Al bestel ik 40 bakjes knoflook sausquote:
Kook je somsquote:Op maandag 10 februari 2020 17:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Al bestel ik 40 bakjes knoflook saus
Bezorg het godverdomme !!!!!
Ziedend ben ik !!’n
Ze mogen blij zijn dat ze überhaupt nog klanten hebben.quote:
Je moeder had dat smerige zaad van je vader moeten weigeren.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:34 schreef BasEnAad het volgende:
Ja dat moeten ze zelf weten he. Er kunnen wel goede redenen zijn TS te weigeren.
Ik stel voor om met een Fok! knokploeg langs te gaan en al rovend en verkrachtend door de zaak te trekken !!!quote:Op maandag 10 februari 2020 17:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dit kan ze mogelijk de kop kosten. Kies je vervolgstappen zorgvuldig, TS.
Ik zou toch kiezen voor iets meer terughoudendheid, eenmaal gezet kun je die stap niet meer terugnemen.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik stel voor om met een Fok! knokploeg langs te gaan en al rovend en verkrachtend door de zaak te trekken !!!
Nou nou, let op je taalgebruikquote:Op maandag 10 februari 2020 17:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder had dat smerige zaad van je vader moeten weigeren.
Miskraam dat je bent.
Hij verdiend het, dit is een terechte klacht.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:09 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Nou nou, let op je taalgebruik![]()
Verder wel terechte klacht.
"We zijn geen shoarmatent"quote:Op maandag 10 februari 2020 17:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Al bestel ik 40 bakjes knoflook saus
Bezorg het godverdomme !!!!!
Ziedend ben ik !!’n
Knor meld zich aanquote:Op maandag 10 februari 2020 18:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik stel voor om met een Fok! knokploeg langs te gaan en al rovend en verkrachtend door de zaak te trekken !!!
Per mail.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:25 schreef Ridocar het volgende:
[..]
"We zijn geen shoarmatent"
Hoe heb je die terugkoppeling gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |