thnx. Waarom doe je het leuke plaatje nou weg.quote:
Samzz haalt de concurrentie weg.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx. Waarom doe je het leuke plaatje nou weg.
Omdat deze tit veel leuker is.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx. Waarom doe je het leuke plaatje nou weg.
Ja gewoon normaal van postuur.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent aardig slank vlg mij?
Dan heb je inbewust al geleerd de signalen te blokken.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Samzz haalt de concurrentie weg.
Al kan het gifje niet tippen aan haar goddelijke torens.
We weten wel dat je denkt "Twin Towers" Aeque.quote:
Ja dat zal het zijn inderdaad.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We weten wel dat je denkt "Twin Towers" Aeque.
Maar schaam je er niet voor, het is prima.
maar het ijs ging wel makkelijk dan de ruiten afquote:
Ik hoefde helemaal niet te krabben.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar het ijs ging wel makkelijk dan de ruiten af
Carport/garage?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoefde helemaal niet te krabben.
gezamenlijke carport-achtig iets inderdaad.quote:
schiet ook niet op, die vrijdag.quote:
En dan zal je zien dat de zaterdag en zondag straks voorbij waaien.quote:
mijn hele zondag is al afgelastquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat de zaterdag en zondag straks voorbij waaien.
geen idee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar het gaat toch pas in de middag waaien?
Niet zoals AZ gewoon al het dak er na de vorige storm volledig afgehaald hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal mijn halve dak er vast weer afwaaien.
Liever niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet zoals AZ gewoon al het dak er na de vorige storm volledig afgehaald hebben.
Haute cuisine hier weerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker bammetje kaas met een cup a soupje
lekkerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Teveel gekruid eten op de afgelopen week, m’n scheetjes ruiken alsof je een specerijendoos opentrekt.
Morgenochtend Pilates proberen en zondagochtend kickfit proberenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik twijfel nog of ik zaterdag- of zondagochtend naar de sportschool ga. Waarschijnlijk beslis ik dat zaterdagochtend wanneer ik nog in bed lig.
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Morgenochtend Pilates proberen en zondagochtend kickfit proberen
#fitgirlquote:
Je kan beter rond lunchtijd gaan want dan is iedereen weg om te gaan lunchenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik twijfel nog of ik zaterdag- of zondagochtend naar de sportschool ga. Waarschijnlijk beslis ik dat zaterdagochtend wanneer ik nog in bed lig.
sportschool sluit hier om 13 uur in het weekend.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je kan beter rond lunchtijd gaan want dan is iedereen weg om te gaan lunchen
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sportschool sluit hier om 13 uur in het weekend.
De sportscholen zonder begeleiding enzo zijn wel langer open in het weekend, maar waar ik een abonnement heb, niet. Met kerst waren ze ook dicht.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat een stom dorp
Die van mij was zelfs tot 4 uur open op tweede kerstdag
die hier in het dorp is altijd open.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat een stom dorp
Die van mij was zelfs tot 4 uur open op tweede kerstdag
Dood maken!quote:
Een verstopping die alle toiletten verstopt, whut.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Dood maken!
Ik moet naar de wc maar sinds gister zijn alle toiletten in dit gebouw niet bruikbaar vanwege... ja geen idee... verstopping, een lek ofzo...
Dus nu probeer ik het maar op te houden![]()
Excel al gedood. Nu opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Dood maken!
Ik moet naar de wc maar sinds gister zijn alle toiletten in dit gebouw niet bruikbaar vanwege... ja geen idee... verstopping, een lek ofzo...
Zo dan. Das wel heul professionele spetterpoep dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Dood maken!
Denk dat het stevige bonken waren.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo dan. Das wel heul professionele spetterpoep dan.
De expert heeft gesproken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat het stevige bonken waren.
Ja ik weet het niet. Gebouw stamt uit jaren 0. Schijnt wel vaker te gebeuren. Iets met de leidingen en een lek...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Een verstopping die alle toiletten verstopt, whut.
Filmmuziekquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Filmmuziek op radio 4Ik was het helemaal vergeten.
Radio 4quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Filmmuziek op radio 4Ik was het helemaal vergeten.
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het werkt best lekker soms met klassieke muziek aan.
Je bent niet uit 1961?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
ik voel me jong hier
* gianni61 zet slam!fm nog wat harder
Neequote:
Zeker met een kaal hoofdquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee
maar ik heb een collega uit 1958 die ook gewoon slam luistert.
nee, ik ben de gene met een kaal hoofdquote:
Jij gabberquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ben de gene met een kaal hoofd
Dus jij bent degene uit '58quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ben de gene met een kaal hoofd
Supergabberrrrrrr!!!!quote:
bijna met pensioenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jij bent degene uit '58
You lucky bastard.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Supergabberrrrrrr!!!!
[..]
bijna met pensioen
Soms kan je inderdaad beter eerder stoppen dan niet productief aan blijven modderen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet mijn dag vandaag. Stap zo maar in de auto naar huis toe denk ik
Ooitquote:
Ben nog wel productief. Alleen niet heel gezellig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Soms kan je inderdaad beter eerder stoppen dan niet productief aan blijven modderen.
I like people who winquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gisteren wel tweede geworden bij pubquiz
Mutsje opquote:
En straks noemt HEMA de paascollectie weer naar het voorjaar zodat het ook daarna nog een tijdje in de winkels kan blijven liggen. Arme zielen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:50 schreef STING het volgende:
Mensen die helemaal woest worden, omdat bij sommige winkels de moorkop hernoemd wordt naar wat anders. Get your priorities straight
Ik ga zo naar de 5 graden toe. Dat is dan wel op 3800 meter hoogte.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
Zo frisjes, ik een paar dagen geleden nog 38 graden
Nicequote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
Bedankt dat je zo solidair met ons bentquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de 5 graden toe. Dat is dan wel op 3800 meter hoogte.
Zo dan, waar was je op vakantie?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
En waar ga jij heen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de 5 graden toe. Dat is dan wel op 3800 meter hoogte.
We waren een weekje naar Gambiaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo dan, waar was je op vakantie?
Goedemiddag allen
Dat laatste trekt me niet zo. Zelf ook eens gehad en vond het bijzonder irritant op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
We waren een weekje naar Gambia
Even een weekje zon & zee, voor het eerst dat ik zoiets in de winter doe, wel voor herhaling vatbaarGambia als land was ook wel fijn, al is het feit dat je er een lopende portemonnee bent even wennen.
's Winters is even zon kunnen happen zo lekkerquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
We waren een weekje naar Gambia
Even een weekje zon & zee, voor het eerst dat ik zoiets in de winter doe, wel voor herhaling vatbaarGambia als land was ook wel fijn, al is het feit dat je er een lopende portemonnee bent even wennen.
Waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig wel met een zee briesje, anders was ik gesmolten
Zeker, dat gaat volgens mij ook niet wennen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste trekt me niet zo. Zelf ook eens gehad en vond het bijzonder irritant op een gegeven moment.
Ik zag pas geleden al de paaseitjes in de winkel liggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:52 schreef Chia het volgende:
[..]
En straks noemt HEMA de paascollectie weer naar het voorjaar zodat het ook daarna nog een tijdje in de winkels kan blijven liggen. Arme zielen.
Hallo enge Marijquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo dan, waar was je op vakantie?
Goedemiddag allen
hoe maakt u het?quote:
Met het weekend voor de deur goedquote:
ik heb ook bijzonder weinig gepland. mijn zondag is buiten mijn schuld volledig vrij gekomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met het weekend voor de deur goedNiet veel gepland, beetje klussen en cocoonen met warme chocolademelk. En jij?
Stilte voor de stormquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook bijzonder weinig gepland. mijn zondag is buiten mijn schuld volledig vrij gekomen.
ik ben benieuwd. Als het zo grootst wordt aangekondigd, is het meestal een storm in een glas water.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Stilte voor de stormIk probeer mijn zondagse afspraak te verzetten, maar nog geen antwoord gehad. Hopelijk valt het allemaal weer enorm mee, maar waarom risico nemen als het niet hoeft?
Nou, moet wel lang wachten op je tijd slot en is best stuk rijden dus hierna is de dag wel op.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is een dagtripje of kun je daar meer doen?
Dat is jammer, maar misschien wel lekker om even bij te komen na de autorit? Herinner me nog vaag die weg naar boven, best spannend met die afgronden. Brr. Veel plezier toegewenst in ieder geval!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, moet wel lang wachten op je tijd slot en is best stuk rijden dus hierna is de dag wel op.
Ben jij blij met je leven?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met werk.
ach, nog ffquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met werk.
Jahoor. Leuk werk, leuke vriendengroep, leuke hobby's.quote:
Nog even een uurtje iets doen, al weet ik niet precies wat, want de planning voor deze en volgende week heb ik al af. Althans de planning van volgende week heb ik nog niet helemaal af, maar ik moet daarvoor eerst nog stukken ontvangen van de klant. En zolang ik die niet krijg, kan ik er niet mee verder.quote:
Ah mooi. Heb je nig nooit iets positiefs over je werk horen zeggen vandaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahoor. Leuk werk, leuke vriendengroep, leuke hobby's.
Thanx!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar misschien wel lekker om even bij te komen na de autorit? Herinner me nog vaag die weg naar boven, best spannend met die afgronden. Brr. Veel plezier toegewenst in ieder geval!
Ook aan C.E. op het terras!
Ik praat eigenlijk sowieso zelden over mijn werk. Maar dat is voornamelijk omdat mijn werk cijfers van klanten omvat en die moet ik wel met met enige geheimhouding behandelingen, dus die kan ik niet zomaar prijsgeven.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah mooi. Heb je nig nooit iets positiefs over je werk horen zeggen vandaar.
Naar klagen is ook fijn.
Ja die liggen er al sinds januari. In de AH iig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag pas geleden al de paaseitjes in de winkel liggen.
Ik zag ze bij de Jumbo liggen en toen dacht ik nog van goh, is het alweer bijna pasen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja die liggen er al sinds januari. In de AH iig.
Op zoek naar iets speciaals?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:13 schreef Barbusse het volgende:
Morgen denk ik even wat platenzaakjes plunderen
Songs of innocence van David Axelrod. Maar die is nogal moeilijk te vinden, tenzij onlinequote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zoek naar iets speciaals?
Pssst we hebben tegenwoordig elk nummer online via sporify.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:13 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij helpt alcohol niet tegen kou.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:14 schreef Barbusse het volgende:
Vergeet niet om voldoende bier te drinken tegen de kou, Q!
Zegt me niks, maar hopelijk heb je geluk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Songs of innocence van David Axelrod. Maar die is nogal moeilijk te vinden, tenzij online
Leugens!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij helpt alcohol niet tegen kou.
Verkapte doodswens, dus TR gemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij helpt alcohol niet tegen kou.
Oh, vreselijk, net als die meiden waarvan je het idee krijgt dat ze dat soort kort 'vrijwilligerswerk' doen, puur voor de likes op Instragramquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
Heb een kennis die het overigens wel echt geweldig vindt. Die gaat dan met snoep enzo naar zo een land. En neemt van die "leuke" foto's mee terug met al die blije kindertjes. Ontzettend ongemakkelijk en suggestief
Dat je zulke meiden volgt op je instagram is al klachtwaardig eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, vreselijk, net als die meiden waarvan je het idee krijgt dat ze dat soort kort 'vrijwilligerswerk' doen, puur voor de likes op Instragram
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, vreselijk, net als die meiden waarvan je het idee krijgt dat ze dat soort kort 'vrijwilligerswerk' doen, puur voor de likes op Instragram
Godzijdank heb ik dat soort personen zelf niet op social media.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je zulke meiden volgt op je instagram is al klachtwaardig eigenlijk.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Godzijdank heb ik dat soort personen zelf niet op social media.
Sommige muziek klinkt analoog gewoon beterquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pssst we hebben tegenwoordig elk nummer online via sporify.
Dat jonge mensen nog naïef zijn in wat ze nou eigenlijk echt aan het doen zijn vind ik net iets makkelijker te verteren dan als zakelijk goed geboerde pensionado daar zonder schaamte de snoepsinterklaas uit lopen hangen. Neem dan tenminste ook schoolspullen mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:28 schreef STING het volgende:
[..]
Psychedelische cinematic soulquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar hopelijk heb je geluk.
Ik ga thuis wel even luisteren.quote:
Snap ik ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat jonge mensen nog naïef zijn in wat ze nou eigenlijk echt aan het doen zijn vind ik net iets makkelijker te verteren dan als zakelijk goed geboerde pensionado daar zonder schaamte de snoepsinterklaas uit lopen hangen. Neem dan tenminste ook schoolspullen mee.
Maar goed, ik wil het beide niet op de foto's te zien.
Gaat bijzonder goed samen met een goed glas whiskyquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga thuis wel even luisteren.
Ja platenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog nooit Whisky op.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat bijzonder goed samen met een goed glas whisky![]()
de meeste platen die ik heb staan vooral mooi te wezen op het rekquote:
Hier is op zich niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken een stel, die hebben een huis op Bali. En hebben na de aardbevingen geld opgehaald in NL en daar een school gebouwd incl alle leer materiaal. Alles voor de likes
Nostalgische meuk.quote:
Preciesquote:
Zonde manquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de meeste platen die ik heb staan vooral mooi te wezen op het rek
Nou, hier is je kansquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Whisky op.
Je bent zelf nostalgische meuk, maar jij laat je helaas ook niet wegstoppen op zolder.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nostalgische meuk.
Kun je net zo goed een gammel kabeltje van je cdspeler naar je versterker gebruiken voor de mooie ruis.![]()
Gelukkig ook niet te vinden op de vrijmarktquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent zelf nostalgische meuk, maar jij laat je helaas ook niet wegstoppen op zolder.
Nee behalve in iedere gemiddelde rap videoquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Als kind vond ik de hoezen fantastisch en kwam zo ook bij de mowntown platen.
Maar deze lag er ook, zo zie je ze niet veel meer:
[ afbeelding ]
Toch een heel ander beeld krijg ik daarbij.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee behalve in iedere gemiddelde rap video
Eensquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Sommige platenhoezen zijn echt kunstwerkjes
had ze voorheen aan de muur hangen in van die wissellijsten, en dan soms weer wat anders erin, altijd leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Sommige platenhoezen zijn echt kunstwerkjes
Natquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een geile meid.
Net geluisterd. Klinkt lekker.quote:
Wanneer ze komen zijn ze nat en hevig, zodra ze weg zijn, ben je je huis en auto kwijt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:02 schreef STING het volgende:
[..]
Nat, maar helaas wel een beetje winderig
Je spreekt het uit als Kira.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het trouwens Siara of Kiara?
Wij waren woensdag een na laatste, maar de vragenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gisteren wel tweede geworden bij pubquiz
Is het eens kiteweer ben jij ladyboys aan het versieren.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ziet er niet zo bijzonder uit eigenlijk...ja een storm, maar verder...
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het eens kiteweer ben jij ladyboys aan het versieren.
Oh like hell we don'tquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien sla je wel eentje aan de haak? We don't judge
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het eens kiteweer ben jij ladyboys aan het versieren.
Wij waren ook wel in onze beste samenstelling qua groep.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij waren woensdag een na laatste, maar de vragen
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:42 schreef Halimede het volgende:
Vandaag/gisteren mijn tinder dude aan mijn kat voorgesteld. Ze was helemaal fan van hemecht zo lief. De vorige vond ze niet zo tof geloof ik, dus misschien gewoon haar katten intuitie vertrouwen
Dieren als graadmeterquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:42 schreef Halimede het volgende:
Vandaag/gisteren mijn tinder dude aan mijn kat voorgesteld. Ze was helemaal fan van hemecht zo lief. De vorige vond ze niet zo tof geloof ik, dus misschien gewoon haar katten intuitie vertrouwen
Aangerand door CL.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Q. als die uit de vrimibo komt rollen.
Wij ook. Qua gezelligheidquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij waren ook wel in onze beste samenstelling qua groep.
Wij hebben een goede combinatie gelukkig. Naar mate er iets meer bier ingaat worden de discussies wel wat leuker als we antwoorden in willen vullen.quote:
Klinkt als y-atsquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag wel gezellig gehad; nu thuis maar even bankhangen.
Weet niet helemaal of ik zo wil klinken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt als y-atslekker geneukt?
Beste gezelligheidquote:
Deze keer viel het mee, maar het is ook wel eens geëindigd in het tekenen van piemels Ed als we het antwoord dan niet wetenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben een goede combinatie gelukkig. Naar mate er iets meer bier ingaat worden de discussies wel wat leuker als we antwoorden in willen vullen.
Dat wil je idd nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet helemaal of ik zo wil klinken.
Maar het weer wat zo goed dat ik eerst met mijn hond ben gaan lopen en daarna even op het terras beland ben en daar ook maar iets gegeten heb.
Als we een kaart van Europa tekenen blijkt Scandinavië daar ook altijd op te lijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze keer viel het mee, maar het is ook wel eens geëindigd in het tekenen van piemels Ed als we het antwoord dan niet weten
Yatsgezellig was het toch?quote:
Was lekker weer vanmiddag; dus je hebt deze kans gemist.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat wil je idd niet![]()
Ook wel zin in een terrasje weer trouwens
Ik herinner met nog soortgelijke gesprekken en toen dronk je niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze keer viel het mee, maar het is ook wel eens geëindigd in het tekenen van piemels Ed als we het antwoord dan niet weten
Yes, mooie tijden waren dat.quote:
Ik weet niet eens meer wat we wilden tekenen maar alles kan er dan op lijkenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als we een kaart van Europa tekenen blijkt Scandinavië daar ook altijd op te lijken.
Over een paar maanden kunnen we weer naar het strand.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:43 schreef Californium het volgende:
Dat wil je idd niet![]()
Ook wel zin in een terrasje weer trouwens
Heerlijk met de hond gewandeld vanmiddagquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was lekker weer vanmiddag; dus je hebt deze kans gemist.
Nodig mij uit dan drolquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was lekker weer vanmiddag; dus je hebt deze kans gemist.
Klinkt als Cali ja. Of letterlijk een piemel in haar mond, of figuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:44 schreef gcjoel het volgende:
Ik herinner met nog soortgelijke gesprekken en toen dronk je niet.
Klopt. Heb ik geen alcohol voor nodigquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik herinner met nog soortgelijke gesprekken en toen dronk je niet.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over een paar maanden kunnen we weer naar het strand.
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heerlijk met de hond gewandeld vanmiddag
Kan me bij de figuurlijke variant niet echt een beeld vormen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als Cali ja. Of letterlijk een piemel in haar mond, of figuurlijk.
Cool, altijd leven alsof je dronken bent.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt. Heb ik geen alcohol voor nodigde rest wel
Leer mij kennenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan me bij de figuurlijke variant niet echt een beeld vormen.
Denk Cali die 'piemel' zegt. Klaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan me bij de figuurlijke variant niet echt een beeld vormen.
Op werk ben ik heel serieusquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Cool, altijd leven alsof je dronken bent.
Als ze dat zegt maakt ze zuigbewegingen met haar mond open in een O vorm?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk Cali die 'piemel' zegt. Klaar.
Mijn visite van afgelopen week was erg onder de indruk van jouw materiaal dat ik qua nonchalant aan het lezen was.quote:
Ik probeerde ditquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze dat zegt maar ze zuigbewegingen met haar mond open in een O vorm?
Hahaha! Snap ikquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn visite van afgelopen week was erg onder de indruk van jouw materiaal dat ik qua nonchalant aan het lezen was.
Kijk CE, deze man kan zich er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ze dat zegt maakt ze zuigbewegingen met haar mond open in een O vorm?
Scheelt dat ik toch al niet naar de kerk toe ging.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb net geleerd op Fok dat orale seks vies is en dat alleen heidenen daar aan doen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:52 schreef Californium het volgende:
Oke! Ik ga chillen en daarna slaaaaaaapkes doen
Zelfs kinderen gaan nog niet slapen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:52 schreef Californium het volgende:
Slaap lekker voor straksquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:52 schreef Californium het volgende:
Ik ook nog nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelfs kinderen gaan nog niet slapen.
Ik laat trots aan iedereen zien dat mn naam erin staat.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn visite van afgelopen week was erg onder de indruk van jouw materiaal dat ik qua nonchalant aan het lezen was.
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat is m'n huis een bende. Maar wil niet opstaan
Vriendenboekje?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik laat trots aan iedereen zien dat mn naam erin staat.
Ah, ik vroeg mij al af of jij het was.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:58 schreef gcjoel het volgende:
Ik laat trots aan iedereen zien dat mn naam erin staat.
Ja! Wil je er ook 1quote:
Smooth.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:02 schreef Californium het volgende:
Ja! Wil je er ook 1![]()
Moet je even je adres dm-en
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smooth.
Zou er een piemel intekenen.
vrienden.. dat is toch met andere mensen?quote:
Nee joh, gek.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vrienden.. dat is toch met andere mensen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! Wil je er ook 1![]()
Moet je even je adres dm-en
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Keuken opgeruimd. Was opgehangen. Vaatwasser leeg. Zitten.
Ik zit nog steeds naar de puinzooi te kijken. Blijft ook wel zo vanavondquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Keuken opgeruimd. Was opgehangen. Vaatwasser leeg. Zitten.
Stilleven.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar de puinzooi te kijken. Blijft ook wel zo vanavond
Vrijdagavond is ook niet voor het doen van nuttige dingen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds naar de puinzooi te kijken. Blijft ook wel zo vanavond
Datzelfde geldt voor de maandag-, dinsdag-, woensdag-, donderdag-, zaterdag-, en zondagavondquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:12 schreef STING het volgende:
[..]
Vrijdagavond is ook niet voor het doen van nuttige dingen.
Truequote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor de maandag-, dinsdag-, woensdag-, donderdag-, zaterdag-, en zondagavond
Nuttige dingen doen we wel overdag.
O shit. Even alles terugleggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:12 schreef STING het volgende:
[..]
Vrijdagavond is ook niet voor het doen van nuttige dingen.
Ja, dat is wel gek.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is Spotify een beetje van de leg vandaag. Die heeft ergens een verkeerde afslag genomen en me bij Nederlandstalige hiphop gebracht.
Hangt er een beetje vanaf welke Nederlandstalige hiphop natuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij is Spotify een beetje van de leg vandaag. Die heeft ergens een verkeerde afslag genomen en me bij Nederlandstalige hiphop gebracht.
Sowieso waarom heeft spotify Nederlandstalige hiphopquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die algoritmes zullen het toch wel beter weten![]()
Sinds vandaag ook een van de beste Nederlandstalige albums ooitquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heeft Spotify niet. Iedereen die wil kan zijn muziek daarop kwijt tegenwoordig.
Dat is nou juist het leukequote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heeft Spotify niet. Iedereen die wil kan zijn muziek daarop kwijt tegenwoordig.
Watquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sinds vandaag ook een van de beste Nederlandstalige albums ooit
Al was het alleen al om het nummer met de titel "Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen alsjeblieft".
Als je je best doet kom je heel rare shit tegen jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet per se erg. Wat kreeg je te horen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jonna Fraser.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet per se erg. Wat kreeg je te horen?
Oei. Dat is wel een lastige.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jonna Fraser.
Ach; er komen wel ergere dingen voorbij. De Max Martin playlist die ik aan het luisteren was zat ook behoorlijk wat Britney Spears in.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oei. Dat is wel een lastige.
Britney tho
Ik mis daar toch wel wat muziek op, dus ik ben er alweer mee gestopt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoi faxiequote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mis daar toch wel wat muziek op, dus ik ben er alweer mee gestopt.
Told youquote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net geluisterd. Klinkt lekker.
Muzikale geniën die niet op Spotify zijn terug te vindenquote:
Blijft goedquote:Op zaterdag 8 februari 2020 07:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Muzikale geniën die niet op Spotify zijn terug te vinden
Ik heb geen dmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |