quote:Op vrijdag 7 februari 2020 06:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Groves en Dainese doen stuivertje wisselen.
Dat was een meesterplan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:00 schreef Steven184 het volgende:
Herhaling uit de zandbak op ES. Cav oogde niet best.
Wat is er met Mulu?quote:
Zag je zijn gezicht? Dat was geen Cav met meesterplan gezichtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was een meesterplan.
~Cavendish en verder niemand
The last corner, like yesterday Haussler went first position with Mark and me behind, and with 500 meters to go, Mark was super smart, and he told me to go, he made a gap, and I’m so happy that I could finish it off.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zag je zijn gezicht? Dat was geen Cav met meesterplan gezicht
Ja, dat stukje heb ik ook gelezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 12:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
The last corner, like yesterday Haussler went first position with Mark and me behind, and with 500 meters to go, Mark was super smart, and he told me to go, he made a gap, and I’m so happy that I could finish it off.
Ook de nieuwe leider.quote:
Hij lijkt ook weer echt terug na aar mindere jarenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 13:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nacer is er erg blij mee zo te zien
Stiekem, in alle stilte, lijkt Arkea ook relatief op punt te staan.quote:
Eerlijkheidshalve is de uitslag wel behoorlijk vertekend hoor. Nacer heeft nog veel werk. Treintje Bauhaus reed alleen in de klim al een minuut sneller. Zonder zijn pech was het voor Nacer vermoedelijk einde klassement in plaats van de leiderstrui.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stiekem, in alle stilte, lijkt Arkea ook relatief op punt te staan.
Wat was er gebeurd met Bauhaus dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve is de uitslag wel behoorlijk vertekend hoor. Nacer heeft nog veel werk. Treintje Bauhaus reed alleen in de klim al een minuut sneller. Zonder zijn pech was het voor Nacer vermoedelijk einde klassement in plaats van de leiderstrui.
Lek gereden en had een minuut achterstand.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd met Bauhaus dan?
Uiteraard, maar de werken van Nairo in de nationale tijdrit, hoewel geen elfde wereldwonder, waren niet verkeerd. Nasser was daarentegen ook wel eens beter op een aankomst zoals die van dinsdag (remember Vuelta 2014(?), toen hij zich heuvelop even tussen Purito, Piti en Dani Moreno kwam zetten?), maar het is een aardig begin. Voor je het weet vliegen ze volgende week de Ventoux op.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve is de uitslag wel behoorlijk vertekend hoor. Nacer heeft nog veel werk. Treintje Bauhaus reed alleen in de klim al een minuut sneller. Zonder zijn pech was het voor Nacer vermoedelijk einde klassement in plaats van de leiderstrui.
Ik denk eigenlijk dat Cosnefroy al die Franse kutkoersjes gaat acen, maar Bouhanni zou een goede tweede zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de werken van Nairo in de nationale tijdrit, hoewel geen elfde wereldwonder, waren niet verkeerd. Nasser was daarentegen ook wel eens beter op een aankomst zoals die van dinsdag (remember Vuelta 2014(?), toen hij zich heuvelop even tussen Purito, Piti en Dani Moreno kwam zetten?), maar het is een aardig begin. Voor je het weet vliegen ze volgende week de Ventoux op.
Met het nodige gepruts. Het had er alle schijn van dat de voormalige SkyGod het presteerde om het reservewiel op te ruimen voor de lekke band er uit was gehaald.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lek gereden en had een minuut achterstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |