Ja, dat is even wennen na zo'n lange afwezigheid.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
Ziyech en Labyad trainen weer, maar nog wel apart.
Je bent in vorm he.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is even wennen na zo'n lange afwezigheid.
ik ga deze quote opslaan, voor wanneer psv weer een wedstrijd weet te winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is even wennen na zo'n lange afwezigheid.
Ik vond m'n grap van vanmorgen leuker, maar over deze ben ik ook niet ontevredenquote:
nee, die zegt dat hij alleen fit kan worden door wedstrijden met het eerste, dus gewoon met hem beginnen lijkt mij en na 45 minuten kijken of je hem wisselt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:47 schreef Simmertje het volgende:
Volgens NOS begint Blind wel op de bank overigens. Heeft ten Hag dat gezegd?
ik vond het al snel dat hij er weer bij zat met de trainingen, als hij ook nog de wedstrijd uitspeelt word ik gek.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, die zegt dat hij alleen fit kan worden door wedstrijden met het eerste, dus gewoon met hem beginnen lijkt mij en na 45 minuten kijken of je hem wisselt.
als hij maar een half uur kan spelen zal hij niet beginnen, dus dat blijft wel afwachtenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik vond het al snel dat hij er weer bij zat met de trainingen, als hij ook nog de wedstrijd uitspeelt word ik gek.
want Ajax is zo lekker in vorm.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn mensen hier echt bang voor Getafe? Die staan alleen zo hoog door de incompetentie van de topclubs in La liga. Uit 2-2 thuis 3-0 en door
Valencia zou toch ook geen probleem worden?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn mensen hier echt bang voor Getafe? Die staan alleen zo hoog door de incompetentie van de topclubs in La liga. Uit 2-2 thuis 3-0 en door
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stahpquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je bent ergens in november gestopt met voetbal kijken?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Watquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Men houdt van indekken. Dat zijn ook gelijk de mensen met een slap karakter zonder bravoure.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vertel Stein..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
Zo te zien kijken jullie bar weinig Getafe, dat is helemaal niet erg maar plaats dan ook geen domme opmerkingen erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |