SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Zonder wrijving geen glans
Cindasexy, what was dezen dan vanmorgen, geef ik je een lieve naam ben je wegquote:
Ahw sorry liefje, maar de werkplicht riep!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Cindasexy, what was dezen dan vanmorgen, geef ik je een lieve naam ben je weg
mijn paarsgepunte machine krijgt even rust voorlopig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Paars gepunt ?
[..]
ITS THE MOST WONDERFUL AUWWW ! OF THE PAAAAAIIIIIINNNN![]()
KOEKOEK
oh?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mijn paarsgepunte machine krijgt even rust voorlopig.
ex doet raar en die andere gekke chick overal op geblokt.quote:
Oei, leg dat maar eens uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Cindasexy, what was dezen dan vanmorgen, geef ik je een lieve naam ben je weg
Ai, jammer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw sorry liefje, maar de werkplicht riep!
Kan je Tinder aanradenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ex doet raar en die andere gekke chick overal op geblokt.
meh wel even goed zo.quote:
Ex staat tot raar als steek je dick niet in crazyquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ex doet raar en die andere gekke chick overal op geblokt.
haha beter toch. die ene uit het buitenland?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ex staat tot raar als steek je dick niet in crazy![]()
Mijn ex heef tmij nu ook overal op geblokt. Leuke is wel dat het laatste was ze gezien heeft ik een nieuw huisje heb en zij dat niet meer meemaakt
Alsjeblieft Creamey ( oh die klinkt ranzig, die doen we maar niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar lief van je hoor, dankjewel
Yes, die inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haha beter toch. die ene uit het buitenland?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alsjeblieft Creamey ( oh die klinkt ranzig, die doen we maar niet meer)
[..]
Yes, die inderdaad.
nu tijd voor jezelf of genoeg leuke dames in grunnen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alsjeblieft Creamey ( oh die klinkt ranzig, die doen we maar niet meer)
[..]
Yes, die inderdaad.
Ga naar bed dan luilakquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit schandalig veel te gapen.
Afgelopen paar weken bij een 3tal dames valt er wel eens een kusje en een flirt. Alleen het zijn vriendinnenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nu tijd voor jezelf of genoeg leuke dames in grunnen?
*zet bedje klaar voor Haagsie*quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdomme Cin, je maakt me dood met een blije mus
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
*zet bedje klaar voor Haagsie*
Tis wel een gammele stretcher hoor dus niet teveel draaien......quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]dat vind ik lief van je.
Lig ik straks opgevouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis wel een gammele stretcher hoor dus niet teveel draaien......
ooit weleens echt meegemaaktquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lig ik straks opgevouwen
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ooit weleens echt meegemaakt
Ik schrok eerst heel erg, maar daarna schoot ik in een slappe lach bui die bijna niet meer stoptequote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik zou keihard in de lach schieten.
Ja precies dat dusquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik schrok eerst heel erg, maar daarna schoot ik in een slappe lach bui die bijna niet meer stopte
Was op een middelbare schoolkamp op zo'n slaapzaal....zo'n verhaal wat op de reünie meteen weer ter sprake kwamquote:
Nice.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Was op een middelbare schoolkamp op zo'n slaapzaal....zo'n verhaal wat op de reünie meteen weer ter sprake kwam![]()
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:54 schreef Filosoofert het volgende:
Nou dan kan haags niet losgaan 's nachts.
Jij bent nogal beweeglijk in je slaap.quote:
Jij kwam morgen hé? Mijn moeder heeft riblappen gemaakt dus jij zal wel smullen van een stuk vlees.quote:
Weet je niks van.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jij bent nogal beweeglijk in je slaap.
Heb ik je nou al zo vaak gezegd
Hoe weet jij nou wie jouw kamer opsluipt als je slaaptquote:
Kunnen we beiden genieten van een goed stuk vleesquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jij kwam morgen hé? Mijn moeder heeft riblappen gemaakt dus jij zal wel smullen van een stuk vlees.
gun het je kerelquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen we beiden genieten van een goed stuk vlees
Je moeder ook!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen we beiden genieten van een goed stuk vlees
Fail.quote:
je?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha normaal heb ik dat.
Vandaag ontlast ik je even in je taken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha normaal heb ik dat.
Haha ontlastquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag ontlast ik je even in je taken.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ontlas Ting, vies Chineesje wel
Had de vriendin van haags gistermiddag ook last van nadat ik haar anaal verwend had.quote:
Als ze maar genoten heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had de vriendin van haags gistermiddag ook last van nadat ik haar anaal verwend had.
SOWHEE BAMKABOEMMMMMMMquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had de vriendin van haags gistermiddag ook last van nadat ik haar anaal verwend had.
Doe even normaal jij schavuitquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een kut TTquote:
Je weet toch dat ik trots ben op alle 25 vetrollen die ik hebquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal je nog eens een compliment geven
Vorige week waren het er nog 24quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik trots ben op alle 25 vetrollen die ik heb
Deze heldt heeft nu de Ali rol er bij verdiend. Proficiat pik ik moet mijn KFc rol nog earnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorige week waren het er nog 24
haha alle drie tegelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Afgelopen paar weken bij een 3tal dames valt er wel eens een kusje en een flirt. Alleen het zijn vriendinnenDefuQ geen idee hoe ik dit goed ga handelen
goed zo maat, heeft je ook veel gekost.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik trots ben op alle 25 vetrollen die ik heb
Xdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Deze heldt heeft nu de Ali rol er bij verdiend. Proficiat pik ik moet mijn KFc rol nog earnen.
Als snack of avondeten?quote:
Mag allebei. Ik kan nog weer zo'n lekkere roerbak maken zoals op de foto die ik hier pas geleden nog gepost heb. Maar kan ook de deur uit, oversteken en de Mc Donalds in lopen, of twee stappen verder de KFC in, of rechtdoor oversteken en de beste kebab zaak in strompelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als snack of avondeten?
Als snack, broodje kroket en een broodje kaassoufflé met een grote milkshake
Als avondeten, gyros schotel als voorgerecht, onbeperkt spareribs als hoofdgerecht en een bak ijs als toetje
Lastig lastigquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mag allebei. Ik kan nog weer zo'n lekkere roerbak maken zoals op de foto die ik hier pas geleden nog gepost heb. Maar kan ook de deur uit, oversteken en de Mc Donalds in lopen, of twee stappen verder de KFC in, of rechtdoor oversteken en de beste kebab zaak in strompelen.
Godver, keuzes keuzes
Sorry haags. Geef me asjeblieft geen notequote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe even normaal jij schavuit
De knoffo saus komt er vanzelf wel uit als je 'm in de mond steekt!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hmmm Piemie Knoffo klappen fappen![]()
![]()
#ikspoorniet
Ligt er aan hoe gevoelig het pompje isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
De knoffo saus komt er vanzelf wel uit als je 'm in de mond steekt!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe gevoelig het pompje is
Oh bestaat nogquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]@:Patat
[..]
Mokerharde stuggles a niffo
Denk het wel eigenlijk. Maar Geerd gaat loco als je hem mentioned. kangeroe-mad gewoonquote:
En trekt wat aan z'n steert.quote:
En iedereen weet dat hij haags z'n holletje begeert!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En menstrueert , en wollah hij zweert.
Nou nou nou, doe niet zo gemeen over onze Geerd he!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ouwe afvoerput van sperma en pis op de tippelzone.
Xdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En trekt wat aan z'n steert.
.....die na het zonder condoom batsen van een Pools heroïnehoertje stevig zweert!
Moest stiekem grinnikenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou nou nou, doe niet zo gemeen over onze Geerd he!
Denk je zelf?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, hopelijk heeft hij er wat van geleerd!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En iedereen weet dat hij haags z'n holletje begeert!
Ga mijn best doenquote:
Oke oke, ik zal lief zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou nou nou, doe niet zo gemeen over onze Geerd he!
Vieze praatjes zijn vaak wel garpigquote:
Onze conducteur is ook afwezigquote:
Vraag Geerd of je een fluitje mag lenen, dan kun jij de volgende keer voor koendoectoer spelen!quote:
Altijd vervelend voor iedereen!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Welk traject rijdt onze conducteur eigenlijk, om en nabij? Hier was vanmorgen namelijk weer een springer......
Als je alleenstaand was niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja je zal zo'n bericht maar thuis krijgen....
Oh blegh. Altijd vervelend. Blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Welk traject rijdt onze conducteur eigenlijk, om en nabij? Hier was vanmorgen namelijk weer een springer......
Volgens mij loopt Geerd de hele dag z'n fluitje aan iedereen te showen en te vragen wie 'm in de mond wil nemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag Geerd of je een fluitje mag lenen, dan kun jij de volgende keer voor koendoectoer spelen!
Ouders, broer/zus......quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je alleenstaand was niet meer.
Het zal maar een van je ouders of kinderen zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja je zal zo'n bericht maar thuis krijgen....
Kinderlijk plas en poep humorquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij loopt Geerd de hele dag z'n fluitje aan iedereen te showen en te vragen wie 'm in de mond wil nemen.
Hier echt veel te vaak.....quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh blegh. Altijd vervelend. Blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt.
Verschilt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaaf.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag Geerd of je een fluitje mag lenen, dan kun jij de volgende keer voor koendoectoer spelen!
Ik ook. Maar al die stoelen in de trein hebben hetzelfde patroonquote:
Toen ik klein was woonden we tegenover een boerderij waarachter een spoorlijn liep.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh blegh. Altijd vervelend. Blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschilt.
[..]
Gaaf.
Ik wil wel nog een keer met @:geerd in de trein chillen als hij aan het werk is
[..]
Ik ook. Maar al die stoelen in de trein hebben hetzelfde patroon
In welke omgeving woon je ?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier echt veel te vaak.....
Ja precies, soms ook nog gewoon pubers die zo gepest worden dat ze tot zoiets in staat zijn.....quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zal maar een van je ouders of kinderen zijn
Tilburgquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
In welke omgeving woon je ?
Ik heb Geerd al eens gemeet toen hij een stop had op een niet nader te noemen stationquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaaf.
Ik wil wel nog een keer met @:geerd in de trein chillen als hij aan het werk is
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, de stad waar de laatste slachtoffers van de zwarte pokken begraven liggen!
Ah oke oke, weet wel dat de trein naar Roosendaal ook regelmatig de pineut is. Of bij Amersfoort schijnt het ook vaak raak te zijnquote:
Vreselijk zo'n dingen. Ergste daaraan lijkt me het gevoel hebben dat je zulke dingen met niemand kunt bespreken als puber zijnde en het zo hoog oploopt dat zelfmoord de enige oplossing lijktquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, soms ook nog gewoon pubers die zo gepest worden dat ze tot zoiets in staat zijn.....
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb Geerd al eens gemeet toen hij een stop had op een niet nader te noemen station![]()
Geerd in functie meeten en gezamelijk halve liters klappen
Oh lekker dan, dat hoef ik hier niet hoor....quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hadden ze het over in een ander topic. Volgens mij het Coronavirus-topic.
Helaas durfde ik toen niet te vragen of ik zijn fluit even in mijn mond mocht hebbenquote:
En dat je dan als ouders echt niet door hebt wat er speelt....quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vreselijk zo'n dingen. Ergste daaraan lijkt me het gevoel hebben dat je zulke dingen met niemand kunt bespreken als puber zijnde en het zo hoog oploopt dat zelfmoord de enige oplossing lijkt
Je bent ook de enigequote:
Hoeft niet hoorquote:
Ooit met een meet met z'n allen de Mc Donalds in gedoken in Zwollen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb 's een stonersmeet meegemaakt in Zwolle. Dat was echt super cool !
Komt gewoon omdat je er uit ziet als tuigquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit met een meet met z'n allen de Mc Donalds in gedoken in Zwollen.
Toen we wat foto's van elkaar maakten werd er DIRECT boos ingegrepen met de mededeling dat dat verboden was, en toen de laatste persoon z'n hamburgertje naar binnen gewerkt had en sommigen nog zaten te denken om er nog eentje te gaan halen, werd ons direct verteld dat we moesten opdonderen, want het was geen hangplek!![]()
![]()
En het was serieus een keurig nette groep en we waren niemand tot last, behalve de manager die dus zo idioot tekeer ging!
Zie laatste zin.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat je er uit ziet als tuig
Ja dat was een ninja edit dat telt nietquote:
Precies!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dat je dan als ouders echt niet door hebt wat er speelt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies!Heftig wel....depri zijn kan zo goed verborgen worden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke dingen kunnen inderdaad best goed weg gehouden wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heftig wel....depri zijn kan zo goed verborgen worden....
Ja helaas.....quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke dingen kunnen inderdaad best goed weg gehouden worden
Ja nog ff, en dan om 8 uur naar huis.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je de avond doorwerken ofzeu
Bijzondere plannen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja nog ff, en dan om 8 uur naar huis.
Nu al zin in vanavond
Ja ben vnv alleen thuis en mag morgen uitslapen.quote:
Pizza derbijquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb enerzijds ook wel zin om verder tv te kijken op mijn laptop in bedff smerig lui liggen zijn.
Ja man is het zeker waard daarna ko in bed stinken...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jonko, alleen de twijfel. Ga ik de deur uit
Lekker lekker. Hier in Grunn heb ik een shopje die heeft een hele chille pine apple kush / strawberrie , Gorille Glue , allemaal kekke namen. Uiteindelijk wordt ik er wel knetter skaf van. Bluntje word ik ook vaak wel blij vanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja man is het zeker waard daarna ko in bed stinken...
Ik heb OG kush gehaald voor vnv.
Ik ga vnv mooi gta spelen en een beetje oldschool rap erbij:quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lekker lekker. Hier in Grunn heb ik een shopje die heeft een hele chille pine apple kush / strawberrie , Gorille Glue , allemaal kekke namen. Uiteindelijk wordt ik er wel knetter skaf van. Bluntje word ik ook vaak wel blij van
Lekker man.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ben vnv alleen thuis en mag morgen uitslapen.
Kleine is mooi bij Oma en Opa
Dus dat wordt vreten #viesdik, jonko's en GTA.
Eigenlijk wat ik 10 jaar geleden mooi vond maar nu veel te weinig doe.
Nice, klinkt fcking goed. Ik misschien Mario Karten op mijn telefoonquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:36 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ga vnv mooi gta spelen en een beetje oldschool rap erbij:
dat kan hij welquote:
Kom naar Veghel vnv gaan we chillen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, klinkt fcking goed. Ik misschien Mario Karten op mijn telefoon
Lijkt me chill, maar idd voor vnv gaat het niet meer wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kom naar Veghel vnv gaan we chillen.
Ow wacht, Grunn, nee, dat zal niet werken...
quote:
Ik vind dit soort niet genderneutrale uitspraken mod onwaardig gedragquote:
Feedback here we come.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit soort niet genderneutrale uitspraken mod onwaardig gedrag
Best wel kut.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dikke demonstratiequote:
Allemaal met onze trekkers richting Den Haag!quote:
DE FIK ERINquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal met onze trekkers richting Den Haag!
Spreekt hij de users trouwens wel altijd met het juiste voornaamwoord aan?quote:
Smisterquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Spreekt hij de users trouwens wel altijd met het juiste voornaamwoord aan?
Volgens mij wil Geerd "xer" genoemd worden en verdenk ik er een paar van dat ze met "shim" beschreven willen worden.
Mij spreekt hij nooit met de juiste titel aanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Spreekt hij de users trouwens wel altijd met het juiste voornaamwoord aan?
Volgens mij wil Geerd "xer" genoemd worden en verdenk ik er een paar van dat ze met "shim" beschreven willen worden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij spreekt hij nooit met de juiste titel aan
wat is jouw titel?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij spreekt hij nooit met de juiste titel aan
Zijn hoogheid, toekomstig Groot Hertog van Limburg, Keizer van Morrisnet, veroveraar van Holland van Bronsgroen Eikenhoutquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
wat is jouw titel?
*insert standaard scheldwoord*?
Mond spraak arm, limbo alarmquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn hoogheid, toekomstig Groot Hertog van Limburg, Keizer van Morrisnet, veroveraar van Holland van Bronsgroen Eikenhout
Wauwquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn hoogheid, toekomstig Groot Hertog van Limburg, Keizer van Morrisnet, veroveraar van Holland van Bronsgroen Eikenhout
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]En dan de naam van zijn eigen keizerrijk niet eens goed kunnen spellen!
Lekker alleen thuis, Grey's Anatomy avondquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
Lekker avondje vrij of volle planning ?
Nice !quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker alleen thuis, Grey's Anatomy avond
trusten dan alvastquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik lig met mijn laptop op bed tv te kijken. Heb zo'n online Ziggo ding. Beetje zappen dit dat. en ondertussen FOK! checken. Maar kan zo zijn dat ik wegsukkel
Handjes boven tafel hequote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lekker alleen thuis, Grey's Anatomy avond
Daar is onze vermiste vriendquote:
Sporten...ff langs pcboer geweest..kringloop nog...boodschappen..fappen..koken..was ff druk en 1515 al werkenquote:
Druk dagje man! Zwaar leven dat single koendoectoer zijn!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sporten...ff langs pcboer geweest..kringloop nog...boodschappen..fappen..koken..was ff druk en 1515 al werken
Limbirgse spelling dit datquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]En dan de naam van zijn eigen keizerrijk niet eens goed kunnen spellen!
Zekers.zekersquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Druk dagje man! Zwaar leven dat single koendoectoer zijn!
Tot hoelaat moet je vandaag?quote:
Lekker ORT harken!quote:
Ja ort beste tquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker ORT harken!
Hadden ze dat maar in de horeca, dan zou ik ook meer avond diensten draaien.
Pff geen id iig van 1800 tot 2200 x % 2200 tot 0000 nog meer en na 0000 nachttarriefquote:
0030 hoop ik er in te liggenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Iedereen in slaap gevallen??
Komt wel goedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik iets eerder.....maar succes met werken!
Oh dat is wel mooi klote gap. Doe maar niet !quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik de griep weer terug
Nee even afwachten. Maar stond niet zo lekker op, wel goed geslapen maarquote:Op woensdag 5 februari 2020 05:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooi klote gap. Doe maar niet !
Ik heb eindelijk eens aan 1 stuk geslapen. Normaliter wordt ik wel een stuk of 2 a 3 keer wakkerquote:Op woensdag 5 februari 2020 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee even afwachten. Maar stond niet zo lekker op, wel goed geslapen maar
Lekker man.quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk eens aan 1 stuk geslapen. Normaliter wordt ik wel een stuk of 2 a 3 keer wakker
Nee gewoon onrustig. Maar dat zal zijn redenen hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man.
Zeker om te pissen?
Vervelend is dat. Dan is er iets niet goed aan je werk of privé waarvan je gaat draaien bijv.quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee gewoon onrustig. Maar dat zal zijn redenen hebben.
Is er ook. Daarom even wat dingen veranderen. Gaat even duren maar hoop dat ik over 6 maand kan zeggen dat het allemaal geregeld is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vervelend is dat. Dan is er iets niet goed aan je werk of privé waarvan je gaat draaien bijv.
Netjes bro. Succes!quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is er ook. Daarom even wat dingen veranderen. Gaat even duren maar hoop dat ik over 6 maand kan zeggen dat het allemaal geregeld is.
Ja man, vind ik ook. Maar goed ik denk dat dan alsnog die relatie met mijn ex toch wel niet stand had gehouden. Was een moker lastig mens met 0 zelfreflectie. Ik kan niet non-stop alles op me nemen etc. Was een non-stop strijd. Enerzijds leuk voor de goedmaak sex, en vonken. Maar op sommige momenten zit je echt niet te wachten op die ongein.quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat je niet in Den Haag bent komen wonen
Nee snap ik. Je hebt de juiste keuze gemaakt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja man, vind ik ook. Maar goed ik denk dat dan alsnog die relatie met mijn ex toch wel niet stand had gehouden. Was een moker lastig mens met 0 zelfreflectie. Ik kan niet non-stop alles op me nemen etc. Was een non-stop strijd. Enerzijds leuk voor de goedmaak sex, en vonken. Maar op sommige momenten zit je echt niet te wachten op die ongein.
Maar wandelingen aan het strand, chillen aan de Grote Markt / Biertuin/ Boulevard obsoluut iets wat ik wel mis.quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee snap ik. Je hebt de juiste keuze gemaakt.
Dat is ook gewoon puur genotquote:Op woensdag 5 februari 2020 05:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maar wandelingen aan het strand, chillen aan de Grote Markt / Biertuin/ Boulevard obsoluut iets wat ik wel mis.
Herken het alleen van naamquote:Op woensdag 5 februari 2020 05:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh Beergarden was het, leuk tentje ook daar met trappetje naar beneden waar je kan eten.
Aanradertje. Ga je leuk vinden !quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herken het alleen van naam
Denk het welquote:Op woensdag 5 februari 2020 06:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aanradertje. Ga je leuk vinden !
Hoiquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met dat stemmetje van die professor uit Phineas Ferb: DoedieNator !
Nee, vanmorgen vertrokken.quote:
Waar gaat de reis heen ?quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:05 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen vertrokken.
Wel weer mooi geweest voor een tijdje
Was het wel leuk in de Efteling?quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:05 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen vertrokken.
Wel weer mooi geweest voor een tijdje
Nog steeds verkouden. Druk op werk en eigenlijk wil ik nog slapen maar het lukt nietquote:Op woensdag 5 februari 2020 07:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja zeker, gaat wel lekker. Met jou ook ?
Terug naar het beloofde zigeunerlandquote:Op woensdag 5 februari 2020 07:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen ?
( Sorry als je het al tig keer hebt moeten vertellen)
Hoogtepunt deze week is toch wel het vliegtuig straks.quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was het wel leuk in de Efteling?
[..]
Nog steeds verkouden. Druk op werk en eigenlijk wil ik nog slapen maar het lukt niet
Dat is flink koudquote:Op woensdag 5 februari 2020 07:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hoogtepunt deze week is toch wel het vliegtuig straks.
Beetje jammer wel dat het de hele week rond de 20 graden was maar bij terugkomst sneeuwt en zaterdag met opklarinfen mogelijk afkoelt tot -15.
Stiekem ijsballen vanaf het balkon op toevallige passanten werpenquote:
Kan toch nietquote:Op woensdag 5 februari 2020 07:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Stiekem ijsballen vanaf het balkon op toevallige passanten werpen
Beterschap jongen !quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was het wel leuk in de Efteling?
[..]
Nog steeds verkouden. Druk op werk en eigenlijk wil ik nog slapen maar het lukt niet
Moet jij eens oplettenquote:
Zo meteen de deur uit. Laatste dag van een conferentie (waar ik later over zal posten).quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Flex flex, lekker aan het werk. Hoe is het daar ?
Interessant ! Mention mij ff tzt, ben benieuwd ! Werkse gap !quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo meteen de deur uit. Laatste dag van een conferentie (waar ik later over zal posten).
Morgen aan de andere kant van het land om de verdediging des lands te inspecteren.
Wasser an zu hand ?quote:
STOKVIS begroet mij niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Interessant ! Mention mij ff tzt, ben benieuwd ! Werkse gap !
[..]
Wasser an zu hand ?
TooTje in zijn blootje, houd de lijn stevig vastquote:
SCHANDEquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
STOKVIS begroet mij niet.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
TooTje in zijn blootje, houd de lijn stevig vast
Gaat een stuk beter met hem nu.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoe gaat het met die kleine spruit van je. Nog veel last van zijn tandjes ?
HOLD THE LINEquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat een stuk beter met hem nu.
Heeft nog wel last van de tandjes, maar hij is sinds gisteren echt mega vrolijk, en hij lust ineens geen melk meer!Wil alleen nog maar vast voedsel en een klein beetje water of thee.
(Hij moet wel genoeg blijven drinken natuurlijk!)
Gisteren heeft hij 2x flink rond zitten lopen op de stoep en op straat, en hij werd steeds opstandiger als ik hem bij wilde sturen of op wilde tillen!
Ah gelukkig. Denk niet dat hij het niet meer lust maar jou gewoon testquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat een stuk beter met hem nu.
Heeft nog wel last van de tandjes, maar hij is sinds gisteren echt mega vrolijk, en hij lust ineens geen melk meer!Wil alleen nog maar vast voedsel en een klein beetje water of thee.
(Hij moet wel genoeg blijven drinken natuurlijk!)
Gisteren heeft hij 2x flink rond zitten lopen op de stoep en op straat, en hij werd steeds opstandiger als ik hem bij wilde sturen of op wilde tillen!
Whehe!quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Denk niet dat hij het niet meer lust maar jou gewoon testDie lust nog prima melk
Eigen willetje begint te ontwikkelen. En let op: de 'Alles-is-van-mij' 'nee-dit-ga-ik-niet-delen' en 'Nee-fase' gaat beginnen
Leuk kereltjequote:Op woensdag 5 februari 2020 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Nou zowel als mijn vrouw melk klaarmaakt en geeft als dat ik het wil, wil hij beiden niet meer.En dat eigen willetje enzo heeft hij al HEEEEEEEEEEEEEEL duidelijk!
[ afbeelding ]
Meneertje met zijn favoriete speelgoed.
Probeer het niet van hem af te pakken als je een eitje wil bakken hoor!
Komt wel weerquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Nou zowel als mijn vrouw melk klaarmaakt en geeft als dat ik het wil, wil hij beiden niet meer.En dat eigen willetje enzo heeft hij al HEEEEEEEEEEEEEEL duidelijk!
[ afbeelding ]
Meneertje met zijn favoriete speelgoed.
Probeer het niet van hem af te pakken als je een eitje wil bakken hoor!
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Komt wel weer![]()
![]()
Hahaha maar wat een schatje. Leuk man !
16 maand.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe oud is ie ook alweer?
Jemig, ik heb altijd het gevoel bij jou dat het echt heel traag gaatquote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jemig, ik heb altijd het gevoel bij jou dat het echt heel traag gaat
Dat bedoel ik overigens niet lullig.
Haha nee als ik kijk naar mijn eigen kids dan gaat de tijd tering snel. En dan vraag ik aan anderen hoe oud hun kids zijn en dan denk ik weleens; fuck ik heb het idee dat daar de tijd langzamer gaat ofzoquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Dat hij traag ouder wordt, of dat zijn ontwikkelingen traag gaan?
Ow, haha!quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee als ik kijk naar mijn eigen kids dan gaat de tijd tering snel. En dan vraag ik aan anderen hoe oud hun kids zijn en dan denk ik weleens; fuck ik heb het idee dat daar de tijd langzamer gaat ofzo
Leuk wel. Breng je echt hele dagen Met hem door? Dat vind ik wel knapquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, haha!
Ja nee voor mij gaat de tijd vrij normaal; ik zit elke dag de hele dag met 'm he.
Sowieso echt geweldig om nieuwe ontwikkelingen mee te maken.
Laatst was ik 2x even boven en hoorde "Papa!" van beneden, en dat terwijl hij dat normaal echt nooit zegt!
Ja ik heb weinig andere keuze, behalve hem naar dagopvang te brengen, maar dat kost ook weer zo veel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk wel. Breng je echt hele dagen Met hem door? Dat vind ik wel knap
Gelijk heeft-ie!quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn nichtje wordt morgen 2Ook al zo'n schatje. Alleen plaats geen foto's. Dochtertje van mijn broer. Die wil 0.0 van haar op social media hebben etc.
Ik wilde net zeggen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb weinig andere keuze, behalve hem naar dagopvang te brengen, maar dat kost ook weer zo veel.
Sowieso vind ik het geweldig om bij hem te zijn, maar ik heb ook echt wel rust nodig!(Zeker met mijn ADHD en Asperger is het gewoon echt zwaar.)
Ik kijk wel uit naar de lente; meer met hem naar buiten toe enzo!quote:
Ja waardeloosquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar de lente; meer met hem naar buiten toe enzo!
De hele dagen zo binnen, pfff.....
Het wordt gelukkig al wel weer zonniger. Nog steeds fris, maar dit maakt het in ieder geval wel wat leuker om naar buiten te gaan, hoewel meneertje natuurlijk niet van die felle zon in z'n oogjes houdt.quote:
Ja ben ik gek op mijn kleine toet. Met kerst had ik een knuffel gegeven met een deken. Dat dekentje is niet weg te trekken. Het madammeke wil nu superman zijn. 24/7quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja ben ik gek op mijn kleine toet. Met kerst had ik een knuffel gegeven met een deken. Dat dekentje is niet weg te trekken. Het madammeke wil nu superman zijn. 24/7
quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hier ook. Zie geen flikker meer op mijn computerscherm
Dank je wel Mini ToT_O -
Ha, ik wacht nog even denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:48 schreef ToT het volgende:
Oh en nu grabbelt hij weer naar de bak met pennen enzo!
Have kids, they said.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |