quote:
Begroet worden door een muffin en een bitterbal, krijg er honger vanquote:
nee lijkt me smerig iddquote:Op maandag 10 februari 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
Die arme bitterballetjes in vliegenvet.
Wat een horror
Welke eet je liever?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Begroet worden door een muffin en een bitterbal, krijg er honger van
Ze gaan die fabriek hier neerzetten in mijn mooie middeleeuwse bohemien stad.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Het schijnt naar boter te smaken
Gaan ze die bollen straks zeker vullen met vliegenroom?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gaan die fabriek hier neerzetten in mijn mooie middeleeuwse bohemien stad.
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaan ze die bollen straks zeker vullen met vliegenroom?
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
@:muck we moeten deze sc eigenlijk naar CUL verhuizen. We hebben muffins, bitterballen, rmolo’s en vliegenvet
Heb je al babi pangang gegeten vandaag?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef Toekito het volgende:
Iemand hier nog een Corona Virus voor mij over? Dan hoef ik met dit pleurisweer iig niet maar buiten
oh goed idee. Voor de zekerheid neem ik een bak saté en een loempia erbij.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je al babi pangang gegeten vandaag?
Ik hou mij ook aanbevolenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef Toekito het volgende:
Iemand hier nog een Corona Virus voor mij over? Dan hoef ik met dit pleurisweer iig niet maar buiten
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh goed idee. Voor de zekerheid neem ik een bak saté en een loempia erbij.
Het is dat het niet overdraagbaar is via de telefoon, anders had ik wel een chinees laten bellen naar je werk.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef Toekito het volgende:
Dat was ook een goeie optie geweest idd!quote:Op maandag 10 februari 2020 18:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dat het niet overdraagbaar is via de telefoon, anders had ik wel een chinees laten bellen naar je werk.
Virus komt van Pangolins, niet van vleermuizen, dat had een grapjurk verzonnen.quote:
Oh dus kan gerust vleermuissoep etenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Virus komt van Pangolins, niet van vleermuizen, dat had een grapjurk verzonnen.
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Ben deze nu al aan het vetmesten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof jij het over je hart zou krijgen dat beestje in een pan met bouillon te knikkeren.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij het over je hart zou krijgen dat beestje in een pan met bouillon te knikkeren.
Lijkt wel een driftig duiveltjequote:Op maandag 10 februari 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze was van de vorige soep. Pittig beestje wel
[ afbeelding ]
Ja hij probeert je ook nog te slaan met een vleugelquote:Op maandag 10 februari 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel een driftig duiveltje
Dit is echt zo'n beestje dat je vertederd tot hij de helft van je neus eraf bijt.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij probeert je ook nog te slaan met een vleugel
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
' let me go! im the dark!!! im the NIGHT'
Nou vind deze niet zo schattig hoorquote:Op maandag 10 februari 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n beestje dat je vertederd tot hij de helft van je neus eraf bijt.
En dan sla je hem alsnog plat met een zware schoen.
Van die mensen die op vakantie in Thailand apen gaan voeren en aaien. Ga weg.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n beestje dat je vertederd tot hij de helft van je neus eraf bijt.
En dan sla je hem alsnog plat met een zware schoen.
Of olifant rijdenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die op vakantie in Thailand apen gaan voeren en aaien. Ga weg.
Is dat geen vliegende hond ofzo?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil een vleermuis
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |