Wat een rare website. Beginnen met 1e en dan 9e en dan verder met 41e. Paar pagina's verderop staat rest van top-10.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.classificacoe(...)i-banc-sabadell/1283
Dat kun je allemaal zelf regelen. Best handig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een rare website. Beginnen met 1e en dan 9e en dan verder met 41e. Paar pagina's verderop staat rest van top-10.
Ah, dat wist ik niet, daarom op 100% gezet. Zo zie je maar dat geluk met de dommen is.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ion is ook een huichelaar. Wilde zo vroeg op het jaar nog niet in vorm zijn.
Ik vertrouwde het zaakje al niet, dus toch maar 80% gedaan.
Hij is Vuelta kopman opruier.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Wie vindt nog meer dat Chad Haig zijn talent aan het vergooien is bij Mitchelton ten faveure van die lelijke Aidsbroertjes?
Dat had ik dus ook gelezen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ion is ook een huichelaar. Wilde zo vroeg op het jaar nog niet in vorm zijn.
Geloof er niks van als puntje bij paaltje komt.quote:
Dat mag wel hoor vind ik.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op Tranten, niet zo falen als gisteren!
Hij is Tjaves tenminste voorbij.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geloof er niks van als puntje bij paaltje komt.
Welk belang heb je daarbij?quote:
Ik heb Trantien over het hoofd gezien.quote:
Dankje, wel.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://ok.ru/live/1425171684968
Iedereen. Iedereen is Tjaves voorbij.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:18 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij is Tjaves tenminste voorbij.
Vertel mij watquote:Op donderdag 6 februari 2020 16:40 schreef wimderon het volgende:
Bijzonder dat Cort vorig jaar eigenlijk nooit heeft mogen sprinten.
Mogen of willen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:40 schreef wimderon het volgende:
Bijzonder dat Cort vorig jaar eigenlijk nooit heeft mogen sprinten.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Devriendt, wtf is dat toch allemaal. @:showtimer
Biniam top 10.
In 2017 was ie ook 2 weken goed.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:48 schreef showtimer het volgende:
[..]Het blijft een merkwaardige.....
Biniam liet zich wel wegdrummen, maar deze week is dat geen probleem.
twitter:JumboVismaRoad twitterde op donderdag 06-02-2020 om 16:38:23🇪🇸 #VCV2020Injury update: @Tobias_S_Foss will not start tomorrow! He has been taken to a hospital with a suspected broken collarbone. X-rays will have to confirm.Get well soon Tobias. https://t.co/0zf7oESDoY reageer retweet
Hopeloos laatste vandaag.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Danny zal ook wel gedubbeld zijn, een 20e plaats leek me al wat van het goede teveel.
“Ik ben heel gemotiveerd, ik begin mijn zelfvertrouwen terug te krijgen dus ik heb heel veel zin om weer eens wat te laten zien.”quote:
Ach nee.quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:16 schreef Momo het volgende:
twitter:JumboVismaRoad twitterde op donderdag 06-02-2020 om 16:38:23🇪🇸 #VCV2020Injury update: @:Tobias_S_Foss will not start tomorrow! He has been taken to a hospital with a suspected broken collarbone. X-rays will have to confirm.Get well soon Tobias. https://t.co/0zf7oESDoY reageer retweet
twitter:JumboVismaRoad twitterde op donderdag 06-02-2020 om 19:45:11🇪🇸 #VCV2020Injury update @Tobias_S_Foss:X-rays have shown that his collarbone is broken. He will undergo surgery in the Netherlands soon.Join us in wishing Tobias a speedy recovery. reageer retweet
DANNY VAN POPPEL: “KLASSIEKERS LIGGEN ME WEL,quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
“Ik ben heel gemotiveerd, ik begin mijn zelfvertrouwen terug te krijgen dus ik heb heel veel zin om weer eens wat te laten zien.”
- Domme Dannie
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Groves en Dainese doen stuivertje wisselen.
Dat was een meesterplan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:00 schreef Steven184 het volgende:
Herhaling uit de zandbak op ES. Cav oogde niet best.
Wat is er met Mulu?quote:
Zag je zijn gezicht? Dat was geen Cav met meesterplan gezichtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was een meesterplan.
~Cavendish en verder niemand
The last corner, like yesterday Haussler went first position with Mark and me behind, and with 500 meters to go, Mark was super smart, and he told me to go, he made a gap, and I’m so happy that I could finish it off.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zag je zijn gezicht? Dat was geen Cav met meesterplan gezicht
Ja, dat stukje heb ik ook gelezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
The last corner, like yesterday Haussler went first position with Mark and me behind, and with 500 meters to go, Mark was super smart, and he told me to go, he made a gap, and I’m so happy that I could finish it off.
Ook de nieuwe leider.quote:
Hij lijkt ook weer echt terug na aar mindere jarenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nacer is er erg blij mee zo te zien
Stiekem, in alle stilte, lijkt Arkea ook relatief op punt te staan.quote:
Eerlijkheidshalve is de uitslag wel behoorlijk vertekend hoor. Nacer heeft nog veel werk. Treintje Bauhaus reed alleen in de klim al een minuut sneller. Zonder zijn pech was het voor Nacer vermoedelijk einde klassement in plaats van de leiderstrui.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stiekem, in alle stilte, lijkt Arkea ook relatief op punt te staan.
Wat was er gebeurd met Bauhaus dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve is de uitslag wel behoorlijk vertekend hoor. Nacer heeft nog veel werk. Treintje Bauhaus reed alleen in de klim al een minuut sneller. Zonder zijn pech was het voor Nacer vermoedelijk einde klassement in plaats van de leiderstrui.
Lek gereden en had een minuut achterstand.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd met Bauhaus dan?
Uiteraard, maar de werken van Nairo in de nationale tijdrit, hoewel geen elfde wereldwonder, waren niet verkeerd. Nasser was daarentegen ook wel eens beter op een aankomst zoals die van dinsdag (remember Vuelta 2014(?), toen hij zich heuvelop even tussen Purito, Piti en Dani Moreno kwam zetten?), maar het is een aardig begin. Voor je het weet vliegen ze volgende week de Ventoux op.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve is de uitslag wel behoorlijk vertekend hoor. Nacer heeft nog veel werk. Treintje Bauhaus reed alleen in de klim al een minuut sneller. Zonder zijn pech was het voor Nacer vermoedelijk einde klassement in plaats van de leiderstrui.
Ik denk eigenlijk dat Cosnefroy al die Franse kutkoersjes gaat acen, maar Bouhanni zou een goede tweede zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de werken van Nairo in de nationale tijdrit, hoewel geen elfde wereldwonder, waren niet verkeerd. Nasser was daarentegen ook wel eens beter op een aankomst zoals die van dinsdag (remember Vuelta 2014(?), toen hij zich heuvelop even tussen Purito, Piti en Dani Moreno kwam zetten?), maar het is een aardig begin. Voor je het weet vliegen ze volgende week de Ventoux op.
Met het nodige gepruts. Het had er alle schijn van dat de voormalige SkyGod het presteerde om het reservewiel op te ruimen voor de lekke band er uit was gehaald.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lek gereden en had een minuut achterstand.
Er zijn gelukkig nog lieden in dit topic die in staat zijn de zaak objectief en eerlijk te bekijken zonder dat er een hatende waas voor de ogen springt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat wimderon de enige was die iets gaf om Naffer Bouhanni.
Laten we die kleine teringaap verder doodzwijgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig nog lieden in dit topic die in staat zijn de zaak objectief en eerlijk te bekijken zonder dat er een hatende waas voor de ogen springt.
Dat wel. Begin van Rosa is ook zeker niet slecht. Nu nog op de fiets blijven zitten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de werken van Nairo in de nationale tijdrit, hoewel geen elfde wereldwonder, waren niet verkeerd. Nasser was daarentegen ook wel eens beter op een aankomst zoals die van dinsdag (remember Vuelta 2014(?), toen hij zich heuvelop even tussen Purito, Piti en Dani Moreno kwam zetten?), maar het is een aardig begin. Voor je het weet vliegen ze volgende week de Ventoux op.
Jozee beter onderwerp?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laten we die kleine teringaap verder doodzwijgen.
Ik denk niet dat het hier per se gezelliger wordt als we het hierover gaan hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jozee beter onderwerp?
[ afbeelding ]
Ik vond het al wat vreemd dat die een minuut achterstand kreeg na alleen een lekke band.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met het nodige gepruts. Het had er alle schijn van dat de voormalige SkyGod het presteerde om het reservewiel op te ruimen voor de lekke band er uit was gehaald.![]()
[ afbeelding ]
De camper van Steef dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hier per se gezelliger wordt als we het hierover gaan hebben
Rape working for a teamquote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jozee beter onderwerp?
[ afbeelding ]
Sorry maar ik geloof echt niet dat er iemand in de wielrennerij haar zou verkrachten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jozee beter onderwerp?
[ afbeelding ]
In vorige versies was dat volgens mij nog een 'poging tot', maar daar ga ik mijn vingers niet aan branden.quote:
Lijkt haast wel of José hier trots op is, minstens de 20e keer dat ze haar verhaal doet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jozee beter onderwerp?
[ afbeelding ]
Helemaal gemist, hij staat er zelf ook aan de linker kant van de weg met zijn PCS shirtje.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben jullie goed opgelet en wel de SteefCamper gezien?
https://pbs.twimg.com/media/EQLmC3uWAAAQPYE?format=jpg&name=large
Dat mislukte eergisteren grandioos.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:03 schreef Mykonos het volgende:
Gaat Greg de leadout voor Trentin doen?
Altijd handig om in maart of april op terug te komen. Greg kent zijn pappenheimers.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:03 schreef Mykonos het volgende:
Gaat Greg de leadout voor Trentin doen?
En dan zo'n kneuzig statementje op CCC-Twitter dat ze er alles aan gedaan hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat mislukte eergisteren grandioos.
Daar hadden we toch meer van verwacht.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:07 schreef wimderon het volgende:
De werken van Pfingsten zijn het nog niet helemaal. Dat was een heus Sabatini'tje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |