quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:51 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, is te ver rijden voor me....
Ik was pas 2 dagen bezig he? Maar ga dit wel volhouden, Nog niks gegeten en doe dat over een uur dan sta ik op 18 uur.
quote:Monsterse bakkerij dicht na discussie om nieuwe naam moorkop
Maandag is mijn weegdag, maar misschien dat ik die definitief ga verzetten naar zaterdagquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Ook weer gesport vandaag![]()
![]()
En vanmiddag neem ik op Prisha een borrelWat een kanjer
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Ook weer gesport vandaag![]()
![]()
En vanmiddag neem ik op Prisha een borrelWat een kanjer
![]()
[ afbeelding ]
Ik doe juist vrijdag want als we iets hebben in het weekend, eet en drink je toch meer en dat zie je op maandag op de weegschaal helaas.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag is mijn weegdag, maar misschien dat ik die definitief ga verzetten naar zaterdag
Ik vind dat een hele goede reden.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:00 schreef espri het volgende:
[..]
Ik doe juist vrijdag want als we iets hebben in het weekend, eet en drink je toch meer en dat zie je op maandag op de weegschaal helaas.
Wel allebei de benen er op danquote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maandag is mijn weegdag, maar misschien dat ik die definitief ga verzetten naar zaterdag
Om die reden woog ik altijd op vrijdag, maar ik besloot afgelopen maandag met IF te beginnen, dus heb ik maandag gewogen. Dus ik ga morgen wegen en daarna gewoon weer elke vrijdag.quote:
Andere weegschaal kopen danquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, heb iedere dag geprobeerd...ik kan geen goede dag vinden![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er maar éénquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel allebei de benen er op dan
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Plaatje even geleend uit het Kili-topic
Terecht...quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Die respect voor Prisha![]()
en natuurlijk Gefeliciteerd!!!
Die heb ik na vanmorgen voor straf in de hoek gezet.. Mag er pas uit als die excuus aanbiedtquote:
quote:
Neem vast een borrelquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het vrijdagmiddaggevoel begint al vroeg, deze week
Nu heb ik trek in wijnquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, sorry. Het vrijdagmiddaggevoel begint al vroeg, deze week
Kijk, jij weet hoe je een weekend begint.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik neem een Moorkop en een halve liter bier
Ik moet even op mijn bloeddruk letten en even relaxen want ik word niet goedquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:13 schreef espri het volgende:
[..]
Kijk, jij weet hoe je een weekend begint.
Langzamer drinken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet even op mijn bloeddruk letten en even relaxen want ik word niet goed
Ik ben ook niet zo'n vlaaieneter, maar ik associeer Maastricht wel altijd met vlaai. Toen ik daar regelmatig kwam, moesten we altijd vlaai eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, toen dat wel mocht nam ik ook geen vlaai hoor
Neee ongelooflijk hey.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook!
Maastricht ligt in dezelfde tijdzone
Daar ligt het aan waarschijnlijk, want ik krijg hier nooit vlaai, dus heb de associatie nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n vlaaieneter, maar ik associeer Maastricht wel altijd met vlaai. Toen ik daar regelmatig kwam, moesten we altijd vlaai eten.
Ik dacht dat alle Maastrichtenaren altijd voor iedereen vlaai haalden als ze bezoek kregenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:38 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ligt het aan waarschijnlijk, want ik krijg hier nooit vlaai, dus heb de associatie niet
Ik leer elke dag bij.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, het lijkt zo ver weg, maar is toch dichterbij dan je denkt!
Zolang je niet naar China gaat....quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:41 schreef espri het volgende:
Dat gedoe met de cruise schepen is nog steeds van ver weg, ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen voor onze trip in juni...
Nee dat niet maar als het virus steeds dichterbij komt, dan komt onze trip wel in gevaar, wij blijven in Euro.quote:
Vertekend beeldquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle Maastrichtenaren altijd voor iedereen vlaai haalden als ze bezoek kregen
En zijn ze misschien ook niet heel blij dat je komt?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
Vertekend beeld
Nu is het wel zo dat het meerendeel van de klanten die ik bezoek niet vooraf weten dat ik kom
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rijstevlaai hadden we vroeger altijd thuis![]()
[ afbeelding ]
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:46 schreef cafca het volgende:
[..]
En zijn ze misschien ook niet heel blij dat je komt?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tijdens de eerste lunchpauze bij een nieuwe werkgever
Nice.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:59 schreef pullup het volgende:
Pullupdateje
Kleine Spar georganiseerd voor +- 50 aanwezige Nederlandse ploegen
3 x 2 km, hier voor de start
[ afbeelding ]
Beter hadden ze het niet kunnen treffen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Zondag is het NK tegen de wind in fietsen op de Oosterscheldekeringmooi daggie uitgezocht of wah?
Zal wel achteruit rijden worden dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Zondag is het NK tegen de wind in fietsen op de Oosterscheldekeringmooi daggie uitgezocht of wah?
Net of ze het erom doen!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ow Nog meer mensen aan wegen en lijnen.
ik dus ook doe camebridge.
Crash dieet voor drie maanden. drie shakes per dag meer niet
Nee hoor ik jojo gelukkig niet...quote:
Hoe komt het dat je moet diëten ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee hoor ik jojo gelukkig niet...
Waarom de keuze voor een crashdieet eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:59 schreef pullup het volgende:
Pullupdateje
Kleine Spar georganiseerd voor +- 50 aanwezige Nederlandse ploegen
3 x 2 km, hier voor de start
[ afbeelding ]
Nog nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jaquote:
Jij liever dan ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik doe crash dieet omdat ik op vakantie ga lol wil heel strak in ijn bikini stappen. weeg nu 56,6 wil naar 52
heb het eerder gedaan vorig jaar ben gestopt op 56 kilo en weeg ik na een jaar nog ongeveer. wil er nu iets extra af heb erna voedingsstijl en levensstijl aangepast eet redelijk gezondquote:
Hoe lang moet je nog ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:15 schreef pullup het volgende:
[..]
JaDe eerste wolkjes, ook iets frisser vandaag en morgen. Een graadje of 19 vanmiddag. Zondag weer boven de 20
Maandag vlieg ik terug.quote:
Was het dan niet net zo relaxed geweest om wat verdere (makkelijk vol te houden) aanpassingen te maken in je normale eten en dat gewoon als "normaal" te hebben?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb het eerder gedaan vorig jaar ben gestopt op 56 kilo en weeg ik na een jaar nog ongeveer. wil er nu iets extra af heb erna voedingsstijl en levensstijl aangepast eet redelijk gezond
Geen idee .. zondag of zo las ikquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Maandag vlieg ik terug.
Ik begrijp dat er storm verwacht werd
Ben je 1.50 m?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik doe crash dieet omdat ik op vakantie ga lol wil heel strak in ijn bikini stappen. weeg nu 56,6 wil naar 52
Lunchkoek.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:21 schreef espri het volgende:
[..]
Eet smakelijk, ik doe net roomboter op mn ontbijtkoek.... mag ik dat nog wel zo noemen?
Omdat het lekker snel gaat en ik dit vaker doe en het bevalt me primaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was het dan niet net zo relaxed geweest om wat verdere (makkelijk vol te houden) aanpassingen te maken in je normale eten en dat gewoon als "normaal" te hebben?![]()
Ik kan me echt niet voorstellen dat je voor vier kilo 3 weken aan de shakes gaat.
Dat... is dus de definitie van jojo'en...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Omdat het lekker snel gaat en ik dit vaker doe en het bevalt me prima
1,56quote:
Oh zelfde gewichtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nee, moorboterquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:21 schreef espri het volgende:
[..]
Eet smakelijk, ik doe net roomboter op mn ontbijtkoek.... mag ik dat nog wel zo noemen?
Dat word spannendquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Maandag vlieg ik terug.
Ik begrijp dat er storm verwacht werd
Niet als je het als lunch eetquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:21 schreef espri het volgende:
[..]
Alleen indien gemaakt van echte room, duh.quote:
Grapje faalt jammerlijk, helaasch.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:23 schreef espri het volgende:
[..]
Haha je bent de 2de, ging oom de roomboter
Zeik nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan Chuff niet even zeiken dat dit geen lijn topic is
Oke dan zit ik goed maar je hebt me in de warres gemaakt door ontbijtkoek.... Het is dus lunchkoek.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen indien gemaakt van echte room, duh.
Jahquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:23 schreef espri het volgende:
[..]
Haha je bent de 2de, ging oom de roomboter
Dingen letterlijk nemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:24 schreef espri het volgende:
[..]
Oke dan zit ik goed maar je hebt me in de warres gemaakt door ontbijtkoek.... Het is dus lunchkoek.
Ze zijn allemaal niet wakkerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:23 schreef espri het volgende:
[..]
Haha je bent de 2de, ging om de roomboter
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grapje faalt jammerlijk, helaasch.
Of juist wel, getuige de lunchkoek.quote:
Blijven proberen, ik wil niet 3 jaar op rij de grappigste van Fok zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grapje faalt jammerlijk, helaasch.
Ik ben helaas totaal niet grappig, dus daar kan ik je niet mee helpen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Blijven proberen, ik wil niet 3 jaar op rij de grappigste van Fok zijn
Dacht precies hetzelfdequote:
Smakelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn, dan ga ik ook maar eens wat eten
Nou er is niet zo heel nodig hier scheeltquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben helaas totaal niet grappig, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Met chippies en frietenquote:
Ik mag alles, alleen niet alles onbeperkt. Uitgezocht hoeveel ik kan eten, dat hou ik bij in een appje en zo blijf ik prima op gewicht. (Na eerst 30kg afgevallen te zijn op die manier).quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag alles, alleen niet alles onbeperkt. Uitgezocht hoeveel ik kan eten, dat hou ik bij in een appje en zo blijf ik prima op gewicht. (Na eerst 30kg afgevallen te zijn op die manier).
Intermittent fasting en tijdens mijn eeturen letten op wat ik naar binnen prop.quote:
Vanavond pizza.quote:
Ja, wel een beetje leven hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die manier wel het beste vol te houden.
Topquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag alles, alleen niet alles onbeperkt. Uitgezocht hoeveel ik kan eten, dat hou ik bij in een appje en zo blijf ik prima op gewicht. (Na eerst 30kg afgevallen te zijn op die manier).
Zo rol ik nu ook.. nog maar 2 boterhammen als lunch ipv 6quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Intermittent fasting en tijdens mijn eeturen letten op wat ik naar binnen prop.
2 boterhammen met 8 kaasballenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo rol ik nu ook.. nog maar 2 boterhammen als lunch ipv 6
Dat waren meteen de calorieën voor het hele weekendquote:
quote:
Dat dus. Ook niet teveel minderquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:49 schreef Straatverlichting het volgende:
Eet niet meer dan je lijf verbruikt. Niet te moeilijk.
Que ?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ] Alweer 10 jaar geleden.
Dat we Sieneke naar het songfestival schopte.quote:
hahaha OK danquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat we Sieneke naar het songfestival schopte. [ afbeelding ]
Destijds gemaakt door De Swabber. Hij heeft mij ook op weg geholpen met avatars maken.quote:
Ah OK. wist niet dat ie ava's maakte..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Destijds gemaakt door De Swabber. Hij heeft mij ook op weg geholpen met avatars maken.
Sha-la-lie, sha-la-la, ik krijg het niet uit mijn kop.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Sha-la-lie, sha-la-la, hou nou eens je kop!
Ik ben vandaag weer op een sollicitatie geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Goed idee, maar dat rijmt dan weer niet....
...en het dicht ook niet
Ik hoop dat je niet hebt gesolliciteerd als leraar Nederlands.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag weer op een sollicitatie geweest.
Ik heb mij niet gedraagd als een beest.
Dat rijmt wel.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet hebt gesolliciteerd als leraar Nederlands.
[..]
[..]
Maar goed gesprek gehad?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag weer op een sollicitatie geweest.
Ik heb mij niet gedraagd als een beest.
Dat rijmt wel.
[..]
Zeker wel, het is een goed gesprek geweest en ik zou er graag willen werken.quote:
Mooi! Wanneer krijg je iets te horen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker wel, het is een goed gesprek geweest en ik zou er graag willen werken.
quote:
Soms welquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weekend![]()
Of schilder je ook in het weekend
Allemaal in opdracht?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Soms welMisschien morgen weer verder met ander schilderij.
Deze die net klaar is welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Gaan ze nu dansen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ze hebben de rechterhand van Taghi ook te pakken nu
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:00 schreef Voxs het volgende:
KiekWow echt gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ja kopstuk deze zochten ze ook al tijden zat in Columbiaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gaan ze nu dansen?
wie is Taghi? oh die crimineel!
Volgende week, een functie als tekenaar/werkvoorberijder. Dat past prima bij mij maar het bedrijf is ook een beetje zoekende.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi! Wanneer krijg je iets te horen?
KiekNienormaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Die ander zat in Dubai he? Wel slim van ze om niet bij elkaar in de buurt te gaan wonen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kopstuk deze zochten ze ook al tijden zat in Columbia
Ga je mensen voor rijden smeerlapquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week, een functie als tekenaar/werkvoorberijder. Dat past prima bij mij maar het bedrijf is ook een beetje zoekende.
KiekWow, heel realistisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Als je op de foto klikt/opent in tab en inzoomt zie je wel duidelijk de penseelstreken. Geheel glad vind ik niet zo mooi. In het echt zie je dat nog wat beter + meer diepte.quote:
KiekWhut mij bek valt niet gauw open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja, ik zag het. Maar van afstand lijkt het net een foto. Knap gedaan!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Als je op de foto klikt/opent in tab en inzoomt zie je wel duidelijk de penseelstreken. Geheel glad vind ik niet zo mooi. In het echt zie je dat nog wat beter + meer diepte.
Spannend. Waar zijn ze zoekende naar?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week, een functie als tekenaar/werkvoorberijder. Dat past prima bij mij maar het bedrijf is ook een beetje zoekende.
*stopt er een koekje in.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut mij bek valt niet gauw open.
Dank!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Maar van afstand lijkt het net een foto. Knap gedaan!
Naar iemand zoals ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Spannend. Waar zijn ze zoekende naar?
Dan hebben ze je bijna gevondenquote:
KiekKweenie heur maar vind t uitzonderlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Ik zal die lieden even een poepje laten ruiken.quote:
Daar sta jij boven.quote:
Kiekknap hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet eens wat het is dus ik zal ook wel niets gemist hebben.quote:
KiekWat mooi geschilderd weer Voxs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kweenie heur maar vind t uitzonderlijk..
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ziet er weer heel best uit dat schilderij ja.
Dankquote:
Ik wil zo'n schilderij van mijn moeder hebben.quote:
Zoiets denk ik ookquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is dus ik zal ook wel niets gemist hebben.
Dat kan, als je mij opdracht geeft en het kan betalen, dan doe ik het graagquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil zo'n schilderij van mijn moeder hebben.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat kan, als je mij opdracht geeft en het kan betalen, dan doe ik het graag
Mystery scifi thriller noooo thanksquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijk dan Mr Mercedes daar vermoord ze mensen in
Dm anders tzt even als je het echt wilt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat komt wel goed. Lief van je dat je het wil doen.
Willen wil ik zeker. Eerst maar eens centjes verdienen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dm anders tzt even als je het echt wilt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik vrees griep in de buik. Het gaat niet goed.
Ja, en dan eens kijken of je het kan missen. Je moet wel kunnen eten natuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Willen wil ik zeker. Eerst maar eens centjes verdienen.
KiekWauw. Gewoon wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schitterend.
KiekWow! Prachtig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga svp naar je huisarts, Ipv hier constant te weeklagen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik vrees griep in de buik. Het gaat niet goed.
Uhhh.......quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ga svp naar je huisarts, Ipv hier constant te weeklagen.
Dank.
Als je die langs mijn been en arm haalt dan kan je zien of die werkt.quote:
Ik kan hem mee nemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je die langs mijn been en arm haalt dan kan je zien of die werkt.
Tja dat geklaagquote:
Dat wordt nog lachen, misschien slaat dat ding wel op tilt.quote:
KiekWow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zette hem net aan in de woonkamer. Ik ben overtuigd, de vloer is echt van gewapend beton.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wordt nog lachen, misschien slaat dat ding wel op tilt.
Naar Najib Amhali kijken sterf je sneller.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:06 schreef Sodeknetters het volgende:
Feit.
Van koters word je sneller oud.
De kans dat je jezelf doodlacht is bij hem inmiddels wel afgenomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Naar Najib Amhali kijken sterf je sneller.
Ja voor dat je het weet ben je een oma of opaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:06 schreef Sodeknetters het volgende:
Feit.
Jammer was altijd wel okquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De kans dat je jezelf doodlacht is bij hem inmiddels wel afgenomen.
The horror..quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja voor dat je het weet ben je een oma of opa
quote:
Ik heb Brigitte Kaandorp ook deze dagen gekeken (ik zit in een one man show fase) en die was echt leukquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. In zijn eerste jaren vond ik hem echt geniaal.
Valt best mee..... tenzij je ze "koters" of "kids" noemtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:06 schreef Sodeknetters het volgende:
Feit.
Van Kaandorp heb ik al lang niks meer gezien. En ja, ze is goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Brigitte Kaandorp ook deze dagen gekeken (ik zit in een one man show fase) en die was echt leuk
Nee valt niet mee, je liegt gewoon paquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Valt best mee..... tenzij je ze "koters" of "kids" noemt
Wat Soury zegt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee valt niet mee, je liegt gewoon pa
Gratis op ziggo, of was het nou netflixquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Van Kaandorp heb ik al lang niks meer gezien. En ja, ze is goed.
Iemand zou Freek even uit moeten leggen dat hij al jaren overleden is.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
Voor Freek moet je betalen. WTF je zou geld terug moeten krijgen
Netflix dacht ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Gratis op ziggo, of was het nou netflix
Ik zat ooit op de Dam op iemand te wachten toen hij voorbij liep. Wat een zak met bottenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iemand zou Freek even uit moeten leggen dat hij al jaren overleden is.
Hij is zelfs al bijna op zijn streefgewicht!
Nee Ziggoquote:
Ah, oke. Die heb ik ook. Maar eens kijken.quote:
Het is vooral het deel tussen de oren wat me aan hem tegenstaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat ooit op de Dam op iemand te wachten toen hij voorbij liep. Wat een zak met botten
Die Meyer of zo is nog wel de ergste. Wat een ADHD debieltje is dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ah, oke. Die heb ik ook. Maar eens kijken.
[..]
Het is vooral het deel tussen de oren wat me aan hem tegenstaat.
Jochem Meyer?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die Meyer of zo is nog wel de ergste. Wat een ADHD debieltje is dat.
Kan ik ook niet tegen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die Meyer of zo is nog wel de ergste. Wat een ADHD debieltje is dat.
Nog zo'n debiel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook een pest hekel aan Bert Visscher
Die ken ik persoonlijk... is een prima ventquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik krijg er jeuk van en ADHDquote:
Die is ook wel het toppunt van sneuheid.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ken ik persoonlijk... is een prima vent
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iemand zou Freek even uit moeten leggen dat hij al jaren overleden is.
Hij is zelfs al bijna op zijn streefgewicht!
Dat zal best. Ook aardige mensen kunnen niet grappig zijn, of liever gezegd, niet gevonden worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ken ik persoonlijk... is een prima vent
Binnenkort zelfs in Carréquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]Dat zal best, dan hoef je dat gezeik niet leuk te vinden he?
Ik ben er niet bij dank uquote:
Ben je wel eens in Carré geweest?quote:
Ja ik zat hoog en was 2 uur bang en durfde me niet te bewegenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
1 keer en moest tijdens pauze de zaal verlaten.. zo fucking krap dat ik zat ...
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zat hoog en was 2 uur bang en durfde me niet te bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |