quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:51 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, is te ver rijden voor me....
Ik was pas 2 dagen bezig he? Maar ga dit wel volhouden, Nog niks gegeten en doe dat over een uur dan sta ik op 18 uur.
quote:Monsterse bakkerij dicht na discussie om nieuwe naam moorkop
Maandag is mijn weegdag, maar misschien dat ik die definitief ga verzetten naar zaterdagquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Ook weer gesport vandaag![]()
![]()
En vanmiddag neem ik op Prisha een borrelWat een kanjer
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Ook weer gesport vandaag![]()
![]()
En vanmiddag neem ik op Prisha een borrelWat een kanjer
![]()
[ afbeelding ]
Ik doe juist vrijdag want als we iets hebben in het weekend, eet en drink je toch meer en dat zie je op maandag op de weegschaal helaas.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag is mijn weegdag, maar misschien dat ik die definitief ga verzetten naar zaterdag
Ik vind dat een hele goede reden.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:00 schreef espri het volgende:
[..]
Ik doe juist vrijdag want als we iets hebben in het weekend, eet en drink je toch meer en dat zie je op maandag op de weegschaal helaas.
Wel allebei de benen er op danquote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag is mijn weegdag, maar misschien dat ik die definitief ga verzetten naar zaterdag
Om die reden woog ik altijd op vrijdag, maar ik besloot afgelopen maandag met IF te beginnen, dus heb ik maandag gewogen. Dus ik ga morgen wegen en daarna gewoon weer elke vrijdag.quote:
Andere weegschaal kopen danquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, heb iedere dag geprobeerd...ik kan geen goede dag vinden![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er maar éénquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel allebei de benen er op dan
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Plaatje even geleend uit het Kili-topic
Terecht...quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Die respect voor Prisha![]()
en natuurlijk Gefeliciteerd!!!
Die heb ik na vanmorgen voor straf in de hoek gezet.. Mag er pas uit als die excuus aanbiedtquote:
quote:
Neem vast een borrelquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het vrijdagmiddaggevoel begint al vroeg, deze week
Nu heb ik trek in wijnquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het vrijdagmiddaggevoel begint al vroeg, deze week
Kijk, jij weet hoe je een weekend begint.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik neem een Moorkop en een halve liter bier
Ik moet even op mijn bloeddruk letten en even relaxen want ik word niet goedquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:13 schreef espri het volgende:
[..]
Kijk, jij weet hoe je een weekend begint.
Langzamer drinken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet even op mijn bloeddruk letten en even relaxen want ik word niet goed
Ik ben ook niet zo'n vlaaieneter, maar ik associeer Maastricht wel altijd met vlaai. Toen ik daar regelmatig kwam, moesten we altijd vlaai eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, toen dat wel mocht nam ik ook geen vlaai hoor
Neee ongelooflijk hey.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook!
Maastricht ligt in dezelfde tijdzone
Daar ligt het aan waarschijnlijk, want ik krijg hier nooit vlaai, dus heb de associatie nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n vlaaieneter, maar ik associeer Maastricht wel altijd met vlaai. Toen ik daar regelmatig kwam, moesten we altijd vlaai eten.
Ik dacht dat alle Maastrichtenaren altijd voor iedereen vlaai haalden als ze bezoek kregenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:38 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ligt het aan waarschijnlijk, want ik krijg hier nooit vlaai, dus heb de associatie niet
Ik leer elke dag bij.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, het lijkt zo ver weg, maar is toch dichterbij dan je denkt!
Zolang je niet naar China gaat....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:41 schreef espri het volgende:
Dat gedoe met de cruise schepen is nog steeds van ver weg, ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen voor onze trip in juni...
Nee dat niet maar als het virus steeds dichterbij komt, dan komt onze trip wel in gevaar, wij blijven in Euro.quote:
Vertekend beeldquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle Maastrichtenaren altijd voor iedereen vlaai haalden als ze bezoek kregen
En zijn ze misschien ook niet heel blij dat je komt?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
Vertekend beeld
Nu is het wel zo dat het meerendeel van de klanten die ik bezoek niet vooraf weten dat ik kom
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rijstevlaai hadden we vroeger altijd thuis![]()
[ afbeelding ]
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:46 schreef cafca het volgende:
[..]
En zijn ze misschien ook niet heel blij dat je komt?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tijdens de eerste lunchpauze bij een nieuwe werkgever
Nice.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:59 schreef pullup het volgende:
Pullupdateje
Kleine Spar georganiseerd voor +- 50 aanwezige Nederlandse ploegen
3 x 2 km, hier voor de start
[ afbeelding ]
Beter hadden ze het niet kunnen treffen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Zondag is het NK tegen de wind in fietsen op de Oosterscheldekeringmooi daggie uitgezocht of wah?
Zal wel achteruit rijden worden dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Zondag is het NK tegen de wind in fietsen op de Oosterscheldekeringmooi daggie uitgezocht of wah?
Net of ze het erom doen!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ow Nog meer mensen aan wegen en lijnen.
ik dus ook doe camebridge.
Crash dieet voor drie maanden. drie shakes per dag meer niet
Nee hoor ik jojo gelukkig niet...quote:
Hoe komt het dat je moet diëten ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee hoor ik jojo gelukkig niet...
Waarom de keuze voor een crashdieet eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:59 schreef pullup het volgende:
Pullupdateje
Kleine Spar georganiseerd voor +- 50 aanwezige Nederlandse ploegen
3 x 2 km, hier voor de start
[ afbeelding ]
Nog nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |