Ik zal het voor de zekerheid nog een keer zeggen. Dank je wel.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik zou het afraden, zo'n ritje kan best spannend worden
Tja als ze over een dijk ofzo moet rijden zou ik het ook niet doen, in de binnenstad maakt het allemaal niet zoveel uit. Vraag me alleen af of dat karretje nog vooruitkomt met tegenwindquote:Op zondag 9 februari 2020 11:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
ja. Nou ja, eigenlijk geen eind 25 kilometer.
Ja, maar die beslissing is dan weer aan de jarige.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had ook al geopperd om alles te verzetten.
Ze moet wel een stukje over het platteland. Ja, als ze niet vooruit komt dan moet ze wel thuisblijven.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:14 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Tja als ze over een dijk ofzo moet rijden zou ik het ook niet doen, in de binnenstad maakt het allemaal niet zoveel uit. Vraag me alleen af of dat karretje nog vooruitkomt met tegenwind(ook afhankelijk van haar gewicht)
Precies, zelf weten, zelf baas. Of het goed gegaan is kun je alleen achteraf zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar die beslissing is dan weer aan de jarige.
Heb een vriendin die wil vandaag op en neer naar Amsterdam. Heb ik ook gevraagd: zou je dat wel doen? En wat nieuwssite dingen opgestuurd. Ze neemt het risico. Naja, volwassen vrouw dan die haar keuzes maakt. Ik blijf vandaag lekker thuis.
Wel een spannend dagje want de boom tegenover mijn huis heeft vd zomer door bliksem schade opgelopen. De gemeente gemaild, want wellicht met de volgende storm... maar die zagen er geen risico in. Ik ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen.
Een vriend zou bij mij ook langskomen. Ik heb maar verteld, kom beter maar niet. Doet er wel een beetje laconiek over.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[..]
Ze moet wel een stukje over het platteland. Ja, als ze niet vooruit komt dan moet ze wel thuisblijven.
Wat een enthousiasme bij die commentatoren.quote:
Ik vind eigenlijk ook dat je je voor een verjaardag niet onnodig in gevaar moet brengen.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar die beslissing is dan weer aan de jarige.
Heb een vriendin die wil vandaag op en neer naar Amsterdam. Heb ik ook gevraagd: zou je dat wel doen? En wat nieuwssite dingen opgestuurd. Ze neemt het risico. Naja, volwassen vrouw dan die haar keuzes maakt. Ik blijf vandaag lekker thuis.
Wel een spannend dagje want de boom tegenover mijn huis heeft vd zomer door bliksem schade opgelopen. De gemeente gemaild, want wellicht met de volgende storm... maar die zagen er geen risico in. Ik ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen.
Zolang het niet dringend is, lekker thuisblijven.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:19 schreef tesssssssss het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat je je voor een verjaardag niet onnodig in gevaar moet brengen.
Als je iemand met spoed naar een ziekenhuis moet brengen, misschien wel.
Heerlijk he!quote:Op zondag 9 februari 2020 11:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme bij die commentatoren.
Ik denk altijd maar zo " ik heb gewaarschuwd, en meer kan ik niet doen"quote:Op zondag 9 februari 2020 11:19 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Een vriend zou bij mij ook langskomen. Ik heb maar verteld, kom beter maar niet. Doet er wel een beetje laconiek over.
Precies dat. En andere mensen behalve je minderjarige kinderen, kun je moeilijk iets verbiedenquote:Op zondag 9 februari 2020 11:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo " ik heb gewaarschuwd, en meer kan ik niet doen"
Als je dan toch gaat, is het je eigen keuze.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo " ik heb gewaarschuwd, en meer kan ik niet doen"
Als je dan toch gaat, is het je eigen keuze.
Hout voor de houtkachelquote:Op zondag 9 februari 2020 11:22 schreef mschol het volgende:
eerste 2 bomwn in den haag zijn al gesneuveld
@haags_kwartiertjequote:Op zondag 9 februari 2020 11:22 schreef mschol het volgende:
eerste 2 bomwn in den haag zijn al gesneuveld
Note to self: Ciara is dus de Ierse variant, spreek je inderdaad wel uit als 'Kiera'. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 9 februari 2020 07:02 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Niks 'Kiejara' want dan had ze wel Chiara (met h) geheten.
Ciara spreek je uit als:
- 'Siejara' (Nederlands)
- 'Tsjara' (Italiaans)
- 'Siejerra' (Engels)
Ik vind het een rare naam.
Diep respect voor de piloten!quote:Op zondag 9 februari 2020 11:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme bij die commentatoren.
ik geloof niet dat er helemaal niks meer rijdt tussen den haag en rotterdam bij een stormpjequote:Op zondag 9 februari 2020 11:40 schreef KNAK het volgende:
Een medewerker van mij reist dagelijks op en neer van Rotterdam naar Den Haag. 15:00 heen - 20:00uur terug. Zal ik hem maar vrij geven? Als er namelijk geen trein meer rijdt voel ik me verplicht hem met auto terug te brengen - ergens niet zo veel zin in vandaag -
Wat is wijsheid ?
Įls het daadwerkelijk losgaat mogelijk wel. Vooralsnog te vroeg om te bepalen , maar moet wel binnen 2 uur laten weten of hij vrij is of niet. Lastig..quote:Op zondag 9 februari 2020 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik geloof niet dat er helemaal niks meer rijdt tussen den haag en rotterdam bij een stormpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |