Wat kijk je?quote:
20:00 is hoogtepunt van de storm, lekker thuis latenquote:Op zondag 9 februari 2020 11:44 schreef KNAK het volgende:
[..]
Áls het daadwerkelijk losgaat mogelijk wel. Vooralsnog te vroeg om te bepalen , maar moet wel binnen 2 uur laten weten of hij vrij is of niet. Lastig..
Die link van Heathrow die hierboven werd gepost. Kwam even een joekel van een vliegtuig met wat moeite aan de grondquote:
Thuis werken een optie? Dan zou ik daarvoor kiezen. Zo niet, als het niet noodzakelijk is dat hij komt, vrij geven.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:40 schreef KNAK het volgende:
Een medewerker van mij reist dagelijks op en neer van Rotterdam naar Den Haag. 15:00 heen - 20:00uur terug. Zal ik hem maar vrij geven? Als er namelijk geen trein meer rijdt voel ik me verplicht hem met auto terug te brengen - ergens niet zo veel zin in vandaag -
Wat is wijsheid ?
Hij trok hem nog net mooi onhoog ja 😳quote:Op zondag 9 februari 2020 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die link van Heathrow die hierboven werd gepost. Kwam even een joekel van een vliegtuig met wat moeite aan de grond
Nice! Ook ff kiekenquote:Op zondag 9 februari 2020 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die link van Heathrow die hierboven werd gepost. Kwam even een joekel van een vliegtuig met wat moeite aan de grond
Horeca. Dus thuis werken geen optie.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Thuis werken een optie? Dan zou ik daarvoor kiezen. Zo niet, als het niet noodzakelijk is dat hij komt, vrij geven.
Verstandige keuze!quote:Op zondag 9 februari 2020 11:51 schreef KNAK het volgende:
[..]
Horeca. Dus thuis werken geen optie.
Mogelijk is er ook niet zo veel volk op de been met een aangekondige storm dus geef hem wel vrij
Goed werkgeverschapquote:Op zondag 9 februari 2020 11:51 schreef KNAK het volgende:
Mogelijk is er ook niet zo veel volk op de been met een aangekondige storm dus geef hem wel vrij
quote:Op zondag 9 februari 2020 11:51 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dát zeker. Nu moet ik zijn taken gaan uitvoerenquote:
quote:In Den Helder is een deel van het dak van een bedrijfsverzamelgebouw eraf gewaaid. Het gebouw ligt aan de Koperslagersweg.
Treinen zelf kunnen best wat wind hebben. Bovenleidingen houden niet zo van bomen en grote takkenquote:Op zondag 9 februari 2020 11:57 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dát zeker. Nu moet ik zijn taken gaan uitvoeren![]()
Treinen in Nederland zijn gemaakt van suiker, vandaar mijn sterke twijfel.
Wanneer je er onder ligt.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
WAJOO EEN HELE BOOM?? WAAR HOUDT DIT OP?!?
Blaadjes op de rails, vrieskou op de raampjes. Heb als automobilist iets teveel redenen gehoord dat treinen stil staan. Zelf geen ervaringen mee, want auto. We gaan het dalijk wel zien als we hier de volle mep gaan krijgenquote:Op zondag 9 februari 2020 12:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Treinen zelf kunnen best wat wind hebben. Bovenleidingen houden niet zo van bomen en grote takken
Ze kunnen het hele treinsysteem wel beter tegen alles bewapenen, maar dat zijn omstandigheden die gewoon niet zo vaak voorkomen. Logisch dat het treinsysteem hier bijvoorbeeld minder goed tegen zware sneeuwval kan dan dat in Oostenrijk.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:02 schreef KNAK het volgende:
[..]
Blaadjes op de rails, vrieskou op de raampjes. Heb als automobilist iets teveel redenen gehoord dat treinen stil staan. Zelf geen ervaringen mee, want auto. We gaan het dalijk wel zien als we hier de volle mep gaan krijgen
Mijn familie zat op de laatste boot terugquote:Op zondag 9 februari 2020 12:03 schreef Olga het volgende:
De veerdienst tussen Texel en Den Helder is net uit de vaart genomen vanwege de storm
Alleen mensen die nergens anders in de wereld komen (of in Denemarken wonen) klagen over Nederlandse systemen. De Nederlandse infrastructuur hoort bij de top van de wereld, sterker nog van de niet stadstaten (Hong Kong, Singapore e.d.) waarschijnlijk de beste van de wereld.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze kunnen het hele treinsysteem wel beter tegen alles bewapenen, maar dat zijn omstandigheden die gewoon niet zo vaak voorkomen. Logisch dat het treinsysteem hier bijvoorbeeld minder goed tegen zware sneeuwval kan dan dat in Oostenrijk.
quote:Op zondag 9 februari 2020 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn familie zat op de laatste boot terug
Haha! Die hebben mazzelquote:Op zondag 9 februari 2020 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn familie zat op de laatste boot terug
Waanzinnig om te zienquote:
Ze waren nog de laatste ook want die achter hun mochten niet meer meequote:
Lol! Wow! haha! Dan baal je als een stekker jaquote:Op zondag 9 februari 2020 12:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze waren nog de laatste ook want die achter hun mochten niet meer meeZit je dan.
twitter:regio15 twitterde op zondag 09-02-2020 om 12:13:31De eigenaar van deze auto in de #Medemblikstraat in #DenHaag had echter minder geluk.... https://t.co/8WRn7GEu07 reageer retweet
Dan heeft ie vies geluk, als de zwarte auto van hem isquote:Op zondag 9 februari 2020 12:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
De auto van @:Haags_kwartiertje
Vlucht van KLM knalde ook lekker door met 1300 km/u las ik zojuist.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:15 schreef asco het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)mpo-oceaan-over.html
Maar dan heeft de Concorde dus eindelijk een opvolger? Waarom is dát het nieuws niet?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vlucht van KLM knalde ook lekker door met 1300 km/u las ik zojuist.
Omdat die Concorde met gemak 2500 km/u zou halen in deze omstandighedenquote:Op zondag 9 februari 2020 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan heeft de Concorde dus eindelijk een opvolger? Waarom is dát het nieuws niet?
Maar een passagiersvliegtuig door de geluidsbarrière, dat is toch wel een dingetje?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Omdat die Concorde met gemak 2500 km/u zou halen in deze omstandigheden
😂quote:Op zondag 9 februari 2020 12:20 schreef Nikonlover het volgende:
WTF! Een livestream uit NederlandWat een malloten.
Ik zag er ook al eentje een doorstart maken.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ze komen allemaal niet meer aan de grond daar in Londen
Denk dat dat wel meevalt. Doorgaans vliegen lange lijnvluchten tussen de 900 en 1000 km/u. Dus geloof dat bij een "licht briesje" het vliegtuig ook wel door de geluidsbarrière heen komt, die ligt op 1024(?) km/u.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar een passagiersvliegtuig door de geluidsbarrière, dat is toch wel een dingetje?
1230 ofzoquote:Op zondag 9 februari 2020 12:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. Doorgaans vliegen lange lijnvluchten tussen de 900 en 1000 km/u. Dus geloof dat bij een "licht briesje" het vliegtuig ook wel door de geluidsbarrière heen komt, die ligt op 1024(?) km/u.
Dat tenenkrommende engelsquote:Op zondag 9 februari 2020 12:20 schreef Nikonlover het volgende:
WTF! Een livestream uit NederlandWat een malloten.
Ja! En ondertussen over geesten en orbs enzo pratenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar een passagiersvliegtuig door de geluidsbarrière, dat is toch wel een dingetje?
twitter:RobinMy73281074 twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 23:44:16@MatthewCappucci @KLM Faster than the speed of sound on the ground at STP...yes; but not faster than the speed of sound in the medium in which the jet was travelling. Still, it's an impressive ground speed. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |