SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
[ Bericht 2% gewijzigd door Gibson88 op 11-02-2020 14:41:20 (Haagse tepelklem ) ]Ook in moeilijke tijden.
quote:
Haagse tepelklemquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Vond hem wel ff leuk. ff een andere user in het TT-zonnetje zetten. Zie ook de edit-reden
quote:
Ja doe je bestquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Moet wel qua plaatjes even aangepast worden inderdaad. Is wat gedateerd.
Hier nietquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zon schijnt al hele dag
Ik vind hem leukquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Vond hem wel ff leuk. ff een andere user in het TT-zonnetje zetten. Zie ook de edit-reden
Ik ben nog aan het rouwen om mijn kat ...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:42 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je Geerd lief vraagt houdt hij je vast met plezier warm.
De lantaarnpalen zijn hier al wel vanaf zaterdag aanquote:
quote:
Koelquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Komt goed chatje. Volgende keer weer. En ik bedenk nog wel effe een TT waarin ie aanbod komt.
Non stop?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De lantaarnpalen zijn hier al wel vanaf zaterdag aan
Ja ,,,raar toch?quote:
Konijntje! Het wordt weer lente héquote:
Gaat wel .. zit niet lekker in mijn vel momenteel . Hoest met jou dan?quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat wel .. zit niet lekker in mijn vel momenteel . Hoest met jou dan?
Jaquote:
Het waren twee mooie minuten?quote:
Hoi haagsquote:
Ja nee is begrijpelijk hoor!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja![]()
Duurt bij mij nog wel een tijdje voor ik hier overheen ben, of het op zijn minst 'een plekje kan geven'
quote:
Wel lekker eigenlijkquote:
Ik had 3 katten , en dit was de jongste . De andere 2 waren bijna 20 jaar zoiets .. toen ze doodgingen ..ik had een hele hechte band met mijn beestjesquote:
EN een poes natuurlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had 3 katten , en dit was de jongste . De andere 2 waren bijna 20 jaar zoiets .. toen ze doodgingen ..ik had een hele hechte band met mijn beestjes
Ik had 3 katers ...of nou ja wel alle drie 'geholpen'quote:
Gaat ook wel en ook niet lekker in mijn vel. Gemengde gevoelens over een ontstane situatie met veel politiek gevolg. Maar als ik toch iets positiefs moet benoemen: iemand heeft een besluit genomen dat mij voorkomt dat ik een slecht gesprek zou gaan voeren. En die persoon voelt zich ook beter door dat genomen besluit!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat wel .. zit niet lekker in mijn vel momenteel . Hoest met jou dan?
Deze moet ik ff 3 x lezenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat ook wel en ook niet lekker in mijn vel. Gemengde gevoelens over een ontstane situatie met veel politiek gevolg. Maar als ik toch iets positiefs moet benoemen: iemand heeft een besluit genomen dat mij voorkomt dat ik een slecht gesprek zou gaan voeren. En die persoon voelt zich ook beter door dat genomen besluit!
Kan niet wachten tot de lentequote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Konijntje! Het wordt weer lente hé![]()
![]()
Doet me denken aan Aloa. Die hebben we een tijdje niet meer gehoord.
Lekker energie zuinigquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ,,,raar toch?
Zaterdagavond was er een storing in Zwollie ...alle lichten waren uit en daarna was de storing opgelost en sinds die tijd zijn ze non stop aan
Geen puf voor ..quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bel de gemeente anders even.
En anders wat extra zonlicht kan geen kwaad johquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen puf voor ..![]()
Ik vermoed dat het nog steeds met die storing van zaterdag te maken heeft .
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En anders wat extra zonlicht kan geen kwaad joh
Ik zag vorige week op tv dat ze dat ook al af willen schaffen oidquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonnebank in iedere straat.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag vorige week op tv dat ze dat ook al af willen schaffen oid
Hebben zo ongeveer alle partijen toch tegen gestemd?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag vorige week op tv dat ze dat ook al af willen schaffen oid
Dat weet ik niet meer , toen was ik ff met andere dingen bezigquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben zo ongeveer alle partijen toch tegen gestemd?
Me2quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit onder zo'n ding liggen
quote:
Ik wilde vroeger best wel graag wat bruiner zijn, want ik ben gewoon haske witquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist 20 jaar geleden al dat het slecht voor je was.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde vroeger best wel graag wat bruiner zijn, want ik ben gewoon haske wit
Vooral mijn benen zijn zo wit dat ze bijna oplichten in het donker .
Vandaar dat ik ook wel vaak zeg dat ik glow in the dark benen heb![]()
Ik heb mijn witte benen inmiddels geaccepteerdquote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb mijn witte benen inmiddels geaccepteerd![]()
Sterker : sinds 2 jaar durf ik in de zon met een korte broek te lopen
Nee , maar zo sta ik er nu in . Uren bakken in de zon is nooit iets voor mij geweest, daar heb ik het geduld niet voor .quote:
Snap ikquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , maar zo sta ik er nu in . Uren bakken in de zon is nooit iets voor mij geweest, daar heb ik het geduld niet voor .
Het is gewoon accepteren dat je nu eenmaal een bleekneus bentquote:
Herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is gewoon accepteren dat je nu eenmaal een bleekneus bent
Geen idee wat dat nou weer betekendquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ohhh valt mee dus! Zolang je je maar niet de COVID-19 schrikt!
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee wat dat nou weer betekend![]()
![]()
Iets met Corona?
Ah!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]In één keer goed!
https://twitter.com/WHO/status/1227248333871173632
Nicequote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]In één keer goed!
https://twitter.com/WHO/status/1227248333871173632
Inleveren voor een befbeurt van @Geerd toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
Geen idee wat je verder kan met die punten, maar toch gefeliciteerd!
Ik zou ook niet weten wat ik ermee moet, maar toch bedankt broquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
Geen idee wat je verder kan met die punten, maar toch gefeliciteerd!
Als een bouvier die een bak kwark leeg lebb3rtquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inleveren voor een befbeurt van @:geerd toch?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als een bouvier die een bak kwark leeg lebb3rt
Lekker aan de ramen likkenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
OVer 10 jaar, zijn eerste poging:
[ afbeelding ]
Lieve hont govvedommequote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
OVer 10 jaar, zijn eerste poging:
[ afbeelding ]
Kleur je zelf de plaatjes in dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:16 schreef puzziepie het volgende:
Zoek het allemaal maar lekker uit met die verhaaltjes
Niet college vriendelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
Bah bah bah, wat een vieze praat weer allemaal
Is haags Kluun niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:28 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, het is haags! Ik dacht ff dat je Kluun was!
Ow, daar gaat mijn klonen bingo kaartquote:
Ik heb geen kloontjes meer actief op het moment.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, daar gaat mijn klonen bingo kaart
@Werkmanquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen kloontjes meer actief op het moment.
Ik geen de bingo maar gewoon opquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen kloontjes meer actief op het moment.
Verstandigquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik geen de bingo maar gewoon op
Eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fuck klonen
wees trots op je authentieke zelf want daar is maar 1 van
Dit dus!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fuck klonen
wees trots op je authentieke zelf want daar is maar 1 van
was je stoutquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus!
Al heb ik wel nog paar andere accounts, maar daar heb ik geen toegang meer toe
own that shitquote:
2 keer wel, maar van de andere heb ik ze zelf door de schredder gehaald.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
was je stout
[..]
own that shit
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
was je stout
[..]
own that shit
dat heeft het zo moeten zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2 keer wel, maar van de andere heb ik ze zelf door de schredder gehaald.
Ja, toen was ik jong en onbezonnen. Met dit account ben ik helemaal mezelf, me and myselfquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat heeft het zo moeten zijn
toch?
goed dat jezelf hebt gevonden danquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, toen was ik jong en onbezonnen. Met dit account ben ik helemaal mezelf, me and myself
Leuk dat je er weer bent!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
goed dat jezelf hebt gevonden dan
het beste wat je kan overkomen content zijn met jezelf
Feiten borrel, feiten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok bedankt voor deze mededeling
Ik ben mezelf nooit kwijt geweest, heb alleen met vlagen bagger periodes gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
goed dat jezelf hebt gevonden dan
het beste wat je kan overkomen content zijn met jezelf
meen je dat nou?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent!!
mannelijk probleemquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben mezelf nooit kwijt geweest, heb alleen met vlagen bagger periodes gehad
dat kloptquote:
Nou, sommige vrouwen hebben daar ook last vanquote:
veel minderquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, sommige vrouwen hebben daar ook last van
Ach.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat klopt
word er niet vrolijk van
de dood is zeker maar je leven niet
Over het algemeen wel ja.quote:
Ja ligt aan jou.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
meen je dat nou?
heb je mij gemist?
het escaleert snel tussen jou en mij nu is het dan nog gezapig maar kan snel verkeerd gaan hehe
Vrouwen begrijpen vrouwen, en vrouwen hebben onderling constant ruzie!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ze noemen vrouwen toch altijd ingewikkeld
zelden noemen ze een vrouw simpel
wellicht..quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja.
Ze uiten het wellicht op andere manieren.
neehoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen vrouwen, en vrouwen hebben onderling constant ruzie!
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee niet echt
moodswings jij
Waarom doen ze het dan vaak zo lijken?quote:
Miss verkeerd opgevat.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan vaak zo lijken?
Is dit nu een verkapte toegift dat je eigenlijk een botje bent?quote:
Emoties maken je sterk, niet zwakquote:
Ik weet niet of emoties je per definitie sterk maken, maar er juist mee om kunnen gaan en ze bij andere te kunnen opvangen maakt je wel een completer en sterker persoon.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Emoties maken je sterk, niet zwak![]()
maar waarom niet? Ben je gewoon heel nuchter?
Ik weet het ook niet eigenlijk maar ik zie het zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of emoties je per definitie sterk maken, maar er juist mee om kunnen gaan en ze bij andere te kunnen opvangen maakt je wel een completer en sterker persoon.
Dat mag, emoties hebben en uiten maken je in ieder geval zeker niet zwakkerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet eigenlijk maar ik zie het zo.
Vind ik ook, juist miss niks voelen is ook niet echt een goed ding lijkt mij qua emoties. Als dingen je niks meer doen, geen gevoel erbij of emotie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat mag, emoties hebben en uiten maken je in ieder geval zeker niet zwakker
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Emoties maken je sterk, niet zwak![]()
maar waarom niet? Ben je gewoon heel nuchter?
Jij begrijptquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dit nu een verkapte toegift dat je eigenlijk een botje bent?
er is toch niks aan de hand?quote:
Jijquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
er is toch niks aan de hand?
ik zie niet wat het probleem is
ok doei danquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok doei dan
dan praten we toch niet ook goed hoor![]()
Nee, dat lijkt mij ook niet gezond. Dan ben je of dusdanig afgestompt of je hebt toch ergens een psychisch of persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vind ik ook, juist miss niks voelen is ook niet echt een goed ding lijkt mij qua emoties. Als dingen je niks meer doen, geen gevoel erbij of emotie.
Ja zoiets.. beetje robotachtigquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet gezond. Dan ben je of dusdanig afgestompt of je hebt toch ergens een psychisch of persoonlijkheidsstoornis.
Zullen we dansenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zoiets.. beetje robotachtig
Nootjequote:
Ohquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga wat anders doen
fijne avond jullie
Oehw klinkt geilquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga wat anders doen
fijne avond jullie
is goed maat. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog ff een moodsje roken me een eigen gemaakte Tia Maria en dan gaan ik zo lekker slapen.
@:haags_kwartiertje
RUSTAAAAGH
Tot morgen ochtend baggercrew
Geniet ervan en slaap lekker maat!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog ff een moodsje roken me een eigen gemaakte Tia Maria en dan gaan ik zo lekker slapen.
@:haags_kwartiertje
RUSTAAAAGH
Tot morgen ochtend baggercrew
Auwquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, boom op mijn hoofd.....
Ja zo zie je maar hoe 'vermoeid' ik ben en al door een situatie. Maar goed, misschien een nachtje slapen doet wonderen.quote:
Zeker, hoe groter zijn oren, hoe groter zijn .........quote:
HAHA ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Konijnenmans![]()
Duurt niet lang meer voor ik m'n slaapmandje ga opzoeken boys![]()
Ja veel zieke collega's......de afstand tussen m'n comfortabele bank en m'n slaapmandje is onoverbrugbaar......quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat kunnen we doen om je te helpen met het vinden van je slaapmand?![]()
Heb je een drukke dag gehad?
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Konijnenmans![]()
Duurt niet lang meer voor ik m'n slaapmandje ga opzoeken boys![]()
Pas je op dat je ook niet ziek raakt, als het een griepje is dan kan dat makkelijk overslaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja veel zieke collega's......de afstand tussen m'n comfortabele bank en m'n slaapmandje is onoverbrugbaar......
Dat konijnen erop los neuken is misschien afgeleid van zijn voorouders. Hij zal ook wel flink stampen jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, hoe groter zijn oren, hoe groter zijn .........![]()
![]()
precies wat een konijn dan nodig heeft in die periode van het jaar.
Oh dat heb ik al gehad.....bovendien zie ik mijn collega's nooit omdat wij ieder voor zich bij onze cliënten werken.....quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Pas je op dat je ook niet ziek raakt, als het een griepje is dan kan dat makkelijk overslaan.
Ook de draagtijd is relatief het kortst denk ik van alle andere dieren. Vandaar dat ze snel zijn ermee. En dieren doen het met elk dier natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat konijnen erop los neuken is misschien afgeleid van zijn voorouders. Hij zal ook wel flink stampen ja
Aha dat scheelt op zicht. Zorg wel goed voor jezelf (laat je vriend dat voor jou doenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat heb ik al gehad.....bovendien zie ik mijn collega's nooit omdat wij ieder voor zich bij onze cliënten werken.....
trustenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha dat scheelt op zicht. Zorg wel goed voor jezelf (laat je vriend dat voor jou doen)
Welterusten alvast!
Trek een nummertje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Ik mag je wel een gewone simpele ziel maar tegelijkertijd een poëet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik trek wel even geen probleem hoor![]()
![]()
Niet als je je in een hospice begeeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:09 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt alles altijd goed...
Er zijn situaties die niet meer goed komen idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Niet als je je in een hospice begeeft.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:11 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Er zijn situaties die niet meer goed komen idd.
Ja als je de geschiedenisboeken erop naslaat dan is 'het komt wel goed' een hele vreemde uitspraak.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:12 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het leven keihard...
Ligt eraan waar je naar kijkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja als je de geschiedenisboeken erop naslaat dan is 'het komt wel goed' een hele vreemde uitspraak.
Klinkt pijnlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:16 schreef ToT het volgende:
Dus Haags fantaseert niet over dikke breedbekpakisnikkels in z'n holletje?
Tja Kluun geitl zogenaamd op een breedbekpaki, dus zal hij zijn snikkel ook wel in zich willen.quote:
Pics....o neequote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja Kluun geitl zogenaamd op een breedbekpaki, dus zal hij zijn snikkel ook wel in zich willen.
Ik ken Kluun nietquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk maar naar elk willekeurig topic van Kluun!
Poohquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet maar eens een nieuwe laptop met een beetje grafische kaart nemen om de nieuwe Total Wars te spelen. Die zien er enorm goed uit
Voorbeeldje: ONZ / Zijn kleren zijn zo leukquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:20 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik ken Kluun niet![]()
Mis ik iets?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorbeeldje: ONZ / Zijn kleren zijn zo leuk
Dat is toch iets heel andersquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zijn vorige kloontje geilde zogenaamd op Van Gaal!
Visualiseer een islamitische breedbekpad met het syndroom van down die PROBEERT menselijke emoties te imiteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
Niet geklikt allemaal, ik verwacht oogaids
Trollenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, het is ook puur om te trollen.
Ja ik heb het eerder al gezien. Maar kunnen we over iets leuks hebben dan aandacht te geven aan zo'n troll?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Visualiseer een islamitische breedbekpad met het syndroom van down die PROBEERT menselijke emoties te imiteren.
Bier en tieten dan maar?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik heb het eerder al gezien. Maar kunnen we over iets leuks hebben dan aandacht te geven aan zo'n troll?
Dit idd.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik heb het eerder al gezien. Maar kunnen we over iets leuks hebben dan aandacht te geven aan zo'n troll?
Ja idd 100den uren inzitten in rome total war..quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
Vroeger Medieval II Total War gespeeld, dat was wel een mooie
Ach ik vind het eigenlijk best grappig!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:35 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dit idd.
Altijd die kutusers die zoveel aandacht krijgen
Weet niet, ze mogen van mij doodvallenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik vind het eigenlijk best grappig!
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:37 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Weet niet, ze mogen van mij doodvallen
Niet te hard roepenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja ik heb net ook een subtiele doodsverwensing gepost in 1 van zijn topics!
Zegt me niks....quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
De Warcraft trollen daarentegen
Ja die heb ik ook...stuk moeilijker...als je nederland speelt is het meer zolang mogelijk proberen te overleven eigenlijk...vind er niet veel aanquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
Bij Empire Total War kan je ook de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden spelen
Washu wha?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
De Warcraft trollen daarentegen
Is een bepaald ras die je kan spelen, kunnen voodoo en praten met jamaicaans accentquote:
West-Indie verdedigen zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook...stuk moeilijker...als je nederland speelt is het meer zolang mogelijk proberen te overleven eigenlijk...vind er niet veel aan
Yes..quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een bepaald ras die je kan spelen, kunnen voodoo en praten met jamaicaans accent
[..]
West-Indie verdedigen zeker
Ik speel geen gamesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een bepaald ras die je kan spelen, kunnen voodoo en praten met jamaicaans accent
[..]
West-Indie verdedigen zeker
Alleen MEN en dts zekerquote:
En de Spanjolen wegjagenquote:
Online wel ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen MEN en dts zeker
[..]
En de Spanjolen wegjagen
Ticket to ride is leuk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:50 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Online wel ja.
In real life wel monopoly en risk etc
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
En de lekkere brede Pakistanen importeren
quote:
Vorige week nog langs pc boer geweest ik zeg doe is een leuk pctje dan I9 gtx2060 2x een sddtje 16gig geheugen waterkoelertje...ja krijg je morgen of overmorgen wel een offerte 1 week laterrr....niks...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen MEN en dts zeker
[..]
En de Spanjolen wegjagen
Wat ben je van plan man?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vorige week nog langs pc boer geweest ik zeg doe is een leuk pctje dan I9 gtx2060 2x een sddtje 16gig geheugen waterkoelertje...ja krijg je morgen of overmorgen wel een offerte 1 week laterrr....niks...![]()
![]()
![]()
denk ik wil je geld verdienen of wat
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar de concurrent stappen danquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vorige week nog langs pc boer geweest ik zeg doe is een leuk pctje dan I9 gtx2060 2x een sddtje 16gig geheugen waterkoelertje...ja krijg je morgen of overmorgen wel een offerte 1 week laterrr....niks...![]()
![]()
![]()
denk ik wil je geld verdienen of wat
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |