Ik weet heel goed wat er staat en ik begrijp heel goed waar Tucker het over heeft, jij doet alles af als fake news, nu mijn vraag, welk gedeelte is fake ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij moeite heb met begrijpend lezen en volgens mij weet je niet eens wat er staat.
Op een officiele overheidssite staat dat bepaalde mensen die wetgeving voorstellen de VS willen afbreken? Of dat er een serieuze stroming zou zijn om grenzen af te schaffen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:26 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Op een officiele overheids site ?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:26 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
Op een officiele overheids site ?
Zie jij het ook niet, dan? Hij stelt dat het bedacht is door mensen die mensen die de VS tot op de grond toe willen afbreken. Staat dat op die site?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:10 schreef henk38 het volgende:
Bedacht door mensen die de VS tot op de grond toe willen afbreken.
Waarom pak je alleen mijn mening er uit en wil je over de rest niet praten ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Op een officiele overheidssite staat dat bepaalde mensen die wetgeving voorstellen de VS willen afbreken?
Heerlijk dit.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Op een officiele overheidssite staat dat bepaalde mensen die wetgeving voorstellen de VS willen afbreken? Of dat er een serieuze stroming zou zijn om grenzen af te schaffen?
Ok, wellicht met de huidige competentie dat het geen goed idee is en dat ze in die zin de VS kapot kunnen maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Zie jij het ook niet, dan? Hij stelt dat het bedacht is door mensen die mensen die de VS tot op de grond toe willen afbreken. Staat dat op die site?
Nee, want je reageert in dit verband op de zin....iemand betichten van een beleid?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:26 schreef henk38 het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat er staat en ik begrijp heel goed waar Tucker het over heeft, jij doet alles af als fake news, nu mijn vraag, welk gedeelte is fake ?
Ik weet niet over welke rest ik niet zou willen praten, maar ik val hier net in en zie je wat leugens of verzinsels posten, waar een vraag over gesteld werd.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:28 schreef henk38 het volgende:
[..]
Waarom pak je alleen mijn mening er uit en wil je over de rest niet praten ?
Deze chain heeft duidelijk meer verwarring nodig, ik ga wat popcorn halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke rest ik niet zou willen praten, maar ik val hier net in en zie je wat leugens of verzinsels posten, waar een vraag over gesteld werd.
De stoplichten zijn wit / zwart, de lampen in de stoplichten zijn Rood, oranje, groen, go!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:31 schreef Vis1980 het volgende:
Stoplicht heeft groen, oranje en rood, dat is gemaakt door mensen die graag aan kleine kinderen zitten.
Vervolgens blijven beweren dat stoplichten toch echt groen oranje en rood zijn....
Je hebt er dus geen antwoord op en nu probeer je mijn mening tot onderwerp van discussie te maken..beetje kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
Zie jij het ook niet, dan? Hij stelt dat het bedacht is door mensen die mensen die de VS tot op de grond toe willen afbreken. Staat dat op die site?
En als Obama "jump" roept springt Oprah eruit.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:32 schreef simpel-isnie-eenvoudig het volgende:
[..]
De stoplichten zijn wit / zwart, de lampen in de stoplichten zijn Rood, oranje, groen, go!
Amazing, they all get a gift!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:35 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
En als Obama "jump" roept springt Oprah eruit.
Dus volgens jou is het "forward act" een leugen ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke rest ik niet zou willen praten, maar ik val hier net in en zie je wat leugens of verzinsels posten, waar een vraag over gesteld werd.
Daarom zeg ik ook dat jij het niet begrijpt. Dat is het probleem ook. Ik doe nog 1 poging.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:34 schreef henk38 het volgende:
[..]
Je hebt er dus geen antwoord op en nu probeer je mijn mening tot onderwerp van discussie te maken..beetje kinderachtig.
Leugenaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:21 schreef Chivaz het volgende:
Ach voor de progressieven is iedereen gelijk, daarom maken ze geen onderscheid tussen illegalen en burgers.
Zodra je ze dan beticht van open grenzen beleid dan staan ze op hun achterste poten.
Het heet New Way Forward Act, maar dit zijn de twee leugens:quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:36 schreef henk38 het volgende:
[..]
Dus volgens jou is het "forward act" een leugen ?
Mooie eigen mening, Henk!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:45 schreef henk38 het volgende:
Het was zo’n succesverhaal: Nu.nl dat nieuws afnam van het ANP en dit nieuws integraal plaatste op een gratis toegankelijke nieuwssite. Gewoon feiten plaatsen zonder politieke kleur en verder niets. Geen wonder dat miljoenen Nederlanders de site bezochten. Helaas heeft Nu.nl haar machtspositie misbruikt door de neutrale positie de afgelopen jaren behoorlijk te wijzigen. Het ANP is er uit getrapt en met de komst van 100 eigen journalisten verdween de neutraliteit definitief.
Ha! Beat you to it ! #135quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bloomberg met z'n tentakels in de DNC: https://thehill.com/homen(...)-dnc-rules-committee
Waar blijf jij dan met je bron, dat het forward act, fake is ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mooie eigen mening, Henk!
https://www.vrijspreker.n(...)ent-bloedrode-kleur/
Je zit ten eerste in AMV en daar zul je toch echt met een bron moeten komen als je die gebruikt, daarnaast lijkt mij de bron ontzettend betrouwbaar.... (sarcasme)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |