Jawel he?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel goed plan.
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog chocolade van kamelenmelk in de koeling.
ja gekocht op de kerstmarkt in Düsseldorf. ¤ 6,95 voor een reepie van 70 gramquote:
Proef je dat verschil?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gekocht op de kerstmarkt in Düsseldorf. ¤ 6,95 voor een reepie van 70 gram![]()
Oh en ik heb nog Droste pastilles en Tony caramel-zeezout en nog een reep Butterscotch. Ik kom de dag wel door
Zou me verbazen. Nog niet geprobeerd dusquote:
wat dan?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
K heb zojuist een nieuwe hobby gevonden
Kamelen melken?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
K heb zojuist een nieuwe hobby gevonden
Maar dat beslissen ze dus in split seconds.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaf wel even flink gas bij.
Ik las Karnemelkquote:Op zondag 9 februari 2020 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog chocolade van kamelenmelk in de koeling.
Ik heb nog gin en tonic in huisquote:
echt he.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he.
met 23.000 mensen kijken hoe vliegtuigen landen op Heathrow
Fixed, no thanksquote:Op zondag 9 februari 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Hier waait is het altijs maar matig
Jammer, ik had me er nog zo op voorbereidquote:
de yamyam?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er komt zo ook 1 aan blijkbaar die bij de start zijn staart had geraakt
mooi kanaal.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes geloof die ja. Net geland dus
Succesquote:Op zondag 9 februari 2020 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi kanaal.
maar ik ga toch even sporten, anders voelt het als zo'n nutteloze dag
Volgens mij staat de wind op de zijkant van het gebouw, want hier merk ik he-le-maal niks.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Heb die bakken met aarde toch ook maar opzij geschoven![]()
Je hoort buiten aan het geluid dat het toch wel flink waait
Werd ook tijd. Ik zag die overkomen en ineens weer de wolken in. Toen ben ik verder gestopt met kijkenquote:Op zondag 9 februari 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes geloof die ja. Net geland dus
Nee dit was een ander. deze had met zijn staart de grond geraakt bij startquote:Op zondag 9 februari 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werd ook tijd. Ik zag die overkomen en ineens weer de wolken in. Toen ben ik verder gestopt met kijken
Je wat?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk gewoon lekker mijn lifter stream.
Oooooh Liesjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooooh LiesjeJij, jij......
Dit had ik nooit achter jou gezocht hoor
Lol! Is echt leuk, hij is net aangekomen in Genova. Gaat als het meezit ook CT bezoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lifter die 3 maanden door Europa gaat liften en dat streamt, hij is nu op dag 16, Is leuk om te kijken, slaapt ook meestal in bosjes enzo.quote:
Ja ik zie hetquote:Op zondag 9 februari 2020 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Is echt leuk, hij is net aangekomen in Genova. Gaat als het meezit ook CT bezoeken.
Ransaapquote:Op zondag 9 februari 2020 15:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een lifter die 3 maanden door Europa gaat liften en dat streamt, hij is nu op dag 16, Is leuk om te kijken, slaapt ook meestal in bosjes enzo.
Okequote:Op zondag 9 februari 2020 15:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een lifter die 3 maanden door Europa gaat liften en dat streamt, hij is nu op dag 16, Is leuk om te kijken, slaapt ook meestal in bosjes enzo.
Oh okeequote:Op zondag 9 februari 2020 15:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag gedouched want vannacht in een hotel geslapen.
Zolang de pont vaart.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Overlast bij pont in Olst
De storm leidt ook tot overlast bij het veer in Olst, in Overijssel. Volgens Nicky Wagenvoort is er veel troep op de weg gewaaid en komen auto's maar moeilijk bij de pont. Die vaart trouwens nog wel over de IJssel.
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij zo
Ze hebben daar een straat die Stormschade heet?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het was het adres van de brandweerkazerne
Nee ik had de straat even weggehaald.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben daar een straat die Stormschade heet?
wees eens duidelijkquote:Op zondag 9 februari 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had de straat even weggehaald.
Via DM?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn postcode hier in de SC slingeren natuurlijk.
Dat vraagt ook niemand.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn postcode hier in de SC slingeren natuurlijk.
Ja het was een barre tocht van 200 meter! Dacht eerst te gaan lopen maar toch maar gewoon op de fiets gegaan. Moest me op het kruispunt wel echt stevig vasthouden want daar waaide het hard. Ik moest bijna huilen van opluchting toen ik de AH binnenstapte. Op de terugweg moest ik nog aan je denken toen ik een omgewaaide scooter zag liggen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het was een barre tocht van 200 meter! Dacht eerst te gaan lopen maar toch maar gewoon op de fiets gegaan. Moest me op het kruispunt wel echt stevig vasthouden want daar waaide het hard. Ik moest bijna huilen van opluchting toen ik de AH binnenstapte. Op de terugweg moest ik nog aan je denken toen ik een omgewaaide scooter zag liggen.
Geen poep scheerslotquote:Op zondag 9 februari 2020 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nee maar serieus, het waait echt wel flink.
Zo dan was het wel heel ergquote:Op zondag 9 februari 2020 15:54 schreef Karzai het volgende:
Oh het voetbal in Engeland is ook afgelast
Ik ben gisteren naar de kapper geweest dus voor zover mijn haar ooit zal verwaaien lukt dat nu zeker nietquote:
Ja.quote:
Vanavondquote:Op zondag 9 februari 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
Is de rest van het AZ dak er nog niet afgewaaid?
quote:
Volgens mij zeg ik net dat ik niet leefquote:Op zondag 9 februari 2020 16:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow it's alive... Waar ben jij al die tijd geweest kerel
Ja maar volgens mij een dik jaar niet hier geweest tochquote:Op zondag 9 februari 2020 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik net dat ik niet leef
En ik ben gewoon hier
Hoe gaat het met jou?
Die gokt op een extra dagje Londen denk ik.quote:
Die *********** is hier gelukkig weer het dorp uitquote:
Jawel, afgelopen week was ik er heel evenquote:Op zondag 9 februari 2020 16:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij een dik jaar niet hier geweest toch
Hier dikke prima verder
Neh, niet op dit traject, zoveel tijd kunnen ze niet inhalenquote:
Wind meequote:Op zondag 9 februari 2020 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, niet op dit traject, zoveel tijd kunnen ze niet inhalen
Nou inderdaad, ik las dat vliegtuigen vannacht ook anderhalf uur terug konden winnen op een stukje van 6 uurquote:
De kots klotst tegen de vleugels maar je bent wel eerder op je bestemming.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik las dat vliegtuigen vannacht ook anderhalf uur terug konden winnen op een stukje van 6 uurZonder rare overstaps en zo
Ja, British Airways heeft een nieuw record, 4:56, nog een mooie tijd ook.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik las dat vliegtuigen vannacht ook anderhalf uur terug konden winnen op een stukje van 6 uurZonder rare overstaps en zo
neh, bij meer dan windkracht 7 mag de trein de brug niet overquote:
je doucht met zoutzuur?quote:
met mayo leek me al erg onwaarschijnlijkquote:Op zondag 9 februari 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee frituurvet natuurlijk. Wat denk jij dan?
Ja das iets te dik. Neem soms wel een mayobadquote:Op zondag 9 februari 2020 17:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met mayo leek me al erg onwaarschijnlijk
ik ben niet meer naar de winkel gegaan, dus het avondeten wordt waarschijnlijk friet met een kroketbitterstaafquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ga liever niet meer naar buiten nu
bitterstaafquote:Op zondag 9 februari 2020 17:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet meer naar de winkel gegaan, dus het avondeten wordt waarschijnlijk friet met een kroketbitterstaaf
*googledquote:Op zondag 9 februari 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja een bitterstaaf.
Heb je de naamswijziging gemist?
is de leeftijd he, kunnen niet goed tegen verandering die oudjesquote:Op zondag 9 februari 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja een bitterstaaf.
*googledquote:Op zondag 9 februari 2020 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja een bitterstaaf.
Autisme neemt toe met de jarenquote:Op zondag 9 februari 2020 17:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de leeftijd he, kunnen niet goed tegen verandering die oudjes
Hoe bedoel je weg geschopt? Dobber je nu ergens rond?quote:Op zondag 9 februari 2020 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
Wij zijn weggeschopt van de ankerplaats.. storm der stormen..
Naja de peop waait nog niet van de pyreneeen
Wist niet dat je in de bak online kon Taghiquote:Op zondag 9 februari 2020 17:19 schreef Karzai het volgende:
Even naar marokko wat kilootjes hasj ophalen om deze tegenvaller te compenseren
Weggestuurd. Zoek maar eens op de Prestige. Daar zijn die Spanjolen bang voor.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weg geschopt? Dobber je nu ergens rond?
Is die niet al gecanceld?quote:Op zondag 9 februari 2020 17:21 schreef Karzai het volgende:
Molo vliegt vanavond terug, zou in mijn broek schijten
Is een schip dat gestrand is, is een vrij bekende scheepsramp.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Prestige is nogal een breed begrip
Was dat een schip waarbij dat gebeurde?
En jullie dobberen nu gewoon rond?quote:Op zondag 9 februari 2020 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is een schip dat gestrand is, is een vrij bekende scheepsramp.
Wij varen met t motortje aan rondjes.. als we dobberen zouden we ook een prestige worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En jullie dobberen nu gewoon rond?
Ohquote:Op zondag 9 februari 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij varen met t motortje aan rondjes.. als we dobberen zouden we ook een prestige worden.
Maakt niet uitquote:Op zondag 9 februari 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OhGeen idee hoe dat allemaal werkt toch
Wel jammer want vet interessantquote:Op zondag 9 februari 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ver van mijn bed show jouw wereld
Inb4 2 persoons bedquote:Op zondag 9 februari 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ver van mijn bed show jouw wereld
Ja ze zijn allemaal gekenseld. Boejje welke vluchtquote:Op zondag 9 februari 2020 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
En dag extra Londen voor Molo.![]()
Jaikweetwelkevluchtzezouhebben
Beter. Zo terug vliegen is ook niks.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig niet.quote:
Het zou raar zijn als er bij degelijke storm niks om zou gaanquote:Op zondag 9 februari 2020 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig niet.![]()
Maar ik krijg her en der plaatjes binnen.
quote:Op zondag 9 februari 2020 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Om deze moest ik dan wel weer lachen.
[ afbeelding ]
Dacht even dat er een kind op zatquote:Op zondag 9 februari 2020 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2020 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Pehehehe.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt steeds gekker met mijn moedertjeNormaal moet ik weleens op eBay veilingen in de gaten houden omdat ze zelf op vakantie is (ebay app is allemaal te moeilijk en zo
)
Nu is er een veiling die om 2 uur snachts afloopt, of ik die ff in de gaten kan houden want zij wil dan slapen![]()
JA EN IK NIET ZEKER
Te huur. Denk niet dat er snel een nieuwe huurder voor is.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Staat dat pand nou te koop?Dan denk ik dat er wel iemand een groter probleem heeft dan die BMW-rijder
Mooi zwak huis dan.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Staat dat pand nou te koop?Dan denk ik dat er wel iemand een groter probleem heeft dan die BMW-rijder
Schagen, zat eerst een bakker in. (Maar afgefikt oid.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt eerder een winkelpand. Welke plaats is dat?
De shit gaat hier rond negenen los, als ik buienradar mag geloven.quote:
Ik ben vandaag blij dat ik geen auto heb gezien wat het weer nu is en het nog erger gaat wordenquote:Op zondag 9 februari 2020 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De shit gaat hier rond negenen los, als ik buienradar mag geloven.
Blijft geen boom over in de binnenstad zo.
Hier lijkt het minder te worden volgens die windradar?quote:Op zondag 9 februari 2020 18:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De shit gaat hier rond negenen los, als ik buienradar mag geloven.
Blijft geen boom over in de binnenstad zo.
Ik zit in het oranje gebied.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier lijkt het minder te worden volgens die windradar?
https://www.buienradar.nl/nederland/wind/actuele-wind
Die uit je link? Maar ik krijg geen vooruitzichten te zien, alleen de afgelopen paar uur.quote:
Hier was het niks en word het ook niks.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier lijkt het minder te worden volgens die windradar?
https://www.buienradar.nl/nederland/wind/actuele-wind
twitter:StormchaserNL twitterde op zondag 09-02-2020 om 18:28:49Waddeneilanden opgelet! Een zeer actief koufront nadert het noordwesten en zorgt boven open zee voor extreem hoge windsnelheden. Op boorplatform EHJR (west van Texel) is zojuist een schuiver van 192 km/uur gemeten! 😱 #Ciarastorm https://t.co/PE171Jh9zh reageer retweet
Tof ding!quote:Op zondag 9 februari 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
Volgens deze zou het flink moeten waaien
https://www.windy.com/?51.827,6.141,8
quote:Op zondag 9 februari 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Oh hoe is het met de baksteen van flash?
Ik denk dat ik daarom ook wenig merk. De wind gaat er gewoon langs zoquote:Op zondag 9 februari 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen als ik op Windy kijk staat ie precies in de wind. Zo gaat ie echt nooit om dan dus.
Beetje storm tilt echt wel dikke koeien en auto's op.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen als ik op Windy kijk staat ie precies in de wind. Zo gaat ie echt nooit om dan dus.
Ja maar die hebben veel meer oppervlak. Gaat niet puur om gewichtquote:Op zondag 9 februari 2020 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje storm tilt echt wel dikke koeien en auto's op.
Mietjesstorm.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
De bovenverdieping is nog steeds niet weg gewaaid verdomme
Man man man, echt geen voordelen aan deze storm.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
Wil je zo graag nat worden dan?quote:Op zondag 9 februari 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
WOnen daar kutmensen?quote:Op zondag 9 februari 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
Nee de vloer kan blijvenquote:Op zondag 9 februari 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je zo graag nat worden dan?
oh vetquote:Op zondag 9 februari 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
https://i.imgur.com/7SNYZo4.mp4
Ligt als een meeuwtje
quote:Op zondag 9 februari 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ligt als een meeuwtje
Prima toch?quote:Op zondag 9 februari 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ligt als een meeuwtje
quote:Op zondag 9 februari 2020 19:04 schreef Koen66 het volgende:
Wordt het nu nog erger of hebben we hier al het ergste gehad? Lijkt minder te worden
Zwembandjes en stalen helm kunnen weer af.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:04 schreef Koen66 het volgende:
Wordt het nu nog erger of hebben we hier al het ergste gehad? Lijkt minder te worden
quote:
Zwembandjes hou ik nog even om hoor.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwembandjes en stalen helm kunnen weer af.
Flippers en snorkel bij de hand?quote:Op zondag 9 februari 2020 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwembandjes hou ik nog even om hoor.
Nee, alleen opblaaskrokodillen.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flippers en snorkel bij de hand?
Hebben we dat ook weer gehad voor de rest van de maandquote:Op zondag 9 februari 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij krijgen rond half tien nog een periode met 45 tot 70 mm per uur WTFDat is wat er normaal in een maand valt
Ik maakte geen grapje over de zwembandjes.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij krijgen rond half tien nog een periode met 45 tot 70 mm per uur WTFDat is wat er normaal in een maand valt
5,7 meter boven N.A.P. hierquote:Op zondag 9 februari 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2020 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje over de zwembandjes.
quote:Op zondag 9 februari 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan je zwemmen?quote:
Dan valt het hier nog meequote:
DE HELE WERELD VERGAAT EN JIJ MAAKT JE DRUK OM HHBquote:
Ik zal je nooit vergetenquote:Op zondag 9 februari 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
HET KOMT NU ZEGT ZE![]()
![]()
![]()
Dag jongens. Het was leuk. Vergeet de ledlampjes niet op de kist
https://nos.nl/liveblog/2(...)hinder-op-spoor.html
We gaan er allemaal aan, toch?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
HET KOMT NU ZEGT ZE![]()
![]()
![]()
Dag jongens. Het was leuk. Vergeet de ledlampjes niet op de kist
https://nos.nl/liveblog/2(...)hinder-op-spoor.html
Ik heb nergens last van, want onkruid vergaat nietquote:Op zondag 9 februari 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE HELE WERELD VERGAAT EN JIJ MAAKT JE DRUK OM HHB
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wereld mag vergaan, zolang de koffie en het café maar blijven staanquote:Op zondag 9 februari 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral de koffiequote:Op zondag 9 februari 2020 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De wereld mag vergaan, zolang de koffie en het café maar blijven staan
Twee dagen extraquote:Op zondag 9 februari 2020 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Wow, tofjes welquote:Op zondag 9 februari 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee dagen extra
Hotel op kosten van BA![]()
![]()
Manager moest vooral lachen en raadde me allemaal dingen aan om te gaan doen in Londen. Er zijn ergere plekken om te zitten, met tof gezelschap![]()
Hier is het ineens ook terug naar 5,1quote:Op zondag 9 februari 2020 20:43 schreef Koen66 het volgende:
Wow die getallen bij Buienradar bij jullie, ik kom hier niet hoger dan 8.7mm
Net schoot die naar 90,9, nu weer naar 5,1.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:43 schreef Koen66 het volgende:
Wow die getallen bij Buienradar bij jullie, ik kom hier niet hoger dan 8.7mm
Degenen die de cijfertjes invoeren zijn weerkundigen en door Ciara zit al hun bloed niet in de hersenen en hun vingertjes.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het ineens ook terug naar 5,1
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee dagen extra
Hotel op kosten van BA![]()
![]()
Manager moest vooral lachen en raadde me allemaal dingen aan om te gaan doen in Londen. Er zijn ergere plekken om te zitten, met tof gezelschap![]()
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degenen die de cijfertjes invoeren zijn weerkundigen en door Ciara zit al hun bloed niet in de hersenen en hun vingertjes.
O ik wel. Goed idee.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Het is echt weer voor warme chocomel, heb het alleen niet in huis
Nu je het zegtquote:Op zondag 9 februari 2020 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Het is echt weer voor warme chocomel, heb het alleen niet in huis
Wat is dat voor fancy poeder dan?quote:Op zondag 9 februari 2020 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Moet weer even naar Engeland, poeder inslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |