1 zachte floef om je gerust te stellen:quote:
Ik las foefquote:Op zondag 9 februari 2020 21:33 schreef Muck het volgende:
[..]
1 zachte floef om je gerust te stellen:
[ afbeelding ]
Wat heerlijk! Zat me net af te vragen of je zo'n geval zelf moet betalen want overmacht maar niet dus.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee dagen extra
Hotel op kosten van BA![]()
![]()
Manager moest vooral lachen en raadde me allemaal dingen aan om te gaan doen in Londen. Er zijn ergere plekken om te zitten, met tof gezelschap![]()
Ik was dus niet de enigequote:
Bohquote:Op zondag 9 februari 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.whittard.co.u(...)te/all-hot-chocolate
Hier staan lekkere tussen
quote:Op zondag 9 februari 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
http://de.rechtzetting.be(...)oorzaak-scheidingen/
Een foef, punani, snee, greppel, schede, muts, doos, poes, kut, vagina.quote:
De salted caramel is geweldig. Ik heb ook die met raspberry, erg zoet maarquote:Op zondag 9 februari 2020 21:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Boh![]()
Marsepein klinkt echt fantastisch![]()
Walgelijk zoet, maar fantastisch
Ik dacht eigenlijk dat we nergens recht op hadden want extreem weerquote:Op zondag 9 februari 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat heerlijk! Zat me net af te vragen of je zo'n geval zelf moet betalen want overmacht maar niet dus.
Waar hou je van?quote:Op zondag 9 februari 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
Iemand nog een aanrader, want iets meer mogelijkheden nu dus om te doen, morgen nog hele dag Londen en dan dinsdag ook noch de ochtend
Foute horrors, lompe Engelse humor (al velen tegen gekomenquote:
London Eye in? Madame Tussauds. Tochtje met de Thames Clipper. Emirates Air Line als de storm genoeg is gaan liggenquote:Op zondag 9 februari 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
Iemand nog een aanrader, want iets meer mogelijkheden nu dus om te doen, morgen nog hele dag Londen en dan dinsdag ook noch de ochtend
Wat een vette sitequote:Op zondag 9 februari 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Kan je deze website aanraden voor leuke shit in het buitenland
https://www.atlasobscura.com/
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Foute horrors, lompe Engelse humor (al velen tegen gekomen![]()
![]()
), pure chocolade, Guinness, pies, oude huizen, gekke parken, de raarheid des levens
Wat tof dit! Thanks!quote:Op zondag 9 februari 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Kan je deze website aanraden voor leuke shit in het buitenland
https://www.atlasobscura.com/
Je kunt naar een van de oude begraafplaatsen gaanquote:Op zondag 9 februari 2020 22:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Foute horrors, lompe Engelse humor (al velen tegen gekomen![]()
![]()
), pure chocolade, Guinness, pies, oude huizen, gekke parken, de raarheid des levens
Thames ritje al gedaan, was vet met droog Engels live commentaarquote:Op zondag 9 februari 2020 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
London Eye in? Madame Tussauds. Tochtje met de Thames Clipper. Emirates Air Line als de storm genoeg is gaan liggen
Oh ja, heb ik tijd terug gezien dit. Wat smerigquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Als er iemand jellied eel kan waarderen is het Molo wel
Goeie! Thanks!quote:Op zondag 9 februari 2020 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt naar een van de oude begraafplaatsen gaanKan de Wellcome Collection ook aanraden. Of een van de paleizen van Henry VIII.
Wie so?quote:Op zondag 9 februari 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Op Paddington Station op de trein naar Windsor stappen is ook leuk.
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Keer per ongeluk gekookte eel besteld ergens, bahhhhh
Er zijn ook allerlei wandelingen waarbij je onder andere langs de jachtvelden van koningen komt. En een wandeling van Camden naar Notting Hill als ik het me goed herinner. Maar ik weet niet of die dingen ook leuk zijn in februari.quote:
Wij hadden de schrijver van een of ander bekend boek over de Ripper. En hoewel vrijwel al die steegjes niet meer bestaan ondertussen, vond ik het wel heel interessant en tof. Je komt bij zulke rondleidingen op plekken waar je zelf niet snel komt of waarbij je niet weet wat er is gebeurd of waar je naar moet kijken.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
En zo’n Jack the Ripper Tour. Dat klinkt cheesy, maar wij hadden een gids die overdag als Beefeater in de Tower werkt. Die kerel kon echt briljant vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |