Hout voor de houtkachelquote:Op zondag 9 februari 2020 11:22 schreef mschol het volgende:
eerste 2 bomwn in den haag zijn al gesneuveld
@haags_kwartiertjequote:Op zondag 9 februari 2020 11:22 schreef mschol het volgende:
eerste 2 bomwn in den haag zijn al gesneuveld
Note to self: Ciara is dus de Ierse variant, spreek je inderdaad wel uit als 'Kiera'. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 9 februari 2020 07:02 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Niks 'Kiejara' want dan had ze wel Chiara (met h) geheten.
Ciara spreek je uit als:
- 'Siejara' (Nederlands)
- 'Tsjara' (Italiaans)
- 'Siejerra' (Engels)
Ik vind het een rare naam.
Diep respect voor de piloten!quote:Op zondag 9 februari 2020 11:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme bij die commentatoren.
ik geloof niet dat er helemaal niks meer rijdt tussen den haag en rotterdam bij een stormpjequote:Op zondag 9 februari 2020 11:40 schreef KNAK het volgende:
Een medewerker van mij reist dagelijks op en neer van Rotterdam naar Den Haag. 15:00 heen - 20:00uur terug. Zal ik hem maar vrij geven? Als er namelijk geen trein meer rijdt voel ik me verplicht hem met auto terug te brengen - ergens niet zo veel zin in vandaag -
Wat is wijsheid ?
Įls het daadwerkelijk losgaat mogelijk wel. Vooralsnog te vroeg om te bepalen , maar moet wel binnen 2 uur laten weten of hij vrij is of niet. Lastig..quote:Op zondag 9 februari 2020 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik geloof niet dat er helemaal niks meer rijdt tussen den haag en rotterdam bij een stormpje
Wat kijk je?quote:
20:00 is hoogtepunt van de storm, lekker thuis latenquote:Op zondag 9 februari 2020 11:44 schreef KNAK het volgende:
[..]
Įls het daadwerkelijk losgaat mogelijk wel. Vooralsnog te vroeg om te bepalen , maar moet wel binnen 2 uur laten weten of hij vrij is of niet. Lastig..
Die link van Heathrow die hierboven werd gepost. Kwam even een joekel van een vliegtuig met wat moeite aan de grondquote:
Thuis werken een optie? Dan zou ik daarvoor kiezen. Zo niet, als het niet noodzakelijk is dat hij komt, vrij geven.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:40 schreef KNAK het volgende:
Een medewerker van mij reist dagelijks op en neer van Rotterdam naar Den Haag. 15:00 heen - 20:00uur terug. Zal ik hem maar vrij geven? Als er namelijk geen trein meer rijdt voel ik me verplicht hem met auto terug te brengen - ergens niet zo veel zin in vandaag -
Wat is wijsheid ?
Hij trok hem nog net mooi onhoog ja 😳quote:Op zondag 9 februari 2020 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die link van Heathrow die hierboven werd gepost. Kwam even een joekel van een vliegtuig met wat moeite aan de grond
Nice! Ook ff kiekenquote:Op zondag 9 februari 2020 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die link van Heathrow die hierboven werd gepost. Kwam even een joekel van een vliegtuig met wat moeite aan de grond
Horeca. Dus thuis werken geen optie.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Thuis werken een optie? Dan zou ik daarvoor kiezen. Zo niet, als het niet noodzakelijk is dat hij komt, vrij geven.
Verstandige keuze!quote:Op zondag 9 februari 2020 11:51 schreef KNAK het volgende:
[..]
Horeca. Dus thuis werken geen optie.
Mogelijk is er ook niet zo veel volk op de been met een aangekondige storm dus geef hem wel vrij
Goed werkgeverschapquote:Op zondag 9 februari 2020 11:51 schreef KNAK het volgende:
Mogelijk is er ook niet zo veel volk op de been met een aangekondige storm dus geef hem wel vrij
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:51 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dįt zeker. Nu moet ik zijn taken gaan uitvoerenquote:
quote:In Den Helder is een deel van het dak van een bedrijfsverzamelgebouw eraf gewaaid. Het gebouw ligt aan de Koperslagersweg.
Treinen zelf kunnen best wat wind hebben. Bovenleidingen houden niet zo van bomen en grote takkenquote:Op zondag 9 februari 2020 11:57 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dįt zeker. Nu moet ik zijn taken gaan uitvoeren![]()
Treinen in Nederland zijn gemaakt van suiker, vandaar mijn sterke twijfel.
Wanneer je er onder ligt.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
WAJOO EEN HELE BOOM?? WAAR HOUDT DIT OP?!?
Blaadjes op de rails, vrieskou op de raampjes. Heb als automobilist iets teveel redenen gehoord dat treinen stil staan. Zelf geen ervaringen mee, want auto. We gaan het dalijk wel zien als we hier de volle mep gaan krijgenquote:Op zondag 9 februari 2020 12:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Treinen zelf kunnen best wat wind hebben. Bovenleidingen houden niet zo van bomen en grote takken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |