Mja zit een nieuwe voordeeldrigist-achtig ding bij ons in het winkelcentrum.quote:
Hebben jullie een prijsmepper?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja zit een nieuwe voordeeldrigist-achtig ding bij ons in het winkelcentrum.
“Normal”
En die verkopen ook bergen met snaai bleek.
(En eindelijk fatsoenlijke bruine mascara... maar dat vind je vast minder interessant)
Wow jij hebt echt fantastische lunchesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:38 schreef anndb het volgende:
Vol van de lunch net, vanavond niet veel meer denk ik.
[ afbeelding ]
Canneloni van komkommer met wilde zalmforel, bretoense langoustine, avocado, groene kruiden en oosterschelde paling
[ afbeelding ]
Zeetong met gebrande prei, handgepelde garnalen en postelein
[ afbeelding ]
Kwartel uit anjou met couscous, falafel en broccolini
[ afbeelding ]
Brioche, jona gold en munster kaas.
[ afbeelding ]
Framboos, rozenwater en chocolade
Heerlijk allemaal! Goed bezig geweestquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hebben jullie een prijsmepper?
Hier verjaardagsborrel gehad want hont is vandaag 1 jaar geworden
Had wat salades gemaakt en gekocht, brie en Port Salut voor op toastjes , gevulde eitjes met tonijnmousse, toast met kruidenboter, stokbrood, zelfgemaakte mini-saucijzenbroodjes en kaaskoekjes en een groene salade met oa gegrilde courgette.
Iedereen alweer even weg dus straks nog wat toastjes met lekkers
En hopelijk op tijd te bed. Me fysiek voorbereiden voor de eerste Teckelwandeling zondag
Lekker bezig!!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:34 schreef Muck het volgende:
Nasi goreng, sajoer boontjes, beef rendang en char sieuw![]()
Uren in de keuken gestaan, maar dat is het waard
Eentje maar?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen kwark met handje hagel.
@:maily; nu thee en een pindakaas eitje
Ziet er goed uit! Karamelitas lees ik.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:09 schreef maily het volgende:
[..]
Eentje maar?
Enjoy!
Hier koffie met caramelitos (als ik het goed schrijf) naar een recept van 24Kitchen.![]()
Dat!quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ben voorlopig niet op het forum vanwege gezondheidsredenen. Sorry.
Sterkte Sigara!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Beterschap!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Beterschap! Geestelijke of lichamelijke gezondheidsklachten?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Beterschap en sterkte Sigaar. Zorg goed voor jezelf en blijf lekker etenquote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Beterschap ouwe paffert!quote:Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Sigaartje het volgende:
Heb het al vaker gezegd maar wou dat ik elke dag zo kon lunchen haha. Hier een soepje (kip) en boterhammen. Vanavond hele kip uit de oven, zelfgemaakte kerrie saus, rijst (jasmijn met wat boter) en erwtjes.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:12 schreef Sicstus het volgende:
Een gezonde Hollandse lunch met zeevruchten, aardappelen en zuivel: het beste wat ons land te bieden heeft!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2020 13:12 schreef Sicstus het volgende:
Een gezonde Hollandse lunch met zeevruchten, aardappelen en zuivel: het beste wat ons land te bieden heeft!
[ afbeelding ]
Heerlijk! Met pesto vind ik dat zo lekker.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:07 schreef realAIVD het volgende:
Nog nooit burrata geproefd, dus dat vanavond maar eens als avondmaaltijd gegeten,
gewoon omdat het kan...
[ afbeelding ]
Een burrata met semi-zongedroogde cherrytomaatjes, geroosterde pijnboompitten, zout en peper.
[ afbeelding ]
Net of je mozzarella met room eet, erg lekker.
oooh pesto, goeie tip!quote:Op maandag 24 februari 2020 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk! Met pesto vind ik dat zo lekker.
Nu thee en een nuts.
Dit kwam van het visboertjequote:Op maandag 24 februari 2020 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maar goed dat we hier niet zo'n kantine hebben zeg...
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:21 schreef realAIVD het volgende:
Ei, banaan, havermout en een klein scheutje amandelmelk in de blender.
Daar 2 pannenkoekjes mee gebakken, met wat kaneel erover.
Tenminste, dat was de bedoeling.
Het werd een pannetje scrambled banaan-ei-spul
Leuk! En lekkerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:38 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]juk.
Ik ga eind deze week naar London en schuif dan een stevig Engels ontbijt naar binnen met alles er op en er aan.
Zoeven een portie gamba's met knoflooksaus gehad.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:58 schreef Uhmmpie het volgende:
Het is weer dinsdag: kibbeling van de haagse markt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Pannenkoeken, want het is Pancake day hier in Engeland![]()
Nom
Dat is toch ook precies wat het is?quote:Op maandag 24 februari 2020 21:07 schreef realAIVD het volgende:
Net of je mozzarella met room eet, erg lekker.
Jij at lamshaas, begrijp ik uit deze verwarde post?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:06 schreef christmastsunami het volgende:
het leven is eigenlijk gewoon best oneerlijk, als je lamshaas gewoon niet verbrand maar veel te lang laat pruttelen, blijft het nog steeds mals
het is makkelijker om lekker te koken met hoge kwaliteit produkten
dit soort extreem hoge kwalieit stuk vlees van een dier
wat hopelijk nog iets van een leven heeft gehad, kan je gewoon niet verpesten
tenzij je het verbrand ofzo, je kan het rauw tegen je gehemelte drukken met je tong, het smelt en als je het te lang bakt wordt het niet droog
mag ook wel voor die 30 euro per kilo voor de consument
quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:01 schreef anndb het volgende:
Trio van zalm (tartaar, mousse, gevuld)
[ afbeelding ]
Erwtensoep met gerookte paling
[ afbeelding ]
Risotto met langzaam gegaarde parelhoen
[ afbeelding ]
Diamanthaas
[ afbeelding ]
Dessert was met chocolade en vanalles erbij maar geen foto meer van gemaakt.
Straks turks brood met gyros, zelfgemaakte tzaziki en wat salade.
Zelfgemaakt of hoort dit thuis in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:01 schreef anndb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diamanthaas
[ afbeelding ]
Heb het niet zelf gemaakt uiteraard, wist niet dat dit een vereiste was hiervoor. Is enkel wat ik heb gegeten. Review ben ik zelf niet zo voor, vind het al veel moeite om de fotos te posten gezien dat al niet al te makkelijk gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfgemaakt of hoort dit thuis in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29
Gelukt en erg smakelijk. Voor herhaling vatbaar:quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:15 schreef golfer het volgende:
Maak vanavond Maxicaanse griep tortilla's volgens dit recept:
https://www.savorysweets.(...)-gehakt-uit-de-oven/
Dat is zeker geen vereistequote:Op woensdag 26 februari 2020 18:35 schreef anndb het volgende:
[..]
Heb het niet zelf gemaakt uiteraard, wist niet dat dit een vereiste was hiervoor. Is enkel wat ik heb gegeten. Review ben ik zelf niet zo voor, vind het al veel moeite om de fotos te posten gezien dat al niet al te makkelijk gaat.
Ik vind het wel leuk hier. Dit is wat je gegeten hebt als lunch. Mooi contrast met mijn soep en crackers met belegquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:35 schreef anndb het volgende:
[..]
Heb het niet zelf gemaakt uiteraard, wist niet dat dit een vereiste was hiervoor. Is enkel wat ik heb gegeten. Review ben ik zelf niet zo voor, vind het al veel moeite om de fotos te posten gezien dat al niet al te makkelijk gaat.
Zien er heerlijk uit! Tijd geleden zeg, wraps. Goeie tipquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukt en erg smakelijk. Voor herhaling vatbaar:
[ afbeelding ]
ik zou die kok toch erbij halen en vragen wat nou precies de bedoeling hier van is verdommequote:Op woensdag 26 februari 2020 16:01 schreef anndb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diamanthaas
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat elke restaurantkok zijn vis bij een goede vishandelaar besteld en niet uit een supermarkt haalt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:21 schreef christmastsunami het volgende:
en zalm, juist zal, ik zou echt willen weten waar ie dat gekocht heeft, aangezien zalm uit de supermarkt gewoon goor is
verse gravad lax, maak me gekquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elke restaurantkok zijn vis bij een goede vishandelaar besteld en niet uit een supermarkt haalt.
Probeer je een beetje ontopic te blijven?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
verse gravad lax, maak me gek
die moot in de super, laat maar
Hmm van de aldi toch?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elke restaurantkok zijn vis bij een goede vishandelaar besteld en niet uit een supermarkt haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |