Vertel mij watquote:Op donderdag 6 februari 2020 16:40 schreef wimderon het volgende:
Bijzonder dat Cort vorig jaar eigenlijk nooit heeft mogen sprinten.
Mogen of willen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:40 schreef wimderon het volgende:
Bijzonder dat Cort vorig jaar eigenlijk nooit heeft mogen sprinten.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom Devriendt, wtf is dat toch allemaal. @:showtimer
Biniam top 10.
In 2017 was ie ook 2 weken goed.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:48 schreef showtimer het volgende:
[..]Het blijft een merkwaardige.....
Biniam liet zich wel wegdrummen, maar deze week is dat geen probleem.
twitter:JumboVismaRoad twitterde op donderdag 06-02-2020 om 16:38:23🇪🇸 #VCV2020Injury update: @Tobias_S_Foss will not start tomorrow! He has been taken to a hospital with a suspected broken collarbone. X-rays will have to confirm.Get well soon Tobias. https://t.co/0zf7oESDoY reageer retweet
Hopeloos laatste vandaag.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Danny zal ook wel gedubbeld zijn, een 20e plaats leek me al wat van het goede teveel.
“Ik ben heel gemotiveerd, ik begin mijn zelfvertrouwen terug te krijgen dus ik heb heel veel zin om weer eens wat te laten zien.”quote:
Ach nee.quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:16 schreef Momo het volgende:
twitter:JumboVismaRoad twitterde op donderdag 06-02-2020 om 16:38:23🇪🇸 #VCV2020Injury update: @:Tobias_S_Foss will not start tomorrow! He has been taken to a hospital with a suspected broken collarbone. X-rays will have to confirm.Get well soon Tobias. https://t.co/0zf7oESDoY reageer retweet
twitter:JumboVismaRoad twitterde op donderdag 06-02-2020 om 19:45:11🇪🇸 #VCV2020Injury update @Tobias_S_Foss:X-rays have shown that his collarbone is broken. He will undergo surgery in the Netherlands soon.Join us in wishing Tobias a speedy recovery. reageer retweet
DANNY VAN POPPEL: “KLASSIEKERS LIGGEN ME WEL,quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
“Ik ben heel gemotiveerd, ik begin mijn zelfvertrouwen terug te krijgen dus ik heb heel veel zin om weer eens wat te laten zien.”
- Domme Dannie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |