Kost je niks joh, even op de fietsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:00 schreef Guanabana het volgende:
Ik werk gewoon in mijn eigen stad en ben van deur tot deur alsnog drie kwartier onderweg, ik kan daar echt slecht tegenWant ik heb een bloedhekel aan onderweg zijn en aan OV. En nee, fietsen is ook weer net te ver.
Had ik geen kracht meer voor.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je de chauffeur ook gewoon netjes in elkaar geslagen?
Ik ben verwend, ik woonde op zo'n 10 minuten fietsen van mijn middelbare school of zelfs korterquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Kost je niks joh, even op de fiets
Ik moest vroegah elke ochtend 10km fietsen naar school en dan in de middag net zo lang weer terug! Door een bos, met een heuvel in het midden!
Was ik net zei was m'n eerste middelbare school. M'n tweede was 15/20 minuten fietsen (ook door een bos), dan ruim een uur in de bus inclusief overstap en daarna nog 10 minuten lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben verwend, ik woonde op zo'n 10 minuten fietsen van mijn middelbare school of zelfs korter
Pff wat een drama.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Was ik net zei was m'n eerste middelbare school. M'n tweede was 15/20 minuten fietsen (ook door een bos), dan ruim een uur in de bus inclusief overstap en daarna nog 10 minuten lopen.
En dat allemaal om in de wereldstad Amersfoort te geraken
Ja ik werd ook wel wanhopig van die reistijd hoor, vooral in de vroege ochtend. Vaak wel een beetje slapen in de bus maar dat is ook niet alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pff wat een drama.
Ja ik heb echt een bovengemiddeld grote hekel aan onderweg zijn, ik vind dat zo'n tijdverspilling. Kon je maar reizen zoals in Harry Potter via een portkey of apparition.![]()
Waarom is dat een probleem dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dat zou wel lekker zijn jaProbleem daarvan is dat anderen dat dan ook kunnen
Eetse!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Net een bruine bonen / kidney bonen / kapucijner chili con carne in elkaar geknutseld
Dat je schoonouders dan ook op elk moment opeens bij je voordeur kunnen staan. Of gewoon direct in je keukenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem dan?
Oja dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat je schoonouders dan ook op elk moment opeens bij je voordeur kunnen staan. Of gewoon direct in je keuken
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat je schoonouders dan ook op elk moment opeens bij je voordeur kunnen staan. Of gewoon direct in je keuken
En je woonde in Leeuwarden?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat allemaal om in de wereldstad Amersfoort te geraken
Dat bedoel ik maar, hoewel ik net te jong ben om dat live te hebben gekekenquote:
Dat nog net niet! Ik woonde in de wereldstad Speuld (gemeente Ermelo) op de Veluwe.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En je woonde in Leeuwarden?
Ik heb een collega die te jong was om Big Brother-Ruud echt meegemaakt te hebben, voelde me weer eens oud.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, hoewel ik net te jong ben om dat live te hebben gekeken
Idemquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, hoewel ik net te jong ben om dat live te hebben gekeken
Het gaat dan vooral mis bij hem hoor, niet bij jouquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een collega die te jong was om Big Brother-Ruud echt meegemaakt te hebben, voelde me weer eens oud.
Overigens heeft hij dan wel weer een kind (baby), wat gaat daar mis.
Dat was Hataii_Wim.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En je woonde in Leeuwarden?
Er zijn speciale apparition regels! Soms kan het niet!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook bij hemquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat dan vooral mis bij hem hoor, niet bij jou
Maar dat is dan wel schrikken ja
Ik heb het nooit gezien volgens mijquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
IdemMaar vroegâh de 24e rerun wel gezien
Dus niet zomaar bij iemand in de slaapkamer of badkamer bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn speciale apparition regels! Soms kan het niet!
Ah yes jij weet dat allemaalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn speciale apparition regels! Soms kan het niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |