Goedemorgen haagsquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk gifje trouwens in de op
why?quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Van de week wat over de zeik, maar nu weer rustig
De grafrechten van mijn man zouden overgenomen worden door zijn broers en zus. Dus heb afgelopen juli alles opgestuurd, afgelopen maandag de gemeente aan de lijn gehad. Grafrechten staan nog op mijn naam. Ze hebben niets met de papieren gedaan en nu is de geldigheid van mijn handtekening verlopen.quote:
Vind ik ook.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk gifje trouwens in de op
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De grafrechten van mijn man zouden overgenomen worden door zijn broers en zus. Dus heb afgelopen juli alles opgestuurd, afgelopen maandag de gemeente aan de lijn gehad. Grafrechten staan nog op mijn naam. Ze hebben niets met de papieren gedaan en nu is de geldigheid van mijn handtekening verlopen.
Pfff mooi kutquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
De grafrechten van mijn man zouden overgenomen worden door zijn broers en zus. Dus heb afgelopen juli alles opgestuurd, afgelopen maandag de gemeente aan de lijn gehad. Grafrechten staan nog op mijn naam. Ze hebben niets met de papieren gedaan en nu is de geldigheid van mijn handtekening verlopen.
Ja snap ikquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend stond ook even zo van wtf?
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:08 schreef rival het volgende:
Elke dag begin ik weer met frisse zin, en dan kom ik mensen tegen.
Dan moet je even langskomen op kantoor. Er was net nog wel wat over.quote:
Frisse tegenzinquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:08 schreef rival het volgende:
Elke dag begin ik weer met frisse zin, en dan kom ik mensen tegen.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je zal na vandaag toch een week vrij zijn
Wat hypnotiserendquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Altijd handig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou, 11:13 en ik kan nu eindelijk gaan werken.
Fijn zo'n server migratie, waarbij dan ineeens alle folderts en bestanden van na Feb 2019 verdwenen zijn.
Ik was al lang naar huis gegaanquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou, 11:13 en ik kan nu eindelijk gaan werken.
Fijn zo'n server migratie, waarbij dan ineeens alle folderts en bestanden van na Feb 2019 verdwenen zijn.
Mja, dagen zat. Maar er moeten ook dingen af hequote:Op donderdag 6 februari 2020 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was al lang naar huis gegaan
Die meetings hadden dus al vanmorgen plaats hebben kunnen vinden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dagen zat. Maar er moeten ook dingen af he
Ik ga niet naar huis, dan terug. En thuiswerken is geen optie, want meetings en dingen vanmiddag.
Maar t is echt altijd wat
Ja, zo werkt t niet helemaal hequote:Op donderdag 6 februari 2020 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die meetings hadden dus al vanmorgen plaats hebben kunnen vinden.
Hoop hulpwerkwoorden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die meetings hadden dus al vanmorgen plaats hebben kunnen vinden.
Beter dan 's ochtends niets doen vanwege het systeem en dan 's middags weer niks doen vanwege meetings.quote:
kun je een samenvatting geven?quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:52 schreef gcjoel het volgende:
Wauw die discussie gisteravond![]()
Ik was even triest aan het wog-en.
@:faxie stuur mij foto's! Niet van die vrouwen maar van eten en Vietnam
Ach, beetje ranten en bekvechten moet kunnen, gebeurt er nog eens iets hierquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:52 schreef gcjoel het volgende:
Ik had geen zin om het terug te lezen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:52 schreef gcjoel het volgende:
Je was okayquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dagen zat. Maar er moeten ook dingen af he
Ik ga niet naar huis, dan terug. En thuiswerken is geen optie, want meetings en dingen vanmiddag.
Maar t is echt altijd wat
Precies. Anders kunnen we er net zo goed een slotje op gooienquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, beetje ranten en bekvechten moet kunnen, gebeurt er nog eens iets hier.
Daarom, we hoeven het ook niet altijd eens te zijn met elkaarquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Anders kunnen we er net zo goed een slotje op gooien
Trump voorstander en Trump tegenstander discussie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had geen zin om het terug te lezen.
O joepie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Trump voorstander en Trump tegenstander discussie.
Dat zou wel zo godshemeltergend saai zijn zegquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, we hoeven het ook niet altijd eens te zijn met elkaar.
Daarom, niets mis met een flinke discussie, als we daarna nog maar een virtueel biertje kunnen drinkenquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou wel zo godshemeltergend saai zijn zeg
Als ik dat zou willen praat ik wel tegen een spiegel. En zelfs dan lukt het nog niet altijd)
Donder effe op.quote:I mean, I can see a woman who doesn’t want her partner in the room for every single medical procedure—just because a pregnant woman is married doesn’t mean she can’t have some bodily autonomy or preferences for privacy—but denying him ultrasound pics and info about the health of the baby? WTAF?
Some bodily autonomy. Wat aardig zeg.quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)t_my_wifes_pregnant/
Oké, dit bericht ^^
En deze reactie:
[..]
Donder effe op.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, niets mis met een flinke discussie, als we daarna nog maar een virtueel biertje kunnen drinken.
Beetje jammer dat dat kind op komst is, anders een duidelijk gevalketje Run Forrest!!!quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Oké, dit bericht ^^
En deze reactie:
[..]
Donder effe op.
Wanneer gaan we eens een meet bij jou houden?quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Anders kunnen we er net zo goed een slotje op gooien
Gewoon ver genoeg rennen. Dan kan ze je niet meer vindenquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat kind op komst is, anders een duidelijk gevalketje Run Forrest!!!
Wanneer je wiltquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens een meet bij jou houden?
Ik hou zo van Portoquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer je wiltHeb al de perfecte kroeg gevonden hier
Dit weekend naar de Harry Potter bookshopquote:
Oh ja die is mooi. Maar DRUKquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit weekend naar de Harry Potter bookshop
Dat had ik al begrepenquote:
Ja dat is wel aan te raden. Nja is nu laagseizoen dus vast minder toeristenquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen
Gewoon vroeg vertrekken
Dus jij komt ook?quote:
Lang geleden in Porto een paar van die porthuizen langs geweest en de conclusie was iedere keer dat ik het niks vond. En die lui maar proberen je een paar dure flessen aan te smerenquote:
Als er wijn wordt gedronken in Portugal? Absoluut.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er wijn wordt gedronken in Portugal? Absoluut.
Maar dan moet de rest ook kunnen hequote:Op donderdag 6 februari 2020 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter dan 's ochtends niets doen vanwege het systeem en dan 's middags weer niks doen vanwege meetings.
"Schat, ik wil niet dat je me ziet met opengesperde flamoes, bloed, slijm en poep dat er uit komt"quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Oké, dit bericht ^^
En deze reactie:
[..]
Donder effe op.
Harrry Porto?quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit weekend naar de Harry Potter bookshop
Ok, wie wil mee?quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er wijn wordt gedronken in Portugal? Absoluut.
Ouderwets met een sigaar op de gang staanquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Schat, ik wil niet dat je me ziet met opengesperde flamoes, bloed, slijm en poep dat er uit komt"
Oke lieverd, ik zie de baby wel als ie er uit is! Tot straks. Succes he!
Ik zie t probleem niet
zijn er snack?quote:
Nou hij mag niet eens mee naar de echoquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Schat, ik wil niet dat je me ziet met opengesperde flamoes, bloed, slijm en poep dat er uit komt"
Oke lieverd, ik zie de baby wel als ie er uit is! Tot straks. Succes he!
Ik zie t probleem niet
Met je maten in de kroeg, af en toe whatsapp checken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ouderwets met een sigaar op de gang staan
Dan spoor je niet helemaalquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou hij mag niet eens mee naar de echoDat is toch shirtje omhoog en gelletje erop? En anders blijft ie maar bij het hoofd staan.
Welk seksen maar geen echo of zelfs maar de foto of het geslacht delen. Oké.
Ja precies. Zelfs als hij niet mee mag omdat je dat niet fijn vind. Vertel daarna op zijn minst hoe het ging en laat de echo zien enzo.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou hij mag niet eens mee naar de echoDat is toch shirtje omhoog en gelletje erop? En anders blijft ie maar bij het hoofd staan.
Welk seksen maar geen echo of zelfs maar de foto of het geslacht delen. Oké.
Maar het is toch bij voorbaat al heel erg vreemd als je t niet fijn vindt dat de vader van je toekomstige kind bij een echo is? Wat voor toekomst heb je dan als ouders samen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies. Zelfs als hij niet mee mag omdat je dat niet fijn vind. Vertel daarna op zijn minst hoe het ging en laat de echo zien enzo.
Nee daarom. 'Het is mijn lijf!' Ja snap ik, maar je draagt iets in dat lijf waar ik aan gehecht ben en ik wil graag weten of alles oké is en wat het wordt en ik wil het hartje horen en het zien bewegen op het scherm. Mag ie het kind wel aanraken als het eruit is?quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan spoor je niet helemaal
Kind is echt niet alleen van de vrouw hoor, ook al zit ie in haar buik.
DADDY'S HAVE RIGHTS TOO!!!!!
Maar hoe kun je dat niet fijn vinden? Laat hem in de hoek van de kamer staan ofzo, of bij dat scherm, of weet ik veel, maak een opname.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies. Zelfs als hij niet mee mag omdat je dat niet fijn vind. Vertel daarna op zijn minst hoe het ging en laat de echo zien enzo.
Bij zo'n vrouw met je eigenlijk nu al keihard wegrennen. Maar ja, kind he.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daarom. 'Het is mijn lijf!' Ja snap ik, maar je draagt iets in dat lijf waar ik aan gehecht ben en ik wil graag weten of alles oké is en wat het wordt en ik wil het hartje horen en het zien bewegen op het scherm. Mag ie het kind wel aanraken als het eruit is?
Ze wilde gewoon een kind. En alimentatie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij zo'n vrouw met je eigenlijk nu al keihard wegrennen. Maar ja, kind he.
Hetero's. Apart volkje.
Dat is zeker raar ja.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het is toch bij voorbaat al heel erg vreemd als je t niet fijn vindt dat de vader van je toekomstige kind bij een echo is? Wat voor toekomst heb je dan als ouders samen?
Ik weet verder niet wat de relatie is hoor. Misschien zijn ze wel niet meer in elkaars leven, dan kan ik t nog ergens begrijpen.
Falcon Punch.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon een kind. En alimentatie.
Ik zou ook niet weten waarom.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dat niet fijn vinden? Laat hem in de hoek van de kamer staan ofzo, of bij dat scherm, of weet ik veel, maak een opname.
Misschien wel heel puriteins onder de lakens met de lichten uit en zo!quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom.
Zoals je zelf al zei: ze hebben seks gehad dus hij heeft alles gezien.
Haha omg ja.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:10 schreef rival het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ing_topless_at_home/
Die kunnen direct de sleutel inleveren bij mij
My house, my titties.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:10 schreef rival het volgende:
Lekker pokemon vangen in porto met mij!quote:
Misschien was het licht uit of had hij een blinddoek om.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom.
Zoals je zelf al zei: ze hebben seks gehad dus hij heeft alles gezien.
Klinkt alsof le boyfriend daar niet zo in staat en dan ben je gelijk weer de feeks met onredelijke eisen als je die sleutel alsnog wil vorderen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:10 schreef rival het volgende:
Ik ben aan t zoeken voor een yoga week in Portugal.quote:
watquote:Edit: to everyone commenting about the sleeping situation as being a risk of suffocation/SIDS
Onderaan las ik zelfs dat ze haar excuses heeft aangeboden om de vrede te bewaren.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Klinkt alsof le boyfriend daar niet zo in staat en dan ben je gelijk weer de feeks met onredelijke eisen als je die sleutel alsnog wil vorderen.
Ja, ze heeft water bij de wijn borstvoeding gedaan.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Onderaan las ik zelfs dat ze haar excuses heeft aangeboden om de vrede te bewaren.
Dat doen moeders toch heul niet? Instinct en zo?quote:
Oh leuk. Zoiets lijkt me best rustgevend maar echt idioot duur omdat hip.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben aan t zoeken voor een yoga week in Portugal.
Dus dan kom ik wel ff vette snacks eten en zuipen bij jullie omdat ik verhonger
Ja, we zijn pas net aan t rondkijken. Geen zin om bij van die ibiza fit chicks te zitten in een groep. Maar ook niet bij okselhaar-Maansteen-voorheen-Ans of zoquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh leuk. Zoiets lijkt me best rustgevend maar echt idioot duur omdat hip.
Daar moet je mee oppassen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ze heeft water bij de wijn borstvoeding gedaan.
ik kies voor Ibiza fit chicks.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, we zijn pas net aan t rondkijken. Geen zin om bij van die ibiza fit chicks te zitten in een groep. Maar ook niet bij okselhaar-Maansteen-voorheen-Ans of zo
Als er niemand komt, dan durf ik wel te gaan!quote:
Die jij dan probeert iets anders te voeren dan quinoa?quote:
Dan is er coke in de buurt natuurlijkquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jij dan probeert iets anders te voeren dan quinoa?
"It's VEGAN!"
quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jij dan probeert iets anders te voeren dan quinoa?
"It's VEGAN!"
Ja precies. Dat is nog het moeilijkste.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, we zijn pas net aan t rondkijken. Geen zin om bij van die ibiza fit chicks te zitten in een groep. Maar ook niet bij okselhaar-Maansteen-voorheen-Ans of zo
Oh ja, dat ken ik.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee, denk ook dat het daar blijft steken uiteindelijk.
En ik denk dat er ook een giga verschil in prijs is. En kwaliteit.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is nog het moeilijkste.
En dit is fok, iedereen haakt af.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik.
In de vriendengroep willen we nog steeds een keer naar Corpus, intussen ligt dat plan er al een paar jaar.
Ik kan waarschijnlijk ook niet komen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dit is fok, iedereen haakt af.
Dan ga ik wel alleen met m'n vriendin wijn drinken en pasteis de nata etenquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is waarom niemand op je feestje wilt komenquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk ook niet komen.
Ik zeg doen. Kan wel wat zon gebruiken!quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker pokemon vangen in porto met mij!
En bier en port zuipen in t zonnetje.
ik acht de kans vrij groot jaquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je op de bank ligt pleurt dat kind in het ergste geval van de bank, je kunt er moeilijk op gaan liggen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen moeders toch heul niet? Instinct en zo?
En anders is er binnen 9mnd een nieuwe.
Er zijn er al 2 die komen en op andere ook nog eens 3.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is waarom niemand op je feestje wilt komen
PoGo spelen daar.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil best een weekend naar Portugal hoor. Heb al geleerd in Florence dat ik alleen ook happy ben dus ik ditch jullie gewoon eventueel.
I like how you thinkquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:43 schreef Debsterr het volgende:
En anders is er vast genoeg alcohol om te overleven.
Het lijkt mij serieus tof om met een groepje te doen hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga ik wel alleen met m'n vriendin wijn drinken en pasteis de nata eten
Ja was het leuk alleen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil best een weekend naar Portugal hoor. Heb al geleerd in Florence dat ik alleen ook happy ben dus ik ditch jullie gewoon eventueel.
alleen reizen is heerlijkquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja was het leuk alleen?
Porto was mijn eerst tripje alleen
Beviel goed ja! Zal niet snel vakantiedagen in mijn eentje gaan opmaken, maar zoals nu (vrijdag parttime dag en donderdagavond heen, zondag terug) was echt dikke prima.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja was het leuk alleen?
Porto was mijn eerst tripje alleen
Ja dat snap ik wel. Zou ik zelf ook niet snel doen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beviel goed ja! Zal niet snel vakantiedagen in mijn eentje gaan opmaken, maar zoals nu (vrijdag parttime dag en donderdagavond heen, zondag terug) was echt dikke prima.
Porto porto portooooooquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Zou ik zelf ook niet snel doen.
Heb nu om de week parttime vrijdag dus opties
Mij ook.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het lijkt mij serieus tof om met een groepje te doen hoor.
Ik heb een hele week alleen in Parijs gezeten omdat ik gedumpt was.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Ja, als ik kan dan en genoeg geld heb.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, als ik kan dan en genoeg geld heb.
Dan ben ik in Nederlandquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:56 schreef Debsterr het volgende:
17/18/19 april vind ik een mooi weekend.
ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:56 schreef Debsterr het volgende:
Ik ook!quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:56 schreef Debsterr het volgende:
ik kan hier mee leven.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe trend dit jaar dames!.
Bij dit soort vrouwen, gcjoel zeg maarquote:
Oh Jezus nee.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij dit soort vrouwen, gcjoel zeg maar, is het idd prima
.
ik ben niet bekend met de achterkant van cgjoelquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij dit soort vrouwen, gcjoel zeg maar, is het idd prima
.
Het had zo jij en Cali kunnen zijnquote:
Dat ik genoeg geld heb, nee daar vrees ik ook voor.quote:
uhm...quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat cali zulks niet draagt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het had zo jij en Cali kunnen zijn.
Rechtstreeks naar het naaktstrand?quote:
Fair enough, maar verder lijken jullie er wel opquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik denk ook dat cali zulks niet draagt.
Bij mij worden de touwen doorgesneden en word ik de zee ingerold.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rechtstreeks naar het naaktstrand?
quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rechtstreeks naar het naaktstrand?
Ga je ook mee naar Porto? Daar hoeven we geen bikini. Of stukjes touw aan.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij worden de touwen doorgesneden en word ik de zee ingerold.
Burkiniquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar Porto? Daar hoeven we geen bikini. Of stukjes touw aan.
Dit zit toch helemaal niet lekker?quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Naakt aan de port?quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar Porto? Daar hoeven we geen bikini. Of stukjes touw aan.
Die is ingekleurdquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet bekend met de achterkant van cgjoel
Doet me denken aan die "trend" die ze verspreid hadden voor mannen zwembroeken, met dat slurfie aan 1 kant en verder niks.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit zit toch helemaal niet lekker?
Als je maar genoeg port drinkt gaat er vanzelf iemand strippen.quote:
Als je hem normaal aan doet ook niet toch?quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit zit toch helemaal niet lekker?
True. Ik ga zo de bar op!quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je maar genoeg port drinkt gaat er vanzelf iemand strippen.
Een bikini? Zit prima hoor. Naakt is beter, dat zeker.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je hem normaal aan doet ook niet toch?
Weet ik het, en wat boeit het me?.
Lekker luchtig zijn die!quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet me denken aan die "trend" die ze verspreid hadden voor mannen zwembroeken, met dat slurfie aan 1 kant en verder niks.
Doe dan gewoon los in de kooi! Of nee, zonder kooi!quote:
Niet meteen, beetje spannend houden hoor, kwartiertje ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een bikini? Zit prima hoor. Naakt is beter, dat zeker.
you have my attentionquote:
Ja maar naaktquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet meteen, beetje spannend houden hoor, kwartiertje ofzo.
Beetje een open deur (of kier) ditquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar naakt. Voelt zoveel lekkerder.
*echooo*quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje een open deur (of kier) dit.
Hedde gij van die tattoes ja?quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik dacht echt: huh wat bedoel je.
Nauwelijks te zien, je moet echt zoekenquote:
Aarsgeweiquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nauwelijks te zien, je moet echt zoeken.
een Aarsgewei!quote:
Ordinaire wijvenquote:
zou wel willen, maar ben bang voor naaldenquote:
Hoezo weerquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit er ook weer aan te denken.
Doe! In Porto! Leuk souvenir aan je weekend weg met onsquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit er ook weer aan te denken.
Ja lekker de zee en zon in!quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doe! In Porto! Leuk souvenir aan je weekend weg met ons
Dan willen jullie vast ook nog kiezen wat ik ga zetten ook.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een dolfijntje.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan willen jullie vast ook nog kiezen wat ik ga zetten ook.
Zo'n zonnetje om je navel.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan willen jullie vast ook nog kiezen wat ik ga zetten ook.
Ik denk dat we een locatie hebben voor 5 april.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
T Fok! logo op je bil!quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, zo om je navel: HET GOED.quote:
Bij jou niet?quote:
Nee, ze weet dat ze dan nooit meer van me af komtquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zo om je navel: HET GOED.
Het - Gaatje- Goed!
Kan je alleen maar bewondering voor hebben; vrouwen die potentiële stalkers herkennen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ze weet dat ze dan nooit meer van me af komt.
Wel chill je ding doen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele week alleen in Parijs gezeten omdat ik gedumpt was.
Vond vooral t avondeten lastig. Wel veel gezien toen!
Dat mag niet overal.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe dan gewoon los in de kooi! Of nee, zonder kooi!
Hollen of stilstaan hier.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:19 schreef Debsterr het volgende:
Valt wel ineens weer stil hier zeg. Jammer.
Druk druk drukquote:Op donderdag 6 februari 2020 16:19 schreef Debsterr het volgende:
Zowaar even druk met werkquote:Op donderdag 6 februari 2020 16:19 schreef Debsterr het volgende:
Hier gaat iets mis!quote:
Ja hè. Volgende week wordt helemaal hel, dan beginnen met andere functie. Ze hebben daar heel hard mensen nodig, dus dan moet ik ook echt laten zien dat ik wat doequote:
Hier ben ikquote:Op donderdag 6 februari 2020 16:19 schreef Debsterr het volgende:
Ja sorry, had ff een meeting.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:19 schreef Debsterr het volgende:
Da's mijn leven.quote:Op donderdag 6 februari 2020 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hollen of stilstaan hier.
Hoe'st met jou?quote:
Nu eerst slapen. Ben kapotquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:52 schreef gcjoel het volgende:
Vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:27 schreef Chia het volgende:
Waarom is mensen op de kast jagen zo leuk
Goed, alhoewel, momenteel ben ik verhit en bezweetquote:
Gesport? Geneukt? Beiden?quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed, alhoewel, momenteel ben ik verhit en bezweet
Maar ik schik me verder altijd wel volledig naar de fatsoensnormen alleen daar gaat het nog weleens mis.quote:
Eerst drankjes doen aan het strandquote:
Bij mij bedoel je?quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar ik schik me verder altijd wel volledig naar de fatsoensnormen alleen daar gaat het nog weleens mis.
Hou vol he, verbrand die extra pondjes vet.quote:
Ik denk dat nietquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou vol he, verbrand die extra pondjes vet.
Dat je niet denkt, och heb toch al verkering.
Eigenlijk zou je altijd een vaag hongergevoel moeten hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Vandaag wel lekker actief geweest, misschien komt t daardoor
.
2 uur vannacht wakker worden en niet meer kunnen slapen zeker.quote:
Check!quote:
Waarom? Ik vind het maar een vervelend gevoelquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je altijd een vaag hongergevoel moeten hebben.
Niet het duizelige maar een gevoel dat je niet vol zit.
Dan zit je in je goede zone.
Dit heb ik gehoord van een van de beste voedingsdeskundigen van NL.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het maar een vervelend gevoel. En ook niet nodig.
Dat zegt me niet zo veel. Waarom moet je je zo voelen, waarom zit je dan in de goede zone, hoe houd je dat vol.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit heb ik gehoord van een van de beste voedingsdeskundigen van NL.
Die ook Ajax coacht in voeding.
Same.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:28 schreef Californium het volgende:
Ik vind het het beste als ik er niet over na hoef te denken en niets “voel”
Dus als ik vol zit voel ik me kut. Als ik honger heb voel ik me kut. Als ik wat heb gegeten en ik ga gewoon lekker bezig etc. dan voel ik me het beste
Ik had superveelhonger en heb te snel gegeten en nu zit ik te volquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same.
Nu heb ik dus net gegeten en ben lekker bezig met iets (naast FOK!en) maar toch heb ik nog een hongergevoel.
Een licht honger gevoel, en je niet vol eten, is hoe we zouden moeten eten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt me niet zo veel. Waarom moet je je zo voelen, waarom zit je dan in de goede zone, hoe houd je dat vol.
Dat gevoel is net wat erger dan een hongergevoelquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik had superveelhonger en heb te snel gegeten en nu zit ik te vol![]()
![]()
Fattyyyy4life
Ah, ja dat klinkt logischquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een licht honger gevoel, en je niet vol eten, is hoe we zouden moeten eten.
Van nature is voedsel altijd schaars geweest, je hersenen-darm systeem blijft daarom altijd signalen geven dat je meer moet eten, zodat een vetvoorraad opgebouwd word.
Maar dat is niet nidig tegenwoordig, jij hebt aan 2200-2600 kcal per dag nodig. Bij een gezond voedingspatroon, weinig eet momenten en een licht hongergevoel zit je automatisch precies goed.
Probeer maar eens, op den duur word je er fitter van.
Jij bent aardig slank vlg mij?quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt bijna nooit een hongergevoel. Maar ik ontbijt ook altijd netjes.
Klopt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gevoel is net wat erger dan een hongergevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |