Jawel he?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heel goed plan.
Wat?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog chocolade van kamelenmelk in de koeling.
ja gekocht op de kerstmarkt in Düsseldorf. ¤ 6,95 voor een reepie van 70 gramquote:
Proef je dat verschil?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gekocht op de kerstmarkt in Düsseldorf. ¤ 6,95 voor een reepie van 70 gram![]()
Oh en ik heb nog Droste pastilles en Tony caramel-zeezout en nog een reep Butterscotch. Ik kom de dag wel door
Zou me verbazen. Nog niet geprobeerd dusquote:
wat dan?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
K heb zojuist een nieuwe hobby gevonden
Kamelen melken?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
K heb zojuist een nieuwe hobby gevonden
Maar dat beslissen ze dus in split seconds.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaf wel even flink gas bij.
Ik las Karnemelkquote:Op zondag 9 februari 2020 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog chocolade van kamelenmelk in de koeling.
Ik heb nog gin en tonic in huisquote:
echt he.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he.
met 23.000 mensen kijken hoe vliegtuigen landen op Heathrow
Fixed, no thanksquote:Op zondag 9 februari 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Hier waait is het altijs maar matig
Jammer, ik had me er nog zo op voorbereidquote:
de yamyam?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er komt zo ook 1 aan blijkbaar die bij de start zijn staart had geraakt
mooi kanaal.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes geloof die ja. Net geland dus
Succesquote:Op zondag 9 februari 2020 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi kanaal.
maar ik ga toch even sporten, anders voelt het als zo'n nutteloze dag
Volgens mij staat de wind op de zijkant van het gebouw, want hier merk ik he-le-maal niks.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Heb die bakken met aarde toch ook maar opzij geschoven![]()
Je hoort buiten aan het geluid dat het toch wel flink waait
Werd ook tijd. Ik zag die overkomen en ineens weer de wolken in. Toen ben ik verder gestopt met kijkenquote:Op zondag 9 februari 2020 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes geloof die ja. Net geland dus
Nee dit was een ander. deze had met zijn staart de grond geraakt bij startquote:Op zondag 9 februari 2020 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werd ook tijd. Ik zag die overkomen en ineens weer de wolken in. Toen ben ik verder gestopt met kijken
Je wat?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk gewoon lekker mijn lifter stream.
Oooooh Liesjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oooooh LiesjeJij, jij......
Dit had ik nooit achter jou gezocht hoor
Lol! Is echt leuk, hij is net aangekomen in Genova. Gaat als het meezit ook CT bezoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lifter die 3 maanden door Europa gaat liften en dat streamt, hij is nu op dag 16, Is leuk om te kijken, slaapt ook meestal in bosjes enzo.quote:
Ja ik zie hetquote:Op zondag 9 februari 2020 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Is echt leuk, hij is net aangekomen in Genova. Gaat als het meezit ook CT bezoeken.
Ransaapquote:Op zondag 9 februari 2020 15:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een lifter die 3 maanden door Europa gaat liften en dat streamt, hij is nu op dag 16, Is leuk om te kijken, slaapt ook meestal in bosjes enzo.
Okequote:Op zondag 9 februari 2020 15:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een lifter die 3 maanden door Europa gaat liften en dat streamt, hij is nu op dag 16, Is leuk om te kijken, slaapt ook meestal in bosjes enzo.
Oh okeequote:Op zondag 9 februari 2020 15:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag gedouched want vannacht in een hotel geslapen.
Zolang de pont vaart.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Overlast bij pont in Olst
De storm leidt ook tot overlast bij het veer in Olst, in Overijssel. Volgens Nicky Wagenvoort is er veel troep op de weg gewaaid en komen auto's maar moeilijk bij de pont. Die vaart trouwens nog wel over de IJssel.
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij zo
Ze hebben daar een straat die Stormschade heet?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het was het adres van de brandweerkazerne
Nee ik had de straat even weggehaald.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben daar een straat die Stormschade heet?
wees eens duidelijkquote:Op zondag 9 februari 2020 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had de straat even weggehaald.
Via DM?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn postcode hier in de SC slingeren natuurlijk.
Dat vraagt ook niemand.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn postcode hier in de SC slingeren natuurlijk.
Ja het was een barre tocht van 200 meter! Dacht eerst te gaan lopen maar toch maar gewoon op de fiets gegaan. Moest me op het kruispunt wel echt stevig vasthouden want daar waaide het hard. Ik moest bijna huilen van opluchting toen ik de AH binnenstapte. Op de terugweg moest ik nog aan je denken toen ik een omgewaaide scooter zag liggen.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het was een barre tocht van 200 meter! Dacht eerst te gaan lopen maar toch maar gewoon op de fiets gegaan. Moest me op het kruispunt wel echt stevig vasthouden want daar waaide het hard. Ik moest bijna huilen van opluchting toen ik de AH binnenstapte. Op de terugweg moest ik nog aan je denken toen ik een omgewaaide scooter zag liggen.
Geen poep scheerslotquote:Op zondag 9 februari 2020 15:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nee maar serieus, het waait echt wel flink.
Zo dan was het wel heel ergquote:Op zondag 9 februari 2020 15:54 schreef Karzai het volgende:
Oh het voetbal in Engeland is ook afgelast
Ik ben gisteren naar de kapper geweest dus voor zover mijn haar ooit zal verwaaien lukt dat nu zeker nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |