SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Gelieve verwijderen
Je wilt toch een huurmoordenaar worden? Ezio krijgt ook allerlei uitvindingen van die kunstenaar.quote:
Goede vooruitzichten zijn altijd plezieriger dan uitzichtloze situaties in jouw situatiequote:Op maandag 10 februari 2020 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
En het gezinnetje is sowieso al genoeg qua zorgen en problemen.
Gelukkig allemaal wel te verhelpen en een aantal oplossingen liggen wel dichtbij.(Rijbewijs voor mevrouw ToT bijvoorbeeld zodat mini-ToT en ik niet om 5 uur op hoeven te staan als haar collega met wie ze altijd samen reist ineens niet kan enzo).
Ow op die manier. Een eckte eckte killer bunny die het op de old school manier met zijn slagtanden doetquote:Op maandag 10 februari 2020 20:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je wilt toch een huurmoordenaar worden? Ezio krijgt ook allerlei uitvindingen van die kunstenaar.
Hier is het pas net bezig. Maar gelukkig zit ik binnenquote:Op maandag 10 februari 2020 20:22 schreef Fernweh het volgende:
Zonet bij het wandelen regende het hier al flink.
Ik denk dat je er ook wel makkelijker mee door de vliegtuigbeveiliging komt.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow op die manier. Een eckte eckte killer bunny die het op de old school manier met zijn slagtanden doet
Ik ga zo douchen dan regent het ook een soort van.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hier is het pas net bezig. Maar gelukkig zit ik binnen
Ivoor mag je toch gewoon meenemen als het vast zit in je kaak toch?quote:Op maandag 10 februari 2020 20:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik denk dat je er ook wel makkelijker mee door de vliegtuigbeveiliging komt.
Als je mooie blauwe ogen hebt wel.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ivoor mag je toch gewoon meenemen als het vast zit in je kaak toch?
Jeetjequote:Op maandag 10 februari 2020 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
@:Kopjechino, je hebt bij je 1 jarig FOK! jubileum
Zou het wel echt een nieuwe zijn?quote:Op maandag 10 februari 2020 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Die Fernweh raakt al aardig ingeburgerd híer, mooie TT!
Van harte meidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei daar zeg je watquote:Op maandag 10 februari 2020 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou het wel echt een nieuwe zijn?
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:41 schreef stokj het volgende:
Van harte meidDat je nog vele reacties mag geven op dit prachtige forum!
Bespeur enige vorm van sarcasmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Zo snel als ik wen zo snel als ik ga.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou het wel echt een nieuwe zijn?
Dit kan heel dubbelzinnig bedoeld zijnquote:Op maandag 10 februari 2020 20:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zo snel als ik wen zo snel als ik ga.
Neeeee, niet meer weggaan hoor.....quote:Op maandag 10 februari 2020 20:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ga je weg dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 20:48 schreef Fernweh het volgende:
Soms is een wortel gewoon een wortel konijn.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit kan heel dubbelzinnig bedoeld zijn![]()
Wortelsquote:Op maandag 10 februari 2020 21:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Soms is een wortel gewoon een wortel konijn.
Mijn zin in wortels is weer verdwenenquote:
Nee nee, zeker niet. Ik ben altijd blij als jij aanwezig bent op FOK!quote:Op maandag 10 februari 2020 20:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bespeur enige vorm van sarcasme
Haha, normaal niet nee, maar het kan toch ook wel ironisch gebruikt worden!quote:Op maandag 10 februari 2020 20:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vanwaar die![]()
Die betekend niets goeds heb je me uitgelegd.
Mwa zou zeggen dat het niet zoveel verschil maakt. Het afstellen van het lasapparaat bij mig is in het begin best moeilijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand had me verteld dat Mig makkelijker was?
Knaap, geen man!quote:Op maandag 10 februari 2020 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga eens weg joh rare man.......
Ahah, mogen we hem ook als zodoende gebruiken?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, mogen we hem ook als zodoende gebruiken?
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wilde het nog subtiel verwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |