quote:
Begroet worden door een muffin en een bitterbal, krijg er honger vanquote:
nee lijkt me smerig iddquote:Op maandag 10 februari 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
Die arme bitterballetjes in vliegenvet.
Wat een horror
Welke eet je liever?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Begroet worden door een muffin en een bitterbal, krijg er honger van
Ze gaan die fabriek hier neerzetten in mijn mooie middeleeuwse bohemien stad.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Het schijnt naar boter te smaken
Gaan ze die bollen straks zeker vullen met vliegenroom?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gaan die fabriek hier neerzetten in mijn mooie middeleeuwse bohemien stad.
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan ze die bollen straks zeker vullen met vliegenroom?
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
@:muck we moeten deze sc eigenlijk naar CUL verhuizen. We hebben muffins, bitterballen, rmolo’s en vliegenvet
Heb je al babi pangang gegeten vandaag?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef Toekito het volgende:
Iemand hier nog een Corona Virus voor mij over? Dan hoef ik met dit pleurisweer iig niet maar buiten
oh goed idee. Voor de zekerheid neem ik een bak saté en een loempia erbij.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je al babi pangang gegeten vandaag?
Ik hou mij ook aanbevolenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef Toekito het volgende:
Iemand hier nog een Corona Virus voor mij over? Dan hoef ik met dit pleurisweer iig niet maar buiten
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh goed idee. Voor de zekerheid neem ik een bak saté en een loempia erbij.
Het is dat het niet overdraagbaar is via de telefoon, anders had ik wel een chinees laten bellen naar je werk.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef Toekito het volgende:
Dat was ook een goeie optie geweest idd!quote:Op maandag 10 februari 2020 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dat het niet overdraagbaar is via de telefoon, anders had ik wel een chinees laten bellen naar je werk.
Virus komt van Pangolins, niet van vleermuizen, dat had een grapjurk verzonnen.quote:
Oh dus kan gerust vleermuissoep etenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Virus komt van Pangolins, niet van vleermuizen, dat had een grapjurk verzonnen.
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Ben deze nu al aan het vetmesten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof jij het over je hart zou krijgen dat beestje in een pan met bouillon te knikkeren.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij het over je hart zou krijgen dat beestje in een pan met bouillon te knikkeren.
Lijkt wel een driftig duiveltjequote:Op maandag 10 februari 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze was van de vorige soep. Pittig beestje wel
[ afbeelding ]
Ja hij probeert je ook nog te slaan met een vleugelquote:Op maandag 10 februari 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel een driftig duiveltje
Dit is echt zo'n beestje dat je vertederd tot hij de helft van je neus eraf bijt.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij probeert je ook nog te slaan met een vleugel
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
' let me go! im the dark!!! im the NIGHT'
Nou vind deze niet zo schattig hoorquote:Op maandag 10 februari 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n beestje dat je vertederd tot hij de helft van je neus eraf bijt.
En dan sla je hem alsnog plat met een zware schoen.
Van die mensen die op vakantie in Thailand apen gaan voeren en aaien. Ga weg.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n beestje dat je vertederd tot hij de helft van je neus eraf bijt.
Of olifant rijdenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die op vakantie in Thailand apen gaan voeren en aaien. Ga weg.
Is dat geen vliegende hond ofzo?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil een vleermuis
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat geen vliegende hond ofzo?
Lig je te slapen fladdert dat beest constant rond en als hij niets te vreten kan vinden dan zuigt hij je helemaal leeg.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil een vleermuis
[ afbeelding ]
Die vliegende honden eten fruit.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je te slapen fladdert dat beest constant rond en als hij niets te vreten kan vinden dan zuigt hij je helemaal leeg.
en bitterballen, let maar opquote:Op maandag 10 februari 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die vliegende honden eten fruit.
Voel je ineens iets onder de dekensquote:Op maandag 10 februari 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die vliegende honden eten fruit.
Heb jij fruit onder de dekens dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel je ineens iets onder de dekens
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij fruit onder de dekens dan?
Alleen noten.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jouw 12 inch salami telt niet als fruitquote:Op maandag 10 februari 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel je ineens iets onder de dekens
Noem 1 normale user hierquote:Op maandag 10 februari 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent echt een rare user hoor soms.
Soms?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda is wel redelijk normaal toch? Behalve dat hij altijd doorpost als de rest al naar het volgende deel isquote:
quote:
Budaquote:Op maandag 10 februari 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda is wel redelijk normaal toch? Behalve dat hij altijd doorpost als de rest al naar het volgende deel is
quote:
Je kan er een lekkere bitterbal of kroketje van maken, prima voor de salpicon.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs ik ben normaler. No offencequote:Op maandag 10 februari 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij heeft een rare fascinatie voor atoomdingen maar verder toch wel normaal?
Met een klauwhamer of moker als het een hele grote is.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is een salpicon?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan er een lekkere bitterbal of kroketje van maken, prima voor de salpicon.
Buda normaal?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij heeft een rare fascinatie voor atoomdingen maar verder toch wel normaal?
Dit is wel FOK!, dus normaal ga je hier sowieso niet aantreffen.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zelfs ik ben normaler. No offence
salpicon?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan er een lekkere bitterbal of kroketje van maken, prima voor de salpicon.
Toch jij Bitterbal.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
Nou zeggen jullie dan maar wie de normaalste is
Flash is de normaalstequote:Op maandag 10 februari 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
Koen en bitterbal.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
Ja die ook zeer zeker.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
Koen komt wel normaal over. Gianni ook trouwens.
Een banaan.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zegt ie woef?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat geen vliegende hond ofzo?
quote:
Ik ben een muffin.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Noem nog eens wat namen dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van iedereen die er nog is wel ja
Ik weet precies wie jij bedoeltquote:Op maandag 10 februari 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van iedereen die er nog is wel ja
Normaal is vooral vrij saai.quote:
Google is je vriend meisjequote:
Nee sta expres niet in de keukenquote:Op maandag 10 februari 2020 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent toch culinair onderlegd?
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:18 schreef Koen66 het volgende:
Mijn act werkt, mensen denken dat ik normaal ben
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:18 schreef Koen66 het volgende:
Mijn act werkt, mensen denken dat ik normaal ben
Ik sprak tegen US dus, lees,quote:Op maandag 10 februari 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee sta expres niet in de keuken
Jammer van de kilo's.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Heh, ik was niet de enige die de training niet zag zitten, trainert heeft 'm gecancelled.
Het zit zelfs in jou.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
en onze culinaire snob uitstraling weet het ook niet
Zijn manco.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
en onze culinaire snob uitstraling weet het ook niet
Wil je dat graag zijn?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toch enorm normaal en doorsnee?
Lekker warm plakkerig spulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik verander niet gelijk in Jabba de Salpicon.quote:
Jij hebt stekeltjes en zwartgalligheid.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toch enorm normaal en doorsnee?
Als je mij schud valt dat er uit jaquote:Op maandag 10 februari 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
Zou denken dat er hagelslag in je zit maar goed
Pizza de Hutquote:Op maandag 10 februari 2020 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verander niet gelijk in Jabba de Salpicon.
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker warm plakkerig spulNee, geen ragout, maar salpicon, en dat is een wezenlijk verschil dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
90?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verander niet gelijk in Jabba de Salpicon.
Legt een enorme boterham op de grond, wanneer kom je dansen in een rokje?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je mij schud valt dat er uit ja
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Legt een enorme boterham op de grond, wanneer kom je dansen in een rokje?
Ohquote:Op maandag 10 februari 2020 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, geen ragout, maar salpicon, en dat is een wezenlijk verschil dus.
quote:Het verschil tussen een ragout en een salpicon zit vooral in de hoeveelheid vocht: een salpicon bevat minder vocht. ... Een ragout bevat grover gesneden ingrediënten en wordt meestal verrijkt met een liaison. De basis voor beide is een goede bouillon, getrokken van het hoofdbestanddeel van de uiteindelijke toepassing.
Wees dan kerel genoeg om me dik te noemen.quote:
Hoor je dat Draak? Mo noemt je dikquote:Op maandag 10 februari 2020 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wees dan kerel genoeg om me dik te noemen.
Wat is er raar aan mij? Vertel!quote:Op maandag 10 februari 2020 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja 90 kilo zei die.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoor je dat Draak? Mo noemt je dik
Deze dikke draak breekt dat mietje in twee. Hoef er alleen maar op te gaan zitten.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoor je dat Draak? Mo noemt je dik
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze dikke draak breekt dat mietje in twee. Hoef er alleen maar op te gaan zitten.
Zweem van een fake relletje ga ik al van aan de popcornquote:
Zo stel ik me DerRabbit voorquote:Op maandag 10 februari 2020 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak kennis met Normaal. Ab normaal
Wattanquote:Op maandag 10 februari 2020 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zweem van een fake relletje ga ik al van aan de popcorn
Jij denkt dat Nijn een vies Nijn is in een regenjasje?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo stel ik me DerRabbit voor
Ik ookquote:Op maandag 10 februari 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je mij schud valt dat er uit ja
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je jou schudt spuit er cola door je neus naar buiten.
Ja dat ook jaquote:Op maandag 10 februari 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je jou schudt spuit er cola door je neus naar buiten.
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nijn een vies Nijn is in een regenjasje?
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat ook ja![]()
kan ook geen mentos meer eten :p
Hoe klinkt dat?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]maar wel met een Limbabwaans accent.
Doen! Bespaart je een ticket naar Thailand.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat ook ja![]()
kan ook geen mentos meer eten :p
Je hebt in mijn fobo gekeken zekerquote:Op maandag 10 februari 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn fooi gespaard voor een ticketquote:Op maandag 10 februari 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen! Bespaart je een ticket naar Thailand.
Kon het niet latenquote:Op maandag 10 februari 2020 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt in mijn fobo gekeken zeker![]()
Waait vanzelf weg dus het hele dorp mag meehelpen opruimen.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, blij dat ik het niet hoef opruimen.
Zo zo, jouw service moet wel erg goed zijn huehuequote:Op maandag 10 februari 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb mijn fooi gespaard voor een ticket
Ik geef je geen ongelijk. Soms kan ik het zelfs niet weerstaan om in mijn eigen fobo te kijkenquote:
Ik een filmpje over een Tsjechische ober over wie ze niet zo tevreden warenquote:Op maandag 10 februari 2020 19:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een filmpje gezien over een Tsjechische serveerster die erg veel fooi kreeg
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik een filmpje over een Tsjechische ober over wie ze niet zo tevreden waren
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zo, jouw service moet wel erg goed zijn huehue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chriet.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]Is kechie een soort nies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb jij sproetjes?
Nee kech is toch dat scheldwoord voor hoerquote:Op maandag 10 februari 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is kechie een soort nies?
En heb jij sproetjes?
Het geld is wel echt?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kech is toch dat scheldwoord voor hoer![]()
Nee die sproeten zijn van dat snapchatfiler
Ik was thee zetten.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:55 schreef UitStraling het volgende:
Sproetjes zijn leuk om te tellen.
Samequote:Op maandag 10 februari 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee is een ander woord voor vrouw.
Klinkt lekkerquote:Op maandag 10 februari 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]deed ik bij mijn Hongaarse ex ook. Redhead met véél sproetjes.
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Zat er tijdje geleden aan te denken om sproetjes in m'n gezicht te laten tatoeëren. Het ziet er bij anderen leuk uit maar ik durf niet.
Ik ben geen neger ofzo dus het zou niet eens heel onnatuurlijk staan. Behalve in de winterquote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Zat er tijdje geleden aan te denken om sproetjes in m'n gezicht te laten tatoeëren. Het ziet er bij anderen leuk uit maar ik durf niet.
Ja maar zo iets laten tattoeren?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen neger ofzo dus het zou niet eens heel onnatuurlijk staan. Behalve in de winter
Mensen tatoeëren ook hun wenkbrauwen. En lippenquote:Op maandag 10 februari 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar zo iets laten tattoeren?
Ja ben ik nooit zon fan vanquote:Op maandag 10 februari 2020 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen tatoeëren ook hun wenkbrauwen. En lippen
Ja, dat ziet er ook vaak niet uitquote:Op maandag 10 februari 2020 20:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen tatoeëren ook hun wenkbrauwen. En lippen
Ik koop wel gewoon van die Donald Duck kauwgum.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik laat alleen plaatjes tattoeëren.
Met plakkerds heb ik wel de plek bepaald.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik koop wel gewoon van die Donald Duck kauwgum.
Ik heb wel van nature blonde puntjes. Mensen denken dat ik dat verf maar dat doe ik niet :pquote:Op maandag 10 februari 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ze als kind, maar helaasch zijn ze foetsie.
O, dat is wel apartquote:Op maandag 10 februari 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb wel van nature blonde puntjes. Mensen denken dat ik dat verf maar dat doe ik niet :p
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb wel van nature blonde puntjes. Mensen denken dat ik dat verf maar dat doe ik niet :p
Of blond. donkerblond
Ik ben in de loop der jaren steeds grauwer geworden. Stom asblond.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Vroeger was ik helblond. Ook niet meer
Ja stuk lichter dan de rest :pquote:Op maandag 10 februari 2020 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En blond is een breed begrip, dus eh.
Klinkt als een grappig effect.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een grappig effect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samequote:Op maandag 10 februari 2020 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben in de loop der jaren steeds grauwer geworden. Stom asblond.
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]Kek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]Er zit iets wits op je neus en in je ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh waar dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit iets wits op je neus en in je ogen.
Ook zonder snapchat wel hoorquote:Op maandag 10 februari 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
Door die snapchat filters ga je wel ineens allemaal dingen aan je hoofd willen veranderen
Ik moet gewoon geen selfies maken, spiegel is prima, maar op foto ben ik standaard een aardappel.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
Door die snapchat filters ga je wel ineens allemaal dingen aan je hoofd willen veranderen
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook zonder snapchat wel hoor
Ja ik heb een keer gelezen dat dat komt omdat je je spiegelbeeld gewend bent en daarom het minder naar vind als een fotoquote:Op maandag 10 februari 2020 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet gewoon geen selfies maken, spiegel is prima, maar op foto ben ik standaard een aardappel.
Ja, spiegelbeeld vs "echte beeld" ofzo. Matcht niet bij je verwachting.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik heb een keer gelezen dat dat komt omdat je je spiegelbeeld gewend bent en daarom het minder naar vind als een foto
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik had als kind oranje haar. Ik was een blanke orang-oetan.
Een grote teleurstelling allemaal.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, spiegelbeeld vs "echte beeld" ofzo. Matcht niet bij je verwachting.
Ja zoiets. Al lang geleden dat ik er over had gelezenquote:Op maandag 10 februari 2020 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, spiegelbeeld vs "echte beeld" ofzo. Matcht niet bij je verwachting.
In spiegel zie ik er altijd 10 jaar jonger uit dan op foto'squote:Op maandag 10 februari 2020 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet gewoon geen selfies maken, spiegel is prima, maar op foto ben ik standaard een aardappel.
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest opzoeken hoe je orang-oetan spelt.
Ik ga even wat anders doen.
Enjoyquote:Op maandag 10 februari 2020 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Een aardappel met ontploft haar.
Goed, ik ga nog even op mijn Switch spelen.
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Een aardappel met ontploft haar.
Goed, ik ga nog even op mijn Switch spelen.
Ik heb een Polar, maar ik sport dan ook regelmatig.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens mijn fitbit kloon in gebruik nemen. Al was het maar als stappenteller. Geen idee wat dat ding nog meer kan
Ik keek gisteren naar de garmin vivomove maar vond het maar een krakkemikkig ding.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een Polar, maar ik sport dan ook regelmatig.
Precies, dat is een slijptrein. Die maakt het spoor weer mooi glad. Er zitten na een tijdje allemaal haarscheurtjes in het loopvlak, en om te vooorkomen dat dat doorscheurt slijpen ze de bovenste halve millimeter of zo eraf. PTA / Het grote treinentopic #1142 - Stormend treinen Hier weten ze er alles vanquote:Op maandag 10 februari 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
misschien weet iemand dat
Ik heb hier een trein langsrijden. Nou ja alleen de locomotief. Blijft maar heen en weer gaan en aan de onderkant zit er licht. Slijpt hij het spoor ofzo? Nu al paar uur bezig
quote:Op maandag 10 februari 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, dat is een slijptrein. Die maakt het spoor weer mooi glad. Er zitten na een tijdje allemaal haarscheurtjes in het loopvlak, en om te vooorkomen dat dat doorscheurt slijpen ze de bovenste halve millimeter of zo eraf. PTA / Het grote treinentopic #1142 - Stormend treinen Hier weten ze er alles van
Wat raadt je aan, een fenix?quote:Op maandag 10 februari 2020 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb eentje van samsung en een echte fitbit. Die samsung is wat preciezer en functioneler, maar de fitbit is lichter en beter voor tijdens het sporten zelf.
Ik heb nog geen andere dan die twee voor langere tijd uitgeprobeerd. Uit die twee zou ik een samsung gear S3 aanraden omdat preciezer en meer functionaliteit icm je smartphone.quote:
Ah dank.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog geen andere dan die twee voor langere tijd uitgeprobeerd. Uit die twee zou ik een samsung gear S3 aanraden omdat preciezer en meer functionaliteit icm je smartphone.
Ik ben geen fan van Apple producten, maar die zien er wel strak uit.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah dank.
De apple watch was ook wel mooi, degelijk en goed te bedienen.
Ik denk dat hij zijn contactlens kwijt isquote:Op maandag 10 februari 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
misschien weet iemand dat
Ik heb hier een trein langsrijden. Nou ja alleen de locomotief. Blijft maar heen en weer gaan en aan de onderkant zit er licht. Slijpt hij het spoor ofzo? Nu al paar uur bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |