Auwquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
2e keer dat ik het lees vandaag.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:10 schreef Samzz het volgende:
Betalen om belasting te doen, in Nederland denken ze erover na.
Geen idee. Ik hoorde er vanmorgen iets over op de radio en zojuist las ik een artikel van De Telegraaf.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2e keer dat ik het lees vandaag.
Ik lees maar weinig "nieuws" is dat echt zo of is dit gewoon weer iemand die iets zegt en de media vergroot het tot nieuws?
Heb ook op feesboek gestaan?quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoorde er vanmorgen iets over op de radio en zojuist las ik een artikel van De Telegraaf.
Wij doen aan de klassieke rolverdeling. Het eerste broedsel is onderweg. Daarom stop ik ook met werken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mag niet meer van je vriendje.
Ongehuwd nog wel. Jezus.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij doen aan de klassieke rolverdeling. Het eerste broedsel is onderweg. Daarom stop ik ook met werken.
Zoals het hoort.,quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij doen aan de klassieke rolverdeling. Het eerste broedsel is onderweg. Daarom stop ik ook met werken.
Hoe weet jij dat wij niet al getrouwd zijnquote:
Ah gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zzmasquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah gefeliciteerdNu nog een forumbrede prijsvraag uitschrijven hoe het kind te noemen
Een moetjequote:Op woensdag 5 februari 2020 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat wij niet al getrouwd zijn?
Goed idee!quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah gefeliciteerdNu nog een forumbrede prijsvraag uitschrijven hoe het kind te noemen
Nee, je hoort ons niet trouwjurk uitzoeken te ontzeggenquote:
Oh, dat ziet er best lekker uitquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt als [ [url=https://s14-eu5.startpage.com/cgi-bin/serveimage?url=https%3A%2F%2Fwww.tasteofhome.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F01%2FTzimmes_EXPS_FT19_42177_F_1107_1.jpg&sp=ac4d8ecacdf3053ad150ef2ae114f683&anticache=342587]afbeelding[/url] ]
Jij begint er over.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, je hoort ons niet trouwjurk uitzoeken te ontzeggenEr zijn al zo weinig jurkjesposts!
Inb4 kwijlende mannen over de bruidslingerie..
Ik ben een schande voor de samenlevingquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, je hoort ons niet trouwjurk uitzoeken te ontzeggenEr zijn al zo weinig jurkjesposts!
Inb4 kwijlende mannen over de bruidslingerie..
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ben ik. Vooral m'n knieën zijn erg puntig.
Je weet jezelf te verkopen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ben ik. Vooral m'n knieën zijn erg puntig.
Aren't we allquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een schande voor de samenleving.
Is de middelvinger niet genoeg?quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kunnen we voor je huwelijk allemaal nog een keer ons deel krijgen?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is de middelvinger niet genoeg?
Ik ga voor deze optiequote:Op woensdag 5 februari 2020 20:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moest van de week nog aan je denken bij Very Cherry waar een groene jumpsuit hing. Mooie outfitquote:
Haha akkoord.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jaa, ben er zo blij meequote:Op woensdag 5 februari 2020 20:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moest van de week nog aan je denken bij Very Cherry waar een groene jumpsuit hing. Mooie outfit
Met een beetje glijmiddel vast wel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap ik ja!quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, ben er zo blij mee. Kan niet wachten tot ik 'm eindelijk eens aan kan
.
Oh jeequote:Op woensdag 5 februari 2020 20:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap ik ja!
Ik hou mezelf in om nog iets te kopen. Eerst weer een paar kilo eraf. Heb zulke stalbenen dat ik niet eens meer in mijn leren rijlaarzen pas
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met een beetje glijmiddel vast wel.
Beter schudden we ons reet, dat verbrandt tenminste nog watquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jee! Vervelend is dat, en zeer dat dat doet
.
Ik heb de laatste maanden dat mijn benen enorm opzwellen als ik wat meer zit. Ook zo strontvervelend.
Bij mij moet er ook weer wat af, dus ik schud je de hand.
F proeven?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nu al 3 keer in de Hollandsche Manege geweest voor F proeven.
Ik haat paarden.
Zo heet dat, geloof ik, paardrijvaardigheidstest.quote:
Ken geen F, dus dat zal wel voor ponykinders zijn dan? Wel een leuke binnenbak bij de Hollandsche! En een stukje centraler gelegen dan wanneer je iedere week richting die in het Amsterdamse Bos zou moeten..quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik haat paarden.
Ja het is voornamelijk voor kinderen, maar wel op een echt paard, geen pony. En soms doet er een verdwaalde volwassene mee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ken geen F, dus dat zal wel voor ponykinders zijn dan? Wel een leuke binnenbak bij de Hollandsche! En een stukje centraler gelegen dan wanneer je iedere week richting die in het Amsterdamse Bos zou moeten..
Bijna. Nog een week dacht ik?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Jezus is het alweer voorjaarsvakantie. Hou op hoor.
Zou een andere manege zoeken. Dat als eerste.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik haat paarden.
Ja echt. Ze zijn net een maand weer bezig. Plus stakingen en studiedagen. Luie donders.quote:
Mij maakt het echt niets uit, het is iig lekker dichtbijquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou een andere manege zoeken. Dat als eerste.
@:Scary_Mary, F-proeven zijn speciale proeven voor manegeruiters, eerst via de FNRS, nu KNHS.
En duur. En belabberd qua paardenwelzijn.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij maakt het echt niets uit, het is iig lekker dichtbij.
Duur zeker, maar dat is mijn probleem niet. Dat laatste neem ik van je aan, ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En duur. En belabberd qua paardenwelzijn.
Dat laatste is op iedere manege wel denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duur zeker, maar dat is mijn probleem niet. Dat laatste neem ik van je aan, ik heb echt geen idee.
Het stikt er wel van de enorm arrogante verwaande kindjes van 9 ;').
Kan, dit is mijn eerstequote:Op woensdag 5 februari 2020 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is op iedere manege wel denk ik.
Sorry, maar ook op een paard vind ik kinders ponykinderenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja het is voornamelijk voor kinderen, maar wel op een echt paard, geen pony. En soms doet er een verdwaalde volwassene mee.
Ik vind het maar een verpauperd hok.
Dat mag altijd, ik doe niet aan censuurquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Kan het kinderhaatuurtje weer beginnen?
Aha en wat kost dat tegenwoordig?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou een andere manege zoeken. Dat als eerste.
@:Scary_Mary, F-proeven zijn speciale proeven voor manegeruiters, eerst via de FNRS, nu KNHS.
Echt, ik ben er niet omdat ik het zo leuk vindquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sorry, maar ook op een paard vind ik kinders ponykinderenHet idee van levels kunnen rijden is wel leuk, maar indien KNHS toch vooral een cashcow. Maar misschien ben ik te cynisch
![]()
Ben er al in geen eeuwen meer geweest. Jammer van de stands op stal, maar de rijhal was toch met die oude ornamenten? Dat toont al iets sjieker dan sommige verpauperde hutten.
Mijn dochter zit al een tijdje op tennis. Als ik haar ophaal dan sta ik tussen 2 tesla's een range rover en wat beamers met mijn pauperbak.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duur zeker, maar dat is mijn probleem niet. Dat laatste neem ik van je aan, ik heb echt geen idee.
Het stikt er wel van de enorm arrogante verwaande kindjes van 9.
Duidelijk iemand die geen crew meer is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag altijd, ik doe niet aan censuur.
Was het maar alleen daarquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het stikt er wel van de enorm arrogante verwaande kindjes van 9.
Hoe doe je dat dan? Want neem aan dat ze niet gezien wil worden in die pauperbak.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dochter zit al een tijdje op tennis. Als ik haar ophaal dan sta ik tussen 2 tesla's een range rover en wat beamers met mijn pauperbak.
Ach, ik kom met de tramquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dochter zit al een tijdje op tennis. Als ik haar ophaal dan sta ik tussen 2 tesla's een range rover en wat beamers met mijn pauperbak.
Ik ben juist uit de crew omdat ik de censuur schijt en schijtzat wasquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die geen crew meer is.
Hier betalen ze 9 euro voor een proefje. Echt debiel. Maar goed.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aha en wat kost dat tegenwoordig?
Terwijl je daar juist zou kunnen scorenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, ik ben er niet omdat ik het zo leuk vind.
Ik vind het uit elkaar vallen, vooral de kantine. Zonde want het is echt een schitterend pand. Ik geloof ook dat ze gaan renoveren.
Ze is opgevoed met een niet materialistische status.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Want neem aan dat ze niet gezien wil worden in die pauperbak.
Dat ze er een museum van maken. Die plek is niet geschikt voor paarden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, ik ben er niet omdat ik het zo leuk vind.
Ik vind het uit elkaar vallen, vooral de kantine. Zonde want het is echt een schitterend pand. Ik geloof ook dat ze gaan renoveren.
neuh, ik heb er nog niet 1 leuke vrouw gezien eigenlijkquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Terwijl je daar juist zou kunnen scoren![]()
Herinner me vooral die rijhal zelf ja, maar ik geloof je graag. Kom soms op stallen dat ik me echt afvraag of we wel in zo een modern land wonen soms. En als ze die centjes dan nog in de knol zelf zouden stoppen..
De enige plek voor paarden is de slagerijquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ze er een museum van maken. Die plek is niet geschikt voor paarden.
Je was gelijk met mij even "weg".quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben juist uit de crew omdat ik de censuur schijt en schijtzat was.
NWS refreshed was echt een manifest uit oud USSRquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je was gelijk met mij even "weg".
Echt belachelijk hoe er op meningen gemod werd, is nu verbeterd zag ik.
Nou ja, ligt eraan wat je voor die 9 euro krijgt. Maar bij KNHS vermoed ik niet zoveelquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier betalen ze 9 euro voor een proefje. Echt debiel. Maar goed.
Ze zijn daar beter af dan bij de Hollandsche idd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De enige plek voor paarden is de slagerij.
She's gonna kill meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik was zo boos, ik liet het er maar op aan komen. En mijd het nu maar als de plaque.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NWS refreshed was echt een manifest uit oud USSR.
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn daar beter af dan bij de Hollandsche idd.
Een rozetquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, ligt eraan wat je voor die 9 euro krijgt. Maar bij KNHS vermoed ik niet zoveelBij officiele wedstrijden kan ik het nog begrijpen, gezien de teruglopende vrijwilligers e.d.
Maar goed, voor de centen ga je beter sowieso een andere hobby of sport zoeken..
Ik ook, ik ben als een debiel tekeer gegaanquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was zo boos, ik liet het er maar op aan komen. En mijd het nu maar als de plaque.
Nee, als leek zie je dat ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven.
Echt, ik geloof je op je woord, ik zou niet weten hoe ik het zou moeten zien eigenlijk.
En een leek zal ik altijd blijven, ik snap nog net wat ze moet doen als de instructies worden gegeven, maar verder weet ik er weinig van.quote:
Is ook relatief. Als je voor dat geld goed les krijgt op een fatsoenlijke knol met degelijk tuigage is het niet zo duur als wanneer je tot het oneindige mee mag liften op een scheve berggeit.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, ik heb er nog niet 1 leuke vrouw gezien eigenlijk.
https://dehollandschemanege.nl/de-rijschool/prijslijst/ dit kost het, geen idee of het duur is of niet.
Alles met het woord paard erin is duur. Net als dat alles met trouw erin magisch dubbel zo duur wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een leek zal ik altijd blijven, ik snap nog net wat ze moet doen als de instructies worden gegeven, maar verder weet ik er weinig van.
Alleen dat paardenkleding etc best duur is.
Wat vriendelijk van de KNHS zegquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een rozet. Maneges mogen het tarief voor het startgeld zelf bepalen.
Maar goed, paardrijden moet je niet doen als je op de centen bent idd.
Wederom. ik heb geen ideequote:Op woensdag 5 februari 2020 21:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is ook relatief. Als je voor dat geld goed les krijgt op een fatsoenlijke knol met degelijk tuigage is het niet zo duur als wanneer je tot het oneindige mee mag liften op een scheve berggeit.
Ik heb vorig jaar iemand uitgelachen vanwege een plastron van 200 euriesquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een leek zal ik altijd blijven, ik snap nog net wat ze moet doen als de instructies worden gegeven, maar verder weet ik er weinig van.
Alleen dat paardenkleding etc best duur is.
Ja, en sommige dingen zijn helemaal niet specifiek "paard" volgens mij, maar is in een bepaalde stijl.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles met het woord paard erin is duur. Net als dat alles met trouw erin magisch dubbel zo duur wordt.
Dat moest ik Googlenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar iemand uitgelachen vanwege een plastron van 200 euries
Zijn vaak ook mensen die graag gezien worden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en sommige dingen zijn helemaal niet specifiek "paard" volgens mij, maar is in een bepaalde stijl.
Preppy, kak, whatever.
Ja hequote:Op woensdag 5 februari 2020 21:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat vriendelijk van de KNHS zeg
Jezus, wat?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar iemand uitgelachen vanwege een plastron van 200 euries
En zichzelf beter vinden dan mensen die geen paardrijden, ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vaak ook mensen die graag gezien worden.
De afterparty's kunnen wel aardig bachanaal worden ja. Echte sportluiquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom. ik heb geen idee.
Enige voordeel is dat ze een mobiele tap hebben met goed bier voor weinig, zo kom ik die paar uur nog wel door.
Dat is misschien de sfeer daar. Ik herken dat iig niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zichzelf beter vinden dan mensen die geen paardrijden, ofzo.
Duidelijk niet mijn wereld, maar goed, soms moet je je aanpassen.
Ik weet ook niet anders dat de paardrijwereld een grote orgie is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vaak ook mensen die graag gezien worden.
Die heb ik nog nooit meegemaakt, zodra ze dr uitslag heeft gekregen zijn we wegquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De afterparty's kunnen wel aardig bachanaal worden ja. Echte sportlui
Alleen de topsport.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet ook niet anders dat de paardrijwereld een grote orgie is.
Sja, het is natuurlijk iets voor stadsmensen en die moeten er dan ook het geld voor hebben, dat zal een andere mentaliteit zijn dan buiten Amsterdam.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is misschien de sfeer daar. Ik herken dat iig niet.
Hier doen ze gewoon. Iemand die paardrijdt is niet beter dan iemand die dat wel doet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het is natuurlijk iets voor stadsmensen en die moeten er dan ook het geld voor hebben, dat zal een andere mentaliteit zijn dan buiten Amsterdam.
Nou ook op de springconcoursen en csi geesteren enzo,/we gingen alles af vroeger.quote:
Ja, CSI valt wel onder topsport zeg maar.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ook op de springconcoursen en csi geesteren enzo,/we gingen alles af vroeger.
Ja, het is met reden niet het meest bekende onderdeel van de wedstrijdoutfitquote:
Echt ja. Stamboek ook zoiets. Eentje berichtte 50% minder fokkers. Raarrrquote:
Snap ik, hier is het denk ik alleen de "elite" die daar komt, ofzo. Vooral veel verwende kindjes van rijke ouders.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier doen ze gewoon. Iemand die paardrijdt is niet beter dan iemand die dat wel doet.
Inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, het is met reden niet het meest bekende onderdeel van de wedstrijdoutfit
[..]
Echt ja. Stamboek ook zoiets. Eentje berichtte 50% minder fokkers. Raarrr
Niet gek met die prijzenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, hier is het denk ik alleen de "elite" die daar komt, ofzo. Vooral veel verwende kindjes van rijke ouders.
Oeh dan heb ik topsporters gehad. Dacht altijd dat het gewone paardrijkutjes waren.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, CSI valt wel onder topsport zeg maar.
Kijk, als je wekelijks op wedstrijd gaat, ok. Maar dit is weer zo iemand die het beter aan andere dingen uit had kunnen geven. Zoals les bijvoorbeeldquote:
Ja, die heb je op t CSI ook wel. Maar de grote rubrieken zijn wel allemaal profs die meedoen over het algemeen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh dan heb ik topsporters gehad. Dacht altijd dat het gewone paardrijkutjes waren.
Zelfs als ik dagelijks wedstrijd had nog nietquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kijk, als je wekelijks op wedstrijd gaat, ok. Maar dit is weer zo iemand die het beter aan andere dingen uit had kunnen geven. Zoals les bijvoorbeeld
Ach, dat heb je overal, mensen die willen pronken ook al kunnen ze er niets van.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs als ik dagelijks wedstrijd had nog niet. 200 euro voor een lapje stof dat niks doet. Bizar.
Pronken met een plastronquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, dat heb je overal, mensen die willen pronken ook al kunnen ze er niets van.
Van die mensen met een muis van 200 euro, voor Fortnite.
Nou ja, alles zo duur mogelijk iigquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pronken met een plastron. Maar je hebt wel gelijk idd.
Bij ponykinders ligt dat ook iets anders jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit meegemaakt, zodra ze dr uitslag heeft gekregen zijn we weg.
Al is ze er de vorige keer 2 keer hard afgeflikkerd, maar opgeven ho maar.
Ach, er moet toch iemand komen kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bij ponykinders ligt dat ook iets anders jaMooi dat ze niet opgeeft! En supertof van jou dat jij zo structureel je in blijft zetten voor die kinders
Inderdaad ja. Die dingen zijn nu ook een stuk prettiger dan vroeger. Stiekem vind ik die met panterprint wel leukquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:32 schreef Samzz het volgende:
Men heeft mij ook voor gek verklaard toen ik een Samshield kocht. Maar dat is een cap, die je hoofd moet beschermen. Daar mag best wat voor betaald worden vind ik.
Mwah, randstad is sowieso anders dan de provincie. En dressuur verschilt ook weer van bijvoorbeeld springen. Ik merk zelfs verschil wat betreft rassen. #ohnoshedidn'tquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het is natuurlijk iets voor stadsmensen en die moeten er dan ook het geld voor hebben, dat zal een andere mentaliteit zijn dan buiten Amsterdam.
Ik hou het op, paardenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mwah, randstad is sowieso anders dan de provincie. En dressuur verschilt ook weer van bijvoorbeeld springen. Ik merk zelfs verschil wat betreft rassen. #ohnoshedidn't
Ik denk dat er ook een andere mentaliteit heerst dan vroeger en niet alleen in deze sport. Men lijkt minder bereidt om bloed, zweet en tranen te leveren om echt te verbeteren. In plaats daarvan lijkt de sier en prijzen toch populairder.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, hier is het denk ik alleen de "elite" die daar komt, ofzo. Vooral veel verwende kindjes van rijke ouders.
Echt hoor, die had wel meer rare uitgaven. Maar niet meer aan wedstrijden, dus dat ding is wel geteld één keer op wedstrijd geweestquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs als ik dagelijks wedstrijd had nog niet. 200 euro voor een lapje stof dat niks doet. Bizar.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, er moet toch iemand komen kijken.
En ik vind het stiekem ook wel leuk om dr mee te nemen naar de winkel en mensen raar te zien kijken als ik dr "affik". Uiteraard doet ze het net zo hard terug.
Leasekinderen zijn te doen, die geef je gewoon weer terug.
Ach het is ook gewoon sociaal. Ik haal ze van school, voer ze en als papa en huisgenoot thuiskomen gaan we bier drinkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het wel prijzenswaardig om dat zo structureel te doen. Is toch wel heel belangrijk, zeker als een van de ouders in dat opzicht wegvalt enzo.
Jij bent toch op de vrouw des huizes?quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach het is ook gewoon sociaal. Ik haal ze van school, voer ze en als papa en huisgenoot thuiskomen gaan we bier drinken.
Maar ik heb pas een vriendin van me aan ze voorgesteld, dagje knutselen etc, altijd goed om meer vrouwelijke invloed in hun leven te hebben.
Beter maak je het sociaal jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach het is ook gewoon sociaal. Ik haal ze van school, voer ze en als papa en huisgenoot thuiskomen gaan we bier drinken.
Maar ik heb pas een vriendin van me aan ze voorgesteld, dagje knutselen etc, altijd goed om meer vrouwelijke invloed in hun leven te hebben.
Nou ja, we kunnen het soms iets te goed vinden samenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent toch op de vrouw des huizes?
Ja, het moet voor mij ook gewoon leuk blijven natuurlijk. Anders hou ik het niet volquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beter maak je het sociaal jaEn ja, zulke invloed is wel belangrijk. Ik ben mijn man ook expres meer mee gaan nemen naar vrienden toen de papa door omstandigheden wegviel. Nu is hij niet zo een kindervriend, maar het gaat echt wonderbaarlijk leuk. En zo kan hij nog een beetje kennis doorgeven, zoals banden plakken enzo
True, maar het is leuker voor iedereen denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het moet voor mij ook gewoon leuk blijven natuurlijk. Anders hou ik het niet vol.
Maar toen mama wegviel was er bijna geen vrouw meer in dr leven, en dat is ook niet helemaal gezond denk ik.
Morgen is het weer feest, ik krijg nog te horen hoeveel extra kinderen er meegaan na school.
Ik denk het, ze klagen iig niet en er gaat geen dag voorbij dat ze me geen dom whatsappje stuurt met een meme of een eigen gemaakt "kunst" werkquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
True, maar het is leuker voor iedereen denk ik
Mooi dat je er vooraf over nadenktVoor het echt opvalt dat je weet dat het niet gezond is zeg maar.. Ach, als ze zichzelf bezig houden
Gelukkig maarquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk het, ze klagen iig niet en er gaat geen dag voorbij dat ze me geen dom whatsappje stuurt met een meme of een eigen gemaakt "kunst" werk.
Sja, ik heb het er vaak over met de huisgenote natuurlijk, het is een kutsituatie maar ze zijn zeker nog niet verloren.
Ezels zijn beter dan paardenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Doet me trouwens denken aan een tegeltje dat ik laatst tegen kwam. Tot hun 16e vragen ze om een paard, maar vanaf hun 17e komen ze thuis met een ezel
Nou..quote:
Gebeurt sneller dan je lief isquote:En gelukkig is ze daar nog wat te jong voor, dat zijn geen dingen waar ik me mee bezig hoor en wil houden.
Not my problemquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou..
[..]
Gebeurt sneller dan je lief is
quote:
Niemand?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:13 schreef Scary_Mary het volgende:
Zit te kijken naar een beetje zon happen komende maand en denk aan Spanje. Hebben jullie nog leuke reisjes in de planning?
Op dit moment heeft ze alleen crushes op animekaraktersquote:
Zuid Spanje zal wel lekker zijn. Misschien Marokko?quote:
Ach, zolang ze zich niet identificeert als zo een..quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit moment heeft ze alleen crushes op animekarakters.
Ze is wel een beetje een weaboo otakuquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach, zolang ze zich niet identificeert als zo een..
Nou dochter van 8 is al verliefd op een jongen in haar klas.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou..
[..]
Gebeurt sneller dan je lief is
Als dat geen kelderbox gangbang wordt...quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dochter van 8 is al verliefd op een jongen in haar klas.
En de enige moslim in 10km straal is verliefd op haar zegt ze.
Had ik ook voorgesteld, maar reisgenoot wil graag naar Spanje. Madrid werd geroepen en dan wil ik Toledo ook wel meepakken. Keuzestress janiesbrowniepanic.gifquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zuid Spanje zal wel lekker zijn. Misschien Marokko?
Je was okquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje een weaboo otaku. En ik help mee door dr cosplaymeuk te geven
.
Echt niet, hoe kom je daar nou bij?quote:
Madrid is in maart niet echt zon happen hoor, kan nog behoorlijk fris zijn. Zou dan eerder gaan voor Malaga. Alhoewel Madrid wel mooi isquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Had ik ook voorgesteld, maar reisgenoot wil graag naar Spanje. Madrid werd geroepen en dan wil ik Toledo ook wel meepakken. Keuzestress janiesbrowniepanic.gif
Hoe bevalt het in Porto?
quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En hoeveel kamelen is ze waard denk je?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha stoertjequote:Op woensdag 5 februari 2020 22:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, hoe kom je daar nou bij?.
Dat had ik ook al geopperd ja, maar mijn reisgenoot is zo mogelijk nog eigenwijzerquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Madrid is in maart niet echt zon happen hoor, kan nog behoorlijk fris zijn. Zou dan eerder gaan voor Malaga. Alhoewel Madrid wel mooi is
Porto bevalt heerlijk trouwens
Ze vind de moslim dom.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En hoeveel kamelen is ze waard denk je?
Verliefd op de tennisleraar is ingewikkelder, count your blessingsquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze vind de moslim dom.
De jongen die ze leuk vind tennist ze ook mee. Maar die jongen heeft al verkering.
Het is nu al ingewikkeld.
Als je puur voor de zon wilt gaan is Malaga prima in die tijd. Maar ik vind het een beetje teveel britse pensionado country. Misschien is 1 van de griekse eilanden een idee?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat had ik ook al geopperd ja, maar mijn reisgenoot is zo mogelijk nog eigenwijzerBen wel eerder in die regio geweest. Ronda
Maar nog niet in Malaga. Ben jij er weleens geweest?
Mooi dat het goed bevalt! Inmiddels fijne vaste woning?
Door dat idee trok Malaga me ook niet zo, maar heb weinig onderzoek gedaan vooralsnog.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je puur voor de zon wilt gaan is Malaga prima in die tijd. Maar ik vind het een beetje teveel britse pensionado country. Misschien is 1 van de griekse eilanden een idee?
Woon 5 minuutjes lopen van het strand, ik ben happyEn portugesers zijn leuke mensen
Nee, beetje noordelijker. Dichtbij werk. We zijn vrijwel de enige buitenlanders hier, wel even wennenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Door dat idee trok Malaga me ook niet zo, maar heb weinig onderzoek gedaan vooralsnog.
Nog niet aan Griekenland gedacht, goede! Wel veel eilanden haha.
Oh manZit je in Foz? Die lekkerste chocoladetaart daar is niet de beste imho, maar wel lekker
Je bent een traveler, dolende ziel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, beetje noordelijker. Dichtbij werk. We zijn vrijwel de enige buitenlanders hier, wel even wennen
Griekse eilanden zijn zo mooiEn in maart nog niet overspoeld met toeristen, dus meer rust.
Matosinhos? Verse vis! Ook wel lekker om te integreren. Expats zul je op je werk wel genoeg hebben lijkt mequote:Op woensdag 5 februari 2020 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, beetje noordelijker. Dichtbij werk. We zijn vrijwel de enige buitenlanders hier, wel even wennen
Griekse eilanden zijn zo mooiEn in maart nog niet overspoeld met toeristen, dus meer rust.
Nou hiephoi.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:06 schreef HeatWave het volgende:
Trump vrijgesproken.
Four more years.
Leftist tears.
Ik Amerika wel, behalve in California natuurlijk, die SJWs staan massaal op the Golden Gate Bridgequote:Op woensdag 5 februari 2020 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat de vlag ook niet uit.
Hier wel zodra Trump opgerot is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat de vlag ook niet uit.
Je kan straks toch alleen maar op bejaarden stemmen in de VS.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik Amerika wel, behalve in California natuurlijk, die SJWs staan massaal op the Golden Gate Bridge.
Dat zei mijn oma al tegen me toen ik 10 wasquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent een traveler, dolende ziel.
Waarom dan precies? Niet om te trollen maar het klinkt een beetje als TDSquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier wel zodra Trump opgerot is.
Ja jeetje heb helemaal geen zin omdat allemaal te typen nu.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan precies? Niet om te trollen maar het klinkt een beetje als TDS.
Trump doet gewoon precies waar hij voor is, de Amerikanen beschermen en hun economie etc beter maken.
Okquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jeetje heb helemaal geen zin omdat allemaal te typen nu.
Het eten hier is echt geweldigquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Matosinhos? Verse vis! Ook wel lekker om te integreren. Expats zul je op je werk wel genoeg hebben lijkt me
Rust als in weinig toeristen is fijn! Maar rust als in weinig te doen hou ik niet lang vol..
Het is meer een Wilders inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok.
Hoeft ook niet hoor, ik snap de haat alleen nooit zo. Het is geen Femke Halsema.
Maar dat doet hij juist helemaal nietquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom dan precies? Niet om te trollen maar het klinkt een beetje als TDS.
Trump doet gewoon precies waar hij voor is, de Amerikanen beschermen en hun economie etc beter maken.
Altijd beter dan Femke, hell Cuthulu is beter dan Femkequote:Op woensdag 5 februari 2020 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is meer een Wilders inderdaad.
Grappig. Ken je Nynke Laverman? Friese zangeres die op haar eerste album Sielesalt teksten van Slauerhoff gebruikte en dit combineerde met oa fadoquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zei mijn oma al tegen me toen ik 10 wasNiet voor niets is Slauerhoff mijn favoriete Nederlandse schrijver
quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is meer een Wilders inderdaad.
Nope, dat is wat de DEMs als propaganda eruit kotsen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat doet hij juist helemaal nietAl het beleid wat hij voert is juist nadelig voor Joe the plumber.
Die doet ook precies waar ze voor is. Alleen niet zo goedquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd beter dan Femke, hell Cuthulu is beter dan Femke.
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Grappig. Ken je Nynke Laverman? Friese zangeres die op haar eerste album Sielesalt teksten van Slauerhoff gebruikte en dit combineerde met oa fado
Mijn stad vertrutten, dan kan ze prima. En dan wel hypocriet natuurlijkquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die doet ook precies waar ze voor is. Alleen niet zo goed
Twitter moet je ook vermijden, dat is een poel des verderfs dat je nooit serieus moet nemen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:24 schreef Amarantha het volgende:
Regelmatig als ik een tweet voorbij zie komen dan denk ik nee moet wel fake zijn maar wat blijkt? Trump heeft echt dan weer eens domme dingen getweet.
Amsterdam is van de toeristen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn stad vertrutten, dan kan ze prima. En dan wel hypocriet natuurlijk.
Nee, ik rem niet voor Femke.
Niets mis mee, al is het dat je nergens kan aarden waardoor het lijkt alsof je op de vlucht bent.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zei mijn oma al tegen me toen ik 10 wasNiet voor niets is Slauerhoff mijn favoriete Nederlandse schrijver
Nou ja, het zijn iig geen Nederlandersquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amsterdam is van de toeristen.
Heerlijkquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JaCristina Branco, een Portugese zangeres deed dit ook jaren geleden, erg mooi
Opgenomen in Leeuwarden, heerlijk album.
Pasteis de nata, sardines van de grill, vis stoofschotels, rund met lokale groenten, kan er geen genoeg van krijgenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En geen lullige porties, maak me gekWat heb je zoal gegeten?
Fuck de americanen, die hebben jou juist je SJW's geleverd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, dat is wat de DEMs als propaganda eruit kotsen.
Werkloosheid is super laag, de economie groeit en china heeft gewoon de deksel op de neus gekregen en is ingebonden. Allemaal positief voor de gemiddelde yank.
Hoe dat op de langere termijn uitpakt is nog de vraag.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, dat is wat de DEMs als propaganda eruit kotsen.
Werkloosheid is super laag, de economie groeit en china heeft gewoon de deksel op de neus gekregen en is ingebonden. Allemaal positief voor de gemiddelde yank.
Dus we moeten zijn eigen twietjes negeren? Fijn.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twitter moet je ook vermijden, dat is een poel des verderfs dat je nooit serieus moet nemen.
True, helaas. Maar gelukkig zijn dat maar een klein groepje krijsende, kwijlende idioten op twitter die meer en meer neergesabled worden overal waar ze hun kop opstekenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fuck de americanen, die hebben jou juist je SJW's geleverd.
Dat heb je dus met iedereen, dus niet alleen Trump lijkt mequote:Op woensdag 5 februari 2020 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe dat op de langere termijn uitpakt is nog de vraag.
Sowieso is de vraag in hoeverre je dat kan voorspellen, daarin maakt het niet zoveel uit of je een Obama of Trump aan het roer hebt. Sommige dingen in de wereldeconomie of geopolitiek vlak overkomen je ook en moet je dan maar nemen zoals ze zijn.
Nice! Op naar de francesinhaquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pasteis de nata, sardines van de grill, vis stoofschotels, rund met lokale groenten, kan er geen genoeg van krijgenKen alleen de namen van gerechten nog niet echt goed
Volgende week portugese lessen
Nee hoor, lees er op los, maar je kan prima zien dat zijn twitter losstaat van zijn beslissingen, het is idd meer een beetje trollen, moet kunnen anno 2020 waar iedereen online belangrijk wil zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus we moeten zijn eigen twietjes negeren? Fijn.
Ik geef niet zoveel eigenlijk wat anderen om mij vinden, muv van een klein groepje familie/vrienden. Het is mijn leven, en als anderen het vluchten vinden is dat primaquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niets mis mee, al is het dat je nergens kan aarden waardoor het lijkt alsof je op de vlucht bent.
Respect, maar geluk vind je niet steeds ergens anders maar in jezelf.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geef niet zoveel eigenlijk wat anderen om mij vinden, muv van een klein groepje familie/vrienden. Het is mijn leven, en als anderen het vluchten vinden is dat prima
Het staat vol met volslagen leugens en kinderachtig gehuil.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, lees er op los, maar je kan prima zien dat zijn twitter losstaat van zijn beslissingen, het is idd meer een beetje trollen, moet kunnen anno 2020 waar iedereen online belangrijk wil zijn.
Dat geluk in mezelf heb ik al gevonden, al duurde het evenquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Respect, maar geluk vind je niet steeds ergens anders maar in jezelf.
omg dit lijkt wel een insta aandachtshoer post.
Neuh, maar goed, ik kan hier nog 1087663 youtubes neerzetten van echte Amerikanen etc die dit allemaal tegenspreken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het staat vol met volslagen leugens en kinderachtig gehuil.
Feit blijft dat hij toegang tot gezondheidszorg terug draait, milieubeschermingswetgeving terugdraait, wettelijke steun voor bojstand aan armen terug draait, niks doet voor een verhoging van het minimumloon terwijl dat keihard nodig is in een land waar mensen soms 3 banen nodig hebben om rond te komen, oorlogsmisdadigers een pardon geeft en een handelsoorlog start die z'n eigen boeren zo hard treft dat het aantal faillisementen behoorlijk aan groeien is.
Dit zijn allemaal verifieerbare feiten. Trump is er niet voor de Amerikaan. Trump is er voor zichzelf.
Ik lees geen joop of nos. Wat ik wel lees zijn de rapporten van economen en politieke wetenschappers.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar goed, ik kan hier nog 1087663 youtubes neerzetten van echte Amerikanen etc die dit allemaal tegenspreken.
Maar hou maar vast aan de verzonnen kritiek van Joop en de NOS, mij best.
Die zaken wel. Qua protectionisme van de markt is hij vrij strict, en dat is ergens ook wel goed.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb je dus met iedereen, dus niet alleen Trump lijkt me.
Het zou ook helpen als de media meer aandacht zouden besteden aan de daadwerkelijke inhoud en niet makkelijk willen scoren met wat onelinertjes..quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zaken wel. Qua protectionisme van de markt is hij vrij strict, en dat is ergens ook wel goed.
Aan de andere kant is er op sociaal vlak bijvoorbeeld qua gezondheidszorg en minimumlonen nu niet echt vooruitgang.
Daar zijn stemmers sowieso vaak blind voor. Ook hier in Nederland.
Ah, de laatste strohalm. Mensen voor debiel of hulpbehoevend uitmaken, beeeeeeetje jammer dit.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lees geen joop of nos. Wat ik wel lees zijn de rapporten van economen en politieke wetenschappers.
Je geeft met je post al aan dat je zelf al zo biased bent als ware het een cult. Zoek hulp.
Dat doe ik niet. Anders had dat wel in mijn post gestaan. Alles wat ik zei over het beleid van Trump qua milieu, handel, etc is makkelijk te verifieren. Zoek het maar op. Google is je vriend.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de laatste strohalm. Mensen voor debiel of hulpbehoevend uitmaken, beeeeeeetje jammer dit.
De belangrijke reden waarom ik afgehaakt ben. Vroeger waren debatten nog leuk om te kijken. Nu is het een beetje dom schreeuwen en hopen dat ze je quote op het nieuws uitzenden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het zou ook helpen als de media meer aandacht zouden besteden aan de daadwerkelijke inhoud en niet makkelijk willen scoren met wat onelinertjes..
Google is alles behalve je vriendquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Anders had dat wel in mijn post gestaan. Alles wat ik zei over het beleid van Trump qua milieu, handel, etc is makkelijk te verifieren. Zoek het maar op. Google is je vriend.
Wat zijn jouw voornaamste nieuwsbronnen dan?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Google is alles behalve je vriend.
Twitter is zeker ook je vriend, ook al bannen ze republicans die met feiten komen?
Dat is maar één kant. Ik vind het teleurstellend hoe we in een redelijk opgeleid en transparant land toch zo weinig makkelijk toegang hebben tot waar het nou echt om gaat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De belangrijke reden waarom ik afgehaakt ben. Vroeger waren debatten nog leuk om te kijken. Nu is het een beetje dom schreeuwen en hopen dat ze je quote op het nieuws uitzenden.
Ah, vantevoren iedere argumentatie overboord gooien want 'onbetrouwbaar want het onderschrijft mijn mening niet'. Beeetje jammer dit.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Google is alles behalve je vriend.
Twitter is zeker ook je vriend, ook al bannen ze republicans die met feiten komen?
Nee, dat doe ik niet, maar Google is niet je vriend, DuckDuckGO is al een stuk beter.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, vantevoren iedere argumentatie overboord gooien want 'onbetrouwbaar want het onderschrijft mijn mening niet'. Beeetje jammer dit.
Waar haal jij je nieuws vandaan? Serieuze vraag.
Goed eten is idd veel belangrijker. En zonsondergang op het strandquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is maar één kant. Ik vind het teleurstellend hoe we in een redelijk opgeleid en transparant land toch zo weinig makkelijk toegang hebben tot waar het nou echt om gaat.
Tevens, met alles wat er gaande is, wtf moet de scheiding van de Borsato's in het journaal?!
Iedere partij kan ik wel wat op aanmerken. Overal is wel een blinde vlek te vinden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is maar één kant. Ik vind het teleurstellend hoe we in een redelijk opgeleid en transparant land toch zo weinig makkelijk toegang hebben tot waar het nou echt om gaat.
Tevens, met alles wat er gaande is, wtf moet de scheiding van de Borsato's in het journaal?!
Nou ja, dat hoeft voor mij ook niet per se in het 8 uur journaal hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed eten is idd veel belangrijker. En zonsondergang op het strand
YouTube? Serieus maat?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet, maar Google is niet je vriend, DuckDuckGO is al een stuk beter.
Overal, ook gewoon uit jouw bronnen, maar ik neem ze niet klakkeloos over. En ja, er zijn bijv (echt) goeie Youtubers die met duidelijke feiten komen.
En anders is er altijd nog onion-sites.
Daarom kijk ik niet zoveel het journaalquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft voor mij ook niet per se in het 8 uur journaal hoor
Tuurlijk, ik ben het met niemand 100% eens, en zeker Trump niet,quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere partij kan ik wel wat op aanmerken. Overal is wel een blinde vlek te vinden.
Het Borsato op het journaal was inderdaad niet best voorbeeld van het nieuws dat de burger verteld moet worden.
Ja dus. Je doet hetzelfde waar je net mij van betichtte. Youtube is al jaren niet meer wat jij net zegt. Er zijn genoeg experts daar, van beide kanten trouwens, die echt beter en eerlijker verslaan dan de traditionele media.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
YouTube? Serieus maat?
Ik heb je net gezegd waar ik mijn info vandaan haal, en dat zijn geen opinieblogjes of propagandakanaaltjes. Het zijn gewoon studies van wetenschappers met koude kille cijfers. Je klinkt als een anti vaxxer en flat earther, dude. Kom op, je bent beter dan dit.
Wat mij betreft hoort dat ook gewoon bij de standaard kritische blik. Niks is perfect, maar we moeten zeker in een democratie ergens een beetje in het midden uit kunnen komen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere partij kan ik wel wat op aanmerken. Overal is wel een blinde vlek te vinden.
Het Borsato op het journaal was inderdaad niet best voorbeeld van het nieuws dat de burger verteld moet worden.
Dude. Ik heb het nooit over de 'traditionele' media gehadquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja dus. Je doet hetzelfde waar je net mij van betichtte. Youtube is al jaren niet meer wat jij net zegt. Er zijn genoeg experts daar, van beide kanten trouwens, die echt beter en eerlijker verslaan dan de traditionele media.
Ik kan alleen nog maar toevoegen:
Ok boomer.
Is dit serieus? Een afhaalverbod?quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoort dat ook gewoon bij de standaard kritische blik. Niks is perfect, maar we moeten zeker in een democratie ergens een beetje in het midden uit kunnen komen.
Het nieuws gaat toch allang niet meer over wat de burger zou moeten horen? Wie denkt er nog aan de protesten in Hong Kong en hoe het daar nu voor staat?
Over het coronavirus gesproken, mijn etentje bij een Indo gaat niet door omdat een van de tafelgenoten dat niet meer veilig acht.Diens partner heeft ook een chinees afhaalverbod gekregen. Royal royal freaking sadness dit
Wat is nieuws? Dat gaat ook van fact reporting tot achtergronden; analyses en opiniestukken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoort dat ook gewoon bij de standaard kritische blik. Niks is perfect, maar we moeten zeker in een democratie ergens een beetje in het midden uit kunnen komen.
Het nieuws gaat toch allang niet meer over wat de burger zou moeten horen? Wie denkt er nog aan de protesten in Hong Kong en hoe het daar nu voor staat?
Over het coronavirus gesproken, mijn etentje bij een Indo gaat niet door omdat een van de tafelgenoten dat niet meer veilig acht.Diens partner heeft ook een chinees afhaalverbod gekregen. Royal royal freaking sadness dit
Restaurant is natuurlijk al helemaal offlimitquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dit serieus? Een afhaalverbod?
Je bent niet verder gekomen dan "mijn bronnen zijn beter dan die van jou" zonder de bronnen te laten zien. Verder moet ik hulp zoeken, zit bij een cult, ben een flat earther en een anti vaxxer.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude. Ik heb het nooit over de 'traditionele' media gehad
Waarom steeds datzelfde riedeltje de hele tijd? Is dat 'ok, boomer' aan jezelf gericht?
What happened, mate? We posten hier al lange tijd, en je bent echt veranderd van een intelligente kerel tot iemand die alleen maar zijn eigen mening bevestigd wilt zien. Hoe komt dat? Nogmaals, wat voor nieuws neem jij tot je dat je zelfs gerenomeerde economen niet meer ziet als een betrouwbare bron voor informatie maar ze wegzet als 'traditionele media'?
Burgerprotesten en de oorzaken daarvan van zo een formaat als in Hong Kong lijken me wel nieuws ja. Het is niet ene weg gevaagd door die kung flu lijkt me.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is nieuws? Dat gaat ook van fact reporting tot achtergronden; analyses en opiniestukken.
Ik lees zelf De Volkskrant; The Guardian en The Economist. Die kan ik allemaal ook wel plaatsen qua bias bij bepaalde analyses en opiniestukken.
Daar komt het wel op neer ja. Je bent het slachtoffer hier omdat je te lui bent om gericht te zoeken. En je duikt iedere vraag die je gesteld wordt. Had meer van je verwacht. Arm jong. Succes met het genieten van 'crying libruls', het zal een verrijking zijn van je belevingswereld.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent niet verder gekomen dan "mijn bronnen zijn beter dan die van jou" zonder de bronnen te laten zien. Verder moet ik hulp zoeken, zit bij een cult, ben een flat earther en een anti vaxxer.
En dan ligt het aan mij dat we het niet eens worden? En nu ik het niet eens ben ben ik ook opeens niet meer intelligent.
Maar I am the bad guy.
Ok.
Verschil is dat jij hier heel erg mee lijkt te zitten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Je bent het slachtoffer hier omdat je te lui bent om gericht te zoeken. En je duikt iedere vraag die je gesteld wordt. Had meer van je verwacht. Arm jong. Succes met het genieten van 'crying libruls', het zal een verrijking zijn van je belevingswereld.
Ok
Boomer.
Neuhquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verschil is dat jij hier heel erg mee lijkt te zitten.
En ik zit hier heel relaxed mezelf te vermaken.
Dus ja, arm jong, dat je je zo druk moet maken over de mening van anderen dat je ze in elke post moet beledigen, belachelijk maken en als zelf verklaard slachtoffer weg zet.
Maar het is bij mij mis.... eeeehmmmm nope.
Voor mij ook niet, ik snap dat nooit, ik kom hier al jaren om een beetje stennis te schoppen en te rellen, maar zodra het om Trump gaat is het opeens een soort kwaliijke kruistocht?quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeuhZo belangrijk is het allemaal niet voor me. Wel een beetje fascinerend, dat wel
Ging behoorlijk pijnloos. Net zo'n heatgun tegen mn hoofd gehad maar verder niks.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je was ok![]()
Goede reis gehad so far?
Omdat Trump natuurlijk simpelweg kwaadaardige clickbait is. Als hij jou zou behandelen als de gemiddelde amerikaan terwijl je hem tegen kwam in de kroeg had je hem een throat punch gegevenquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, ik snap dat nooit, ik kom hier al jaren om een beetje stennis te schoppen en te rellen, maar zodra het om Trump gaat is het opeens een soort kwaliijke kruistocht?
Natuurlijk vind ik dat ik altijd gelijk heb, dat heb ik namelijk ook altijd.
Vond die je ook al niet heet genoeg?quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ging behoorlijk pijnloos. Net zo'n heatgun tegen mn hoofd gehad maar verder niks.
Kijk, en dat is dus in mijn ogen TDS. Je zet hem weg als reinkanarie van de duivel ofzo. Het is gewoon een kerel met een mening die heel veel mensen heeft die op hem stemmen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat Trump natuurlijk simpelweg kwaadaardige clickbait is. Als hij jou zou behandelen als de gemiddelde amerikaan terwijl je hem tegen kwam in de kroeg had je hem een throat punch gegeven
Neuh. Dat laat ik aan anderen over. In een vorig leven was ik wel viesmad. Maar das al heul lang geleden gelukkig. Kan je uit ervaring vertellen dat het geen gelukkig leven is om viesmad te zijn. Ben meer Elsa tegenwoordig.quote:
Over Femke kan ik niet veel vertellen want ik ben te lang weg uit NLquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, en dat is dus in mijn ogen TDS. Je zet hem weg als reinkanarie van de duivel ofzo. Het is gewoon een kerel met een mening die heel veel mensen heeft die op hem stemmen.
Femke is echt een veel erger mens, fout, hypocriet, leugenachtig en incompetent en DAT is bewezen.
Laten we de politiek even achterwege laten, het is ook gewoon een tegengeluid van de enorme anti-trump propaganda in de media, of het nou CNN, BBC, NOS, DWDD is alles is constant "Orange man bad" en lachen. CNN stond vorige week zo enorm voor lul met Don Lemon bijv.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over Femke kan ik niet veel vertellen want ik ben te lang weg uit NL
En een mening hebben is prima. Niks op tegen. Maar het hele beleid van Trump is nadelig voor de gemiddelde amerikaan, voor werk, voor milieu, voor inkomen. Dat staat allemaal gewoon vast. Nu mag je dat tds noemen, maar ik kan die feiten gewoon niet negeren. Plus het feit dat zijn twietjes gewoon kinderachtig zijn en vol staan met leugens. Ik verbaas me gewoon over het feit dat mensen zo blind zijn over dergelijk gedrag, jij en ik waren al lang onze baan kwijt geraakt als we deden wat hij doet
1.5 Uur wachten op HK. Zullen zo wel boarden denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vond die je ook al niet heet genoeg?![]()
Je gaat naar Vietnam nu he? Heb je een beetje chille overstaptijden?
Doe dan niet zo viesmadquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh. Dat laat ik aan anderen over. In een vorig leven was ik wel viesmad. Maar das al heul lang geleden gelukkig. Kan je uit ervaring vertellen dat het geen gelukkig leven is om viesmad te zijn. Ben meer Elsa tegenwoordig.
Dat bashen om te bashen is in mijn ogen ook bullshit. Daar ga ik niet in mee. Dat woke shit begrijp ik niet eensquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laten we de politiek even achterwege laten, het is ook gewoon een tegengeluid van de enorme anti-trump propaganda in de media, of het nou CNN, BBC, NOS, DWDD is alles is constant "Orange man bad" en lachen. CNN stond vorige week zo enorm voor lul met Don Lemon bijv.
Mensen zijn dat gebash op Trump (en daaraan verbonden elk rechts geluid) gewoon meer en meer zat, dus ja dan kom je snel bij Yeeeeh Trump uit.
Alles is tegenwoordig politiek, Dr Who, Marvel, DC comics/movies, en altijd dus met de "linkse" boodschap en daar ageren mensen nu meer en meer tegen. Alles moet woke zijn en door je strot geramd in entertainent
Hou ik me buiten FOK! bezig hiermee? Ab-so-luut niet. Daar is FOK! toch voor, lekker ranten etc?
Oh dat is gelukkig geen uren rond hangen. Dan wens ik je alvast een goede reis en een top vakantie toequote:Op donderdag 6 februari 2020 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
1.5 Uur wachten op HK. Zullen zo wel boarden denk ik
quote:
Vaag is niet ergquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bashen om te bashen is in mijn ogen ook bullshit. Daar ga ik niet in mee. Dat woke shit begrijp ik niet eensIk dacht eerst dat het ging over hipsters die milieubewust waren, wat ik prima vind, dan was het weer wat anders. Ik ben een oude lul, ik hou dat soort trendy shit niet meer bij
Maar dat gepolitiseer van alles is wel een dingetje ja. Maar dat komt van beide kanten. En in mijn ogen zijn dat nog steeds extremen. Niet de norm. Als Marvel een film maakt die 'woke' is =/= links, doen ze dat alleen maar om meer geld te verdienen =/= rechts. De hele discussie slaat voor mij nergens op![]()
Wat voor mij wel belangrijk is, is dat we moreel gezien allemaal weten wat goed is voor ons als een maatschappij. En dat we daar meer naar toe gaan werken.
Ik weet t, klinkt vaag
Moet je maar niet zo genuanceerd doenquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:00 schreef Barbusse het volgende:
Erm...ik heb yt niet weg gezet als conspiracy meuk he? Ik heb alleen gezegd dat ik meer waarde hecht aan een publicatie van een wetenschappelijke studie dan aan een video. Ga me nu niet verkeerd interpreteren hier
Op wie?quote:Op donderdag 6 februari 2020 06:48 schreef Faxie het volgende:
Ik ben hier al 100 keer verliefd geworden!Tering zeg
Dat zet "veel loempia's eten" in een ander daglicht.quote:
Bullshitquote:Op donderdag 6 februari 2020 06:57 schreef Faxie het volgende:
Geen interesse in zo'n knappe stoere westerse kerel overigensFliendzoned
Dan kijken ze heeeeel stiekem als ik even niet oplet ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2020 07:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bullshit![]()
Je hoeft maar met je vingers te knippen en er zit er 1 in je koffer
Andere cultuur fax.quote:Op donderdag 6 februari 2020 07:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kijken ze heeeeel stiekem als ik even niet oplet ofzo
HW heeft wel min of meer gelijk denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude. Ik heb het nooit over de 'traditionele' media gehad
Waarom steeds datzelfde riedeltje de hele tijd? Is dat 'ok, boomer' aan jezelf gericht?
What happened, mate? We posten hier al lange tijd, en je bent echt veranderd van een intelligente kerel tot iemand die alleen maar zijn eigen mening bevestigd wilt zien. Hoe komt dat? Nogmaals, wat voor nieuws neem jij tot je dat je zelfs gerenomeerde economen niet meer ziet als een betrouwbare bron voor informatie maar ze wegzet als 'traditionele media'?
Spreekt Barb dat tegen dan?quote:Op donderdag 6 februari 2020 07:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
HW heeft wel min of meer gelijk denk ik.
Er is nog nooit zoveel vals nieuws en aanvallend gereageert op een president zoals bij Trump. Mensen raken oververhit als je een goed feitje over hem noemt.
Hoe de amerikaan erover denkt weet je alleen wanneer je spreekt met verschillende americanen.
De meeste zijn al erg blij dat obamacare weg is b.v.
Nee ook Barb heeft gelijk.quote:
Whehequote:Op donderdag 6 februari 2020 07:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Wanneer dop het met je eens is moet je je toch wel zorgen maken.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 06:57 schreef Faxie het volgende:
Geen interesse in zo'n knappe stoere westerse kerel overigensFliendzoned
Goeie aanleiding om je eigen standpunten nog eens kritisch onder de loep te nemen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 07:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Wanneer dop het met je eens is moet je je toch wel zorgen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |