quote:
quote:
Dat gaat alleen maar averechts werken. De 'deplorables' van Pelosi.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:28 schreef svann het volgende:
Verscheuren gaat wat erg ver; verlies van decorum.
Beide kanten zijn super kinderachtig op het moment.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:28 schreef svann het volgende:
Verscheuren gaat wat erg ver; verlies van decorum.
Weten we op wie Trump zich richt komende verkiezingen.quote:
Charles kan het beter zelf doenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ach weer dit vrouwtje.... die was vorige keer ook al zo slecht qua duiden van Amerikaanse politiek. Waarom nodigen ze geen expert uit ipv zo'n vrouw die maar wat roept wat ze op Twitter leest.
Eens dat het eencelligen zijn (op Chris Wallace na misschien) maar ik geloof dat vrijwel iedereen moeite heeft met die naam, vandaar "Mayor Pete"quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Fox News eencelligen kunnen een naam niet uitspreken.
Charles Groenhuisen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ach weer dit vrouwtje.... die was vorige keer ook al zo slecht qua duiden van Amerikaanse politiek. Waarom nodigen ze geen expert uit ipv zo'n vrouw die maar wat roept wat ze op Twitter leest.
Je moet jezelf gewoon niet tot dat niveau verlagen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:29 schreef BlackNero het volgende:
Beide kanten zijn super kinderachtig op het moment.
Het ik-sta-hier-neutraal-verslag-te-doen- masker van d'r.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Gelukkig is het weer klaarquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het ik-sta-hier-neutraal-verslag-te-doen- masker van d'r.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |