You prepper!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:29 schreef kree het volgende:
Ik heb Chili concerned gemaakt maar weer eens, maar nu eens met wat meer zelf gemaakt.
Gelijk genoeg om een hele hoop in te vriezen want grote pan vol. Heb alles maar dubbel gekocht dit keer om me even alle moeite te besparen.
Maar zelf ff wat groente gesneden etc. Naja voorlopig weer een voedselvoorraad
Whaha ja daar lijkt het wel een beetje op ja.. naja denk beetje praktisch met weinig tijd enzo. Blijf koken eigenlijk best leuk vinden zo ff. Maar gun me er eigenlijk te weinig tijd voor door de weeks.quote:
Lekker!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:40 schreef drakin het volgende:
Surinaams uit eten geweest.
Allemaal kleine gerechtjes, garnalensoep vooraf en kokosijs toe
Wat is het verschil tussen boerenappeltaart en gewone appeltaart?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lekker!
Thee en een stuk boeren appeltaart.
Nou dat gaat niks worden. Heb die canneloni weg geflikkerd, die saus basis maar een spaghetti saus van gemaakt voor in de vriezer. Vanavond hele kip uit de oven, turkse rijst/pilav en kikkererwtensalade.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:28 schreef anndb het volgende:
Cola zero nu. Voor vanavond staat er canneloni met mosterdragout en tomatenboter op het menu uit het boek van Sergio Herman. Zo maar eens kijken wat daar eventueel al aan voor te bereiden is, dat ik straks niet te veel werk er aan heb.
Ziet er gezond uit! Zie wat eronder zit nietquote:
Ovenfrites, daarop gyros reepjes, gesmolten kaas, komkommer, tomaat, sla en knoflooksaus.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er gezond uit! Zie wat eronder zit niet![]()
Nu thee, haverkoekje en mon cheri.
quote:Op zondag 9 februari 2020 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en laatste stuk appeltaart
Dacht al dat je wat anders gaat bakkenquote:Op zondag 9 februari 2020 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
First world problems
Morgen maar weer wat anders bakken
Nu: limo en Sallos
Lekker! Ga ik misschien donderdag heen. 2 Pizza's of pasta's voor ¤ 8,50... Echt niet normaal. Zeker niet voor de portie die je krijgt.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vanavond eten bij Happy Italy, dus ik zat te denken om voor tussen de middag een gezonde salade te maken. Zo even naar de supermarkt
Had ook de bonnen thuis gekregenquote:Op maandag 10 februari 2020 11:03 schreef FutureFairytale het volgende:
nu 2 chocolaatjes met rum
[..]
Lekker! Ga ik misschien donderdag heen. 2 Pizza's of pasta's voor ¤ 8,50... Echt niet normaal. Zeker niet voor de portie die je krijgt.
Ik ga nu ook vanavond! Collega vroeg of we vanavond konden ipv donderdag.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Had ook de bonnen thuis gekregenGa vanavond met 3 collega's.
Zelf de drankjes halen? Wauw! Hier moet je gewoon buiten wachten (ook al zijn er tafels over) omdat ze te weinig personeel hebben op dat moment.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga nu ook vanavond! Collega vroeg of we vanavond konden ipv donderdag.
Vorige keer was er te weinig personeel en moest ik zelf de drankjes halen. Dus ben benieuwd hoe t nu gaat
Kan soms net zo lekker zijn als een slecht stuk vlees een ei. (edit: of nog lekkerder)quote:Op maandag 10 februari 2020 12:24 schreef Sigaartje het volgende:
Vanavond aardappels met spruitjes en een ei. Vleesloze dag.
Vegetarisch viel me erg zwaar. Maar minstens drie keer per week vleesloos is niet moeilijk, als het maar smakelijk is. Maar ik snap het wel, het is puur gewenning.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:43 schreef anndb het volgende:
[..]
Kan soms net zo lekker zijn als een slecht stuk vlees een ei. (edit: of nog lekkerder)
Hier spaghetti bolognese vanavond, saus uit de vriezer.
Geef het weg.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:56 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik keek net hoeveel macaroni ik mee kreeg gister.
Ik vermoed dat ik er heel de week van kan eten
Op de houdbaarheid na dus... want eet 2 dagen niet thuis.
Dus mijn lief kan er gewoon van mee eten op vrijdag
Vriezer aan de volle kant... dus vrees dat er toch een deel richting vuilnisbak zal moeten.
Misschien morgen nog wat als lunch.... en anders weet ik het ook niet
En wat had je?quote:Op maandag 10 februari 2020 12:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zelf de drankjes halen? Wauw! Hier moet je gewoon buiten wachten (ook al zijn er tafels over) omdat ze te weinig personeel hebben op dat moment.
OT: een volle kom met sla, avocado, mozzarella bolletjes, 2 eieren en tomaatjes.
Jaaammm!!quote:Op maandag 10 februari 2020 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Vriend kwam eten, ik had gemaakt: foe yong hai, sambal boontjes, rijst, kip ketjap en komkommer in zoetzuur
[ afbeelding ]
Ik had sicciliana zoiets. Wel lekker gegeten, snel geholpen en fijne bediening. Dat valt me wel op, bij het filiaal in Rotterdam bij de kuip wordt je altijd netjes geholpen.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En wat had je?
Dit keer werd ik supersnel geholpen. Kreeg drinken snel en pizza na een minuut of 5-10..
Ik had pizza dello chef; tomatensaus, mozzarella, gorgonzola, salami, spinazie en extra Spaanse peper![]()
Tafelgenoot quattro formaggi. Erg lekker maar volgens mij heeft hij nu een steen op zijn maag.
Nu thee, beetje kwark en mon cheri.
5 Tenten maar liefst in Rotterdam! Ik was in Zoetermeer. 15 euro kwijt met zn 2quote:Op maandag 10 februari 2020 21:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had sicciliana zoiets. Wel lekker gegeten, snel geholpen en fijne bediening. Dat valt me wel op, bij het filiaal in Rotterdam bij de kuip wordt je altijd netjes geholpen.
We waren met zijn 4tjes rond de 65 euro kwijt. Viel reuze mee. Nu uitbuiken op de bank
Wat is hpquote:Op maandag 10 februari 2020 22:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
voor de zekerheid typ ik dit op een hp
hihiquote:Op maandag 10 februari 2020 22:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh kompjoetr. Ik dacht dat we het over eten hier hadden
Cheers babe!quote:Op maandag 10 februari 2020 22:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hihi
de wild apple... is lekker
apart smaakje
Hier ook richting bed.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Cheers babe!![]()
Ik ga zo richting left-overs en dan slapen
Ziet er goed uit! Ken t niet. Eet ook zelf nooit tofu.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:20 schreef realAIVD het volgende:
Liangban dofu met rijst
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik zojuist voor het eerst mijn nieuwe lievelingseten heb gemaakt en gegeten
Ik had er zelf ook nooit van gehoord, maar ik kwam het recept toevallig tegen:quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Ken t niet. Eet ook zelf nooit tofu.
Ooh ziet er beide lekker uit zeg! Hou onwijs van Aziatisch eten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:11 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ik had er zelf ook nooit van gehoord, maar ik kwam het recept toevallig tegen:
https://thewoksoflife.com/spicy-cold-tofu-liangban-dofu/
De saus heb ik voor een half pakje silken tofu gebruikt (=150 gram) en daar heb ik nog verse gember en geroosterde sesamzaadjes aan toegevoegd.
De silken tofu eet je in dit geval dus koud, direct uit de verpakking.
Dat spul is heel anders dan andere tofu, het zijn net dotjes room in een pittige saus.
Nu aan de koffie met een mueslibolletje
en voor vanavond heb ik alles klaarstaan om een ander recept van diezelfde site te maken:
https://thewoksoflife.com/beef-and-pepper-stir-fry/
Volgens mij is dat achterhaald en kan het net als andere groentes nog een keer opgewarmd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:34 schreef manny het volgende:
Hallo kookfanatiekelingen. Vraagje:
Hoe fanatiek zijn jullie met het "niet twee keer opwarmen" van spinazie. Ik ben nu bijv lasagna aan het maken met spinazie. Denk dat ik over heb, en dan zou opwarmen dagje later toch moeten kunnen ?
Doe ik ook hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:34 schreef manny het volgende:
Hallo kookfanatiekelingen. Vraagje:
Hoe fanatiek zijn jullie met het "niet twee keer opwarmen" van spinazie. Ik ben nu bijv lasagna aan het maken met spinazie. Denk dat ik over heb, en dan zou opwarmen dagje later toch moeten kunnen ?
Hahaquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Zuurkoolstamppot (met ananas, rozijnen en spekjes) met verse worst![]()
Toe biest met basterdsuiker
Lekker he?quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:30 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Haha
De zuurkoolstamppot is hier net klaar!
[ afbeelding ]
Met zout en peper
Mutti heeft goede saus/tomaten in blik.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:32 schreef golfer het volgende:
Ik maakte Siciliaanse visstoof met venkel en parelcouscous, https://www.ah.nl/allerha(...)kel-en-parelcouscous.
Met i.p.v. de couscous basmatirijst.
Was erg lekker.
Ik vind ze allebei lekker, maar niet tegelijk .....quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:49 schreef Sigaartje het volgende:
Zuurkoolstamppot met bitterballen lijkt mij ook geen slecht idee. Ik ga dat proberen!
Vorige week (of twee weken geleden) een boel flessen gekocht (in de bonus)quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mutti heeft goede saus/tomaten in blik.
Klopt. Prima kwaliteit.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Mutti heeft goede saus/tomaten in blik.
Ik helaas maar 2quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:12 schreef maily het volgende:
[..]
Vorige week (of twee weken geleden) een boel flessen gekocht (in de bonus)
kan volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:23 schreef anndb het volgende:
Net koude soba noodles op.
Vraagje: vond net nog een pakje "verse" zuurkool, tot 20-1 datum, daar lijkt me verder weinig mis mee te kunnen gaan en nog gewoon eetbaar? Is immers toch al in het zuur? Verpakking staat ook niet bol verder of zo.
Niets moet, maar een beetje roze in het midden vind ik wel het lekkerst. Anders wordt het snel droogquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:16 schreef Chunees het volgende:
moet varkenshaas medium gebakken worden?
Krokettenquote:
Vind ik ook. Gelukkig wordt t niet zo droog als doorbakken biefstuk maar alsnog roze in t midden is t lekkerst. Zo zachtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Niets moet, maar een beetje roze in het midden vind ik wel het lekkerst. Anders wordt het snel droog
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:10 schreef vosss het volgende:
Geen idee, gaan straks buiten de deur eten om te vieren dat we een nieuw huis gekocht hebben.
Zaaaaaaaaaalig!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Kip-champignonragout met pasteitjes.
Gewoon een zak ragout met een doosje pasteitjes.
Makkelijk doch lekker.
Dankje.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!
Hier ook, heb mijn boerenkool gisteravond niet opgegeten. Maar om dat nou op brood te doen?quote:
Deed mijn moeder vroeger wel altijd... opbakken en dan op brood. Vind ze heerlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier ook, heb mijn boerenkool gisteravond niet opgegeten. Maar om dat nou op brood te doen?
Ik dacht misschien bij een omeletje, of ipv sla op een belegd broodje.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Deed mijn moeder vroeger wel altijd... opbakken en dan op brood. Vind ze heerlijk.
Ik moet bekennen.. het is niet vies..
maar ben ook geen enorme fan.
Moet kunnen.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht misschien bij een omeletje, of ipv sla op een belegd broodje.
En de rest vanavond maar weer proberen. Heb nog wat zoete aardappel. Kan er misschien een stamppotje van maken met wat vlees.
Ik had zo’n goedkope look-a-like van de action. Werkte als een speer.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:16 schreef drakin het volgende:
O ja goed idee, heb een banaan liggen. En een nieuwe magic bullet, vind dat zo'n handig ding
Tot morgen bewaren is geen optie?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:18 schreef drakin het volgende:
O verrek het is zondag! Ik ga uit eten met een vriend vandaag, sjips moet dus wat eerder die boerenkool zien te verwerken
Ook al 2 nepperds gehad, gingen jaaaaaaaren mee.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik had zo’n goedkope look-a-like van de action. Werkte als een speer.
Tot ie ineens niet goed bleek af te sluiten.. toen zat de smoothie overal ineens
Nu de blender die ik van de baas kreeg maar opgedoken.. motortje lijkt krachtiger.. maar geen extra bekers erbij.
(En de vorige sneuvelde in de vorm van een fikse brandgeur. Ze kosten dan ook 3x niks op zich)
Een echte lijkt me heerlijk
Geen koelkast ivm vandaag oude eruit en morgen nieuwe erin die niet meteen aan kan.quote:
Hm vervelend.. en zonde ook dan.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen koelkast ivm vandaag oude eruit en morgen nieuwe erin die niet meteen aan kan.
Dat ziet er lekker uit. Vaak flikker ik restjes in een pan spaghetti. Maar dit is ook een goed idee, nooit aan gedacht.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Zaaaaaaaaaalig!!!![]()
Wij hadden restjesomelet met shoarmavlees, stukjes paprika, spinazie en gerapste kaas.
[ afbeelding ]
Dat werd vanille-schuimgebakje, bittergarnituur en nachos uit de oven.quote:Op zondag 16 februari 2020 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen kwark, bakje sriracha pinda's.
Zo allerlei verjaardagshappen.
Lekker vroegquote:
Oh mja.. school/werkdag hequote:Op woensdag 19 februari 2020 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker vroeg![]()
Vanmorgen 2 mandarijnen, banaan, tomaatjes en 2 rijstwafels kaas.
Vanmiddag champignonsoep en crackers met selderiesalade en kipfilet.
Vanavond risotto
Grote hongerquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:56 schreef Karzai het volgende:
16,75 voor een grote burger, grote zak twisterfriet en 8 kipkluifjes
De beste!quote:
Ovenschotel..quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De beste!
Ik eet vanavond carbonara noodles met een kaasschnitzel.
Heerlijk hoor!quote:Op donderdag 20 februari 2020 18:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ovenschotel..
van onder naar boven: speklapjes, zuurkool, aardappelpuree, paneer.
Smaakt naar old times
En naar eten bij opa oma
Met daarna warme vla op een bord
Ook lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk hoor!
Ik had beetje kwark met hagelslag als toetje. Nu thee en mon cheri.
Waar je trek in hebt!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Yikes!
Wat zal ik vanavond eten mensen?
Chilibonen met kaas en nachochipsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Geen idee.. nog steeds niet ook.
Lastig dit.
Nu: koffie met een verse appelflap.
Lekker man!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:25 schreef Karzai het volgende:
Tenminste dat ga ik eten, had nog een bakje chilibonen in de vriezer doe ik in de oven met kaas eroverheen, zakkie nacho's erbij klaarrrrrrrrrrrrrr
Mja zit een nieuwe voordeeldrigist-achtig ding bij ons in het winkelcentrum.quote:
Hebben jullie een prijsmepper?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja zit een nieuwe voordeeldrigist-achtig ding bij ons in het winkelcentrum.
“Normal”
En die verkopen ook bergen met snaai bleek.
(En eindelijk fatsoenlijke bruine mascara... maar dat vind je vast minder interessant)
Wow jij hebt echt fantastische lunchesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:38 schreef anndb het volgende:
Vol van de lunch net, vanavond niet veel meer denk ik.
[ afbeelding ]
Canneloni van komkommer met wilde zalmforel, bretoense langoustine, avocado, groene kruiden en oosterschelde paling
[ afbeelding ]
Zeetong met gebrande prei, handgepelde garnalen en postelein
[ afbeelding ]
Kwartel uit anjou met couscous, falafel en broccolini
[ afbeelding ]
Brioche, jona gold en munster kaas.
[ afbeelding ]
Framboos, rozenwater en chocolade
Heerlijk allemaal! Goed bezig geweestquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hebben jullie een prijsmepper?
Hier verjaardagsborrel gehad want hont is vandaag 1 jaar geworden
Had wat salades gemaakt en gekocht, brie en Port Salut voor op toastjes , gevulde eitjes met tonijnmousse, toast met kruidenboter, stokbrood, zelfgemaakte mini-saucijzenbroodjes en kaaskoekjes en een groene salade met oa gegrilde courgette.
Iedereen alweer even weg dus straks nog wat toastjes met lekkers
En hopelijk op tijd te bed. Me fysiek voorbereiden voor de eerste Teckelwandeling zondag
Lekker bezig!!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:34 schreef Muck het volgende:
Nasi goreng, sajoer boontjes, beef rendang en char sieuw![]()
Uren in de keuken gestaan, maar dat is het waard
Eentje maar?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen kwark met handje hagel.
@:maily; nu thee en een pindakaas eitje
Ziet er goed uit! Karamelitas lees ik.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:09 schreef maily het volgende:
[..]
Eentje maar?
Enjoy!
Hier koffie met caramelitos (als ik het goed schrijf) naar een recept van 24Kitchen.![]()
Dat!quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben voorlopig niet op het forum vanwege gezondheidsredenen. Sorry.
Sterkte Sigara!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Beterschap!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Beterschap! Geestelijke of lichamelijke gezondheidsklachten?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Beterschap en sterkte Sigaar. Zorg goed voor jezelf en blijf lekker etenquote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Beterschap ouwe paffert!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Heb het al vaker gezegd maar wou dat ik elke dag zo kon lunchen haha. Hier een soepje (kip) en boterhammen. Vanavond hele kip uit de oven, zelfgemaakte kerrie saus, rijst (jasmijn met wat boter) en erwtjes.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:12 schreef Sicstus het volgende:
Een gezonde Hollandse lunch met zeevruchten, aardappelen en zuivel: het beste wat ons land te bieden heeft!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2020 13:12 schreef Sicstus het volgende:
Een gezonde Hollandse lunch met zeevruchten, aardappelen en zuivel: het beste wat ons land te bieden heeft!
[ afbeelding ]
Heerlijk! Met pesto vind ik dat zo lekker.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:07 schreef realAIVD het volgende:
Nog nooit burrata geproefd, dus dat vanavond maar eens als avondmaaltijd gegeten,
gewoon omdat het kan...
[ afbeelding ]
Een burrata met semi-zongedroogde cherrytomaatjes, geroosterde pijnboompitten, zout en peper.
[ afbeelding ]
Net of je mozzarella met room eet, erg lekker.
oooh pesto, goeie tip!quote:Op maandag 24 februari 2020 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk! Met pesto vind ik dat zo lekker.
Nu thee en een nuts.
Dit kwam van het visboertjequote:Op maandag 24 februari 2020 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar goed dat we hier niet zo'n kantine hebben zeg...
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:21 schreef realAIVD het volgende:
Ei, banaan, havermout en een klein scheutje amandelmelk in de blender.
Daar 2 pannenkoekjes mee gebakken, met wat kaneel erover.
Tenminste, dat was de bedoeling.
Het werd een pannetje scrambled banaan-ei-spul
Leuk! En lekkerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]juk.
Ik ga eind deze week naar London en schuif dan een stevig Engels ontbijt naar binnen met alles er op en er aan.
Zoeven een portie gamba's met knoflooksaus gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Het is weer dinsdag: kibbeling van de haagse markt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Pannenkoeken, want het is Pancake day hier in Engeland![]()
Nom
Dat is toch ook precies wat het is?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:07 schreef realAIVD het volgende:
Net of je mozzarella met room eet, erg lekker.
Jij at lamshaas, begrijp ik uit deze verwarde post?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:06 schreef christmastsunami het volgende:
het leven is eigenlijk gewoon best oneerlijk, als je lamshaas gewoon niet verbrand maar veel te lang laat pruttelen, blijft het nog steeds mals
het is makkelijker om lekker te koken met hoge kwaliteit produkten
dit soort extreem hoge kwalieit stuk vlees van een dier
wat hopelijk nog iets van een leven heeft gehad, kan je gewoon niet verpesten
tenzij je het verbrand ofzo, je kan het rauw tegen je gehemelte drukken met je tong, het smelt en als je het te lang bakt wordt het niet droog
mag ook wel voor die 30 euro per kilo voor de consument
quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:01 schreef anndb het volgende:
Trio van zalm (tartaar, mousse, gevuld)
[ afbeelding ]
Erwtensoep met gerookte paling
[ afbeelding ]
Risotto met langzaam gegaarde parelhoen
[ afbeelding ]
Diamanthaas
[ afbeelding ]
Dessert was met chocolade en vanalles erbij maar geen foto meer van gemaakt.
Straks turks brood met gyros, zelfgemaakte tzaziki en wat salade.
Zelfgemaakt of hoort dit thuis in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:01 schreef anndb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diamanthaas
[ afbeelding ]
Heb het niet zelf gemaakt uiteraard, wist niet dat dit een vereiste was hiervoor. Is enkel wat ik heb gegeten. Review ben ik zelf niet zo voor, vind het al veel moeite om de fotos te posten gezien dat al niet al te makkelijk gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfgemaakt of hoort dit thuis in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29
Gelukt en erg smakelijk. Voor herhaling vatbaar:quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:15 schreef golfer het volgende:
Maak vanavond Maxicaanse griep tortilla's volgens dit recept:
https://www.savorysweets.(...)-gehakt-uit-de-oven/
Dat is zeker geen vereistequote:Op woensdag 26 februari 2020 18:35 schreef anndb het volgende:
[..]
Heb het niet zelf gemaakt uiteraard, wist niet dat dit een vereiste was hiervoor. Is enkel wat ik heb gegeten. Review ben ik zelf niet zo voor, vind het al veel moeite om de fotos te posten gezien dat al niet al te makkelijk gaat.
Ik vind het wel leuk hier. Dit is wat je gegeten hebt als lunch. Mooi contrast met mijn soep en crackers met belegquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:35 schreef anndb het volgende:
[..]
Heb het niet zelf gemaakt uiteraard, wist niet dat dit een vereiste was hiervoor. Is enkel wat ik heb gegeten. Review ben ik zelf niet zo voor, vind het al veel moeite om de fotos te posten gezien dat al niet al te makkelijk gaat.
Zien er heerlijk uit! Tijd geleden zeg, wraps. Goeie tipquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukt en erg smakelijk. Voor herhaling vatbaar:
[ afbeelding ]
ik zou die kok toch erbij halen en vragen wat nou precies de bedoeling hier van is verdommequote:Op woensdag 26 februari 2020 16:01 schreef anndb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diamanthaas
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat elke restaurantkok zijn vis bij een goede vishandelaar besteld en niet uit een supermarkt haalt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:21 schreef christmastsunami het volgende:
en zalm, juist zal, ik zou echt willen weten waar ie dat gekocht heeft, aangezien zalm uit de supermarkt gewoon goor is
verse gravad lax, maak me gekquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elke restaurantkok zijn vis bij een goede vishandelaar besteld en niet uit een supermarkt haalt.
Probeer je een beetje ontopic te blijven?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
verse gravad lax, maak me gek
die moot in de super, laat maar
Hmm van de aldi toch?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elke restaurantkok zijn vis bij een goede vishandelaar besteld en niet uit een supermarkt haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |