SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik wacht even rustig af tot de lapo-er een nieuw topic opent. Tot ik er genoeg van heb en dan zelf maar een nieuwe open. En toen de melding kreeg dat er al een nieuw topic geopend was...quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik de lapo had.
Jullie kennelijk ook niet...
Welles. Maar ik was braaf aan het wachten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen zit half te slapen denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:39 schreef MadMaster het volgende:
De rustige nummers er even uit halenquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
Als Brother een beetje filtert, kan hij deze show gewoon verkopen als slaapmeditatie.
Ik denk dat je iemand moet inhuren voor het commerciële gedeelte.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
De rustige nummers er even uit halen
Ja, dat zou wel verstandig zijn. Daar ben ik niet zo goed in.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat je iemand moet inhuren voor het commerciële gedeelte.
Je kunt er ook een slaapcd en een wakker-blijven-cd van maken. Dan heb je voor elk wat wils.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel verstandig zijn. Daar ben ik niet zo goed in.
Van wakker-blijven-cd's zou ik een hele boxset kunnen maken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt er ook een slaapcd en een wakker-blijven-cd van maken. Dan heb je voor elk wat wils.
Staat op Revolver.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
Een voor mij onbekend Beatles-nummer.
Misschien dat je net sliep toen het nummer uit kwam.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
Een voor mij onbekend Beatles-nummer.
Toen tolde ik nog door de ruimte, wachtend tot iemand mij een plaatsje zou geven op aarde.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien dat je net sliep toen het nummer uit kwam.
Weet je man dat je een buitenaards wezen bent?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen tolde ik nog door de ruimte, wachtend tot iemand mij een plaatsje zou geven op aarde.
Ik denk dat hij inmiddels een vermoeden heeft.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weet je man dat je een buitenaards wezen bent?
Volgens mij wel maar het is ook een boek en film.quote:
Ah, die heb ik dan niet gezien of gelezen. Ik vind het altijd een beetje sinister klinken; the big sleep.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar het is ook een boek en film.
Ik ken ze beide ook niet. De film komt uit 1946.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die heb ik dan niet gezien of gelezen. Ik vind het altijd een beetje sinister klinken; the big sleep.
Sommigen doen er een moord voor...quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die heb ik dan niet gezien of gelezen. Ik vind het altijd een beetje sinister klinken; the big sleep.
Wat was je beoogde eindtijd?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:06 schreef brother52 het volgende:
Ik ga denk ik weer eens wat uitlopen....
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommigen doen er een moord voor...
Ik niet, het thema werkt aanstekelijk...quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:06 schreef brother52 het volgende:
Ik ga denk ik weer eens wat uitlopen....
Zo rond 22 uur.quote:
Ik ookquote:
Ik ookquote:
De hele cd is best wel leuk.quote:
Die ken ik verder niet. Ik zal het eens opzoeken op Spotify.quote:
Of toch wat langer moeten laten sudderen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Als het niet okay is als je een man hebt opgegeten, dan had je er misschien wat mayonaise of ketchup bij moeten nemen.
Precies, beetje zout en peper erover.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Of toch wat langer moeten laten sudderen.
Je tolt je bed in? Welterustenquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga in een rondje rondrennen.
Dank en tot de volgende ronde!
Ren en slaap ze!quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Burdens of being Upright heet die.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Die ken ik verder niet. Ik zal het eens opzoeken op Spotify.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paarden slapen ook staand. Zo'n burden kan het niet zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:15 schreef brother52 het volgende:
The Burdens of being Upright heet die.
Ah. Succes met wakker blijven dan!quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik moet even wat bewegen, anders val ik nu al in slaap...
Heb je ooit aan de paarden gevraagd of ze het leuk vinden om staand te slapen? En bij jou slapen ze waarschijnlijk met 1 oog open. Ze kunnen immers elk moment onthoofd worden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Paarden slapen ook staand. Zo'n burden kan het niet zijn.
Bij mij slapen ze heel rustig. Bij just me worden ze onthoofd.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je ooit aan de paarden gevraagd of ze het leuk vinden om staand te slapen? En bij jou slapen ze waarschijnlijk met 1 oog open. Ze kunnen immers elk moment onthoofd worden.
Leuk!quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:23 schreef brother52 het volgende:
In plaats van een jingle kreeg ik een hele track van Madmaster.
Happy Groover - When I Snap My Fingers... (Deep Sleep Club Mix)
De volgende kan ik er beter ook niet op zetten.quote:
Ik check even of mijn afwasmachine al klaar is.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
De volgende kan ik er beter ook niet op zetten.
Ik vind het ook best nog wel een leuke track.quote:
Ik zie het gewoon voor mequote:Op donderdag 6 februari 2020 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
MM danst op de maat door de buurt.
Ik zie de berichten in de buurtapp al voor mequote:
Als ik vannacht een nachtmerrie krijg, weet ik waar het aan ligt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:28 schreef brother52 het volgende:
Meshuggah - Violent Sleep Of Reason
Ik denk niet dat deze hoog scoort in mijn slaaplijst.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:28 schreef brother52 het volgende:
Meshuggah - Violent Sleep Of Reason
In dit nummer doen ze het nog redelijk kalm aanquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik vannacht een nachtmerrie krijg, weet ik waar het aan ligt.
Bij mij ook niet. Zit altijd mee te tellen maar dat gaat wat lastig bij polyritmes.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze hoog scoort in mijn slaaplijst.
Jij beleeft muziek echt op een andere manier dan ikquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:33 schreef brother52 het volgende:
Bij mij ook niet. Zit altijd mee te tellen maar dat gaat wat lastig bij polyritmes.
Ik kan volgens mij bijna niet meer normaal naar muziek luisteren.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij beleeft muziek echt op een andere manier dan ik
Hij telt altijd mee:quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij beleeft muziek echt op een andere manier dan ik
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:38 schreef livelink het volgende:
Ja hoor. En nu is de afwasmachine klaar
Zal ik hem zo nog eens draaien dan?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:38 schreef livelink het volgende:
Ja hoor. En nu is de afwasmachine klaar
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zal ik hem zo nog eens draaien dan?
Dan heb ik plotseling óók een afwasmachinequote:Op donderdag 6 februari 2020 21:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zal ik hem zo nog eens draaien dan?
Ik heb voor de zekerheid maar even een biertje gepakt om wakker te blijven.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:42 schreef brother52 het volgende:
Therion - Enter Transcendental Sleep
Diaan en peaceman zijn hier de laatste tijd sowieso niet zo vaak. Kennelijk druk.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Waar blijft Diaan met de tekst als je haar nodig hebt?
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter appte me vanmiddag dat ze in de kroeg zat. Ik was in een goede bui en appte terug dat ze maar een rondje moest geven op mijn kosten. Ze is inmiddels al weer uren thuis. Komt ze net naar beneden gestormd dat ze het nu pas las. Dat was een goedkoop rondje voor mij
Deze dragen we op aan Melting en Rafeiro.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:52 schreef brother52 het volgende:
The Cure - If Only Tonight We Could Sleep
Ik had een andere van the Cure verwacht.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:52 schreef brother52 het volgende:
The Cure - If Only Tonight We Could Sleep
Lullaby? Die had MadMaster al in zijn slaapshow.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had een andere van the Cure verwacht.
Ja. Oh, ik heb geen idee wie wat in zijn show propt als het meer dan 1 dag geleden isquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lullaby? Die had MadMaster al in zijn slaapshow.
Die zit morgen weer in de kroeg.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter appte me vanmiddag dat ze in de kroeg zat. Ik was in een goede bui en appte terug dat ze maar een rondje moest geven op mijn kosten. Ze is inmiddels al weer uren thuis. Komt ze net naar beneden gestormd dat ze het nu pas las. Dat was een goedkoop rondje voor mij
Dan is het aanbod waarschijnlijk verlopenquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die zit morgen weer in de kroeg.
Had hij je zijn setlist ook gestuurd?quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lullaby? Die had MadMaster al in zijn slaapshow.
Als ze nou slim was geweest had ze me gewoon staalhard een tikkie gestuurd voor een leuk bedrag. Ik voed mijn kinderen te eerlijk op.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die zit morgen weer in de kroeg.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Had hij je zijn setlist ook gestuurd?
Ik kan het me niet meer goed herinneren, maar volgens mij draai jij heel andere nummers. MadMaster had toen nog een verzoek van mij gedraaid: Sleep to dream van Fiona Apple.
Dan heb je wel iets goed gedaanquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon zei laatst tegen mij dat hij waarschijnlijk op het speciaal onderwijs had kunnen blijven als hij zich gewoon heel slecht was gaan gedragen. Om vervolgens moedeloos te verzuchten dat hij daar helaas te aardig en eerlijk voor was.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon zei laatst tegen mij dat hij waarschijnlijk op het speciaal onderwijs had kunnen blijven als hij zich gewoon heel slecht was gaan gedragen. Om vervolgens moedeloos te verzuchten dat hij daar helaas te aardig en eerlijk voor was.
Doe je goedquote:Op donderdag 6 februari 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ze nou slim was geweest had ze me gewoon staalhard een tikkie gestuurd voor een leuk bedrag. Ik voed mijn kinderen te eerlijk op.
En dan ga ik natuurlijk even Googelen naar waar die rivier wel niet is.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:01 schreef brother52 het volgende:
Ane Brun - Sleeping By the Fyris River
Slaapmeet bij de Fyris River. Ik ben voor.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:08 schreef brother52 het volgende:
De volgende meet bij de Fyris River dan maar?
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn
03. Disco Ensemble - Sleep on the Wheel
04. Golden Earring - Sleepwalking
05. Pretenders - I Go To Sleep
06. Romantics - Talking In Your Sleep
07. Damien Rice - Sleep Don't Weep
08. ZZ Top - Sleeping Bag
09. Black Peaks - Can't Sleep
10. Elbow - Asleep In The Back
11. Blind Melon - Sleepyhouse
12. Devics - The Way You Sleep
13. Enter Shikari - No Sleep Tonight
14. Sleepy Sun - Sleepy Son
15. Anathema - Sleep in Sanity
16. Oceansize - Sleeping Dogs And Dead Lions
17. Radiohead - Go To Sleep
18. Manic Street Preachers - Sleepflower
19. Aberdeen - In My Sleep
20. Smashing Pumpkins - In The Arms Of Sleep
21. A Perfect Circle - Sleeping Beauty
22. Queen - Sleeping On The Sidewalk
23. The Smithereens - Behind The Wall Of Sleep
24. At the Drive-In - Sleepwalk Capsules
25. The Beatles - I'm Only Sleeping
26. Stone Temple Pilots - A Song For Sleeping
27. The Gathering - The Big Sleep
28. Suede - Sleeping Pills
29. Lisa Loeb & Nine Stories - Do You Sleep?
30. Tracy Bonham - Sharks Can't Sleep
31. De Staat - Sleep Tight
32. Moby - Sleep Alone
33. Happy Groover - When I Snap My Fingers... (Deep Sleep Club Mix)
34. Meshuggah - Violent Sleep Of Reason
35. REM - Daysleeper
36. Nightwish - Sleeping Sun
37. Therion - Enter Transcendental Sleep (Therion Version)
38. Agua de Annique - Asleep
39. Veruca Salt - Sleeping Where I Want
40. The Cure - If Only Tonight We Could Sleep
41. Devics - Song for a Sleeping Girl
42. Ane Brun - Sleeping By the Fyris River
43. Tori Amos - Sleeps with Butterflies
44. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Wel in de zomer graag. Rond midzomernacht liefst.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:08 schreef brother52 het volgende:
De volgende meet bij de Fyris River dan maar?
Ik heb nog wel meer 'slaap'-liedjes maar daar krijg je ook niet echt slaap van.quote:
Nee, dank je. Ik word vanzelf wel weer moequote:Op donderdag 6 februari 2020 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel meer 'slaap'-liedjes maar daar krijg je ook niet echt slaap van.
Ik zou er zelf ook weer veel te wakker van worden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik word vanzelf wel weer moe
Goedemorgen brother52quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen brother52![]()
Ik ging pas om 01.00 naar bed vannacht, maar ik ga nog niet zo ver dat ik een relatie met jouw slaapshow suggereer
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:05 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Wat is het al lekker licht buiten
slabbetje om en eten maar, lekkerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:10 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag puddingbroodjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Over een uurtje neem ik er wel één.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:10 schreef Melting het volgende:
Vandaag puddingbroodjes:
[ afbeelding ]
De show werkte bij mij iets te goed. Heb als een blok geslapen en ben nu niet wakker te krijgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen brother52![]()
Ik ging pas om 01.00 naar bed vannacht, maar ik ga nog niet zo ver dat ik een relatie met jouw slaapshow suggereer
Het was slaapverwekkendquote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:54 schreef Melting het volgende:
Heb wel een leuke show gemist als ik het zo zie.
Dank voor de tip, ik ben aan t luisteren!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef MadMaster het volgende:
Tip voor vanmiddag: De Top 40 van de filmmuziek op Radio 4.
Hier de lijst en nu ook al terug te vinden op Spotify...
Oh ja, daar zag ik wat van voorbij komen op tv. Heb het nu ook aangezet, want vanmiddag ben ik vast andere dingen aan het doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef MadMaster het volgende:
Die lust ik welquote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:10 schreef Melting het volgende:
Vandaag puddingbroodjes:
[ afbeelding ]
Heb zijn docent gemaild: zou je aan hem door willen geven dat kutenquêtes één woord is?quote:Pleur op met je kut enquêtes
Wel bonuspunten voor het gebruik van het dakje op de e.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:47 schreef Symphonic het volgende:
Al onze kandidaten krijgen na afloop van een examen een enquête toegestuurd.
Kreeg vanochtend een mailtje:
[..]
Heb zijn docent gemaild: zou je aan hem door willen geven dat kutenquêtes één woord is?
dat welquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel bonuspunten voor het gebruik van het dakje op de e.
Met werk neem ik aan? Verder alles goed met jullie ?quote:
Ja werk en S avonds geen puf om achter de pc te gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:50 schreef just me het volgende:
[..]
Met werk neem ik aan? Verder alles goed met jullie ?
Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor muziek. Ben je aan het draaien?quote:
ja, maar niet zo lang. tis zo rustig dat ik zo wat anders ga doenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor muziek. Ben je aan het draaien?
Het is inderdaad erg rustig. Iedereen is moe op vrijdagavond, denk ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, maar niet zo lang. tis zo rustig dat ik zo wat anders ga doen
Ja zou kunnen inderdaad. Ik ga gewoon wat anders doen. primaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg rustig. Iedereen is moe op vrijdagavond, denk ik.
Dank je wel in ieder geval, peaceman.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja zou kunnen inderdaad. Ik ga gewoon wat anders doen. prima
dit is dus ook het laatste nummer
Vannacht redelijk geslapen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen Melting,
Hoe gaat het nu met je?
Enigszins geslapen
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:56 schreef MadMaster het volgende:
8 Keer 'Goedemorgen' in 9 posts.
Genoeg om mij wat anders te laten zeggen: Hallo!
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:57 schreef just me het volgende:
goedemorgen
of zoiets..
vannacht 'n poosje wakker gelegen maar gelukkig weer in slaap gekomen
ik heb een slimme duif in mijn tuin, die springt bovenop een vogelhuisje, vogelhuisje schommelt en dan valt er voer op de grond.
![]()
Ze hebben het goed hierquote:
Maar de duiven vreten al het voer van de andere vogeltjes op.quote:
Dan toch maar een buks kopenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar de duiven vreten al het voer van de andere vogeltjes op.
Of een valk.quote:
Of je zet spijkerbroek in de tuin. Moet je wel boe roepen als je duiven ziet.quote:
Ik wil best in just me's tuin zitten als het lekker weer is, maar boe roepen kost extra.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Of je zet spijkerbroek in de tuin. Moet je wel boe roepen als je duiven ziet.
Goedemorgen spijkerbroek.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil best in just me's tuin zitten als het lekker weer is, maar boe roepen kost extra.
Goedemorgen 🙂
Zeker! 4-1 achter gestaan.quote:
4-1 achter en dan met 4-5 winnen? Klinkt als matchfixing..quote:
Beltukkers.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
4-1 achter en dan met 4-5 winnen? Klinkt als matchfixing..
Haha nee. Ze speelden gewoon een geweldige tweede helft en die anderen bleken minder goed dan gedacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
4-1 achter en dan met 4-5 winnen? Klinkt als matchfixing..
Zover ik weet niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben onverwacht thuis vanavond. Is de vooravond al geclaimd?
Dan bak ik een uitzending in elkaar...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zover ik weet niet in ieder geval.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan bak ik een uitzending in elkaar...
Leukquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..], probeer mee te luisteren vanavond in ieder geval.
quote:Programma van vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Eve
21:00 - laat: DJ Melting - Golden Oldies
Enjoyquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vanavond niet aanwezig, Youp verwacht ons straks in Carré...
Ben net begonnen hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik luister ondertussen mee, had even niet de tijd strak genoeg in de gaten gehouden
Ah oké, dat is natuurlijk ook wel handig ja om te weten of het werkt of nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben net begonnen hoorDe track vooraf telt nooit mee; is puur om te checken of alles werkt.
Als we via reguliere wijze (onze eigen server) uitzenden, kan ik daar wel van op aan. Maar aangezien we nu op alternatieve wijze uitzenden, voer ik altijd even die check uitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah oké, dat is natuurlijk ook wel handig ja om te weten of het werkt of niet
Welkomquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:04 schreef ToT het volgende:
Ingetuned!Kan alleen niet lang meeluisteren.
Hehehe tof!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomHeb helaas niet zo veel van jouw gading klaargezet. Ik zal eens kijken of ik daar nog wat aan kan doen.
Goedenavond heer Meltingquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond heer Melting
Ik hoef onverwacht niet weg vanavond, dus heb ik maar een show in elkaar gebakken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Het ToT-effect: Freddie Mercury eruit, Wolfsheim erin
Nog snel naar de winkel dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben aan het koken, dus ga zometeen nog even eten. Daarna schakel ik wel in.
En tot mijn schrik zag ik dat mijn koelkast geen bier meer bevat.
Neh, heb wel bier, alleen niet in de koelkast.quote:
Ik snap de PSB vergelijking wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Ook vandaag weer de nodige nieuwe muziek. De nieuwe single van DMA's is een tandje elektronischer dan normaal. Ik las zelfs Pet Shop Boys-vergelijkingen. Dat hoor ik er totaal niet in, maar fijn is -ie wel:
DMA's - Life Is A Game Of Changing
Ane Brunquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
A-ha - Crying In The Rain
Hierna blijven we in Noorwegen en komt een bepaalde Noorse zangeres voorbij.
Die komt in november naar de Melkweg.quote:
Is ToT liefhebber van Susanne S?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijna![]()
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Running To The Sea
Suus-alarm voor Theo Thee
Even in de gaten houden...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die komt in november naar de Melkweg.
Ik hou sowieso de pagina van de Melkweg in de gaten, want er is al aangekondigd dat Reina del Cid daar 15 juni gaat optreden, maar kaartjes zijn nog niet te koop. Grmblquote:
Was geen fan.quote:
Things just got betterquote:
Waarom specifiek de Melkweg?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hou sowieso de pagina van de Melkweg in de gaten, want er is al aangekondigd dat Reina del Cid daar 15 juni gaat optreden, maar kaartjes zijn nog niet te koop. Grmbl![]()
En dan op 11 februari even kijken of er voor 17 juni nog goedkope treinretourtjes naar Londen voor nog een concert van hen.
Zegt me zo niks...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:40 schreef brother52 het volgende:
Dit is toch met de rock ‘n roll doctor?
Thanksquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:40 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne muziek tot op heden DJ11
Omdat ze de capaciteit van 65 van Teatro Munganga een beetje is ontstegen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom specifiek de Melkweg?
Is er trouwens iemand hier die naar Tom Jones gaat in de Ziggodome?
Brian Cox heeft volgens mij toetsen gedaan bij d:reamquote:
O ja, dat kloptquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Brian Cox heeft volgens mij toetsen gedaan bij d:ream
Wtf.. die natuurkundige?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Brian Cox heeft volgens mij toetsen gedaan bij d:ream
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
Ik moest vanmiddag aan je denken DJ11. Mijn dochter luisterde via spotify naar Finneas en ik was verbaasd dat zij hem kende en ik was verbaasd dat zij fan was. En de enige reden dat ik hem ken is vanwege jou.
Daar zit nu een smaakje aan...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Dream Warriors - My Definition Of A Boombastic Jazz Style (radio edit)
Kwam vorige keer ter sprake toen ik Cool Corona van Nice Device draaide.
Ik heb er nu best zin in eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar zit nu een smaakje aan...
Ik moet eerst nog koffie en dan hopen dat het bier koud is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er nu best zin in eigenlijk.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er nu best zin in eigenlijk.
Astrofysicusquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wtf.. die natuurkundige?
Dan krijgt ie nóg meer bonuspunten.
De fles is waarschijnlijk minder lekker dan de inhoudquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga vanavond aan de La Chouffe Brut. Is een 75cl fles, dus ik ben erg benieuwd hoe die smaakt.
Ja, die. Vond hem sowieso al een geweldige vent (is ook een paar keer in QI verschenen), maar dit wist ik nog niet.quote:
Ik nietquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De fles is waarschijnlijk minder lekker dan de inhoud
Ik hoor alleen vaag 'so lonely', maar dat is niet van de jaren '90quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
The Kite String Tangle - NORTH
Aangezien dit een beetje hit als de recente hits van Meduza hoor ik hier wel potentie in. Quizvraag voor thuis: welk nummer wordt gesampled?
Door QI weet ik juist dat hij in D:Ream zat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die. Vond hem sowieso al een geweldige vent (is ook een paar keer in QI verschenen), maar dit wist ik nog niet.
Zoals ik al zei: bonuspunten voor hem
Ahhh shit, sorry man!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijna![]()
Röyksopp feat. Susanne Sundfør - Running To The Sea
Suus-alarm voor Theo Thee
Ja, dit ken ik dus niet eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Billie Ray Martin - Your Loving Arms (new single remix)
Zegt me nog niets.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Billie Ray Martin - Your Loving Arms (new single remix)
Dit is het antwoord.
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh shit, sorry man!
Ff gezellige avond met de familie hier!
3 weken top 40 in 1996quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
3 weken top 40 in 1996![]()
Overigens heeft Wessel van Diepen zich nog met de single-versie van dit nummer bemoeid.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit komt me wel vaag bekend voor.
Schijnt ook lid te zijn geweest van een redelijk succesvol duo.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit komt me wel vaag bekend voor.
Everly Brothers zekerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schijnt ook lid te zijn geweest van een redelijk succesvol duo.
Simon & Carmiggelt?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schijnt ook lid te zijn geweest van een redelijk succesvol duo.
Fooled around and fell in lovequote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Livelink, ik heb nog ruimte over voor één geniaal verzoekje
Oh, dan komt Carmiggelt naar Nederland!quote:
Die ken ik niet. Is dat een geniaal verzoekje?quote:
Zekerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Is dat een geniaal verzoekje?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit vind ik toch echt de fijnste plaat van de maand januari 2020:Celeste - Stop This Flame
Inmiddels al drie weken in de Top 40, dus Melting kan dit nummer nu ook draaien
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit vind ik toch echt de fijnste plaat van de maand januari 2020:Celeste - Stop This Flame
Erg lekker, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Die komt in april naar Nederland, zie ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik las vanochtend dat de branden nu eindelijk een beetje minder worden, vanwege heftige regenval. Dat leidt dan wel weer tot overstromingenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die komt in april naar Nederland, zie ik.
En dat zocht ik op omdat ik wilde weten of ze Australische is, met zo'n songtitel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |