1 zachte floef om je gerust te stellen:quote:
Ik las foefquote:Op zondag 9 februari 2020 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
1 zachte floef om je gerust te stellen:
[ afbeelding ]
Wat heerlijk! Zat me net af te vragen of je zo'n geval zelf moet betalen want overmacht maar niet dus.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee dagen extra
Hotel op kosten van BA![]()
![]()
Manager moest vooral lachen en raadde me allemaal dingen aan om te gaan doen in Londen. Er zijn ergere plekken om te zitten, met tof gezelschap![]()
Ik was dus niet de enigequote:
Bohquote:Op zondag 9 februari 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.whittard.co.u(...)te/all-hot-chocolate
Hier staan lekkere tussen
quote:Op zondag 9 februari 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
http://de.rechtzetting.be(...)oorzaak-scheidingen/
Een foef, punani, snee, greppel, schede, muts, doos, poes, kut, vagina.quote:
De salted caramel is geweldig. Ik heb ook die met raspberry, erg zoet maarquote:Op zondag 9 februari 2020 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Boh![]()
Marsepein klinkt echt fantastisch![]()
Walgelijk zoet, maar fantastisch
Ik dacht eigenlijk dat we nergens recht op hadden want extreem weerquote:Op zondag 9 februari 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat heerlijk! Zat me net af te vragen of je zo'n geval zelf moet betalen want overmacht maar niet dus.
Waar hou je van?quote:Op zondag 9 februari 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
Iemand nog een aanrader, want iets meer mogelijkheden nu dus om te doen, morgen nog hele dag Londen en dan dinsdag ook noch de ochtend
Foute horrors, lompe Engelse humor (al velen tegen gekomenquote:
London Eye in? Madame Tussauds. Tochtje met de Thames Clipper. Emirates Air Line als de storm genoeg is gaan liggenquote:Op zondag 9 februari 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
Iemand nog een aanrader, want iets meer mogelijkheden nu dus om te doen, morgen nog hele dag Londen en dan dinsdag ook noch de ochtend
Wat een vette sitequote:Op zondag 9 februari 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Kan je deze website aanraden voor leuke shit in het buitenland
https://www.atlasobscura.com/
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Foute horrors, lompe Engelse humor (al velen tegen gekomen![]()
![]()
), pure chocolade, Guinness, pies, oude huizen, gekke parken, de raarheid des levens
Wat tof dit! Thanks!quote:Op zondag 9 februari 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Kan je deze website aanraden voor leuke shit in het buitenland
https://www.atlasobscura.com/
Je kunt naar een van de oude begraafplaatsen gaanquote:Op zondag 9 februari 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Foute horrors, lompe Engelse humor (al velen tegen gekomen![]()
![]()
), pure chocolade, Guinness, pies, oude huizen, gekke parken, de raarheid des levens
Thames ritje al gedaan, was vet met droog Engels live commentaarquote:Op zondag 9 februari 2020 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
London Eye in? Madame Tussauds. Tochtje met de Thames Clipper. Emirates Air Line als de storm genoeg is gaan liggen
Oh ja, heb ik tijd terug gezien dit. Wat smerigquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Als er iemand jellied eel kan waarderen is het Molo wel
Goeie! Thanks!quote:Op zondag 9 februari 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt naar een van de oude begraafplaatsen gaanKan de Wellcome Collection ook aanraden. Of een van de paleizen van Henry VIII.
Wie so?quote:Op zondag 9 februari 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Op Paddington Station op de trein naar Windsor stappen is ook leuk.
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Keer per ongeluk gekookte eel besteld ergens, bahhhhh
Er zijn ook allerlei wandelingen waarbij je onder andere langs de jachtvelden van koningen komt. En een wandeling van Camden naar Notting Hill als ik het me goed herinner. Maar ik weet niet of die dingen ook leuk zijn in februari.quote:
Wij hadden de schrijver van een of ander bekend boek over de Ripper. En hoewel vrijwel al die steegjes niet meer bestaan ondertussen, vond ik het wel heel interessant en tof. Je komt bij zulke rondleidingen op plekken waar je zelf niet snel komt of waarbij je niet weet wat er is gebeurd of waar je naar moet kijken.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
En zo’n Jack the Ripper Tour. Dat klinkt cheesy, maar wij hadden een gids die overdag als Beefeater in de Tower werkt. Die kerel kon echt briljant vertellen
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden de schrijver van een of ander bekend boek over de Ripper. En hoewel vrijwel al die steegjes niet meer bestaan ondertussen, vond ik het wel heel interessant en tof. Je komt bij zulke rondleidingen op plekken waar je zelf niet snel komt of waarbij je niet weet wat er is gebeurd of waar je naar moet kijken.
Waarom niet?quote:Op zondag 9 februari 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag trouwens gisteren in Hull een boek dat de levens van de slachtoffers van Jack the Ripper beschrijft. Zag er boeiend uit, maar uiteindelijk toch niet gekocht
Ik heb hem in maart gedaan met St Patrick's Day. Niet erg praktisch. Wel koud.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat vond ik ook heel tof. En toen wij de tour deden was het koud en mistig, dus lekker sfeertje.
Zag trouwens gisteren in Hull een boek dat de levens van de slachtoffers van Jack the Ripper beschrijft. Zag er boeiend uit, maar uiteindelijk toch niet gekocht
Beetje teveel geld uitgegeven de laatste tijd. Over anderhalve week stap ik weer op het vliegtuig.quote:
Gewoon een beetje doorlopen.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
@:Molo heeft maar 2 extra dagen he, geen 2 weken
Oh ja. Zo koop ik ook altijd teveel boekenquote:Op zondag 9 februari 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje teveel geld uitgegeven de laatste tijd. Over anderhalve week stap ik weer op het vliegtuig.
Ik was gister ook weer naar de kringloop geweest. Maar twee boeken gekocht.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja. Zo koop ik ook altijd teveel boeken
Nou ja, de jellied eel vond ze al niksquote:Op zondag 9 februari 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
@:Molo heeft maar 2 extra dagen he, geen 2 weken
bakken ze geen eel pies daar of zo?quote:Op zondag 9 februari 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, de jellied eel vond ze al niksDe pasteitjes die diezelfde tent maakt, zagen er wel lekker uit
Dat bestaat ook, dacht ik. Maar behalve gerookt, spreekt paling me niet zo aanquote:Op zondag 9 februari 2020 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bakken ze geen eel pies daar of zo?
Lekker. Saunaatje pikken ga ik in Boedapest ook doen.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:45 schreef Koen66 het volgende:
Maar gauw eens een mini rust punt inbouwen (dagje sauna ofzo)
Nopes. Zat op het rijswijkse plein klaar met mijn backpack in de hoop dat k in Thailand terecht zou komen. Ging nergens heenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Zat op het rijswijkse plein klaar met mijn backpack in de hoop dat k in Thailand terecht zou komen. Ging nergens heen
Ik als vertrouwd uurtje of 6 rijden, zal wel los lopenquote:Op zondag 9 februari 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen pas na de spits weg. Ze stikken er maar in
Dat is dus na 14:00quote:Op zondag 9 februari 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga morgen pas na de spits weg. Ze stikken er maar in
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n wijde poncho aan en de 260 kilometer per uur aantikken
Naaldhakken aan en de beentjes gespreid tegen het asfalt als je er ongeveer bentquote:Op zondag 9 februari 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja en dan neit meer kunnen stoppen bij mijn werk
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook alleen maar zodat ze hem nog kunnen op eten
Rare Chinezenquote:Op zondag 9 februari 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook alleen maar zodat ze hem nog kunnen op eten
quote:Op zondag 9 februari 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik had al maanden een flinke glassplinter in mijn voet zitten, was die een beetje vergeten maar gisteren begin ik wat te strompelen, vond hem net en hij deed ploep
Trustequote:Op zondag 9 februari 2020 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de stormtegel staat gewoon nog, ik ga slapenTot morgen allen
Truste!quote:Op zondag 9 februari 2020 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de stormtegel staat gewoon nog, ik ga slapenTot morgen allen
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Deze dan?
https://regencycafe.has.restaurant/
Zijn héél veel tv-series opgenomen die in de jaren 50 spelen.
Geen mooi weer morgen, maar zát toffe dingen nu op de lijstquote:Op zondag 9 februari 2020 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn ook allerlei wandelingen waarbij je onder andere langs de jachtvelden van koningen komt. En een wandeling van Camden naar Notting Hill als ik het me goed herinner. Maar ik weet niet of die dingen ook leuk zijn in februari.
Vanmiddag geweest, was geen hond. Mooi joh, ik herinner het me super druk van 18 jaar terugquote:Op zondag 9 februari 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
En de Tower of London is ook tof. Wel toeristisch maar ook tof.
En je kunt ook naar boven in Tower Bridge.
Succesquote:
Vorig jaar was het ook waanzinnig druk. Ben er nu drie keer geweest maar de vorige keerquote:Op zondag 9 februari 2020 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanmiddag geweest, was geen hond. Mooi joh, ik herinner het me super druk van 18 jaar terug
Last van de storm?quote:Op maandag 10 februari 2020 04:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rustig rondjes aan t varenwachten op dingen die al dan niet komen gaan...
Hoe lang kreeg je ook alweer vrij?quote:
Lelquote:Op maandag 10 februari 2020 05:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7840667_5dd39a3b
![]()
![]()
Als dat de standaard word om mensen op te sluiten, dan hebben we gevangenissen te weinig.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7840323_d91304c8
https://www.dumpert.nl/item/7840637_4f49b52d
![]()
Gewoon een jaar opsluiten, deze mongool.
Week of 9.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe lang kreeg je ook alweer vrij?
Staphorst is al erg genoeg.....quote:Op maandag 10 februari 2020 05:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat de standaard word om mensen op te sluiten, dan hebben we gevangenissen te weinig.
Maar eventjes weekje brommen zou niet verkeerd zijn.
Lekker! Hoe lang ben je weg geweest achter elkaar?quote:
Dan? Ook een week of 9quote:Op maandag 10 februari 2020 05:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker! Hoe lang ben je weg geweest achter elkaar?
Wat ga je in die 9 weken doen?quote:Op maandag 10 februari 2020 05:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Op 9 weken a 12-16u/ dag werken, 9 weken vrij. Of beide gecombineerd
Neuqsecksenquote:Op maandag 10 februari 2020 05:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ga je in die 9 weken doen?
Ow oké. Op die manier bedoelde ik de vraag.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Over 3 weken ben ik 9 weken weg geweest
Ofja.. sinds 2 januari.
Ben je aan de vrouw geraakt?quote:
Al een jaar of 2-3 hoorquote:Op maandag 10 februari 2020 05:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je aan de vrouw geraakt?
Zit je vast en gevangen nu?
Da's nog vers....quote:
Niet waar ik van weetquote:Op maandag 10 februari 2020 05:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's nog vers....
Heb je al kinderen?
Altijdquote:Op maandag 10 februari 2020 05:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Groeit die van jou nog gestaag?
Ik ook, ze was het zonnetje hier in de KSC.quote:
Yupquote:Op maandag 10 februari 2020 05:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, ze was het zonnetje hier in de KSC.
Een vrolijke noot, en zeer gewaardeerd.quote:
Zekers.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een vrolijke noot, en zeer gewaardeerd.
Die zal wel weer een jaar sabbatical hebben. Dan is ze er weer ff frequent, en dan weer wegquote:
Helaas wel.quote:
Dat kunnen wij niet aan.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die zal wel weer een jaar sabbatical hebben. Dan is ze er weer ff frequent, en dan weer weg
Sorry.....quote:
Gelukkig nog mensen die het opvalt en Nederlands kunnenquote:
I know, was maar een garpje....quote:Op maandag 10 februari 2020 06:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig nog mensen die het opvalt en Nederlands kunnen![]()
Zit mobiel en was te lui om het te verbeteren
Ach joh, hoef je geen sorry voor te zeggen man.quote:Op maandag 10 februari 2020 06:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know, was maar een garpje....
Geen smaak is ook een smaak zullen we maar zeggen.quote:
Weet ik toch, maar hey, loop jezelf niet voorbij hé.quote:
Neuquote:Op maandag 10 februari 2020 06:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik toch, maar hey, loop jezelf niet voorbij hé.
Zolang je post aantal maar stabiel stijgtquote:
Het is een Haagse doordouwer hč.quote:Op maandag 10 februari 2020 06:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je post aantal maar stabiel stijgt
Neuquote:Op maandag 10 februari 2020 06:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je post aantal maar stabiel stijgt
Het regent hier.quote:
Ik ben net bij de bushalte en nat tot op het botquote:Op maandag 10 februari 2020 06:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het regent hier.
En het waait...
Ik ga nog maar even lekker liggen.![]()
![]()
Wat een maandag.quote:Op maandag 10 februari 2020 06:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben net bij de bushalte en nat tot op het bot
quote:Op maandag 10 februari 2020 06:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben net bij de bushalte en nat tot op het bot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hier is het noch erg onstuimig, hoogtepunt net geweest maar moet er ook noch uit richting fysioquote:Op maandag 10 februari 2020 07:32 schreef gianni61 het volgende:
nou, we zijn weer op het werk aangekomen hoor
het waait nog wel aardig, dat voelde ik wel aan de auto, maar niks noemenswaardig tegen gekomen.quote:Op maandag 10 februari 2020 07:35 schreef crv het volgende:
[..]
Hier is het noch erg onstuimig, hoogtepunt net geweest maar moet er ook noch uit richting fysio
Goedemorgen mevrouw balquote:Op maandag 10 februari 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Lijkt hier nu wel harder te waaien dan gisteren
goed geslapen?quote:
Nee ging nergens over. Viel maar weer neit in slaapquote:Op maandag 10 februari 2020 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed geslapen?
Wat staat er voor vandaag op de agenda?
quote:
ik sliep eigenlijk best prima.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ging nergens over. Viel maar weer neit in slaapjij?
Ik moet zo werken
Lekker op tijd:Pquote:Op maandag 10 februari 2020 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik sliep eigenlijk best prima.
ik ben al aan het werken
quote:Op maandag 10 februari 2020 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker op tijd:P
Jij had toch laatst zon steelstofzuiger gekocht?
Qua zuigkracht merk je wel dat die een stuk minder vermogen heeft, maar dat was te verwachten.quote:
Okequote:Op maandag 10 februari 2020 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Qua zuigkracht merk je wel dat die een stuk minder vermogen heeft, maar dat was te verwachten.
maar verder is het wel echt veel makkelijker/praktischer dan een traditionele stofzuiger.
ik ben er blij meequote:
Hier ookquote:Op maandag 10 februari 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Lijkt hier nu wel harder te waaien dan gisteren
geen file gezienquote:Op maandag 10 februari 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik werk vandaag thuis. Geen trek in files
Zuigen, kreng!quote:Op maandag 10 februari 2020 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Qua zuigkracht merk je wel dat die een stuk minder vermogen heeft, maar dat was te verwachten.
maar verder is het wel echt veel makkelijker/praktischer dan een traditionele stofzuiger.
denk dat dat wat ver weg isquote:
Dat doe ik allemaal niet hoorquote:Op maandag 10 februari 2020 08:59 schreef Koen66 het volgende:
Google:
Het sacrament is bedoeld voor hen die in gevaar van sterven verkeren. ... De ziekenzalving vormt samen met de (laatste) biecht en de (laatste) communie de laatste sacramenten, ook wel sacramenten der stervenden of sacramenten der zieken genoemd. Informeel wordt wel gesproken van bediening met de laatste sacramenten.
En dat jij dan even mag bukken?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:00 schreef Koen66 het volgende:
bij zalving krijg ik altijd een mi van iemand met een pot nivea
Ik denk niet dat ze heel veel keuze hebben, ze waren hier ook al bezig met risicobomen snoeien.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:05 schreef gianni61 het volgende:
de hoveniers hier hebben een slechte dag uitgekozen om de bomen te snoeien
Gloop.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dat jij dan even mag bukken?
dit is gewoon regulier onderhoud.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze heel veel keuze hebben, ze waren hier ook al bezig met risicobomen snoeien.
wat wel lachen is dat er geheid op deze dag nog lieden met een bladblazer aan de gang gaanquote:Op maandag 10 februari 2020 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze heel veel keuze hebben, ze waren hier ook al bezig met risicobomen snoeien.
Hij staat in ieder geval herkenbaar op beeldquote:Op maandag 10 februari 2020 05:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7840323_d91304c8
https://www.dumpert.nl/item/7840637_4f49b52d
![]()
Gewoon een jaar opsluiten, deze mongool.
mooi zo.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij staat in ieder geval herkenbaar op beeld
Hij is al gepakt ook volgens het tweede linkje.quote:
maar ja, meer dan een geldboete zal het toch wel niet worden.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is al gepakt ook volgens het tweede linkje.
Naja Staphorst he. Dit krijg je nou van inteelt.
Dat is wel een leuke term in jouw vak.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Zo maar eens kijken hoe de chef gemutst is vandaag
En hij draagt niet eens een mutsquote:Op maandag 10 februari 2020 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke term in jouw vak.
Nee lijk mij ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En hij draagt niet eens een muts
Zal k zo als eerste doen.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spreek dat eens naar hem uit.
Ja dat weet ik ook niet hoor.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dit niet.
Hoezo?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind slaapmuts zo'n dubieus woord.
Ik het woord toetje..quote:Op maandag 10 februari 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
Drinken.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou die kun je fysiek opzetten maar ook drinken voor het slapen gaan, wat is het nou?
Jij noemt een toetje een achterafje of een dessert?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik het woord toetje..
Of mensen die het 'toet' noemen.. *cringe*
Een muts is toch altijd vrouwelijk?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:33 schreef Koen66 het volgende:
je manager was toch een vrouw @:bitterbal ?
Ik sla het meestal gewoon over en klim gelijk op de vrouwquote:Op maandag 10 februari 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij noemt een toetje een achterafje of een dessert?
Dat is zeker raar. Noem het dan gewoon iets toe.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik het woord toetje..
Slierten biefstuk nog tussen je tanden, daarna lekker ronken.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik sla het meestal gewoon over en klim gelijk op de vrouw
Of een nagerechtquote:Op maandag 10 februari 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij noemt een toetje een achterafje of een dessert?
Wie doet dat dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik het woord toetje..
Moet je eens kijken in een van de fora die je modereertquote:Op maandag 10 februari 2020 09:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
Ik heb dat echt nog nooit eerder gehoord
Allemaal de schuld van Mona.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:38 schreef Muck het volgende:
Zo, nu al drukte in het pand
[..]
Wie doet dat dan?
Ik heb dat echt nog nooit eerder gehoord
Nee, dat doen de katholieken, de pastoor/priester, de dominee is eigenlijk maar een saaie pief vergeleken bij die pastoor/priester, die hebben meer rituelen en zo, en het heet dan, de laatste heilige sacramenten toedienen en niet 'bedienen', want ze krijgen geen laatste kop soep met een broodje.quote:
Het is lang geleden dat ik iemand het woord toet in die context heb horen gebruikenquote:
Ik ben geen Belg.quote:
maar heb je het ooit in een andere context gehoord?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik iemand het woord toet in die context heb horen gebruiken
In Belgistan misschienquote:
In de context dat iemand een toeter na wil doen, maar dan word het meer een geluidje dan een woordquote:Op maandag 10 februari 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar heb je het ooit in een andere context gehoord?
want ik heb nog nooit iemand gehoord die zijn toetje toet noemde
een muts waar je mee "slaapt". Een neukfoef dus. Toch?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2020 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een muts waar je mee "slaapt". Een neukfoef dus. Toch?
In het Vlaams zou dat poepfoef worden. Okee. Dubieus
Ik zit topografisch gezien tussen de Belgen en Duitsers in...quote:Op maandag 10 februari 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pigmentally challenged van knie tot middel.. Denk dat de achterkant belg is.
Kan ook best lekker zijn af en toequote:
CUL en CRE?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je eens kijken in een van de fora die je modereert
Als je meisje eenmaal vier kinderen heeft geworpen dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ook best lekker zijn af en toe
Keizersnedes.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je meisje eenmaal vier kinderen heeft geworpen dan is de keuze snel gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |