twitter:justonekoala twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 21:27:57it really comes down to the staging to choose the winner. Roxen loves Alcohol You the most, so I imagine she’ll put more effort into staging it reageer retweet
twitter:romanian_yodel twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 21:03:42Roxen just appeared at a TV show and when they played Alcohol You she suddenly melted. I think we have our winner!Eurofans will have a massive melt-down on the 1st of March.... 😭😭#eurovision #romania reageer retweet
Die van mij denk ik ook wel...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:51 schreef Em31 het volgende:
Haar eigen favoriet is Alcohol You.twitter:justonekoala twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 21:27:57it really comes down to the staging to choose the winner. Roxen loves Alcohol You the most, so I imagine she’ll put more effort into staging it reageer retweet
twitter:romanian_yodel twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 21:03:42Roxen just appeared at a TV show and when they played Alcohol You she suddenly melted. I think we have our winner!Eurofans will have a massive melt-down on the 1st of March.... 😭😭#eurovision #romania reageer retweet
Ja die van mij ondertussen ook, klinkt zo mooiquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:52 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Die van mij denk ik ook wel...
Ja ik ben ook echt benieuwd of Zwitserland het niveau van vorig jaar kan vasthouden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:11 schreef Nashipeer het volgende:
Ik heb geen tijd om allemaal te beluisteren maar als het Alcohol You wordt <3
We hebben iets van dertig liedjes over met een hoop interne selecties; hopelijk kunnen we aan het eind weer zeggen dat het uiteindelijk meeviel en dat dit jaar toch best wel sterk is
Maar serieus, zo mooi om alweer een land te zien dat van koers verandert in de goede richting, zoals Tsjechië een paar jaar geleden en hopelijk Zwitserland sinds vorig jaar
Vorig jaar was die stemming met de Wiwi's wel heel genottelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:21 schreef lashatumbai het volgende:
Hoe gaat straks de stemming zijn. Komt er ook een vakjury of bepaald de televote de inzending?
Oh... don't remind me!! Mag toch hopen dat ze dat nu wat professioneler aanpakkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorig jaar was die stemming met de Wiwi's wel heel genottelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |