Dat kan allemaal wel, toch vind ik een Amsterdamse Bol geen Bossche bol.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. Daar ging een tijdje terug nog een aflevering van Keuringsdienst van Waarde over. Bossche bollen worden in heel Nederland gemaakt.
Nee, dat is geen nieuws. Dat is gewoon het zoveelste kuttopic van Nikonlover in NWS.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:20 schreef BasEnAad het volgende:
Een bakkerszaak verandert de naam van een gebakje en dat is nieuws?
Kunnen al die boze schuimbekkende ''racisme'' schuimbekkers eens op houden met dat racistische geschuimbek? Dan hoeven de schuimbekkende schuimbekkers die gaan schuimbekken, niet schuimbekkend te schuimbekken, omdat er continu word toegegeven aan het racistische geschuimbek van de boze racistische schuimbekkers. En dan hoeven de schuimbekkende schuimbekkers, die weer gaan schuimbekken, omdat schuimbekkende schuimbekkers gingen schuim bekken, omdat de boze racistische schuimbekkers het, zoals altijd, nodig vonden om racistisch te moeten schuimbekken?quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:05 schreef Hexagon het volgende:
Die zal nu wel een berg schuimbekreacties krijgen van boosmeneertjes
Dan krijgt ie vier roomkoppen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:33 schreef Tengano het volgende:
In de jaren dat ik trouwens in een banketbakkerij kom, heb ik nog nooit naambordjes voor de verschillende gebakjes of ander banket gezien. Meestal staat er een klein prijsje vermeld, maar ik zie nooit staan: dit is een tompoes of een gevulde koek etc.
Dus wat gebeurt er dan als een klant gewoon vraagt: mag ik vier moorkoppen?
Alsof alle Bosschenaren negers zijnquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Of brabantse bollen, volgens mij is dat hetzelfde.
Correctie : Bossche bollen.
Ik zie met die naam geen link naar negers.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:41 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Alsof alle Bosschenaren negers zijnBeetje racistisch van je
Onzin. Die wordt in Nederland gemaakt en niet in Denemarken. Alle Nederlanders moeten hier tegenstand tegen bieden. En als jij dat niet doet ben je net zo schuldig als alle andere wegkijkers die de slavernij en het klimaat ontkennen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is toch ook veel logischer? Komt die uit den Bosch dan is het een Bossche Bol.
Verder is dat een chocolade roomsoes.
En vul je de soes met ijs, en flink wat slagroom erop en chocoladesaus dan heet die Deense Bol.
Klaar.
Zegt natuurlijk weer alles dit. Geen aandacht aan schenken.quote:veganistische bakkerij
Moorkop ftw!quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:46 schreef nietzeuren het volgende:
[..]
Onzin. Die wordt in Nederland gemaakt en niet in Denemarken. Alle Nederlanders moeten hier tegenstand tegen bieden. En als jij dat niet doet ben je net zo schuldig als alle andere wegkijkers die de slavernij ontkennen.
Hema inmiddels ook, niet dat ik daar ooit gebak zou halen en veganistisch gebak, dat kan niet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk weer alles dit. Geen aandacht aan schenken.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De moren, dat waren die gasten die half zuid Europa zowat veroverd hadden met name Spanje tot we ze, terecht, terugdrongen naar Noord-Afrika.
Ik zou het juist als een compliment zien dat er nu, nog zoveel jaren later, iets naar hen vernoemd is.
Dat heeft ook echt direct een link ofso met het klimaat natuurlijk.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:50 schreef nietzeuren het volgende:
[..]
En jij gelooft waarschijnlijk ook niet in het klimaat!!!!
Ga eens weg met dat vingertje!quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:46 schreef nietzeuren het volgende:
[..]
Onzin. Die wordt in Nederland gemaakt en niet in Denemarken. Alle Nederlanders moeten hier tegenstand tegen bieden. En als jij dat niet doet ben je net zo schuldig als alle andere wegkijkers die de slavernij ontkennen.
Ofsoquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat heeft ook echt direct een link ofso met het klimaat natuurlijk.
Goede post wel. Echt. Super argumentatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |