Wat was dat toch genieten, die anderhalf jaar.twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 11:28:00𝓡𝓥𝓟 𝓶𝓪𝓼𝓽𝓮𝓻𝓬𝓵𝓪𝓼𝓼 💫#OnThisDay in 𝟐𝟎𝟏𝟖:De eerste goal van @Persie_Official na zijn terugkeer in de @eredivisie!#Feyenoord https://t.co/6FbXV3M6kV reageer retweet
Die goal was ook echt genot toen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat was dat toch genieten, die anderhalf jaar.twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 11:28:00𝓡𝓥𝓟 𝓶𝓪𝓼𝓽𝓮𝓻𝓬𝓵𝓪𝓼𝓼 💫#OnThisDay in 𝟐𝟎𝟏𝟖:De eerste goal van @:Persie_Official na zijn terugkeer in de @:eredivisie!#Feyenoord https://t.co/6FbXV3M6kV reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wil nog even benadrukken dat #2398 een gouden deel was van de reeks.
Vooral post #27.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wil nog even benadrukken dat #2398 een gouden deel was van de reeks.
Bovengemiddelde terugkeer naar de eredivisie van een topspeler van weleer. Denk dat eigenlijk niemand had verwacht dat hij het zo goed zou doen. Ondanks zijn blessuregevoeligheid ook nog erg veel gespeeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat was dat toch genieten, die anderhalf jaar.twitter:Feyenoord twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 11:28:00𝓡𝓥𝓟 𝓶𝓪𝓼𝓽𝓮𝓻𝓬𝓵𝓪𝓼𝓼 💫#OnThisDay in 𝟐𝟎𝟏𝟖:De eerste goal van @:Persie_Official na zijn terugkeer in de @:eredivisie!#Feyenoord https://t.co/6FbXV3M6kV reageer retweet
Ik gok op morgenvroegquote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond of morgenvroeg horen we het.
Ik kan juist eindelijk weer eens kijken morgen..quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoop ergens wel dat het niet doorgaat, gedeeltelijk omdat ik morgen werk en niet de hele wedstrijd ontspannen kan kijken, gedeeltelijk omdat het gewoonweg geen beginnen aan is als het keihard stormt. Ik heb dan liever een serieuze AZ-Feyenoord, ik ben best benieuwd hoe de twee ploegen zich tegen elkaar verhouden en dan wil je niet dat de wind het verziekt.
Wel jammer is dat we voor het eerst dit seizoen over een volledig fitte selectie beschikken (behalve vBeek maar dat is eerder juist positief), maar als we hem in april pas herkansen heeft AZ wel wat meer potjes tussendoor moeten spelen dan Feyenoord als het goed is.
Haha, typischquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik kan juist eindelijk weer eens kijken morgen..
Het was vast leuk vermaak geweest, maar voor het voetbal waarschijnlijk beter ditquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hele speelronde eruit omdat de reserve ploeg van Ajax niet tegen een beetje wind kan, lekker dan #knjb
Straks nog meer. (lol)quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:22 schreef fetX het volgende:
Valt me nu pas op dat Emmen en AZ in het programma niet kloppen (lol)
Dat vindt de plaatselijke driehoek niet zo leuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Had dan alles op vrijdag en zaterdag gezet. Lekker flexibel weer.
Zo flexibel zijn ze bij de KNVB ook weer nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat kan echt niet op zo’n korte termijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Haha echt hè. Verdomme zaterdag voetballen en dan DONDERDAG alweerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nouja, een weekendje extra rust voor de beker. Heerenveen speelt wel, dus die zullen wel heel erg moe zijn donderdag!
Is dat niet tijdens de interlandperiode?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:14 schreef hhh38 het volgende:
Als ik nu zo kijk is de midweek van woensdag 1 april de vroegst mogelijke inhaaldatum, of mis ik iets?
Oprotten GGMM.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo flexibel zijn ze bij de KNVB ook weer niet
Ohja klopt. Dan kan het pas op 13/14 meiquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat niet tijdens de interlandperiode?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nouja, een weekendje extra rust voor de beker. Heerenveen speelt wel, dus die zullen wel heel erg moe zijn donderdag!
Flikker op Timmer.twitter:KuipTalk twitterde op zondag 09-02-2020 om 10:55:58Football agent Henk Timmer, who brought Marcos Senesi to Europe: "There's a chance he'll be sold for 15-20 million euro next summer." #GoedemorgenEredivisie reageer retweet
Dat gaat Feyenoord ook niet doen lijkt me.quote:Op zondag 9 februari 2020 10:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Flikker op Timmer.twitter:KuipTalk twitterde op zondag 09-02-2020 om 10:55:58Football agent Henk Timmer, who brought Marcos Senesi to Europe: "There's a chance he'll be sold for 15-20 million euro next summer." #GoedemorgenEredivisie reageer retweet
Of gewoon een paar uur eerder begonnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Mwoah. Handelshuisje he, zoveel winst laten ze niet lopen denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaat Feyenoord ook niet doen lijkt me.
Zou pas gaan praten vanaf 18.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mwoah. Handelshuisje he, zoveel winst laten ze niet lopen denk ik.
Volgens mij is dat niet bekend, maar ze zullen ongetwijfeld een doorverkooppercentage hebben.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:35 schreef Pistolero het volgende:
Had San Lorenzo ook niet een vrij hoog doorverkooppercentage? Dan maak je sowieso al amper winst als je hem voor minder dan 20 miljoen laat gaan.
Voor zo’n laag bedrag gaat hij nog niet weg. Timmer wilt gewoon zijn makelaarsprovisie zo snel mogelijk ontvangen.quote:Op zondag 9 februari 2020 10:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Voor zo’n laag bedrag gaat hij nog niet weg. Timmer wilt gewoon zijn makelaarsprovisie zo snel mogelijk ontvangen.
Gezien de achterlijke markt en interesse van clubs zoals o.a. Juventus.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]![]()
Op basis van wat is Senesi in hemelsnaam meer dan 20 mil waard dan? Niet dat ik 'm nu voor 15 miljoen van de hand zou doen, maar ik kan aan de kant ook letterlijk 0 redenen bedenken waarom hij meer dan 20 mil waard is.
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]![]()
Op basis van wat is Senesi in hemelsnaam meer dan 20 mil waard dan? Niet dat ik 'm nu voor 15 miljoen van de hand zou doen, maar ik kan aan de kant ook letterlijk 0 redenen bedenken waarom hij meer dan 20 mil waard is.
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de achterlijke markt en interesse van clubs zoals o.a. Juventus.
Oh ja: en goede/degelijke lcv’s zijn zeldzaam.
Juventus speelt met jongens die kwalitatief in de categorie de Ligt/Bonucci/Demiral vallen. Dan is Senesi toch 5 klassen minder? Kan me niet voorstellen dat dat gerucht waar is.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de achterlijke markt en interesse van clubs zoals o.a. Juventus.
Oh ja: en goede/degelijke lcv’s zijn zeldzaam.
Senesi is zeker (nog) niet dat niveau inderdaad, maar verdedigers uit Z-A hebben een prima reputatie. Hij is nog jong, heeft talent, wordt gevolgd door topclubs en speelt voorlopig prima dus ik zie geen reden om hem voor 15 al van de hand te willen doen in deze tijden.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Juventus speelt met jongens die kwalitatief in de categorie de Ligt/Bonucci/Demiral vallen. Dan is Senesi toch 5 klassen minder? Kan me niet voorstellen dat dat gerucht waar is.
Hey aTypischquote:Op zondag 9 februari 2020 12:05 schreef aTypisch het volgende:
Nickhguitar snapt niet dat het niet gaat over de 'waarde' van Senesi, maar voor welk bedrag Feyenoord hem eventueel zou moeten/willen laten gaan.
genot
Och, er gebeuren gekkere dingen. Een Bergwijn voor 30+ of een Dest voor 26.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hey aTypischAls je goed leest schrijf ik hierboven dat ik ook wel snap dat Feyenoord hem niet voor een relatief laag bedrag laat gaan, ik zet alleen ook mijn vraagtekens bij het feit of clubs 20mil+ in Senesi willen investeren, dat kan toch?
8 miljoen winst is echt peanuts. Je moet durven verkopen, maar ook durven behouden.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mwoah. Handelshuisje he, zoveel winst laten ze niet lopen denk ik.
Bergwijn heeft het al wat langer laten zien natuurlijk (en voor aanvallers krijg je doorgaans meer geld). Dest komt van Ajax dus dan ben je al 20 miljoen waard als je gewoon 2 armen en 2 benen hebt.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Och, er gebeuren gekkere dingen. Een Bergwijn voor 30+ of een Dest voor 26.
Wat heeft Bergwijn precies lang laten zien?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Bergwijn heeft het al wat langer laten zien natuurlijk (en voor aanvallers krijg je doorgaans meer geld). Dest komt van Ajax dus dan ben je al 20 miljoen waard als je gewoon 2 armen en 2 benen hebt.
Dat hij een hoog niveau kan halen en dat hij wedstrijden voor je kan beslissen. Daarnaast A international en nog heel jong dus ruimte voor ontwikkeling. Mag ik vragen wat jij dan een goede prijs voor Bergwijn had gevonden? 10 mil ofzo?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat heeft Bergwijn precies lang laten zien?
Nee. Kijk, dat is juist het punt. Waarde is wat de gek ervoor neerlegt in deze tijden. Ik vind Bergwijn een leuk talent maar heeft al zo lang niet zoveel laten zien dat ik 30+ persoonlijk een flink bedrag vond.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat hij een hoog niveau kan halen en dat hij wedstrijden voor je kan beslissen. Daarnaast A international en nog heel jong dus ruimte voor ontwikkeling. Mag ik vragen wat jij dan een goede prijs voor Bergwijn had gevonden? 10 mil ofzo?
We hebben ook al heel lang geen grote talenten meer gehad.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord heeft nog nooit een speler verkocht boven de 20 miljoen.
30+ is ook een flink bedrag, maar nogmaals: Het is een jonge speler met potentie, heeft PSV bij vlagen bij de hand genomen en hij gaat midden in een lopende competitie weg. Dan kom je dus bij zon bedrag uit. Als Bergwijn de hele ED op een hoopje zou spelen dan heb je het niet meer over 30 mil, maar over de Ligt/de Jong-achtige bedragen.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Kijk, dat is juist het punt. Waarde is wat de gek ervoor neerlegt in deze tijden. Ik vind Bergwijn een leuk talent maar heeft al zo lang niet zoveel laten zien dat ik 30+ persoonlijk een flink bedrag vond.
vGeel was dan ook waardeloos in het verkopen van spelers. Gewoon echt kut. Na het WK2014 had Feyenoord een ontzettend waardevolle selectie en het eerste wat die debiel deed was alle topspelers (zelfs de Vrij en Pelle) voor een habbekrats verkopen, nog voordat we voorronde CL zouden spelen.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
De eerste twee regels gelden ook voor Senesi. Sinds hij er in staat is het allemaal een stuk stabieler (komt oa door hem, niet alleen). Bedragen liggen tegenwoordig veel hoger en als er een subtop club uit Europa komt kun je flink geld vragen.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
30+ is ook een flink bedrag, maar nogmaals: Het is een jonge speler met potentie, heeft PSV bij vlagen bij de hand genomen en hij gaat midden in een lopende competitie weg. Dan kom je dus bij zon bedrag uit. Als Bergwijn de hele ED op een hoopje zou spelen dan heb je het niet meer over 30 mil, maar over de Ligt/de Jong-achtige bedragen.
Even hypothetisch: jij zou dus 20 miljoen voor Bergwijn prima vinden? Dan laat je dus 1 van je beste spelers in de winter gaan voor 20 miljoen?
Ja, daar hadden we echt véél meer geld uit kunnen halen.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGeel was dan ook waardeloos in het verkopen van spelers. Gewoon echt kut. Na het WK2014 had Feyenoord een ontzettend waardevolle selectie en het eerste wat die debiel deed was alle topspelers (zelfs de Vrij en Pelle) voor een habbekrats verkopen, nog voordat we voorronde CL zouden spelen.
Bergwijn ligt beter in de markt dus natuurlijk niet, lijkt mij logisch dat je midden in een lopende competitie voor zo'n speler tussen de 25 en 35 miljoen vraagt. Maar gezien zijn kwaliteiten vind ik het een absurd bedrag. De waarde die ik hem inschat is bij Bergwijn totaal anders dan de waarde die ik hem persoonlijk toedicht.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:15 schreef nickhguitar het volgende:
Even hypothetisch: jij zou dus 20 miljoen voor Bergwijn prima vinden? Dan laat je dus 1 van je beste spelers in de winter gaan voor 20 miljoen?
het is meer een kwestie van kunnen dan durvenquote:Op zondag 9 februari 2020 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
8 miljoen winst is echt peanuts. Je moet durven verkopen, maar ook durven behouden.
Met name De Vrij was inderdaad vreemd. Pelle was geloof ik al wel 30 toen.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we echt véél meer geld uit kunnen halen.
De Vrij is toen toch voor 9 of zo vertrokken? Echt lachwekkendquote:Op zondag 9 februari 2020 12:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Met name De Vrij was inderdaad vreemd. Pelle was geloof ik al wel 30 toen.
Ik lees bedragen van tussen de 6,5 en 8,5 miljoen ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:26 schreef fetX het volgende:
[..]
De Vrij is toen toch voor 9 of zo vertrokken? Echt lachwekkend
er paste amper een verdediger bij, zelfs Vlaar was goedquote:Op zondag 9 februari 2020 12:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik lees bedragen van tussen de 6,5 en 8,5 miljoen ja.Beste verdediger dat WK.
Het zal wel iets met die schuldenpost te maken hebben gehad maar in totaal heeft Feyenoord 6 miljoen gekregen voor de Vrij (omdat Feyenoord zich liet scammenquote:Op zondag 9 februari 2020 12:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we echt véél meer geld uit kunnen halen.
Wat een god was die van Geel hè?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal wel iets met die schuldenpost te maken hebben gehad maar in totaal heeft Feyenoord 6 miljoen gekregen voor de Vrij (omdat Feyenoord zich liet scammen), 11 miljoen voor Pelle, 7.7 miljoen voor Indi en 6 miljoen voor Janmaat. Dus in totaal gaat het om iets meer dan 30 miljoen. Alleen de Vrij en Janmaat hadden een aflopend contract, de Vrij wilde niet verlengen en Janmaat wel tegen een te hoog salaris. Pelle en Indi wilden vertrekken maar konden aan hun contract gehouden worden.
Begreep er toen gewoon niks van dat Feyenoord in ieder geval tegen Besiktas toen niet met de vaste ploeg speelde, Feyenoord trad toen aan met een ploeg met Schaken als rechtsback, Verhoek als linksbuiten en te Vrede in de spits enzo. Het was zo lachwekkend.
Dat was ook nog in een periode dat spelers niet zo happig waren op verlengen door financiële en sportieve beperkingen. Dat is in de Van Geel periode wel echt veranderd, die credits moet je hem geven.quote:
Tja, als je ergens zo lang zit doe je uiteraard ook wat dingen goed.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was ook nog in een periode dat spelers niet zo happig waren op verlengen door financiële en sportieve beperkingen. Dat is in de Van Geel periode wel echt veranderd, die credits moet je hem geven.
Leuk.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jaaaaaaa, rusten met 0-2. Berghuisgod
(parallel universum)
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jaaaaaaa, rusten met 0-2. Berghuisgod
(parallel universum)
Dat is echt enorm triest in deze tijden.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is echt enorm triest in deze tijden.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
Speler worden in de Eredivisie ook niet zo snel meer waard dan dat soort bedragen, dus waarom dan niet verkopen. Ik geef ze groot gelijk.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Kijk, dat is juist het punt. Waarde is wat de gek ervoor neerlegt in deze tijden. Ik vind Bergwijn een leuk talent maar heeft al zo lang niet zoveel laten zien dat ik 30+ persoonlijk een flink bedrag vond.
Ja natuurlijk. Ik ook.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is echt enorm triest in deze tijden.
[..]
Speler worden in de Eredivisie ook niet zo snel meer waard dan dat soort bedragen, dus waarom dan niet verkopen. Ik geef ze groot gelijk.
Dat denk ik niet. Want als er geen Senesi was, dan overleeft Feyenoord het ook. Het is durven kiezen voor beleid, zodat je niet meer moet verkopen. Een keer moet je door de zure appel heenbijten in plaats van hem telkens blijven uitspugen.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is meer een kwestie van kunnen dan durven
uiteraard maar dan moet je wel eerst op dat punt van niet hoeven/moeten verkopen aanbeland zijnquote:Op zondag 9 februari 2020 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Want als er geen Senesi was, dan overleeft Feyenoord het ook. Het is durven kiezen voor beleid, zodat je niet meer moet verkopen. Een keer moet je door de zure appel heenbijten in plaats van hem telkens blijven uitspugen.
Sterk staaltje beeldspraak dit hoor.
Uiteindelijk 'moet' elke club onder de absolute top verkopen.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar dan moet je wel eerst op dat punt van niet hoeven/moeten verkopen aanbeland zijn
20 is al iets anders dan 15 he.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:03 schreef -XOR- het volgende:
Als Senesi 20 mln zou opleveren, dan kun je daar toch 2 nieuwe Senesi's voor terughalen?
ik weet niet hoeveel Feijenoord van 15mln zou overhouden, denk dat 20 echt het maximum is dat jullie voor een verdediger zouden kunnen vangen, en zo'n enorme rots is Senesi nu ook weer niet. Feijenoord moet gewoon zorgen dat ze zo'n 6/7 spelers boven de 10 miljoen marktwaarde kunnen opstellen, dan heb je in principe een competitief eftal.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
20 is al iets anders dan 15 he.
Drie zelfs. Senesi was iets van 5,5 a 6 miljoen, aldus Timmer vanmorgen.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:03 schreef -XOR- het volgende:
Als Senesi 20 mln zou opleveren, dan kun je daar toch 2 nieuwe Senesi's voor terughalen?
Knap dat jij dat weet.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel Feijenoord van 15mln zou overhouden, denk dat 20 echt het maximum is dat jullie voor een verdediger zouden kunnen vangen
Dat schrijf ik nergens, maar Senesi kan zich alleen bewijzen in de eredivisie, aangezien Feijenoord (met Senesi) Europees gefaald heeft, en ploegen uit de grote competities geven niet graag 20 mln uit aan spelers uit C-competities.quote:
Dat valt allemaal wel mee hoor. Denk dat het bij talentvolle CV's uit Zuid-Amerika ook wel wat anders ligt. Die zijn erg aantrekkelijk voor clubs uit Zuid Europa.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat schrijf ik nergens, maar Senesi kan zich alleen bewijzen in de eredivisie, aangezien Feijenoord (met Senesi) Europees gefaald heeft, en ploegen uit de grote competities geven niet graag 20 mln uit aan spelers uit C-competities.
Ik denk overigens dat hij het in potentie ook zeker waard is, hoor. Hij is gewoon een goede en solide verdediger, ik vind hem beter dan Alvarez.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee hoor. Denk dat het bij talentvolle CV's uit Zuid-Amerika ook wel wat anders ligt. Die zijn erg aantrekkelijk voor clubs uit Zuid Europa.
Ik denk het ook in potentie en of dat het ook daadwerkelijk op gaat leveren is simpelweg afwachten.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat hij het in potentie ook zeker waard is, hoor. Hij is gewoon een goede en solide verdediger, ik vind hem beter dan Alvarez.
Ik vind hem een aanwinst, maar nog allerminst een rots in de branding waar een andere club even 20 miljoen voor gaat neerleggen. Ik vind hem erg vaak verkeerd timen bij het instappen of onderscheppen van een bal. Opbouwend is hij dan wel weer erg sterk en hij kan een goal scoren met het hoofd. Verder is het een erg stille muis, waardoor ik het idee heb dat hij geen echte leider in de verdediging is.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:42 schreef Oldground het volgende:
Senesi is een uitzonderlijk groot talent, die vervang je niet 1,2,3. Groeipotentieel is er zeker nog niet uit en hem deze zomer al verkopen zou erg onverstandig zijn. Voor zijn eigen ontwikkeling ook overigens, want hoewel de klasse er vanaf druipt, maakt hij soms ook nog foutjes.
Kutkeeper.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:55 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Voor zo’n laag bedrag gaat hij nog niet weg. Timmer wilt gewoon zijn makelaarsprovisie zo snel mogelijk ontvangen.
Maar echt. Timmer hoort voor mij bij het rijtje Mulder, Aerts, Van Dijk & co. qua kutkeepers die wij gehad hebben.quote:
Was wel enorm vermakelijk hoe hij zijn verdedigers altijd uitschold nadat hij zelf een fout had gemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:29 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Maar echt. Timmer hoort voor mij bij het rijtje Mulder, Aerts, Van Dijk & co. qua kutkeepers die wij gehad hebben.
Draaiboekjequote:Op zondag 9 februari 2020 11:55 schreef aTypisch het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk, we hebben momenteel twee talenten uit Zuid-Amerika in de basis die het zowaar goed doen.
Ja bizar, na alle Dondes en Darleys van de wereld. Maar Senesi was gewoon al een echt goede speler in Argentinië, die was veel verder dan de meeste Zuid-Amerikanen die we toen haalden. Sini is wel een gok die nu goed uitpakt.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:55 schreef aTypisch het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk, we hebben momenteel twee talenten uit Zuid-Amerika in de basis die het zowaar goed doen.
Ja want de Senesi’s van de wereld die naar Feyenoord willen groeien aan de bomen daar.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:03 schreef -XOR- het volgende:
Misschien niet zo goed als Senesi, maar ik vind eigenlijk dat een scoutingstaf voor 10 miljoen per speler dusdanig moet kunnen inkopen dat beide spelers een verbetering zijn en dat Feijenoord zonder Senesi maar met 2 nieuwe spelers netto beter af is (en die spelers na hun contract niet afgeschreven hoeven te zijn).quote:Op zondag 9 februari 2020 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja want de Senesi’s van de wereld die naar Feyenoord willen groeien aan de bomen daar.
Voor wat Senesi oplevert haal je ook Orejuela en Magallan. Zo kan het ook uitpakken (alhoewel Magallan echt een domme aankoop was).
Was Lodewijks niet net zo matig of laat mijn geheugen van toen ik een 10-12 jarige was me in de steek?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:29 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Maar echt. Timmer hoort voor mij bij het rijtje Mulder, Aerts, Van Dijk & co. qua kutkeepers die wij gehad hebben.
Die deed ook rare dingen. Zoetebier was ook best een flop keeper en daar wonnen we de Europa Cup mee.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was Lodewijks niet net zo matig of laat mijn geheugen van toen ik een 10-12 jarige was me in de steek?
Lodewijks was prima, met name in 02/03.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was Lodewijks niet net zo matig of laat mijn geheugen van toen ik een 10-12 jarige was me in de steek?
Buiten dat Feyenoord niet de volledige 20 miljoen kan herinvesteren verwacht ik niet dat je zomaar een Alvarez-Martinez dealtje oppikt.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien niet zo goed als Senesi, maar ik vind eigenlijk dat een scoutingstaf voor 10 miljoen per speler dusdanig moet kunnen inkopen dat beide spelers een verbetering zijn en dat Feijenoord zonder Senesi maar met 2 nieuwe spelers netto beter af is (en die spelers na hun contract niet afgeschreven hoeven te zijn).
Magallan was een combinatie van wanhoop en geld teveel en Orejuela kwam geloof ik in een package deal met Davinson Sanchez. een soortgelijke combo als Alvarez-Martinez moet voor 20 miljoen wel te vinden zijn.
Van dat seizoen kan ik me maar flarden herinneren. In 2005/06 was het volgens mij niet veel meer, maar toen was ie ook 38 blijkbaar.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lodewijks was prima, met name in 02/03.
Zelfs toen deed ie het naar behoren. Tussendoor keepte nog wel even Babos, die was kut.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van dat seizoen kan ik me maar flarden herinneren. In 2005/06 was het volgens mij niet veel meer, maar toen was ie ook 38 blijkbaar.
Babos ben ik helemaal vergeten. Zo irrelevant was hij.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs toen deed ie het naar behoren. Tussendoor keepte nog wel even Babos, die was kut.
Lodewijks keepte dat jaar echt een wereldseizoen ja. (PSV-Feyenoord staat me nog bij.) Begon vervolgens te kwakkelen met blessures en haalde nooit meer helemaal zijn niveau. In 2005-2006 was hij vrij matig, kan me nog een enorme zeperd bij Utrecht herinneren.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lodewijks was prima, met name in 02/03.
Die is inderdaad zwaar tegengevallen. Kan me nog herinneren dat ik blij was toen hij kwam, had een goede naam. Had moeite met de druk als ik het goed heb.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:06 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Babos ben ik helemaal vergeten. Zo irrelevant was hij.
Babos was toen wel echt heel goed aan het keepen bij NAC. Was een erg logische transfer.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:06 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Babos ben ik helemaal vergeten. Zo irrelevant was hij.
Gevalletje Kuipvrees ook wel. En hij had echt een verschrikkelijke defensie voor zich, de slechtste (vaste) defensie die ik Feyenoord ooit heb zien hebben denk ik (Ostlund, Saidi, Gibbs en Basto).quote:Op maandag 10 februari 2020 10:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Babos was toen wel echt heel goed aan het keepen bij NAC. Was een erg logische transfer.
Leefde ook niet voor de sport.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gevalletje Kuipvrees ook wel. En hij had echt een verschrikkelijke defensie voor zich, de slechtste (vaste) defensie die ik Feyenoord ooit heb zien hebben denk ik (Ostlund, Saidi, Gibbs en Basto).
LOLquote:Op maandag 10 februari 2020 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leefde ook niet voor de sport.
[ afbeelding ]
Hij had bij Feyenoord beter een jointje kunnen pakken, tegen de spanning. Zijn reactievermogen kon toch niet veel trager dan het al was.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leefde ook niet voor de sport.
[ afbeelding ]
Senesi heeft bijna net zo veel gekost als voor hoeveel wij De Vrij hebben verkocht.quote:
roep dat al maanden.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
roep dat al maanden.
De Vrij is een beetje de nieuwe Seedorf in deze kwestie.
trailers wel van gezien beetje off topic maar wil het wel gaan checken.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
TemTem al gecheckt? Lijkt mij wel een spelletje voor je.
Dat valt tegenwoordig wel mee. Het is geen Van Dijk, maar die is ook wel het toonbeeld van uitstralingquote:Op maandag 10 februari 2020 17:20 schreef Duveldrinker het volgende:
De Vrij is ook wel een poffertje qua uitstraling.
Absoluut niet. Je herinnert hem misschien als een puisterige puber bij Feyenoord maar inmiddels is ie dat helemaal weg. Ik vind hem een stuk meer uitstralen dan de Ligt, maar dat komt ook wel omdat ie beter in zijn vel zit.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:20 schreef Duveldrinker het volgende:
Blijf altijd het idee hebben dat hier toen meer achter zat. Dat leek echt een belachelijke actie van Koeman.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:23 schreef De_Kraam het volgende:
Koeman is zeker nog steeds boos op de Vrij omdat hij in de sportschool zat na de training.
Mwoah. Het punt is gewoon dat zowel de Ligt als de Vrij beide top zijn. Zo heel veel ontloopt dat elkaar niet, uiteindelijk ligt er ook meer een vergrootglas op de Ligt en vind ik dat hij dat met z'n 20 jaar alsnog gewoon prima doet. Bij 3 goede potten van de Vrij schreeuwen ze om hem en bij 3 goede potten van de Ligt idem dito.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Absoluut niet. Je herinnert hem misschien als een puisterige puber bij Feyenoord maar inmiddels is ie dat helemaal weg. Ik vind hem een stuk meer uitstralen dan de Ligt, maar dat komt ook wel omdat ie beter in zijn vel zit.
De Ligt doet het prima met zijn 20 jaar maar ik vind hem nog (duidelijk) geen absolute top, de Vrij is dat inmiddels eigenlijk wel. Inter en Juventus zijn vrij vergelijkbaar in niveau en waar de Vrij sterkhouder is bij Inter, is de Ligt enkel basisspeler omdat er bij Juve twee CV’s geblesseerd zijn, anders was ie derde/vierde keuze. Wat gewoon niet erg is. De Ligt komt met zijn talent altijd wel bovendrijven.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mwoah. Het punt is gewoon dat zowel de Ligt als de Vrij beide top zijn. Zo heel veel ontloopt dat elkaar niet, uiteindelijk ligt er ook meer een vergrootglas op de Ligt en vind ik dat hij dat met z'n 20 jaar alsnog gewoon prima doet. Bij 3 goede potten van de Vrij schreeuwen ze om hem en bij 3 goede potten van de Ligt idem dito.
De Ligt is toch prima om achter de hand te houden? De ervaring van de Vrij lijkt mij juist veel rust brengen in een ploeg. Aan de andere kant heb je met de Vrij en de Ligt wel twee enorme stormrammen bij corners.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mwoah. Het punt is gewoon dat zowel de Ligt als de Vrij beide top zijn. Zo heel veel ontloopt dat elkaar niet, uiteindelijk ligt er ook meer een vergrootglas op de Ligt en vind ik dat hij dat met z'n 20 jaar alsnog gewoon prima doet. Bij 3 goede potten van de Vrij schreeuwen ze om hem en bij 3 goede potten van de Ligt idem dito.
Kunnen we aub gewoon De Ligt en De Vrij schrijven?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Ligt doet het prima met zijn 20 jaar maar ik vind hem nog (duidelijk) geen absolute top, de Vrij is dat inmiddels eigenlijk wel. Inter en Juventus zijn vrij vergelijkbaar in niveau en waar de Vrij sterkhouder is bij Inter, is de Ligt enkel basisspeler omdat er bij Juve twee CV’s geblesseerd zijn, anders was ie derde/vierde keuze. Wat gewoon niet erg is. De Ligt komt met zijn talent altijd wel bovendrijven.
Degene die na iedere drie wedstrijden schreeuwen over of de Ligt of de Vrij in de basis moet zijn over het algemeen de Ligt fanboys/haters (het Voetbalzone-volk laten we maar zeggen) die alles aangrijpen om laatstgenoemde te prijzen of af te zeiken.
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kunnen we aub gewoon De Ligt en De Vrij schrijven?
Alvast bedankt
twitter:
Jaquote:Op maandag 10 februari 2020 17:20 schreef Duveldrinker het volgende:
Beetje het sulletje van de klas.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:20 schreef Duveldrinker het volgende:
Joh. Dat mag ook wel na die jaren.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga toch zeggen dat ie een wat volwassenere kop heeft gekregen
Op die tweede foto lijkt hij net Marsman.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is geen gegeven feit.
Ik zie het om heel eerlijk te zijn nietquote:Op maandag 10 februari 2020 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Op die tweede foto lijkt hij net Marsman.
De Ligt is gewoon meer gewend en kan met ruimte in z'n rug te spelen, net als Van Dijk, De Vrij niet.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Ligt is toch prima om achter de hand te houden? De ervaring van de Vrij lijkt mij juist veel rust brengen in een ploeg. Aan de andere kant heb je met de Vrij en de Ligt wel twee enorme stormrammen bij corners.
Dat is ook een beetje een eigen leven gaan leiden.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Ligt is gewoon meer gewend en kan met ruimte in z'n rug te spelen, net als Van Dijk, De Vrij niet.
zolang hij bij ploegen speelt die zo voetballen is het ook moeilijk te zien of hij anders kanquote:Op maandag 10 februari 2020 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje een eigen leven gaan leiden.
Inter speelt niet alleen maar met de kont tegen de 16 hoor.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang hij bij ploegen speelt die zo voetballen is het ook moeilijk te zien of hij anders kan
als ze de bal hebben niet uiteraard maar zonder trekken ze toch wel snel terugquote:Op maandag 10 februari 2020 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Inter speelt niet alleen maar met de kont tegen de 16 hoor.
Stellige bewering dan voor iets dat blijkbaar niet vast is te stellen.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang hij bij ploegen speelt die zo voetballen is het ook moeilijk te zien of hij anders kan
Tarado je bent een goede user maar dit vind ik een beetje krom beweerd.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze de bal hebben niet uiteraard maar zonder trekken ze toch wel snel terug
prima speler verder en doet het ook erg goed, ik geef alleen maar aan wat het verschil is al heb dat ik dat niet op basis van heatmapsquote:Op maandag 10 februari 2020 23:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tarado je bent een goede user maar dit vind ik een beetje krom beweerd.
Als je de heatmaps per wedstrijd van de Ligt en de Vrij bekijkt zie ik persoonlijk ook weinig verschil, behalve dat de Vrij iets meer in het midden van het veld speelt en de Ligt een beetje meer naar links/rechts staat (logisch gezien Inter 3-5-2 en Juventus 4-3-3 speelt).
Het blijft een poffertje.quote:
Prima ontwikkeld en speelt momenteel beter dan de Ligt.quote:
Ik neem transfermarkt.de over het algemeen niet zo serieus. Zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
transfermarkt.de heeft de waarde van Luis Sinisterra van 3 miljoen verhoogd naar 9 miljoen
Das heel lekker, dat betekent dat ie actief gescout wordt. Met nog een contract tot 2023 kan je op deze manier in 2021 echt de jackpot krijgen.
Het is echt een prima indicator om vluchtig te checken hoe de waarde van een speler ligt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem transfermarkt.de over het algemeen niet zo serieus. Zouden meer mensen moeten doen
Het is vooral handig voor statistieken en carrièreverloop van spelers en selecties en transferwindows van Feyenoord in het verleden. Weet niet of die waardes echt veel zeggen over het bedrag waarvoor een speler uiteindelijk verkocht gaat worden. Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt een prima indicator om vluchtig te checken hoe de waarde van een speler ligt.
In het geval van Sinisterra laat het zien dat ie begint op te vallen. Niet gek nu zijn rendement omhoog gaat.
En uiteindelijk kom je het bedrag toch nooit specifiek te weten. Wat op Transfermarkt staat, is alleen een indicatie of wat genoemd is in de media.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:37 schreef hhh38 het volgende:
Weet niet of die waardes echt veel zeggen over het bedrag waarvoor een speler uiteindelijk verkocht gaat worden. Waarschijnlijk niet.
en alles onder de 10 miljoen voor een aanvaller is nog niksquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En uiteindelijk kom je het bedrag toch nooit specifiek te weten. Wat op Transfermarkt staat, is alleen een indicatie of wat genoemd is in de media.
De luxe van een beursgenoteerd bedrijf dat je die cijfertjes tenminste zwart op wit hep.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
en alles onder de 10 miljoen voor een aanvaller is nog niks
Niet bijzonder veel inderdaad, ook omdat bij de verkoop nog een paar heel andere zaken mee komen kijken (bijvoorbeeld duur van het contract, of de speler zelf weg wil of niet, de financiële situatie van de clubs, of die clubs wanhopig kutbeleid hebben, enzovoorts). Als Feyenoord nu 9 miljoen geboden zou krijgen voor Sinisterra zouden ze uiteraard ook niet akkoord gaan, het is meer een grove schatting op basis van statistieken, clubprestaties en hype.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:37 schreef hhh38 het volgende:
Weet niet of die waardes echt veel zeggen over het bedrag waarvoor een speler uiteindelijk verkocht gaat worden. Waarschijnlijk niet.
zeg datquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De luxe van een beursgenoteerd bedrijf dat je die cijfertjes tenminste zwart op wit hep.
Je kan er grappen over maken maar het is wel waar hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:35 schreef De_Kraam het volgende:
Ah ja transfermarkt.de en Football Mennesjer, gebruikt door de grootste clubs ter wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Lekker taart eten met een glaasje prik en vanavond met natte haartjes op de bank een Colombiaanse familie-spelshow kijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Sinisterra die overal met z’n moeder heen gaat
Wat een heldquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi manquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Halve finale is sowieso thuis.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:21 schreef Oostblokkert het volgende:
Nac breda in de halve finale
Weet iemand of dit als we winnen morgen thuis of uit is?
Na Heerenveen 2x thuis.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:21 schreef Oostblokkert het volgende:
Halve finale is thuis, finale zijn we op papier de uitspelende ploeg.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:21 schreef Oostblokkert het volgende:
Thanks!quote:
Dubbelefinalegenot...quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Thanks!
Heerenveen uit gaat wel lekker meestal.
Áls we deze winnen, sta je dus in de finale, dan hoop ik niet tegen Ajax, dat gaat, programma technisch, weer knvb gesjoemel worden
Mja eerst morgen maar eens winnen. Het blijft bekervoetbalquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Thanks!
Áls we deze winnen, sta je dus in de finale, dan hoop ik niet tegen Ajax, dat gaat, programma technisch, weer knvb gesjoemel worden
Heerenveen uit ging dit jaar helemaal niet zo lekker.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zeg dan ook meestalquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerenveen uit ging dit jaar helemaal niet zo lekker.
We winnen inderdaad en creëren daarbij een handvol kansen (en zijn vrij effectief), maar voetballen allerminst goed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:05 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook meestal![]()
En de laatste keer was onder Stam, nu zitten we in een betere vorm, maar ik insinueer niets hoor
Was voor Feyenoord ook jarenlang (tussen 1999 een 2009) een rampzalige wedstrijd maar de laatste 10 jaar worden er inderdaad aardige resultaten geboekt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerenveen uit ging dit jaar helemaal niet zo lekker.
Ondanks dat grote stadion is Heerenveen zelf een klein kutdorpje waar er geen fuck te doen is. Harde les geleerd toen ik ook naar Heerenveen-uit ging. Stadion is wel dik. Geniet ervan!quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:23 schreef jorienvdherik het volgende:
einde van de middag naar Heerenveen toe, zakelijke kaarten lets go
We hebben daar wel een paar keer met flinke cijfers verloren ja. 4-1, 5-1. Maar dat is idd wel een lange tijd terug en dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Was voor Feyenoord ook jarenlang (tussen 1999 een 2009) een rampzalige wedstrijd maar de laatste 10 jaar worden er inderdaad aardige resultaten geboekt.
Die wedstrijd van Alves.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:31 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben daar wel een paar keer met flinke cijfers verloren ja. 4-1, 5-1. Maar dat is idd wel een lange tijd terug en dat gaat niet gebeuren.
ja kom er vaker in het zakelijke gedeelte, af en toe spelershome.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:23 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ondanks dat grote stadion is Heerenveen zelf een klein kutdorpje waar er geen fuck te doen is. Harde les geleerd toen ik ook naar Heerenveen-uit ging. Stadion is wel dik. Geniet ervan!
Die gozer is ook echt niet gemaakt voor topsport hequote:Op huurbasis verkaste Kongolo in januari van Huddersfield Town naar Fulham. Een promotie binnen de Championship, daar de Londense club veel hoger op de ranglijst staat. In het FA Cup-duel met Manchester City maakte hij zijn debuut voor Fulham. Tijdens zijn invalbeurt tegen Blackburn Rovers liep Kongolo de blessure op.
Scott Parker, trainer van Fulham, baalt enorm van de blessure van Kongolo. "We dachten dat hij iets kon toevoegen aan de selectie en het team. Ik heb vaker gezegd dat hij ons verdedigend iets kon brengen wat we nog niet hadden. Het is zo jammer dat hij bij zijn eerste actie tijdens zijn tweede wedstrijd een voetblessure heeft opgelopen. Hij is er de rest van het seizoen uit en zal worden gemist."
Is die klucht alweer tien jaar geleden joh?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Na 10 jaar is het weer tijd voor dé bekerfinale: Feyenoord-Ajax. Één wedstrijd.
Winnen dus vanavond!
Aparte keus Botteghin doet het niet slecht.quote:
Geblesseerd toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aparte keus Botteghin doet het niet slecht.
Geblesseerd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aparte keus Botteghin doet het niet slecht.
Haps heeft een goede indruk achtergelaten bij Jong Feyenoord. Hopelijk mag hij invallen vanavond.quote:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
wel klote dat de wedstrijd zo laat begint.
Eens. Moet morgenochtend om 6 uur in de trein zitten haha.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan is ie morgen wel weer drie maanden geblesseerd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Haps heeft een goede indruk achtergelaten bij Jong Feyenoord. Hopelijk mag hij invallen vanavond.
Ben nogal moe maar ik ben morgen vrijquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sow, die gozer is snel jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:38 schreef fetX het volgende:
Hopelijk heeft Geertruida een goede dag anders loopt Ejuke hem weer 50x voorbij
Wat denk je zelf. Nieuwkoop had moeten blijven. En Nieuwkoop kan er weinig vanquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:38 schreef fetX het volgende:
Hopelijk heeft Geertruida een goede dag anders loopt Ejuke hem weer 50x voorbij
Welke?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En dan dit weekend festival,
Geertruida heeft wel wat prima potten gespeeld. Te weinig alleenquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Nieuwkoop had moeten blijven. En Nieuwkoop kan er weinig van
Geertruida’s range op rechtsback zit tussen middelmatig op zijn best en ronduit kut op zijn slechtst.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Geertruida heeft wel wat prima potten gespeeld. Te weinig alleen
Altijd makkerquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn we er klaar voor kameraden?
Ditquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Prima begin, dus ik wacht op de 1-0 voor Heerenveen.
40 miljoen en geen cent minder!quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:02 schreef aTypisch het volgende:
die senesi had trouwens ook gewoon zijn tweelingbroer gestuurd de eerste paar potjes he?
2x Coolsingelquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wil niet te vroeg juichen mrt nog 75 min.
Maar als we nu ook nog goed gaan voetballen. Waar eindigt het.
Het Big Dick-effectquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
hoop gewoon nog 2 jaar achterin eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
40 miljoen en geen cent minder!
helemaal nergens door de slechte startquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eensquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoop gewoon nog 2 jaar achterin eigenlijk
Precies. En daarna pas voor 40 miljoen weg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoop gewoon nog 2 jaar achterin eigenlijk
Het Stam-effect zeg maar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:02 schreef aTypisch het volgende:
die senesi had trouwens ook gewoon zijn tweelingbroer gestuurd de eerste paar potjes he?
Niet eens echt. Ze spelen niet indrukwekkend of super mooi maar het blijft dik voldoende.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:12 schreef fetX het volgende:
Even 0-2 maken gaarne. Het kakt nu weer wat in.
Vind ‘t nu wel een stuk minder dan de eerste 15 minuten hoor, maar zijn nog steeds de bovenliggende partij ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet eens echt. Ze spelen niet indrukwekkend of super mooi maar het blijft dik voldoende.
Wel 0-2 maken idd.
bijlow in oranjequote:Op donderdag 13 februari 2020 21:20 schreef fetX het volgende:
Bijlow laat ook wel zien lekker te kunnen keepen.
Laat dat maar zitten. Raakt die straks weer geblesseerd.quote:
Het is geen back en geen Feyenoord waardige speler. Dus waarom zou je denken dat hij je zou bevallen vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |