt het regelmatig dat de baby na de geboorte aan de placenta blijft verbonden, tot de navelstreng er vanzelf af valt. In Nederland kijken we nog een beetje vreemd op van deze zogeheten lotusgeboorte (maar steeds minder!). En jij?
Bij de lotusbevalling wordt de navelstreng van de baby dus niet doorgeknipt na de geboorte: het kindje blijft verbonden aan de placenta totdat de navelstreng uit zichzelf loslaat. Dit duurt in de regel een dag of 3. Dat is korter dan bij een navelstrengstomp, die tot wel tien dagen kan blijven zitten.https://wij.nl/geboorte-i(...)knippen-we-niet-door
Wel interessante shit!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:31 schreef BlackNero het volgende:
[..]
In Nieuw-Zeeland en Australië gebeurt het regelmatig dat de baby na de geboorte aan de placenta blijft verbonden, tot de navelstreng er vanzelf af valt. In Nederland kijken we nog een beetje vreemd op van deze zogeheten lotusgeboorte (maar steeds minder!). En jij?
Bij de lotusbevalling wordt de navelstreng van de baby dus niet doorgeknipt na de geboorte: het kindje blijft verbonden aan de placenta totdat de navelstreng uit zichzelf loslaat. Dit duurt in de regel een dag of 3. Dat is korter dan bij een navelstrengstomp, die tot wel tien dagen kan blijven zitten.https://wij.nl/geboorte-i(...)knippen-we-niet-door
Nee dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:33 schreef svann het volgende:
[..]
Een placenta, die er even (vrij snel) later uitkomt, in de wieg bij je baby leggen? Yech.
Wordt gewassen en ingepakt...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:33 schreef svann het volgende:
[..]
Een placenta, die er even (vrij snel) later uitkomt, in de wieg bij je baby leggen? Yech.
Correct. Kijk die Giovanca is een b-artiestje die het nu op tv probeert. Ze zou de eer aan zichzelf moeten houden en ermee kappen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:22 schreef Generationalpha het volgende:
Ergens ook wel treurig. Uit politieke correctheid wordt er iemand met een donkere huidskleur die totaal niet geschikt is neergezet, vervolgens komt er kritiek en kan links weer roepen dat we met z'n allen ontzettend racistisch zijn in Nederland.
Het Nederland van nu in een notendop.
Ziet er prachtig uit hoor. Ze is 51.quote:Op woensdag 12 februari 2020 07:30 schreef Eightyone het volgende:
Daphne Deckers heeft zich ook al laten botoxen.
Toch is ze universitair afgestudeerd als orthopedagoog. Toegegeven, bachelor en op haar 30ste maar dan ben je toch niet heel dom zou je zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Correct. Kijk die Giovanca is een b-artiestje die het nu op tv probeert. Ze zou de eer aan zichzelf moeten houden en ermee kappen.
Arme Tijs die met iemand van het niveau vmbo een actualiteiten programma moet presenteren. Het kwaliteits- en intelligentie verschil is enorm. Alsof je Messi naast een speler van FC Volendam zet.
Wellicht, maar kijk de uitzending van gister nog even na. Tijs pareert na iedere goedlul praatje van Hennis en Kaag meteen met een countervraag. Giovanca komt niet verder dan "yo powervrouwen!".quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Toch is ze universitair afgestudeerd als orthopedagoog. Toegegeven, bachelor en op haar 30ste maar dan ben je toch niet heel dom zou je zeggen.
Ik deel je mening volledig hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:27 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wellicht, maar kijk de uitzending van gister nog even na. Tijs pareert na iedere goedlul praatje van Hennis en Kaag meteen met een countervraag. Giovanca komt niet verder dan "yo powervrouwen!".
Ze is volgens mij ook echt enorm aardig en sympathiek, maar ze komt op tv heel slecht over. Ze stapt ook meteen hoog in zonder relevante ervaring.quote:Op woensdag 12 februari 2020 10:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik deel je mening volledig hoor.Ze komt echt over als iemand waar ik bij een date na 5 minuten klaar mee zou zijn, heeft niets te melden.
(Al is het wel een mooie vrouw.)
Ik heb het nooit wat gevonden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:52 schreef Craptacular het volgende:
Wijf van krajcek ziet er nog goed uit
quote:Te gast bij Op1
Hij zette al veel onderwerpen op ludieke wijze op de kaart, en vanaf aanstaande zondag doet-ie dat weer: Arjen Lubach is na een korte stop terug met Zondag met Lubach! In dertig minuten worden zeven dagen aan nieuws op satirische wijze gebracht, achter de bekende desk. Bij Op1 kijken we met Arjen terug op de hoogtepunten uit het programma. En wat kunnen we in het nieuwe seizoen verwachten?
Vandaag presenteert Red Bull de nieuwe F1-bolide, waarin Max Verstappen voor zijn eerste wereldtitel zal gaan strijden. Zorgen de aanpassingen, nieuwe snufjes en de Honda-motor ervoor dat Verstappen Honda en Mercedes weet te verslaan? En: is dit de ideale bolide om op het circuit van Zandvoort te zegevieren? Vanavond bij Op1 is Jan Lammers, voormalig Formule 1-coureur en sportief directeur van Dutch Grand Prix Zandvoort, te gast om er alles over te vertellen.
Tweede Kamerlid Leonie Sazias (50PLUS) en oncoloog Emile Voest van het Anthony van Leeuwenhoek Ziekenhuis pleiten voor een DNA-test voor kankerpatiënten om overbodige medicatie tegen te gaan. Zo kunnen nare bijwerkingen worden voorkomen en ook nog kosten worden bespaard, stellen zij. Vanavond zijn ze te gast bij Op1.
@El-Stinhotwitter:JoostVullings twitterde op woensdag 12-02-2020 om 15:03:01Vanavond bij op @op1npo start er weer een nieuwe Vullings-Lus. Kan die korter dan 7? @HenryvanLoon Oh ja, ik kom praten over het CETA-debat. Maar dat is uiteraard bijzaak. #promenade @diederikebbinge Wie maakt de Lus rond? #spannend reageer retweet
quote:Geplaagde Giovanca slaat terug naar Eva Jinek
Geplaatst op Wed 12 Feb 2020 om 8:00
De kijkcijfers van dinsdag 11 februari 2020 (SKO)
De geplaagde Giovanca Ostiana – ze is in de huidige talkshowoorlog al twee keer uitgeroepen tot de slechtste talkshowhost – slaat keihard terug naar rivale Eva Jinek. Na twee verloren dinsdagen lukte het Op1 gisteren tóch weer om ruim langs Jinek te gaan. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Inmiddels laat de uitslag van de talkshowoorlog zich echt niet meer voorspellen. Vorige week leek Jinek uit haar as te herrijzen, maar nu moet ze al twee dagen op rij Op1 voor laten gaan.
Nota bene op dinsdag, als Op1 door het – volgens kijkers – zwakkere duo Giovanca Ostiana en Tijs van den Brink gepresenteerd wordt, krijgt Jinek nu een flinke rechtse te verwerken. Op1 trok gisteren 701.000 kijkers (20 procent), terwijl Jinek er 648.000 (19 procent) had.
Ook op prime time was NPO 1 de winnaar: Opsporing Verzocht scoorde 1,1 miljoen kijkers (20 procent) en Ellie op Patrouille had er 763.000 (16 procent).
RTL 4 volgt op de voet met bijna 1,1 miljoen kijkers (19 procent) voor Married At First Sight en 692.000 kijkers (14 procent) voor Five Days Inside.
Het brons op prime time gaat naar NPO 2: Hier Zijn De Van Rossems scoorde 790.000 kijkers (14 procent) en Nieuwsuur 553.000 (11 procent).
De vierde plek gaat naar SBS 6, dat met een herhaling van Paleis voor een Prikkie 531.000 kijkers (9 procent) scoorde. Hart van Oranje trok erna 344.000 kijkers (7 procent).
JIMEKquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef Oostblokkert het volgende:
Misschien al geplaatst en offtopic, maar....
[..]
Giovanca naar RTL.quote:
Mediacourantquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef Oostblokkert het volgende:
Misschien al geplaatst en offtopic, maar....
[..]
Miljoen per jaar en een eigen platform!quote:
Prima krant.quote:
Ik weet niet hoe betrouwbaar Stichting KijkOnzerzoek is.quote:
Vroeger had je Glamorama.quote:
De dagelijkse standaard vind ik wel een kutkrant.quote:
1250 kastjes bij boomers lijkt me idd niet erg betrouwbaar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar Stichting KijkOnzerzoek is.
Alweer? Hij zat ook al bij Boulevard te shinen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik zapte even naar Jinek, zie ik Peter R in de tweede kamer.
Tim Hofman zag ik een paar jaar terug ook spreken daar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Alweer? Hij zat ook al bij Boulevard te shinen.
Mwah, ik heb daar op zich niet heel veel problemen mee. Ze zijn meestal voorman van een burger initiatief. Net zo als Jan de Hoop, die woordvoerder is van de bewoners die tegen de uitbreiding van vliegveld Lelystad. Een bekend gezicht helpt dan vaak wel. Tim Hofman moet wel worden geweerd, overal.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Tim Hofman zag ik een paar jaar terug ook spreken daar.
Ik heb daar een eng gevoel bij. Gaan we journalisten, niet dat ze die etiket heel serieus hebben, in de Kamer laten spreken? Bah, ophouden hoor.
Is van een andere omroep.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Had bijv. Tijs gewoon in laten vallen ipv een zieke Charles
Nee ik ben het daar echt niet mee eens, op je laatste zin na dan. De Tweede Kamer is een podium voor gekozen mensen. Ik hoef geen statements te horen van niet-gekozen volk, laat staan mensen die in zekere zin in de journalistiek aan het werk zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:36 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Mwah, ik heb daar op zich niet heel veel problemen mee. Ze zijn meestal voorman van een burger initiatief. Net zo als Jan de Hoop, die woordvoerder is van de bewoners die tegen de uitbreiding van vliegveld Lelystad. Een bekend gezicht helpt dan vaak wel. Tim Hofman moet wel worden geweerd, overal.
Het valt allemaal binnen de wet, er is zelfs een speciale tribune voor ''gasten'' en ''insprekers''.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nee ik ben het daar echt niet mee eens, op je laatste zin na dan. De Tweede Kamer is een podium voor gekozen mensen. Ik hoef geen statements te horen van niet-gekozen volk, laat staan mensen die in zekere zin in de journalistiek aan het werk zijn.
Dan ga ik die wet veranderen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:43 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het valt allemaal binnen de wet, er is zelfs een speciale tribune voor ''gasten'' en ''insprekers''.
Mijn stem heb je als je ook Tim Hofman opsluit. #lockhimpupquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dan ga ik die wet veranderen.![]()
Stem partij #oostblokkert
Staat in het partijprogramma. #electoraalgewinquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Mijn stem heb je als je ook Tim Hofman opsluit. #lockhimpup
De scherpste interviewer van het Noordelijk halfrond.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat Harry Mens DWDD nu presenteren.
Mensen die hun boekjes promoten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gaat Harry Mens DWDD nu presenteren.
Ikke dat volgen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef BlackNero het volgende:
Baudet zijn monoloog is veel interessanter dan deze zooi.
Ik was er niet bij en dan krijg je datquote:
quote:Te gast bij Op1
Je denkt dat je op een blind date gaat en ineens zit er een BN’er tegenover je. Wat is dan je eerste vraag? Vallen er dan ook ongemakkelijke stiltes? En misschien nog wel het belangrijkst: deel je de rekening? Op deze en andere vragen krijg je morgen antwoord in de Valentijnsspecial van First Dates… met BN’ers. Bij Op1 zijn stylist Maik de Boer en YouTuber en presentatrice Yvonne Coldeweijer te gast, zij durfden een blind date in het First Dates-restaurant aan.
🤣quote:
Nah, fanatieke orthodoxen geven problemen, van welk geloof of politieke stroming dan ookquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Moslim geloof geeft eigenlijk alleen maar problemen. (Perk het maar in!)
Jep, de PR met landen als Saoedi Arabië goed houden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De VVD doet niets tegen de import van de radicale islam want handelsbelangen.
Ah ik dacht al. Oostblokkert die de donderdag overslaat, dat kan niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jep, de PR met landen als Saoedi Arabië goed houden.
Ze ziet er weer prachtig uitquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ah ik dacht al. Oostblokkert die de donderdag overslaat, dat kan niet.
Dat kan gewoon op Fok! denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:44 schreef svann het volgende:
Denk dat er wel wat mensen zijn die even met die man willen 'praten'.
Een hoog getsie-gehalte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
quote:
Doet mij denken aan die jack russel hond die een kip wil gaan neuken... is ook een gifje van!quote:
Of je wordt docent systeembeheerder.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Werken in het onderwijs lijkt me echt afschuwelijk.
Dan zou ik nog liever systeembeheerder willen worden.
Doe dan maar liever pallets stapelen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Of je wordt docent systeembeheerder.
De kachel moet roken nietwaar?!quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Komt er wel genoeg breud op de plank?
quote:
Een van de betere idd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:58 schreef dvdfreak het volgende:
beste reclame is die van noord korea![]()
Zag laatst een docu over Noord Korea, zuidoost Rusland zit dus gewoon vol met Noord Koreaanse 'werkkampen'.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:58 schreef dvdfreak het volgende:
beste reclame is die van noord korea![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:02 schreef Oostblokkert het volgende:
Zag laatst een docu over Noord Korea, zuidoost Rusland zit dus gewoon vol met Noord Koreaanse 'werkkampen'.
Als de vrouwen die de boodschappen doen dat maar cute vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Frank Lammers is voor mij altijd de sullige Jumbo papa, swiebertje effect.
Ze zijn tegenwoordig nog ondertiteld ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Wie ziet er tegenwoordig nog reclames?
Alleen de boomers.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Wie ziet er tegenwoordig nog reclames?
Speelgoed is tegenwoordig ook een gevoelig iets geworden helaas.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Die reclame's rondom zeppelin is allemaal voor speelgoed
Voor Jinek haar topshow zekerquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zag laatst een reclame over vaginale schimmel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |