Hopelijk heeft ie dan wel een flatscreen in z'n cel. Kan ie daar de wedstrijd alsnog live volgen.quote:
Dit doe ik, want de vraag is meestal niet te begrijpen/beantwoorden zonder bepaalde stukken erbij. Dus die stuur ik eerst even of iig het pad er naar toe.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook een collega die me gelijk gaat bellen als hij een mail verstuurd heeft. "Heb je mijn mail gelezen?"
Tettert zo'n beest ook nog een beetje mooi?quote:
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tettert zo'n beest ook nog een beetje mooi?
Niks. Ik ben gewoon een sukkel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er mis met, in 1 bericht" Hey, alles goed? Weet jij toevallig X of Y? Later!"
Ik stuur dan eigenlijk enkel dat gedeelte.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er mis met, in 1 bericht" Hey, alles goed? Weet jij toevallig X of Y? Later!"
Neuh, vrouwquote:
Mensen die dit doen zijn heel vermoeiendquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb er ook eentje die stuurt dan wat berichtjes waarop ik reageer en hebben we alles wel besproken en gaat ie vervolgens bellen.om vervolgens hetzelfde te bespreken wat we net besproken hebben via whatsapp.
Dus meestal neem ik niet op als hij belt.
AL HET VERKEER STAAT ALTIJD VAST EN NU WORDT DE WEG SMALLER. KUT GROEN LINKS!! Misschien eens de fiets pakken Henk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:04 schreef CherryLips het volgende: [..] VERSCHRIKKELIJK Hoe kun je daar boos over zijn?
Ik stuur soms een bericht per regel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ja die laatste alinea sowieso.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, vrouw.
Het ligt ook aan de persoon natuurlijk, maar ik ga niet op whatsapp om even bij te kletsen ofzo. Als ik de persoon regelmatig zie ga ik ook niet allerlei beleefdheden sturen, maar na een tijdje niet gesproken te hebben is dat wel zo netjes.
Gelukkig is het er maar een, maar dan nog. In groepsapp ook, dan wordt er een vraag aan iemand in de groep gesteld en dan gaat hij daar ook op reageren, terwijl het niet aan hem gericht is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen die dit doen zijn heel vermoeiend
Daarom wil niemand op je feestje komenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al dat onzinnige beleefheidsgedoe eromheen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom wil niemand op je feestje komen
Ik ook. Dagelijks met vriendje als we beide op t werk zijn. Lekker klagen en zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe ook graag losse berichtjes.
Maar ik klets wel graag bij via app.
Henk pakt de fietspadscooter, maar die is flink opgevoerd dus automobilisten kunnen hem bijna niet op tijd zien als hij de hoek om komt en dan wordt hij vaak bijna aangereden, maar dat is de schuld van GL!1!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
AL HET VERKEER STAAT ALTIJD VAST EN NU WORDT DE WEG SMALLER. KUT GROEN LINKS!! Misschien eens de fiets pakken Henk.
Dat vind ik zo lomp en met de deur in huis.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stuur dan eigenlijk enkel dat gedeelte.
Al dat onzinnige beleefheidsgedoe eromheen.
En toen was je fiets foetsiequote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
AL HET VERKEER STAAT ALTIJD VAST EN NU WORDT DE WEG SMALLER. KUT GROEN LINKS!! Misschien eens de fiets pakken Henk.
Ik soms ook wel, as you knowquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Henk heeft suikerziekte vanwege overgewicht en moet daarom met de scootmobiel hoor, Ans!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie op FOK! juist altijd dat allerlei heren vrouwen in SC's uitgebreid gaan groeten, terwijl ik hier hoi en doei nog onnozeler vindt dan op Whatsapp of zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik soms ook wel, as you know.
Maar het meerendeel is gewoon kort en zakelijk over het algemeen, al hebben vrouwen er idd meer een handje van om te groeten en koosnaampjes te gebruiken, niets mis mee hoor. Alleen dat zit niet echt in me.
Hoiquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zie op FOK! juist altijd dat allerlei heren vrouwen in SC's uitgebreid gaan groeten, terwijl ik hier hoi en doei nog onnozeler vindt dan op Whatsapp of zo.
Gewoon iedere zin in een apart bericht zodat ik 10 berichten heb in plaats van 1quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Correct. Als het goed gaat is het dankzij GL, en als het fout gaat is het je eigen schuld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Henk pakt de fietspadscooter, maar die is flink opgevoerd dus automobilisten kunnen hem bijna niet op tijd zien als hij de hoek om komt en dan wordt hij vaak bijna aangereden, maar dat is de schuld van GL!1!
Eens, de keren dat ik met een groet in een SC kwam zijn op 1 hand te tellen in mijn rijke FOK! carrierequote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zie op FOK! juist altijd dat allerlei heren vrouwen in SC's uitgebreid gaan groeten, terwijl ik hier hoi en doei nog onnozeler vindt dan op Whatsapp of zo.
Die scheuren hier ook altijd keihard over de stoep trouwensquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Henk heeft suikerziekte vanwege overgewicht en moet daarom met de scootmobiel hoor, Ans!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan moet je het niet in een groepsapp vragenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is het er maar een, maar dan nog. In groepsapp ook, dan wordt er een vraag aan iemand in de groep gesteld en dan gaat hij daar ook op reageren, terwijl het niet aan hem gericht is.![]()
![]()
Ja, dat doet mijn oppaskind van 11, constant, bijna dagelijksquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon iedere zin in een apart bericht zodat ik 10 berichten heb in plaats van 1
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Die scheuren hier ook altijd keihard over de stoep trouwensIk zag zelfs een keer dat er over iemands voet werd heen gereden doordat de bestuurder zo lomp reed.
Precies.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Dagelijks met vriendje als we beide op t werk zijn. Lekker klagen en zo.
Vooral mensen die eigenlijk alleen maar 'Hoi', 'Oeh ik ben hier zo lang niet geweest hihi, heb ik nog iets gemist??' en 'Nou ik ga weer, doeii' postenquote:
Ja, maar dat deed ik ook altijd wel in een relatie, scharrel etc. Dat is meer chatten dan, uiteraard gewoon leuk om te doen.quote:
Die kan ook op het fietspad!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Henk heeft suikerziekte vanwege overgewicht en moet daarom met de scootmobiel hoor, Ans!
Is in onze teamapp en was ook een team-gerevante vraag.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan moet je het niet in een groepsapp vragen
De wereld houdt immers op voorbij de grenzen van het centrumquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Meerdere gratis bewaakte fietsenstallingen in het centrum
Of als er wordt gevraagd of iemand taak x dan en dan kan doen dat er allemaal Ria's en Henken gaan reageren 'Ik kan dan niet'quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is het er maar een, maar dan nog. In groepsapp ook, dan wordt er een vraag aan iemand in de groep gesteld en dan gaat hij daar ook op reageren, terwijl het niet aan hem gericht is.![]()
![]()
En dan zelf beleid maken dat je er een mooie veilige route krijgt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:01 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop dat ik een baan dichtbij huis vind, dan kan ik met de fiets. Bij de gemeente of zo.
Ja liever dan bellen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan kan hij toch prima antwoorden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is in onze teamapp en was ook een team-gerevante vraag.
Ik doe dat nog met de kat van de buurvrouw als het kon.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat deed ik ook altijd wel in een relatie, scharrel etc. Dat is meer chatten dan, uiteraard gewoon leuk om te doen.
Maar dus niet met mijn broertje, de barman, iemand die ik vaag ken etc.
Heb je je Kung-Flu shots?quote:
precies. En vervolgens door alle reacties raakt de eigenlijke vraag nogal ondergesneeuwd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Of als er wordt gevraagd of iemand taak x dan en dan kan doen dat er allemaal Ria's en Henken gaan reageren 'Ik kan dan niet'
DAT IS DE VRAAG GODVERDOMME NIET, BEK HOUWE
Vandaar mijn keiharde, gemene, misogyny-eske sneer naar Sammie netquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik doe dat nog met de kat van de buurvrouw als het kon.
Juistquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan zelf beleid maken dat je er een mooie veilige route krijgt.
Ik vraag dan bijvoorbeeld, wie van de dames kunnen spelen. En dan reageert hij erop.quote:
En al die fietsers zijn te traag en hij kan 30 met dat ding dus dan wil hij dat ook maar iedereen fietst in de weg hoezo moet hij zich aanpassen aan de snelheid van de omgeving als hij met de scootmobiel in volle vaart door het winkelcentrum wil scheuren op zaterdag moet dat toch ook kunnen iedereen gaat maar voor hem aan de kant hij heeft het al zwaar genoeg met zn copd en slechte knieën en diabetes en hij is al sinds zn 45e afgekeurd van dozen vouwen en hij krijgt niet genoeg geld voor zn zware shag en vijf honden en nu klagen de buren ook nog over de hondendrollen in de achtertuin het leven is toch veel te zwaar en nu mag ie ook al niet met zen opgevoerde ebike over het fietspadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Henk pakt de fietspadscooter, maar die is flink opgevoerd dus automobilisten kunnen hem bijna niet op tijd zien als hij de hoek om komt en dan wordt hij vaak bijna aangereden, maar dat is de schuld van GL!1!
Ja, ik voel m nogquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaar mijn keiharde, gemene, misogyny-eske sneer naar Sammie net.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En al die fietsers zijn te traag en hij kan 30 met dat ding dus dan wil hij dat ook maar iedereen fietst in de weg hoezo moet hij zich aanpassen aan de snelheid van de omgeving als hij met de scootmobiel in volle vaart door het winkelcentrum wil scheuren op zaterdag moet dat toch ook kunnen iedereen gaat maar voor hem aan de kant hij heeft het al zwaar genoeg met zn copd en slechte knieën en diabetes en hij is al sinds zn 45e afgekeurd van dozen vouwen en hij krijgt niet genoeg geld voor zn zware shag en vijf honden en nu klagen de buren ook nog over de hondendrollen in de achtertuin het leven is toch veel te zwaar en nu mag ie ook al niet met zen opgevoerde ebike over het fietspad
het is allemaal de schuld van de hoge piefen in het pluusje hij wil gewoon 500 euro extra elke maand en rutte zou ook nog duizend euries aan iedereen geven en het kwartje van kok wacht ie ook nog op want daar hebtie recht op ja toch hij heb lang genoeg gewerkt en belasting betaald
Nice.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal van de poes. [Faxiesmiley]
Hoe hard heb je op je eigen handen moeten zitten om geen leestekens te typen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En al die fietsers zijn te traag en hij kan 30 met dat ding dus dan wil hij dat ook maar iedereen fietst in de weg hoezo moet hij zich aanpassen aan de snelheid van de omgeving als hij met de scootmobiel in volle vaart door het winkelcentrum wil scheuren op zaterdag moet dat toch ook kunnen iedereen gaat maar voor hem aan de kant hij heeft het al zwaar genoeg met zn copd en slechte knieën en diabetes en hij is al sinds zn 45e afgekeurd van dozen vouwen en hij krijgt niet genoeg geld voor zn zware shag en vijf honden en nu klagen de buren ook nog over de hondendrollen in de achtertuin het leven is toch veel te zwaar en nu mag ie ook al niet met zen opgevoerde ebike over het fietspad
het is allemaal de schuld van de hoge piefen in het pluusje hij wil gewoon 500 euro extra elke maand en rutte zou ook nog duizend euries aan iedereen geven en het kwartje van kok wacht ie ook nog op want daar hebtie recht op ja toch hij heb lang genoeg gewerkt en belasting betaald
Het is godverdomme nog moeilijk ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe hard heb je op je eigen handen moeten zitten om geen leestekens te typen?
Dat is eigenlijk meestal bij hem.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat hij een irrelevant antwoord gaf
Uiteindelijk heeft ze gewoon stage gelopen bij NASA.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:06 schreef HeatWave het volgende:
.
"Everyone shut the fuck up, I got an internship at NASA!!" @:twitter
Nasa: met zulk taalgebruik niet missy.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is godverdomme nog moeilijk ook.
Dat heb ik ook soms. En dan quote ik maar waar ik op reageer, anders wordt het er niet duidelijker op.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:06 schreef rival het volgende:
Degene met wie ik vaak app stuurt ook graag losse berichtjes voor elke regel... Soms heb je dan 3 gesprekken door elkaar lopen
Nee hoor, er reageerde iemand met "language!" en ze schreef"suck my balls, I have a job at NASA!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft ze gewoon stage gelopen bij NASA.
Daar had ik het zelf net over he?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Halsema bezorgd over veiligheid meisjes en vrouwen en komt met actieplan
Jezus HW hou je in
Hoe hebben ze die intimidatie veroorzaakt dan? Heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar had ik het zelf net over he?. Typisch GL gedrag, zelf iets veroorzaken en daarna heel "geschokt" zijn als het vervelend is
.
Illegalen niet vervolgen is de laatste truuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe hebben ze die intimidatie veroorzaakt dan? Heb ik even gemist.
Klopt. Alleen heeft die kerel er niet voor gezorgd dat ze daar geen stage kon lopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, er reageerde iemand met "language!" en ze schreef"suck my balls, I have a job at NASA!
Alleen werkte die vent voor NASA.
Ik zie netquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klopt. Alleen heeft die kerel er niet voor gezorgd dat ze daar geen stage kon lopen.
Dat is het ook. Alleen niet alles op internet is waarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie netdat het een wat ouder bericht is. Vond het gewoon wel grappig hoe het is gegaan
.
Ah.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Illegalen niet vervolgen is de laatste truuk.
Nou ja, het klopte wel min of meerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het ook. Alleen niet alles op internet is waar
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:21 schreef Chia het volgende:
Ik heb mij te stevig en te snel geuit op FOK! Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een media context getrokken: de context namelijk van demonisering, fophef en het uit verband trekken van al dan niet gedane uitspraken. Uiteraard heb ik niemand willen beschuldigen die geen blaam treft. Dit heb ik NASA inmiddels laten weten.
Altijd beter dan "ik heb mijn hele leven boter op mijn hoofd, ben hypocriet en laat een hele stad langzaam verrotten" gr gr Femke.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:21 schreef Chia het volgende:
Ik heb mij te stevig en te snel geuit op FOK! Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een media context getrokken: de context namelijk van demonisering, fophef en het uit verband trekken van al dan niet gedane uitspraken. Uiteraard heb ik niemand willen beschuldigen die geen blaam treft. Dit heb ik NASA inmiddels laten weten.
En dat je dat dan halfnaakt zegt, met lavendel tussen je tanden, op een piano.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:21 schreef Chia het volgende:
Stem liever op CL dan FvDquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd beter dan "ik heb mijn hele leven boter op mijn hoofd, ben hypocriet en laat een hele stad langzaam verrotten" gr gr Femke.
Beter, maar dan klopt CL niet meerquote:
Schrijnend hoeveel van dit soort mensen er rondlopen inderdaad. En maar boos zijn. En maar klagen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, waarom zou je ook? What's the worst that could happen?quote:Het RIVM herhaalt nog maar eens op @:BNR in Ask Me Anything: de Nederlanders die zijn teruggekomen uit Wuhan zijn *niet getest* op #Coronavirus. Na gesprekken met de mensen was daar ‘geen aanleiding voor’.
O.... nee. Sorry.quote:
Altijd mensen op hun blauwe ogen vertrouwen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, waarom zou je ook? What's the worst that could happen?.
en ze hebben bij die Belg in het vliegtuig gezeten tochquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat toch nergens over dit? Waarom niet gewoon even testen voor de zekerheid?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd mensen op hun blauwe ogen vertrouwen.
Doe ff zo'n testje man! Stelt niks voor. Weet je 't "zeker" (nou ja, zekerder iig).quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klein detail, het is niet alsof het virus besmettelijk is ofzo toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en ze hebben bij die Belg in het vliegtuig gezeten toch
Ik had eens op FB tijdens een discussie over fietsers in het centrum geopperd of het misschien ook een idee was om de scootmobielers aan te spreken op hun snelheid. Antwoord: 'nee die kunnen we niet weren uit het centrum.' Dat is niet wat ik bedoelde. Die lui scheuren met volle vaart langs het winkelend publiek. Als ik de voordeur uitstap, moet ik links en rechts kijken om niet van m'n sokken te worden gereden. Dat ze gehandicapt zijn wil niet zeggen dat je ze niet mag waarschuwen of op de bon mag slingeren, tering.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schrijnend hoeveel van dit soort mensen er rondlopen inderdaad. En maar boos zijn. En maar klagen.
En alles en iedereen dwars zitten omdat ze zelf zo negatief zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schrijnend hoeveel van dit soort mensen er rondlopen inderdaad. En maar boos zijn. En maar klagen.
Dat dus, waarom zou je het, hoe klein ook, risico nemen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe ff zo'n testje man! Stelt niks voor. Weet je 't "zeker" (nou ja, zekerder iig).
Vriend van me komt vandaag terug uit Shenzhen. Die liep sinds 3 of 4 weken stage daar, maar de uni heeft 'm voor de zekerheid teruggehaald. Hij was daar wel verkouden, hups naar t ziekenhuis, testjes (incl CT scan): niks aan de hand. Gewoon verkouden.
Hier? Joh welkom. Ga maar naar huis, dikke doei!
Die hoer gaat zo Carnaval in en heel Brabant valt om!
Een handicap lijkt een vrijbrief te zijn voor al t andere kwaad, want "ze hebben t al zo zwaar". Ja. Flikker op. Net als het "over de doden niets dan goed". Nee. Je kan nog steeds een eikel zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens op FB tijdens een discussie over fietsers in het centrum geopperd of het misschien ook een idee was om de scootmobielers aan te spreken op hun snelheid. Antwoord: 'nee die kunnen we niet weren uit het centrum.' Dat is niet wat ik bedoelde. Die lui scheuren met volle vaart langs het winkelend publiek. Als ik de voordeur uitstap, moet ik links en rechts kijken om niet van m'n sokken te worden gereden. Dat ze gehandicapt zijn wil niet zeggen dat je ze niet mag waarschuwen of op de bon mag slingeren, tering.
Luiin scootmobiels die vinden dat ze altijd en overal voorrang hebben omdat ze in zo'n ding zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens op FB tijdens een discussie over fietsers in het centrum geopperd of het misschien ook een idee was om de scootmobielers aan te spreken op hun snelheid. Antwoord: 'nee die kunnen we niet weren uit het centrum.' Dat is niet wat ik bedoelde. Die lui scheuren met volle vaart langs het winkelend publiek. Als ik de voordeur uitstap, moet ik links en rechts kijken om niet van m'n sokken te worden gereden. Dat ze gehandicapt zijn wil niet zeggen dat je ze niet mag waarschuwen of op de bon mag slingeren, tering.
Tuurlijk gaat dat nergens over. De quarantaineregels zijn ook raar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat toch nergens over dit? Waarom niet gewoon even testen voor de zekerheid?
En als er mensen in NL in quarantaine worden gezet mogen ze wel gewoon naar buiten.
Ik beweer nergens dat we allemaal dood gaan, maar dit soort dingen zijn wel erg dom vind ik.
van de andere kant reageert een hele groep mensen ook absurd over the top (niet meer naar de lokale chinees gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, waarom zou je het, hoe klein ook, risico nemen?
Als het wel opeens dodelijk is weet je iig wie je moet hebben nu.
Ik denk steeds "Wuhan, I got you all in check!"quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:40 schreef DrMarten het volgende:
Binnenkort allemaal aan de Wuhanhoest
Quarantaine gewoon thuisquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat nergens over. De quarantaineregels zijn ook raar.
Ik ging eens kleren passen bij de C&A in het hokje voor rolstoelers. Er was geen rij, er was geen rolstoeler, dat was het enige hokje dat nog vrij was. Ik hoorde de mensen zeggen 'dat kan toch niet die is voor gehandicapten!' Ja, die kunnen ook even wachten. Kut voor ze dat er maar één hokje is waar de rolstoel in past, maar ik ga niet zitten wachten terwijl er gewoon plek is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een handicap lijkt een vrijbrief te zijn voor al t andere kwaad, want "ze hebben t al zo zwaar". Ja. Flikker op. Net als het "over de doden niets dan goed". Nee. Je kan nog steeds een eikel zijn.
Zo hebben (hadden!) wij in de vriendengroep iemand met flink autisme, en dat ging keer op keer mis. En natuurlijk is t een handicap en dacht ik vaak "Hij kan er ook niks aan doen, want...", maar daarnaast kun je OOK gewoon een enorme eikel zijn. Dikke doei. Maat is vol. Daar is de deur.
De hele wereld is in paniek, dat is denk ik ook weer een beetje overtrokken, maar ik zie echt niet in wat de reden is om die mensen niet even te testen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat nergens over. De quarantaineregels zijn ook raar.
Nee. Ze mogen niet de tuin in, niet t balkon op, geen pakjes aannemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaat toch nergens over dit? Waarom niet gewoon even testen voor de zekerheid?
En als er mensen in NL in quarantaine worden gezet mogen ze wel gewoon naar buiten.
Welkom in mijn wereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ze mogen niet de tuin in, niet t balkon op, geen pakjes aannemen.
Ik laat alleen de vleermuis even liggen voorlopigquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
van de andere kant reageert een hele groep mensen ook absurd over the top (niet meer naar de lokale chinees gaan
Mulan lijkt me nou juist WEL een leuke live verfilming, t.o.v. Aladin, Dumbo en Lion King.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister de nieuwe trailer van James BondEn Mulan. Lijkt me een kutfilm maar Disney weet altijd zulke trailers te maken dat ik al half zit te janken.
Ik heb de tekenfilm nooit gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mulan lijkt me nou juist WEL een leuke live verfilming, t.o.v. Aladin, Dumbo en Lion King.
Ziet er episch uit, andere mythologische beesten en zo ook, geen kopie.
En, herhaling, waar is de handhaving? Precies, die is er niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ze mogen niet de tuin in, niet t balkon op, geen pakjes aannemen.
Na die beelden van de mishandelde varkens laat ik ongeveer alles behalve kip liggenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik laat alleen de vleermuis even liggen voorlopig
En je komt altijd zo braaf over, ASO!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Kut voor ze dat er maar één hokje is waar de rolstoel in past, maar ik ga niet zitten wachten terwijl er gewoon plek is.
En als ik enorm nodig moet kakken dan pak ik ook gewoon de invalidenplee
Komt door haar tatoeages.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
En je komt altijd zo braaf over, ASO!
Doet me denken aan de collega die voor werk een aantal dagen naar een kippenslachterij moest en daar een rondleiding kreeg. Die heeft 2 jaar lang geen kip gegetenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na die beelden van de mishandelde varkens laat ik ongeveer alles behalve kip liggen
/hypocriete flexitariër
Jaaa Mulan lijkt me gaaf.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mulan lijkt me nou juist WEL een leuke live verfilming, t.o.v. Aladin, Dumbo en Lion King.
Ziet er episch uit, andere mythologische beesten en zo ook, geen kopie.
Zo eentje die ik op de weg heb gevonden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Knoop je dan wel een knuffelbeer vast aan het mandje?
Ik had een keer met mijn pa kippen geslacht, daarna ook een half jaar geen trek meer in gehadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doet me denken aan de collega die voor werk een aantal dagen naar een kippenslachterij moest en daar een rondleiding kreeg. Die heeft 2 jaar lang geen kip gegeten
Dit ja. Of elk woord als ik vervelend benquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon iedere zin in een apart bericht zodat ik 10 berichten heb in plaats van 1
Gelukkig ervaart niet iedereen het als vervelendquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dit ja. Of elk woord als ik vervelend ben![]()
"hoi
ik
ga zo boodschappen doen
mot jij
ook wat?"
Autisme vergelijken met iemand in een scootmobiel. Oké dan...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een handicap lijkt een vrijbrief te zijn voor al t andere kwaad, want "ze hebben t al zo zwaar". Ja. Flikker op. Net als het "over de doden niets dan goed". Nee. Je kan nog steeds een eikel zijn.
Zo hebben (hadden!) wij in de vriendengroep iemand met flink autisme, en dat ging keer op keer mis. En natuurlijk is t een handicap en dacht ik vaak "Hij kan er ook niks aan doen, want...", maar daarnaast kun je OOK gewoon een enorme eikel zijn. Dikke doei. Maat is vol. Daar is de deur.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Autisme vergelijken met iemand in een scootmobiel. Oké dan...
De vergelijking is, dat een handicap geen excuus is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar als je een beetje contactschuw bent en PI uit je hoofd kent ben je veeeel zieliger dan iemand zonder benen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vergelijking is, dat een handicap geen excuus is.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar als je een beetje contactschuw bent en PI uit je hoofd kent ben je veeeel zieliger dan iemand zonder benen natuurlijk.
Drones! Lasers!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En, herhaling, waar is de handhaving? Precies, die is er niet..
De hel is hier.quote:
Ah ja dat is precies wat autisme is inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar als je een beetje contactschuw bent en PI uit je hoofd kent ben je veeeel zieliger dan iemand zonder benen natuurlijk.
Who cares? Je moet gewoon niet door alles zo getriggered raken, dat was echt geen sneer naar mensen met autisme ofzo. Pas nadat je er zelf over begon werd het een aandachtspunt voor wat grapjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja dat is precies wat autisme is inderdaad.
Zijn er nog wat meer mensen die we kunnen beledigen? Als we toch bezig zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Who cares? Je moet gewoon niet door alles zo getriggered raken, dat was echt geen sneer naar mensen met autisme ofzo. Pas nadat je er zelf over begon werd het een aandachtspunt voor wat grapjes.
laat maar komenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er nog wat meer mensen die we kunnen beledigen? Als we toch bezig zijn.
Vast wel, dat is tegenwoordig nog makkelijker dan ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er nog wat meer mensen die we kunnen beledigen? Als we toch bezig zijn.
Ik heb gister uitgrekend dat ik nog 23 werkweken aan vakantie heb....quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben lekker vrij
En morgen weer slechts een schrale 5 uurtjes aan het werk. Wat een topleven.
Nee, fokquote:
Nog ff en ik steek je in m'n 9e cirkeltje van de Hel ja!quote:
Niet de tiende?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog ff en ik steek je in m'n 9e cirkeltje van de Hel ja!
Promises promises, al jarenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog ff en ik steek je in m'n 9e cirkeltje van de Hel ja!
er zijn er maar 9 toch?quote:
De vergelijking is dat het hebben van bepaalde bagage, niet een excuus zou mogen zijn om je als klootzak te gedragen. Of dat nu een rolstoel, autisme, borderline, een ingegroeide teennagel of een intersekse conditie is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben zo getriggerd dat ik er vanavond niet van slaap.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Who cares? Je moet gewoon niet door alles zo getriggered raken, dat was echt geen sneer naar mensen met autisme ofzo. Pas nadat je er zelf over begon werd het een aandachtspunt voor wat grapjes.
een ingegroeide teennagel is wel echt kutquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vergelijking is dat het hebben van bepaalde bagage, niet een excuus zou mogen zijn om je als klootza te gedragen. Of dat nu een rolstoel, autisme, borderline, een ingegroeide teennagel of een intersekse conditie is.
En het 'grappige' is stiekem dat mensen met psychische problemen vaak bij voorbeelden de rolstoelgebruikers erbij halen als vergelijking.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vergelijking is dat het hebben van bepaalde bagage, niet een excuus zou mogen zijn om je als klootza te gedragen. Of dat nu een rolstoel, autisme, borderline, een ingegroeide teennagel of een intersekse conditie is.
En ik snap ook heel goed dat je dan kribbiger bent en minder geduld hebt.... maar dan mag je nog steeds niet met 120 km/u in een scoot op de STOEP, GIANNI!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een ingegroeide teennagel is wel echt kut
Moest lachen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vergelijking is dat het hebben van bepaalde bagage, niet een excuus zou mogen zijn om je als klootzak te gedragen. Of dat nu een rolstoel, autisme, borderline, een ingegroeide teennagel of een intersekse conditie is.
"Ja maar ik heb...."
Je kan er extra rekening mee houden, maar het is geen vrijbrief voor alles.
Chick with a dick, mag ik niet roepen want niet PCquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Intersekse conditie. Dit kende ik nog niet.
Dat dekt de lading ook niet toch.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chick with a dick, mag ik niet roepen want niet PC
En ik zou veel vrienden beledigen. Dus doe ik t niet.
Nee, slechts een onderdeeltje ervan.quote:
Voor alles is een oplossingquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt die rolstoel ook weer van pas en is het cirkeltje rond.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Maar kun je dat een conditie/aandoening noemen.
Wat is het dan wel, evolutie?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Geen idee. Misschien wel niet (meer) nee.
Homoseksualteit was ook heel lang een aandoening terwijl t dat niet is.
Ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het dan wel, evolutie?.
JK.
Misschien een stoornisquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij wel
Geen idee. Misschien wel niet (meer) nee.
Homoseksualteit was ook heel lang een aandoening terwijl t dat niet is.
Enorm sexy vooruitzichtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja!Straks geen ras, geslacht of gender meer!
WE ARE ALL ONE!
quote:
Emoties zijn voor vrouwen.quote:
Gewoon, om 5 uur?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:58 schreef CherryLips het volgende:
k wil om half zeven naar de film maar ben nu ontregeld van wanneer ik dan moet eten.
Niet eten en popcorn nassen in de bios.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:58 schreef CherryLips het volgende:
k wil om half zeven naar de film maar ben nu ontregeld van wanneer ik dan moet eten.
ervoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Ervoor en erna.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat is ook een optie.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet eten en popcorn nassen in de bios.
Gewoon afhaalchinees meenemenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet eten en popcorn nassen in de bios.
Gister was het half 9quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe ik bijna elke dag
Soms half 6 maar later liever niet.
Kunnen we eindelijk neuken zonder taboe Wavey!quote:
En mannen die zichzelf hebben ontdaan van het zelfopgeworpen sociaal geconstrueerde macho corsetje!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Emoties zijn voor vrouwen.
En nichten.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe ik bijna elke dag
Soms half 6 maar later liever niet.
ama kan jou noten, jij haar niet..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had je bijna een note gegeven ipv gequote, maar was wel terecht geweest.
Ik heb regelmatig dat ik na het eten, bij het wegzetten van mijn bord, direct een pak koek oid meenemen uit de keukenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:02 schreef Samzz het volgende:
Ik eet rond 19 uur. Als ik om 17 uur eet, wil ik om 21 uur nog een keer eten.
Hoe kun je mij een note geven?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had je bijna een note gegeven ipv gequote, maar was wel terecht geweest.
En sushi zag ik, in de Pathe.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Al verkopen ze ondertussen allemaal van dat rare vreten in de bios.
Echt hequote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ama kan jou noten, jij haar niet..
Ik dus ookquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dat ik na het eten, bij het wegzetten van mijn bord, direct een pak koek oid meenemen uit de keuken
ik eet liefst om 18:00, als mensen later willen gaan uit eten begin ik vaak tegen te stribbelenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:02 schreef Samzz het volgende:
Ik eet rond 19 uur. Als ik om 17 uur eet, wil ik om 21 uur nog een keer eten.
Ik ben vaak kwart voor 4 thuis, dan ga ik eerst even chillen en om half 5 koken, dan is het bijna klaar als kaneel 5 uur thuis komt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]Is het 1918 in Lutjebroek?
Dat zijn ouderwetse tijden zeg!
Welk taboe precies?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk neuken zonder taboe Wavey!
Dat heb ik niet in huis. Anders ben ik in no time Bessie Turf.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dat ik na het eten, bij het wegzetten van mijn bord, direct een pak koek oid meenemen uit de keuken
Oh ja, de woke soy boys, even vergetenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En mannen die zichzelf hebben ontdaan van het zelfopgeworpen sociaal geconstrueerde macho corsetje!
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
Kunnen jullie dan wel comfy slapen 's avonds, als je zo laat eet?
Ik deed het ook wel eens, om 9 uur eten, maar dat waren wel de tijden dat ik niet voor 2 uur 's nachts naar bed ging.
Soms heb ik ook bewust niks in huis maar dan word ik boos op mezelf als ik de lege kast voor een 4e keer open.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in huis. Anders ben ik in no time Bessie Turf.
Geen problemen mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
Kunnen jullie dan wel comfy slapen 's avonds, als je zo laat eet?
Ik deed het ook wel eens, om 9 uur eten, maar dat waren wel de tijden dat ik niet voor 2 uur 's nachts naar bed ging.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Soms heb ik ook bewust niks in huis maar dan wordt ik boos op mezelf als ik de lege kast voor een 4e keer open.
Ik heb je hier echt nog nooit gezien, dat bedoelde ikquote:
Oh dat kan, zit hier nu weekje mee te praten ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je hier echt nog nooit gezien, dat bedoelde ik.
Ah vandaar, zo gek was mijn gedachte dus nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat kan, zit hier nu weekje mee te praten ofzo.
TR bedoel ik, sorry.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ama kan jou noten, jij haar niet..
Ik ga weleens op vakantie met een vriendin die ook vrij vroeg eet, half zes, zes uur. En ik eet vaak om zeven uur pas en heb om half zes nog niet altijd honger. Zorgt nog weleens voor onenigheid op vakantiequote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik eet liefst om 18:00, als mensen later willen gaan uit eten begin ik vaak tegen te stribbelen
Ik ga meer voor de woke alpha'squote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, de woke soy boys, even vergeten.
Ik ga alles dat zich woke noemt echt met een enorme boog voorbijquote:
EINDHOVEN IS WOKE Y'ALL!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga alles dat zich woke noemt echt met een enorme boog voorbij.
Daarom, nou ja, mede dan, kom ik er nooitquote:
Die is hier nog niet losgebarsten, nog nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb die woke hype gemist hoor.
Houden zo. Al heb ik geen idee wat het inhoud.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is hier nog niet losgebarsten, nog niet.
Ellende, pure, achterlijke ellendequote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Houden zo. Al heb ik geen idee wat het inhoud.
Jij bent wel een beetje een boze man he?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ellende, pure, achterlijke ellende.
Ja, wel een beetje de boze witte cis man jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een boze man he?
Oh nee hoor, alleen hierquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een boze man he?
De kern vind ik heel prima.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ellende, pure, achterlijke ellende.
Mwoah, zelfs online vind ik dat niet echt nodig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee hoor, alleen hier.
Waarom zou ik anders op FOK! komen, hier kan je lekker los op alles en iedereen.
Blank, hetero. Als anderen zelf mogen bepalen wat voor pronouns ze gebruiken mag ik het ookquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje de boze witte cis man ja
Ik denk eerlijk gezegd dat het in Nederland gewoon beperkt blijft tot Sylvana en Sunny. En die zijn nu ook al doorgeschoten, dus eigenlijk verandert er niks.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kern vind ik heel prima.
Het ver je doel voorbij schieten niet
Daarom komen ze er nu massaal op terug, go woke, go broke. Echt alles woke flopt keihard en dan kom je aan wat de wokers nog belangrijker vinden dan wokeness, geldquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kern vind ik heel prima.
Het ver je doel voorbij schieten niet
OK, bedankt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwoah, zelfs online vind ik dat niet echt nodig.
Hetero en cis is iets heel anders.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blank, hetero. Als anderen zelf mogen bepalen wat voor pronouns ze gebruiken mag ik het ook.
Je kan Nikkie Tutorials er ook onder scharen, onder woke cultuur.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het in Nederland gewoon beperkt blijft tot Sylvana en Sunny. En die zijn nu ook al doorgeschoten, dus eigenlijk verandert er niks.
Ga je nou zeggen dat Captain marvel flopte?!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom komen ze er nu massaal op terug, go woke, go broke. Echt alles woke flopt keihard en dan kom je aan wat de wokers nog belangrijker vinden dan wokeness, geld.
Capt Marvel niet. CA zeker wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat Captain marvel flopte?!
En de nieuwe Charlie's Angels?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik app echt bijna nooit met kaneel
Alleen als ik een dagje weg ben ofzo om te laten weten wanneer ik thuiskom. En heel soms stuur ik een foto.
Maar die heeft een internationaal publiek en is niet per se gericht op Nederland.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan Nikkie Tutorials er ook onder scharen, onder woke cultuur.
Het was idd ook een erg USA-achtig filmpje.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar die heeft een internationaal publiek en is niet per se gericht op Nederland.
Nikkie richt zich in haar vlogs normaliter toch ook echt op make-up? Muv haar coming-out.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind Nikkie niet woke per se. Die "vocht" voor acceptatie, dat is helemaal prima.
Woke is alles en iedereen willen veranderen naar jouw wereldbeeld omdat jij verlicht bent en de rest er niets van snapt. Dus ga je overal iedereen de les lezen en de wijsneus uithangen.
En dat sloeg door naar "hollywood" met als gevolg een heleboel woke-films en series, die vrijwel allemaal floppen. Niemand zit op een miljonair met een luizenleven in een villa te wachten die komt vertellen hoe slecht ze het hebben gehad in hun leven.
Ja, maar dat heeft toch niets met woke te maken? Alleen dat ze trans is zou woke kunnen zijn, maar woke is echt niet iets goeds. Dat ze er voor uitgekomen is dat ze trans is is voor haar alleen maar prima, niets mis mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Nikkie richt zich in haar vlogs normaliter toch ook echt op make-up? Muv haar coming-out.
Die laatste zin zie ik dan weer niet als iets wat "woke" isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind Nikkie niet woke per se. Die "vocht" voor acceptatie, dat is helemaal prima.
Woke is alles en iedereen willen veranderen naar jouw wereldbeeld omdat jij verlicht bent en de rest er niets van snapt. Dus ga je overal iedereen de les lezen en de wijsneus uithangen.
En dat sloeg door naar "hollywood" met als gevolg een heleboel woke-films en series, die vrijwel allemaal floppen. Niemand zit op een miljonair met een luizenleven in een villa te wachten die komt vertellen hoe slecht ze het hebben gehad in hun leven.
Nee, daarom vraag ik hetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft toch niets met woke te maken?
We zijn het dus eens. Niets mis met gelijkwaardig, wel iets mis met opdringen van dingen omdat jij het wilquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste zin zie ik dan weer niet als iets wat "woke" is
Ik zie woke meer als de gelijkheid overal willen krijgen, en daar hoort een Nikkie dan dus wel bij op een minder irritante manier. En daar vind ik dan weer niks mis mee. De slechte kant van dat hele woke vind ik zaken als Oscars so white. En quota's waardoor de echte kunde niet aangenomen wordt, maar puur een diversiteits beslissing gemaakt wordt.
Maar woke is gewoon een tegenreactie op jaren "onderdrukking " (of niet serieus genomen worden, of voor vol aan worden gezien) en dat is wel echt een feit. Alleen zie je nu tegenbeweging nu OVERAL een issue van maken, waardoor ze amper nog serieus genomen kunnen worden.
Zie ook de metoo-beweging. Ineens is een knipoog al metoo, waardoor de echte schrijnende zaken nu ook als een lachertje weggewuifd worden onbder "Heb je er weer zo eentje".
(Grappig detail: ik typte per ongeluk weggewijfd worden ipv weggewuifd)
Anyway: Ik zie t als een golfbeweging. Eerst jaren de ene kant, nu ineens heftig de andere kant, en straks beide en gelijkheid. Even op de tanden bijten nu dus.
Nee woke zijn is gewoon discriminatie aanmoedigen, maar dan de andere kant uit. Want discriminatie zelf is het probleem niet bij die mensen, maar de groepen waarop het gericht zou zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste zin zie ik dan weer niet als iets wat "woke" is
Ik zie woke meer als de gelijkheid overal willen krijgen, en daar hoort een Nikkie dan dus wel bij op een minder irritante manier. En daar vind ik dan weer niks mis mee. De slechte kant van dat hele woke vind ik zaken als Oscars so white. En quota's waardoor de echte kunde niet aangenomen wordt, maar puur een diversiteits beslissing gemaakt wordt.
Maar woke is gewoon een tegenreactie op jaren "onderdrukking " (of niet serieus genomen worden, of voor vol aan worden gezien) en dat is wel echt een feit. Alleen zie je nu tegenbeweging nu OVERAL een issue van maken, waardoor ze amper nog serieus genomen kunnen worden.
Zie ook de metoo-beweging. Ineens is een knipoog al metoo, waardoor de echte schrijnende zaken nu ook als een lachertje weggewuifd worden onbder "Heb je er weer zo eentje".
(Grappig detail: ik typte per ongeluk weggewijfd worden ipv weggewuifd)
Anyway: Ik zie t als een golfbeweging. Eerst jaren de ene kant, nu ineens heftig de andere kant, en straks beide en gelijkheid. Even op de tanden bijten nu dus.
Nee, woke is dat je er van bewust bent dat dingen vaak ongelijk gaan. De oogklepjes van traditie er af zeg maar. Wakker geworden zijn. Dat wil niet per definitie zeggen dat alels dan ineens volgens jouw wereldbeeld moet. Maar wel dat je dingen inziet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft toch niets met woke te maken? Alleen dat ze trans is zou woke kunnen zijn, maar woke is echt niet iets goeds. Dat ze er voor uitgekomen is dat ze trans is is voor haar alleen maar prima, niets mis mee.
Woke is alles willen aanpassen, films, boeken, TV, alles zodat het overeenkomt met "jouw" ideale wereldbeeld. En mensen die er tegen zijn zijn toxic masculine, homofoob, racist etc etc.
DIE ZIJN OOK WOKE!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, het ging toch gvd over invaliden en autisten?
Ik vond Ricky Gervais opmerking over Hollywood dna wel lekker raak.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn het dus eens. Niets mis met gelijkwaardig, wel iets mis met opdringen van dingen omdat jij het wil.
En het is woke omdat Hollywood zo graag aan virtue signalling doet, lekker "deugen" en opkomen voor mensen vanuit je zwembad. Tot je opeens geen rol meer krijgt (Jim Carrey) dan kom je er opeens op terug en was het maar een fase
.
Nou ja, dat dus. Het slaat door en nu slaan anderen weer keihard terug.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Ricky Gervais opmerking over Hollywood dna wel lekker raak.
Hollywood is alleen woke omdat t nu scoort. Denken ze. Meer niet. T draait nog steeds om geld.
Als straks blijkt dat dat toch echt niet zo is, en Nazi's scoren, dan bewegen ze die kant op.
Blijft een winstgericht bedrijf hoor.
Maar datzelfde denk ik van een ABN AMRO die op de gay pride meevaart.
Je hebt wat woke is, en je hebt wat de woke-beweging nu doet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee woke zijn is gewoon discriminatie aanmoedigen, maar dan de andere kant uit. Want discriminatie zelf is het probleem niet bij die mensen, maar de groepen waarop het gericht zou zijn.
Voor de rest heb je wel gelijk ja.
'Jij bent een raciiiiist!!! '
'Ja oke leuk, boeiend'
Gevolg: Polarisering.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Het slaat door en nu slaan anderen weer keihard terug.
Gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |