abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:40:37 #1
228751 Patapon
pata pata pata pon
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:41:48 #2
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191341420
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:37 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Leuk. Is het een boekje dat hier in CRE rond wordt gestuurd? Een aantal jaar geleden werd dat in OUD gedaan.

ChildoftheStars, welk museum ga je heen?
Nee, dit heb ik georganiseerd in mijn FB groep.
pi_191341440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:24 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Jep... wel toffe dingen ook (yoga vanavond O+), maar helaas geen tijd om aan mijn borduurverslaving toe te geven
Dat scheelt, beetje als mijn dag gisteren dus. :D

Vandaag gelukkig wel de tijd voor wat eigen dingetjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191341453
De round Robin ging in crea helaas niet zo goed -O-
  dinsdag 4 februari 2020 @ 10:50:07 #5
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191341527
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:
De round Robin ging in crea helaas niet zo goed -O-
Ah, dat is jammer. We hebben het 5 jaar geleden ook gedaan. Toen hadden we 3 groepjes. Nu heb ik 2 groepjes die meedoen. En we hebben besloten dat we ruim de tijd nemen, mijn boekje komt dus pas in december weer terug.
pi_191341542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:50 schreef Patapon het volgende:

[..]

Ah, dat is jammer. We hebben het 5 jaar geleden ook gedaan. Toen hadden we 3 groepjes. Nu heb ik 2 groepjes die meedoen. En we hebben besloten dat we ruim de tijd nemen, mijn boekje komt dus pas in december weer terug.
Het idee is ook echt wel leuk :Y
pi_191341560
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:
De round Robin ging in crea helaas niet zo goed -O-
Wat jammer. Waar lag dat aan?

Ik ben voor vandaag op zoek naar een breipatroontje voor babyslofjes of sokjes (naald 3). Ik heb wel patronen voor slofjes, maar dan moet je ze na het breien in elkaar zetten. Ik brei liever aan een stuk door. Iemand een tip?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191341578
In OUD waren er tijdens de RR een poos problemen met de post. Uiteindelijk zijn alle boekjes wel weer boven water gekomen. En soms had iemand wat langer de tijd nodig, maar dat hoeft geen probleem te zijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191341684
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat jammer. Waar lag dat aan?

Ik ben voor vandaag op zoek naar een breipatroontje voor babyslofjes of sokjes (naald 3). Ik heb wel patronen voor slofjes, maar dan moet je ze na het breien in elkaar zetten. Ik brei liever aan een stuk door. Iemand een tip?
Hmmm tja of het lag aan de post of sommige mensen namen het niet zo nauwkeurig.
Ik weet het niet, maar weet wel dat ik mijn boekje nooit meer heb gekregen.
pi_191341700
:o Echt joh! Wat zonde...
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191341756
Goedemorgen :W
Helaas gebeurt dat met die RR-boekjes wel vaker. Ik heb via een creativiteitsforum een keer meegedaan en van de 5 zijn er 3 niet terecht gekomen, waaronder die van mij.
En vorig jaar is zelfs een brievenbuspakket van mij met een miniswap van die FB-groep van @Patapon kwijtgeraakt :'(

Ik heb vanmiddag intake voor de VERS-training en daarnaast gewoon huishouden en hobbykamer verder reorganiseren.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:09:39 #12
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191341777
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmmm tja of het lag aan de post of sommige mensen namen het niet zo nauwkeurig.
Ik weet het niet, maar weet wel dat ik mijn boekje nooit meer heb gekregen.
Oh, dat is zo jammer!
Bij ons duurde het soms wat langer vandaar nu dus kleine groepen ( max 6 personen) en dus een jaar de tijd om rond te gaan.

1 was erg lang onderweg, gelukkig had iedereen foto's gemaakt. Het boekje kwam met wat vertraging toch aan.
pi_191341801
Ik moet werken vandaag, maar ben inmiddels al zo vaak gestoord door de telefoon dat mijn productiviteit een beetje weg is. Dus nu zoek ik een kindertruipatroon voor naald 7. Onbegonnen werk. Ik denk dat ik zelf maar wat moet gaan aanpassen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 11:11:22 #14
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191341803
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:08 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W

En vorig jaar is zelfs een brievenbuspakket van mij met een miniswap van die FB-groep van @:Patapon kwijtgeraakt :'(


Dat was ook zo jammer!

Helaas loop je dat risico.
pi_191341814
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:11 schreef Nanuke het volgende:
Ik moet werken vandaag, maar ben inmiddels al zo vaak gestoord door de telefoon dat mijn productiviteit een beetje weg is. Dus nu zoek ik een kindertruipatroon voor naald 7. Onbegonnen werk. Ik denk dat ik zelf maar wat moet gaan aanpassen.
Welk garen gebruik je?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191341835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmmm tja of het lag aan de post of sommige mensen namen het niet zo nauwkeurig.
Ik weet het niet, maar weet wel dat ik mijn boekje nooit meer heb gekregen.
Dat is wel zuur natuurlijk. Helemaal omdat er veel werk in heeft gezeten en het een uniek iets is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191341837
Ik heb 3 bollen Julia van de Zeeman gekregen. En gezien mijn beperkte tijd leek een kindertrui me nog wel haalbaar. Maar dan moet ik dus wel wat leuks vinden. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191341842
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:09 schreef Patapon het volgende:

[..]

Oh, dat is zo jammer!
Bij ons duurde het soms wat langer vandaar nu dus kleine groepen ( max 6 personen) en dus een jaar de tijd om rond te gaan.

1 was erg lang onderweg, gelukkig had iedereen foto's gemaakt. Het boekje kwam met wat vertraging toch aan.
Er waren wel fotos dus uiteindelijk wel weer een soort van boekje gekregen :)
pi_191342017
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:13 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb 3 bollen Julia van de Zeeman gekregen. En gezien mijn beperkte tijd leek een kindertrui me nog wel haalbaar. Maar dan moet ik dus wel wat leuks vinden. ;)
Misschien de
0-941 Jenny
by DROPS design

Ik vond een leuk patroon, maar het is in het Zweeds en ik gok dat je daar niks aan hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191342638
Regen + zon O+ nu dus een regenboog
pi_191342701
Ik word in de gaten gehouden tijdens het haken ;) (en ik weet het, haak binnenste buiten, maar deze kant vind ik gewoon mooier)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191342997
Oogjes. *O*

Ergste hectiek op 't werk lijkt weer even gebeurd. Gelukkig nog genoeg klusjes. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191343178
Oja voor de mensen die van films houden, of gewoon leuk vinden om een gokje te wagen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_191343224
@Sumppi, dat is bij Drops geen probleem, bij de meeste patronen kan je de taal selecteren. Mocht het kind gaan slapen vanavond ga ik denk ik toch eerst een proeflapje breien. Dat zoekt toch makkelijker. ^O^ Al vermoed ik dat ik uiteindelijk zelf wat ga puzzelen, gezien hij ook geen al te standaard formaat heeft. Ergens in mijn patronenvoorraad heb ik denk ik nog wel een basistrui.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191343373
Het patroon in het Zweeds is helaas niet van Drops.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik word in de gaten gehouden tijdens het haken ;) (en ik weet het, haak binnenste buiten, maar deze kant vind ik gewoon mooier)

[ afbeelding ]
Leuk!

Hier net goed nieuws gekregen over de taxatie van de nieuwe woning. Nu kunnen we dan eindelijk deze week de financiering gaan regelen. *O* Ook een leuk berichtje ontvangen van de mensen die er nu wonen. Het voelt al minder alsof iemand nog roet in het eten kan gooien. Wel wat balen dat mijn man uitgerekend nu in Zweden zit en we niet door kunnen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191343478
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:54 schreef Sumppi het volgende:
Het patroon in het Zweeds is helaas niet van Drops.
Ja, nee, dan heb ik er inderdaad weinig aan. Nou ja. Tenzij duidelijk voorbeeld, dan kan ik hem misschien reproduceren. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191343562
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:04 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ja, nee, dan heb ik er inderdaad weinig aan. Nou ja. Tenzij duidelijk voorbeeld, dan kan ik hem misschien reproduceren. :)
Geen mooi voorbeeld. Als je aan een voorbeeld alleen al genoeg kunt hebben kun je ook zoeken op kindertrui Phildar Rapido. Genoeg kindertruien met Rapido en dat brei je op naald 7.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:45:51 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191344959
@Sarabi

‘Little Women’ is mooi gemaakt. Ik ken de vorige wel vrij goed, het boek overigens helemaal niet, maar tov de vorige verfilming is deze maakster wel creatief geweest. Mooie rollen ook.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191345043
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:45 schreef Lienekien het volgende:
@:Sarabi

‘Little Women’ is mooi gemaakt. Ik ken de vorige wel vrij goed, het boek overigens helemaal niet, maar tov de vorige verfilming is deze maakster wel creatief geweest. Mooie rollen ook.
Ja, diegene die Amy en Jo speelden zijn echt geweldig. Vooral Amy.

De oude film (s?) Ken ik niet maar wil wel het boek gaan lezen.
pi_191345052
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 12:54 schreef Sumppi het volgende:
Het patroon in het Zweeds is helaas niet van Drops.
[..]

Leuk!

Hier net goed nieuws gekregen over de taxatie van de nieuwe woning. Nu kunnen we dan eindelijk deze week de financiering gaan regelen. *O* Ook een leuk berichtje ontvangen van de mensen die er nu wonen. Het voelt al minder alsof iemand nog roet in het eten kan gooien. Wel wat balen dat mijn man uitgerekend nu in Zweden zit en we niet door kunnen.
Yay *O*
  dinsdag 4 februari 2020 @ 14:53:41 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191345079
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, diegene die Amy en Jo speelden zijn echt geweldig. Vooral Amy.

De oude film (s?) Ken ik niet maar wil wel het boek gaan lezen.
Ik vond alle zussen wel heel goed. Beth was ook enorm aandoenlijk.

In de vorige, die van 25 jaar geleden, speelde Winona Ryder de rol van Jo.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191345118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yay *O*
Net het aanbod binnen gekregen en doorgesproken. Donderdag tekenen. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191345146
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vond alle zussen wel heel goed. Beth was ook enorm aandoenlijk.

In de vorige, die van 25 jaar geleden, speelde Winona Ryder de rol van Jo.
Beth kwam bij mij niet binnen helaas.

En oja vaag zegt me dat nog wel iets van Winona.
pi_191345148
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Net het aanbod binnen gekregen en doorgesproken. Donderdag tekenen. *O*
Jullie gaan wel snel
pi_191345226
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Net het aanbod binnen gekregen en doorgesproken. Donderdag tekenen. *O*
Yeah *O* :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 4 februari 2020 @ 15:03:56 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191345228
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beth kwam bij mij niet binnen helaas.

En oja vaag zegt me dat nog wel iets van Winona.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 15:04:46 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191345240
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Net het aanbod binnen gekregen en doorgesproken. Donderdag tekenen. *O*
Waar in Drenthe?
The love you take is equal to the love you make.
pi_191345587
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 13:10 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Geen mooi voorbeeld. Als je aan een voorbeeld alleen al genoeg kunt hebben kun je ook zoeken op kindertrui Phildar Rapido. Genoeg kindertruien met Rapido en dat brei je op naald 7.
Kijk, daar heb ik zeker wat aan! Ik zal vanavond eens zoeken. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191345947
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 15:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191346086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 14:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jullie gaan wel snel
Ja, mijn man pakt alles direct op. Zelfs vanuit Zweden nu. :D De vertraging zit hem in het wachten op formulieren, taxatierapporten en contracten.

quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 15:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar in Drenthe?
Net buiten Emmen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191346095
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 15:46 schreef Sumppi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad :D

Nou allemaal sushispullen bij de Toko besteld *O* dit weekend zelf sushi maken
  dinsdag 4 februari 2020 @ 15:59:31 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191346189
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 15:46 schreef Sumppi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! _O-
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 4 februari 2020 @ 16:00:31 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191346210
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 15:54 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ja, mijn man pakt alles direct op. Zelfs vanuit Zweden nu. :D De vertraging zit hem in het wachten op formulieren, taxatierapporten en contracten.
[..]

Net buiten Emmen.
Aha. Nee, daar ben ik niet zo bekend. Assen en omstreken iets meer. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_191347602
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 15:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja inderdaad :D

Nou allemaal sushispullen bij de Toko besteld *O* dit weekend zelf sushi maken


Zou er wat over willen zeggen, maar ik eet geen sushi. :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 16:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Aha. Nee, daar ben ik niet zo bekend. Assen en omstreken iets meer. :)
Ik ben daar ook niet bekend. :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191348042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 17:26 schreef Sumppi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zou er wat over willen zeggen, maar ik eet geen sushi. :+
[..]

Ik ben daar ook niet bekend. :o
Ook nooit geproefd?
pi_191348601
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 17:26 schreef Sumppi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zou er wat over willen zeggen, maar ik eet geen sushi. :+
[..]

Ik ben daar ook niet bekend. :o
Waarom nog nooit geprobeerd?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191348617
Morgen tweeënhalf uur reizen naar een vriend. Dus net een beginnetje aan een sok gemaakt voor onderweg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191348619
Wel verschillende keren geprobeerd, maar ik vond het geen succes.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191348629
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 18:36 schreef Sumppi het volgende:
Wel verschillende keren geprobeerd, maar ik vond het geen succes.
Dan is het idd verstandig om het niet te doen ;)
ik heb zelf alleen nog maar vegasushi gehad en dat vind ik wel lekker :9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191348687
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 18:36 schreef Sumppi het volgende:
Wel verschillende keren geprobeerd, maar ik vond het geen succes.
Ahh jammer.
Wij zijn er echt verslaafd aan. Dit weekend dus zelf maken en de 17e uiteten in een sushi-restaurant.
pi_191348998
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 18:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ahh jammer.
Wij zijn er echt verslaafd aan. Dit weekend dus zelf maken en de 17e uiteten in een sushi-restaurant.
Nice O+ Geniet ervan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 4 februari 2020 @ 18:58:28 #52
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_191349050
Griepachtig.

:'(
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_191349079
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nice O+ Geniet ervan
Thanks dat komt vast goed *O*
pi_191349336
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 18:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Griepachtig.

:'(
Beterschap :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191351874
Borduurtijd. O+

Al ga ik wel even snel wisselen naar mijn onesie. Moar comfort. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191351882
Kiek dan. *O*

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191352441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Kiek dan. *O*

[ afbeelding ]
O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191352622
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Kiek dan. *O*

[ afbeelding ]
*O*
pi_191356990
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Kiek dan. *O*

[ afbeelding ]
Je bent al ver. :) Hoe bevalt zo'n standaard?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191357059
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 07:56 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Je bent al ver. :) Hoe bevalt zo'n standaard?
Ik zit volgens mijn borduurapp nu op 5%. _O-

Standaard bevalt wel goed! Het is nog even uitzoeken hoe en wat met dit ding en enorme spierpijn in je armen helpt niet, maar nek lijkt niet te klagen en met twee handen borduren gaat best heel snel. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191357803
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 08:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zit volgens mijn borduurapp nu op 5%. _O-

Standaard bevalt wel goed! Het is nog even uitzoeken hoe en wat met dit ding en enorme spierpijn in je armen helpt niet, maar nek lijkt niet te klagen en met twee handen borduren gaat best heel snel. :D
Je kunt er nog lang van genieten :') _O- Ik dacht te zien dat het niet veel verder door zou lopen, maar wel dus. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191357821
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 09:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Je kunt er nog lang van genieten :') _O- Ik dacht te zien dat het niet veel verder door zou lopen, maar wel dus. :D
Niet alles is al gegrid. :D

Het is ook wel echt een monster hoor, het ergste stuk ben ik nu mee bezig, álles dezelfde kleur, zo saai. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191358160
Ja, wat een monnikenwerk.

Vanmiddag heb ik 5 kinderen thuis. Ik wilde koekjes gaan bakken met ze, maar een van de kinderen mag geen snoep/ suiker. Nu hopen op mooi weer, dan kan ik ze mooi naar buiten bonjouren. :@ En ik zet de tafel wel vol knutselspullen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191358184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 09:54 schreef Sumppi het volgende:
Ja, wat een monnikenwerk.

Vanmiddag heb ik 5 kinderen thuis. Ik wilde koekjes gaan bakken met ze, maar een van de kinderen mag geen snoep/ suiker. Nu hopen op mooi weer, dan kan ik ze mooi naar buiten bonjouren. :@ En ik zet de tafel wel vol knutselspullen.
Het lijkt echt heerlijk weer te worden vandaag, dus dat zou schelen! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191358822
Net de gordijnen dicht gedaan omdat de zon in mijn gezicht schijnt :D beter weer dan gisteren
pi_191358880
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het lijkt echt heerlijk weer te worden vandaag, dus dat zou schelen! *O*
Dit ja! *O* Zon! *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191358913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:58 schreef Sarabi het volgende:
Net de gordijnen dicht gedaan omdat de zon in mijn gezicht schijnt :D beter weer dan gisteren
Da's het eerste half uur van m'n werk nu een beetje jammer, piept 'ie precies tussen de zonwering door. _O-

Maar zon. O+ Straks ook lekker een rondje hardlopen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191359226
Zon, tas met picknickspullen gepakt. Ik ga mooi een middagje met ze naar een grote speeltuin. *O* Kan ik lekker lezen of breien. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191359286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's het eerste half uur van m'n werk nu een beetje jammer, piept 'ie precies tussen de zonwering door. _O-

Best vervelend felle zon op je gezicht.
Hier is ie ondertussen weer gedraaid dus alles weer open *O*
pi_191359363
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:34 schreef Sumppi het volgende:
Zon, tas met picknickspullen gepakt. Ik ga mooi een middagje met ze naar een grote speeltuin. *O* Kan ik lekker lezen of breien. :+
Nice!

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Best vervelend felle zon op je gezicht.
Hier is ie ondertussen weer gedraaid dus alles weer open *O*
Het is gelukkig maar eventjes. *O* Nu inderdaad de boel lekker open. Daglicht. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191362263
Nog een uur of twee met 5 kinderen. Ik ben doodop. :')

ChildoftheStars, Hoe was het museum vandaag? Waar ben je geweest? Ik kreeg zojuist de rekening voor de museumjaarkaarten binnen. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191362332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:47 schreef Sumppi het volgende:
Nog een uur of twee met 5 kinderen. Ik ben doodop. :')
Zo voel ik me regelmatig en dan is het er maar 1 en nog mijn eigen ook. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191362422
:D

Ik verheug me op een warm bad vanavond. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191363292
Ik zat eerst te twijfelen om niet te gaan trainen vanavond. Gisteren gevallen en nu last van mijn enkel. Maar nu ga ik vanavond zelf de training geven :D kan ik wel mooi oefeningen kiezen waarbij de enkel niet zo veel doet.
pi_191364692
Dat is wel handig en leuk om zelf een training te mogen verzorgen. Veel plezier vanavond!

Hier eindelijk rust. De hele dag door kijk ik uit naar alle fijne dingen die ik 's avonds kan doen (lezen, badderen, handwerken, Netflix kijken) en nu heb ik geen puf meer. Dat is vaker het geval. Netflix dan maar en vroeg naar bed.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191366184
Na een fantastische dag met mijn beste vrienden eindelijk terug (ze wonen drie uur weg van thuis)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191373289
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 18:58 schreef Sumppi het volgende:
Dat is wel handig en leuk om zelf een training te mogen verzorgen. Veel plezier vanavond!

:Y dankjewel

Enkel doet geen zeer meer, alleen nu doet mijn schouder moeilijk -O-
Dat had ik gisteren nog niet in de gaten.
pi_191373578
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 09:36 schreef Sarabi het volgende:
https://i.imgur.com/WMJV1rg.mp4

Met een nieuwe rok O+
*O*

Goed lijntje trouwens!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191374811
Goedemorgen! Dit luie mormel is uit bed gekropen. Gisteren was ik naar vrienden (drie uur heen en drie uur terug met de trein) en dat was heel gaaf. Maar mijn batterij is nu echt wel op

Netflix krijgt het vandaag druk bij mij ;) misschien ga ik nog een stukje haken

Trouwens ben heb ik een abo op een heel gaaf tijdschrift genomen (We love Amigurumi) Kan het betalen en dacht waarom niet... er staan heel veel leuke projecten in
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191375943
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 09:36 schreef Sarabi het volgende:
https://i.imgur.com/WMJV1rg.mp4

Met een nieuwe rok O+
O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191376259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

*O*

Goed lijntje trouwens!
Thanks :@
pi_191379530
Hoe gaat iedereens dag?

Mijn man heeft me aangestoken dus heb me wel ooit beter gevoeld -O-
Weekboodschappen gedaan en daarna zitten haken. Muts is af (moet nog even foto maken) en 2 onderzetters gehaakt, volgende week nog 6 en dan heb ik weer een nieuw setje.
pi_191379591
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:49 schreef Sarabi het volgende:
Hoe gaat iedereens dag?

Mijn man heeft me aangestoken dus heb me wel ooit beter gevoeld -O-
Weekboodschappen gedaan en daarna zitten haken. Muts is af (moet nog even foto maken) en 2 onderzetters gehaakt, volgende week nog 6 en dan heb ik weer een nieuw setje.
Oh meid wat vervelend dat je niet lekker bent *dikke knuffel*
Lekker bezig geweest! Als je toch toch foto's gaat maken, misschien ook van de onderzetters ;)
Goed dat je wel lekker bezig bent gegaan :*

Hier heel erg moe. Ben net wakker uit een dutje.
Maar ik voel me heel erg gelukkig vandaag en ik had mezelf tot maandag vrij gegeven om bij te komen van gisteren. Geen probleem dus.

Heel rustig haken, series kijken en zo nu en dan even met een puzzelboekje of tijdschrift zitten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191379664
Oja zal ik doen :)

En het is nog niet zo erg hoor :) alleen verstopte neus en mijn hoofd zit wat voel. Maar verder ook zo'n gelukkig gevoel dus mag niet klagen :)
pi_191380285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 17:57 schreef Sarabi het volgende:
Oja zal ik doen :)

En het is nog niet zo erg hoor :) alleen verstopte neus en mijn hoofd zit wat voel. Maar verder ook zo'n gelukkig gevoel dus mag niet klagen :)
Oh gelukkig maar :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 6 februari 2020 @ 19:23:04 #88
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191380887
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 09:36 schreef Sarabi het volgende:
https://i.imgur.com/WMJV1rg.mp4

Met een nieuwe rok O+
Wat tof! :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191381574
Ik zit nu thuis met de voeten omhoog en een breiwerk na een lange (voor mijn gevoel) oneindige werkdag. Het is bijna weekend gelukkig. O+

Hebben jullie nog leuke plannen? Ik zag dat het heel slecht weer werd. :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191382345
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 20:05 schreef Nanuke het volgende:
Ik zit nu thuis met de voeten omhoog en een breiwerk na een lange (voor mijn gevoel) oneindige werkdag. Het is bijna weekend gelukkig. O+

Hebben jullie nog leuke plannen? Ik zag dat het heel slecht weer werd. :(
Hardloopding op zondag. :') Het plan wás leuk. :+

Verder lekker thuis chillen dit weekend. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191388300
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hardloopding op zondag. :') Het plan wás leuk. :+

Verder lekker thuis chillen dit weekend. :9
Hopelijk heb je het grootste deel van de route wind mee :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191388534
Dit weekend is oscarweekend *O*
pi_191388538
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hardloopding op zondag. :') Het plan wás leuk. :+

Verder lekker thuis chillen dit weekend. :9
Zolang het dan niet al te koud is, komt het vast goed. :) Tenminste, ik vind regen nooit zo erg met hardlopen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191388652
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 08:22 schreef Sarabi het volgende:
Dit weekend is oscarweekend *O*
Wat doen jullie daarmee?

Mooie rok trouwens en beterschap!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191388980
Goedemorgen :)

Beetje de energie van een comateuze luiaard. Naja, eerst op mijn gemakje lummelen en dan even me aan het huishouden wijden.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191389047
Ah, we kunnen heel wat leren van luiaarden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191389087
Uiteindelijk zei de luiaard:

'Het is waar dat ik langzaam, sloom
en saai ben. Ik ben een treuzelaar,
ik lummel en ik lanterfant.
Ik ben ook een dreutel en een
teutebel. Ik ben kalmpjes, stil, rustig,
zachtmoedig, slaperig, smoezelig,
slungelachtig en... luiaardachtig!

Ik ben ontspannen en vriendelijk en
ik houd van mijn vredige leventje.
Maar ik ben níét lui.'

Eric Carle

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191389202
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 08:22 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Zolang het dan niet al te koud is, komt het vast goed. :) Tenminste, ik vind regen nooit zo erg met hardlopen.
Op zich niet, maar de combinatie met harde wind (huidige voorspelling zegt windkracht 7/8) doet 't 'm vooral. _O- Maar een groot deel van de route is door het bos en het relatief open stuk, zou wind mee moeten zijn, dat zou een hoop schelen.

Ik zeur er vooral graag over ook. O+ Dit loopje één keer eerder gedaan, toen was het ook apenweer en dat heb ik ķķk overleefd. (En nu ga ik lekker met de bus heen en weer ipv fietsend zoals de vorige. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191389204
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 09:10 schreef Sumppi het volgende:
Uiteindelijk zei de luiaard:

'Het is waar dat ik langzaam, sloom
en saai ben. Ik ben een treuzelaar,
ik lummel en ik lanterfant.
Ik ben ook een dreutel en een
teutebel. Ik ben kalmpjes, stil, rustig,
zachtmoedig, slaperig, smoezelig,
slungelachtig en... luiaardachtig!

Ik ben ontspannen en vriendelijk en
ik houd van mijn vredige leventje.
Maar ik ben níét lui.'

Eric Carle

[ afbeelding ]
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 7 februari 2020 @ 09:27:33 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191389256
Als ik een was in de machine heb, voel ik me niet zo lui. 8-)

Vrijdag huishouddag.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191389384
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 09:10 schreef Sumppi het volgende:
Uiteindelijk zei de luiaard:

'Het is waar dat ik langzaam, sloom
en saai ben. Ik ben een treuzelaar,
ik lummel en ik lanterfant.
Ik ben ook een dreutel en een
teutebel. Ik ben kalmpjes, stil, rustig,
zachtmoedig, slaperig, smoezelig,
slungelachtig en... luiaardachtig!

Ik ben ontspannen en vriendelijk en
ik houd van mijn vredige leventje.
Maar ik ben níét lui.'

Eric Carle

[ afbeelding ]
O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191389422
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 09:27 schreef Lienekien het volgende:
Als ik een was in de machine heb, voel ik me niet zo lui. 8-)

Vrijdag huishouddag.
Oh... shoot het is al vrijdag... ik moet ook alles schoonmaken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 7 februari 2020 @ 09:47:55 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191389449
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh... shoot het is al vrijdag... ik moet ook alles schoonmaken
Alles is wel veel, hoor.

Ik doe eigenlijk nooit alles op dezelfde manier, dat geeft mij rust. :7
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 09:52:01 #104
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191389495
Alles schoonmaken, volgens mij heb ik dat nog nooit op één dag gedaan. _O-

Of überhaupt braaf schoonmaken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191389500
Hier maak ik op maandagmorgen schoon en elke dag doe ik wel wat kleins. Maar na het weekend is het altijd hoog nodig. Het lijkt me ook wel lekker om helemaal opgeruimd en schoon het weekend in te gaan, maar dan heb ik er zo kort plezier van. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 7 februari 2020 @ 10:08:21 #106
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191389651
Het uitgebreidere werk doet m'n vriend meestal, die heeft vrijdags lekker de ruimte thuis. O-)

Kleine klusjes doe ik vaak 's middags direct na het werk, maar veel uitgebreider dan een wc schoonmaken of een was draaien wordt het niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191389821
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Alles schoonmaken, volgens mij heb ik dat nog nooit op één dag gedaan. _O-

Of überhaupt braaf schoonmaken. :')
Dit ja. :')

Vooral momenteel is het een puinbende. Zelfs het kind zegt het al, dus morgen maar even grondig aan de slag samen. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191389837
Eigenlijk moet ik gewoon weer eens een dagje vrij nemen om zonder kind uitgebreid te poetsen. Maar als ik al vrij neem, komt er op die dagen op de een of andere manier nooit wat van schoonmaken. Heel gek. :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 10:27:15 #109
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191389870
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:24 schreef Nanuke het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon weer eens een dagje vrij nemen om zonder kind uitgebreid te poetsen. Maar als ik al vrij neem, komt er op die dagen op de een of andere manier nooit wat van schoonmaken. Heel gek. :+
Ik sta perplex!

Nee, er is echt een betere manier om mijn tijd te besteden dan schoonmaken. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 7 februari 2020 @ 10:32:09 #110
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191389932
Haha, ik heb adhd en een pittige baan, dus als ik al een keer vrij ben, plof ik toch snel op de bank met een boek of fröbelwerkje :@
Fantástische huisvrouw ben ik :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 7 februari 2020 @ 10:33:34 #111
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191389948
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:32 schreef Muck het volgende:
Haha, ik heb adhd en een pittige baan, dus als ik al een keer vrij ben, plof ik toch snel op de bank met een boek of fröbelwerkje :@
Fantástische huisvrouw ben ik :')
Ik heb eten, ik heb schone kleren, close enough. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191390085
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191390111
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 09:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Alles is wel veel, hoor.

Ik doe eigenlijk nooit alles op dezelfde manier, dat geeft mij rust. :7
Hahaha, ik woon in een minihuisje en alleen he. Uurtje werk en dan is alles echt goed schoon... Maar ik doe het lekker morgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 7 februari 2020 @ 10:59:48 #114
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191390222
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:47 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 7 februari 2020 @ 11:07:26 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191390300
Ik heb echt geen strak schoonmaakschema en hoge eisen, maar ik sluit me niet aan bij het gemiddelde sentiment t.a.v. huishoudelijke taken dat ik hierboven een beetje proef.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 11:16:29 #116
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191390400
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb echt geen strak schoonmaakschema en hoge eisen, maar ik sluit me niet aan bij het gemiddelde sentiment t.a.v. huishoudelijke taken dat ik hierboven een beetje proef.
In mijn geval scheelt het dat ik niet alleen woon, kerel doet dingen als stofzuigen en keuken weer op orde brengen enzo. *D

Opruimen valt wel mee, verschillende kliko's voor vanalles, dus dat gaat eigenlijk altijd wel meteen weg en verder zijn we doordeweeks amper thuis. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 7 februari 2020 @ 11:27:50 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191390525
Ik heb gezocht naar een datum bij bovenstaand gedicht, maar ik kan het niet goed vinden. Een publicatie eind vorige eeuw wordt aangehaald, maar dat lijkt ook een heruitgave te zijn.

Ik zou het dateren in een tijd dat vrouwen weinig ruimte tot zelfontplooiing hadden/werd gegund.

Als ik het ‘met de ogen van nu’ lees, denk ik ‘FOMO’!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191390616
Fear of Missing Out?

Vanuit mijn perspectief gaat het ook om de eisen die de -oudere- vrouwen in mijn omgeving stellen aan het huishouden, waardoor er weinig tijd over blijft voor iets anders.

Wat niet betekent dat ik lage eisen stel. Ik zit er wat tussenin.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 7 februari 2020 @ 11:53:15 #119
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191390766
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gezocht naar een datum bij bovenstaand gedicht, maar ik kan het niet goed vinden. Een publicatie eind vorige eeuw wordt aangehaald, maar dat lijkt ook een heruitgave te zijn.

Ik zou het dateren in een tijd dat vrouwen weinig ruimte tot zelfontplooiing hadden/werd gegund.

Als ik het ‘met de ogen van nu’ lees, denk ik ‘FOMO’!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf lees ik 'm vooral als "joh, dat stof ligt er morgen ook nog, doe lekker iets wat je zelf wil in je vrije tijd". De link met FOMO zie ik niet erg.

[ Bericht 5% gewijzigd door IJsdraakje op 07-02-2020 11:57:15 (Edit: niet perse dezelfde) ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191390985
Op dit moment is het echt een zooitje in huis, hoop snel weer puf te hebben om wat te doen.
pi_191391007
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 08:33 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat doen jullie daarmee?

Mooie rok trouwens en beterschap!
Nog de laatste films kijken, dan hebben we alle lange films gekeken die genomineerd zijn. Helaas niet alle short kunnen vinden. Vorig jaar hadden we echt alles gezien, maar dat is nu niet mogelijk.

En dan zondag sushi maken voor de nacht :)
En dan begint de oscarnacht met de rode loper en daarna de show *O*
  vrijdag 7 februari 2020 @ 12:25:43 #122
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191391162
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog de laatste films kijken, dan hebben we alle lange films gekeken die genomineerd zijn. Helaas niet alle short kunnen vinden. Vorig jaar hadden we echt alles gezien, maar dat is nu niet mogelijk.

En dan zondag sushi maken voor de nacht :)
En dan begint de oscarnacht met de rode loper en daarna de show *O*
Leuk vooruitzicht. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191391201
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog de laatste films kijken, dan hebben we alle lange films gekeken die genomineerd zijn. Helaas niet alle short kunnen vinden. Vorig jaar hadden we echt alles gezien, maar dat is nu niet mogelijk.

En dan zondag sushi maken voor de nacht :)
En dan begint de oscarnacht met de rode loper en daarna de show *O*
Ooooooh wat doe jij toch veel gave dingen! Echt heel erg leuk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 7 februari 2020 @ 12:41:03 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191391355
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zelf lees ik 'm vooral als "joh, dat stof ligt er morgen ook nog, doe lekker iets wat je zelf wil in je vrije tijd". De link met FOMO zie ik niet erg.
Nou, jammer.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 12:41:59 #125
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191391361
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, jammer.
Maar hoe lees jij er fomo in dan? Serieuze interesse.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 7 februari 2020 @ 12:45:32 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191391396
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Maar hoe lees jij er fomo in dan? Serieuze interesse.
Van alles maar moeten beleven, geen rust in de kont. En alles moet maar leuk zijn.

Maar nogmaals, het gedicht is niet geschreven in onze tijd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191391484
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En alles moet maar leuk zijn.

De weinige dagen die we op deze aarde hebben besteed ik het liefst zo min mogelijk aan dingen die ik niet leuk vind.
Maar zie dat nooit zo als FOMO, meer als een ouderwetse hippie :D
pi_191391498
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Leuk vooruitzicht. *O*
:Y dankzij mijn man ben ik het ook zo intens gaan volgen, wel leuk om samen zo iets te hebben

@CotS ik heb erg geluk O+
pi_191391500
Begrijp wel je link met FOMO. Zelf had ik er eerder JOMO in gelezen, omdat er zoveel in staat vermeld wat je alleen kunt doen. Je hebt er een andere blik op.

Ondertussen ben ik aan het lezen over het laten verwilderen (maar niet verwaarlozen) van de tuin. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 7 februari 2020 @ 12:56:33 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191391529
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De weinige dagen die we op deze aarde hebben besteed ik het liefst zo min mogelijk aan dingen die ik niet leuk vind.
Maar zie dat nooit zo als FOMO, meer als een ouderwetse hippie :D
En iets doen wat je misschien niet zo leuk vindt, maar wel nuttig is?
The love you take is equal to the love you make.
pi_191391531
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:54 schreef Sumppi het volgende:


Ondertussen ben ik aan het lezen over het laten verwilderen (maar niet verwaarlozen) van de tuin. O+
Interessant! Ik wil het liefst een wilde tuin, maar inderdaad lastig om het niet te verwaarlozen. Ook al als de beestjes blij zijn, ben ik blij. Ik geef iets minder om de buren :+
  vrijdag 7 februari 2020 @ 12:56:57 #132
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191391533
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Van alles maar moeten beleven, geen rust in de kont. En alles moet maar leuk zijn.

Maar nogmaals, het gedicht is niet geschreven in onze tijd.
Ik vind weinig aanwijzingen dat het ouder is dan eind jaren 90, dus dat valt op zich nog wel mee. :)

Ik zie je punt, alleen ik interpreteer het niet als rusteloosheid, meer als een reality check dat het leven meer is dan zelf-opgelegde klusjes. Hoe je dat verder invult, moet je zelf weten, maar doe vooral geen dingen "omdat het zo hoort".
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191391551
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En iets doen wat je misschien niet zo leuk vindt, maar wel nuttig is?
Zo min mogelijk. Daarom heb ik ook niet zulke hoge eisen.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 12:59:48 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191391576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vind weinig aanwijzingen dat het ouder is dan eind jaren 90, dus dat valt op zich nog wel mee. :)

Ik zie je punt, alleen ik interpreteer het niet als rusteloosheid, meer als een reality check dat het leven meer is dan zelf-opgelegde klusjes. Hoe je dat verder invult, moet je zelf weten, maar doe vooral geen dingen "omdat het zo hoort".
Maar van het ‘omdat het zo hoort’ had ik me al gedistantieerd.

-O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_191391623
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En iets doen wat je misschien niet zo leuk vindt, maar wel nuttig is?
(ik moet me even vertellen in FOMO, dus misschien is mijn antwoord fout), maar ik denk dat dit heel belangrijk is. Uiteindelijk haal je (ook) voldoening uit nuttige klussen. Die op het moment niet leuk zijn. Die voldoening is wel erg belangrijk. Het geeft je leven zin, geeft zelfvertrouwen en gevoel van eigenwaarde.
Toen ik net thuis zat worstelde ik daarmee, inmiddels heb ik daar een balans in en dat maakt me gelukkig. (daarom is het huishouden oa voor mij zo belangrijk)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 7 februari 2020 @ 13:07:28 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191391663
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

(ik moet me even vertellen in FOMO, dus misschien is mijn antwoord fout), maar ik denk dat dit heel belangrijk is. Uiteindelijk haal je (ook) voldoening uit nuttige klussen. Die op het moment niet leuk zijn. Die voldoening is wel erg belangrijk. Het geeft je leven zin, geeft zelfvertrouwen en gevoel van eigenwaarde.
Toen ik net thuis zat worstelde ik daarmee, inmiddels heb ik daar een balans in en dat maakt me gelukkig. (daarom is het huishouden oa voor mij zo belangrijk)
Ja, ik was blij omdat ik het vanochtend kon opbrengen om wat klussen weg te werken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191391666
FOMO slaat toch op sociale aangelegenheden? Bang zijn om een concert of feest te missen, zien hoe anderen naar een borrel zijn gegaan op social media, enz.?

Daar heb ik sowieso geen last van. Ik ga het liefst niet naar sociale gebeurtenissen. Als iemand afbelt met duizend excuses denk ik altijd: fijn, ik kan lekker thuis blijven en mijn ding doen. :D

En een opgeruimd huis geeft me een opgeruimd hoofd.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 7 februari 2020 @ 13:09:03 #138
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191391675
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar van het ‘omdat het zo hoort’ had ik me al gedistantieerd.

-O-
Oh, dat heb ik dan gemist. :@

Even terug naar het gedicht: ik lees het vooral een "het leven is kort"-sentiment, met daarbij een rits activiteiten die meer vreugde/bevrediging brengen dan (letterlijk genomen) stof afnemen. Eerder YOLO dan FOMO wat mij betreft. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191391708
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, ik was blij omdat ik het vanochtend kon opbrengen om wat klussen weg te werken.
Ja :) Vakje voor to-do-lijstjes inkleuren is heel bevredigend... Herken het helemaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 7 februari 2020 @ 13:13:05 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191391719
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja :) Vakje voor to-do-lijstjes inkleuren is heel bevredigend... Herken het helemaal
Nou, meer dat ik het liefst de hele dag mijn bed niet uitkom.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191391744
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Interessant! Ik wil het liefst een wilde tuin, maar inderdaad lastig om het niet te verwaarlozen. Ook al als de beestjes blij zijn, ben ik blij. Ik geef iets minder om de buren :+
De tuin van mijn buurvrouw lijkt op de binnenplaats van een gevangenis. ;(

Wij hebben gras en onder de pruimenboom komen nu bollen op, staan er kerstrozen, lavendel, wat struiken en bodembedekkers. In de voortuin een vlinderstruik, magnolia, engels gras en bodembedekkers.

In de nieuwe tuin wil ik een bloemenweide en moestuin (heb ik nu in potten en bakken).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191391759
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, meer dat ik het liefst de hele dag mijn bed niet uitkom.
Dat doe ik nou nooit. :D Bij anderen ziet het er altijd heerlijk uit als ze pyjamadagen houden, maar ik heb dat nog nooit gedaan. I'm missing out!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191391779
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, meer dat ik het liefst de hele dag mijn bed niet uitkom.
Oh sorry... verkeerd gelezen :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191391782
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, meer dat ik het liefst de hele dag mijn bed niet uitkom.
Of is het specifiek vandaag? Dat je je somber voelt of iets dergelijks?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191391783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:16 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat doe ik nou nooit. :D Bij anderen ziet het er altijd heerlijk uit als ze pyjamadagen houden, maar ik heb dat nog nooit gedaan. I'm missing out!
Pyjamadag bij mij is dat ik gewoon lekker in mijn joggingbroek zit en verder net zo actief ben als anders ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 7 februari 2020 @ 13:27:14 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191391855
Ik ben even weg.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191392321
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben even weg.
Sorry, Dat was heel lomp van me.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191392974
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:07 schreef Sumppi het volgende:


Daar heb ik sowieso geen last van. Ik ga het liefst niet naar sociale gebeurtenissen. Als iemand afbelt met duizend excuses denk ik altijd: fijn, ik kan lekker thuis blijven en mijn ding doen. :D

*;
pi_191392997
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 13:14 schreef Sumppi het volgende:

[..]

De tuin van mijn buurvrouw lijkt op de binnenplaats van een gevangenis. ;(

Wij hebben gras en onder de pruimenboom komen nu bollen op, staan er kerstrozen, lavendel, wat struiken en bodembedekkers. In de voortuin een vlinderstruik, magnolia, engels gras en bodembedekkers.

In de nieuwe tuin wil ik een bloemenweide en moestuin (heb ik nu in potten en bakken).
Mooie plannen :)

Mijn moestuin gaat waarschijnlijk weg om plaats te maken voor wilde bloemen.
De lavendel lijkt alweer paarse koppen te krijgen.
pi_191393012
Knuffel Lien, soms communiceert zo'n forum wat lastig.
pi_191393305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Knuffel Lien, soms communiceert zo'n forum wat lastig.
Ja, en ik heb heel onnadenkend gereageerd. Het spijt me Lienekien. In elk geval goed dat je vanmorgen jezelf uit bed hebt gesleept en wat dingen hebt kunnen doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191396223
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Knuffel Lien, soms communiceert zo'n forum wat lastig.
Dit inderdaad.... sorry meis... en ook de situatie niet goed ingeschat... Sorry lieverd en heel erg veel sterkte

[ Bericht 7% gewijzigd door ChildoftheStars op 07-02-2020 19:26:03 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191403554
Goedemorgen iedereen

Hier niks speciaals op de planning. Gewoon een beetje creaen. Huishouden en dat is prima. Nog een spannend boek waarvan ik een stukje wil lezen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191404734
Besloten te gaan brouwen vandaag :) forest fruit stout
  zaterdag 8 februari 2020 @ 10:49:23 #156
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_191404903
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:37 schreef Sarabi het volgende:
Besloten te gaan brouwen vandaag :) forest fruit stout
Succes en ik wil best eens proeven.

Hier alles rustig.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_191405297
Goedemorgen, hier ook niets speciaals. We hebben zojuist een enorme hoeveelheid verhuisdozen binnen gekregen. Ik ga maar eens een begin maken met het inpakken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:37 schreef Sarabi het volgende:
Besloten te gaan brouwen vandaag :) forest fruit stout
Hoe lang duurt het proces? Voor je het kunt drinken?

Lienekien, Hoe gaat het vandaag?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191405366
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 11:12 schreef Sumppi het volgende:
[..]

Hoe lang duurt het proces? Voor je het kunt drinken?

Het brouwen kost vandaag zo'n 6 a 7 u. En dan moeten we zeker met dit zware bier nog 1,5/2maand wachten tot dat we het kunnen drinken. Nouja je kan het wel al eerder drinken maar dan is het nog niet zoals het hoort.
pi_191406699
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 10:37 schreef Sarabi het volgende:
Besloten te gaan brouwen vandaag :) forest fruit stout
Ooooh ik lust geen bier, maar dit klinkt echt heel erg lekker

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 11:12 schreef Sumppi het volgende:
Goedemorgen, hier ook niets speciaals. We hebben zojuist een enorme hoeveelheid verhuisdozen binnen gekregen. Ik ga maar eens een begin maken met het inpakken.
[..]

Hoe lang duurt het proces? Voor je het kunt drinken?

Lienekien, Hoe gaat het vandaag?
Vind je inpakken leuk of niet? Veel succes :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191406709
Ik was stiekem mijn kribbe weer ingedoken, ben net wakker :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191407241
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 11:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het brouwen kost vandaag zo'n 6 a 7 u. En dan moeten we zeker met dit zware bier nog 1,5/2maand wachten tot dat we het kunnen drinken. Nouja je kan het wel al eerder drinken maar dan is het nog niet zoals het hoort.
Dat valt wel mee met de wachttijd. Wordt het beter als je langer wacht? Als het laten rijpen van bijvoorbeeld rum?

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ooooh ik lust geen bier, maar dit klinkt echt heel erg lekker
[..]

Vind je inpakken leuk of niet? Veel succes :*
Nu vind ik het nog leuk, maar als ik toe ben aan de kelder, schuur of zolder zal het wel minder worden. :+

Lekker geslapen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191407263
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat valt wel mee met de wachttijd. Wordt het beter als je langer wacht? Als het laten rijpen van bijvoorbeeld rum?
[..]

Mwah niet zoals bij rum.
Maar hoe zwaarder het bier, duurt het wel des te langer tot het op een goed punt is.

En zwaar bier kan je ook mooi laten rijpen op bv wiskey vaten, dat duurt dan wel jaren.
pi_191407475
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat valt wel mee met de wachttijd. Wordt het beter als je langer wacht? Als het laten rijpen van bijvoorbeeld rum?
[..]

Nu vind ik het nog leuk, maar als ik toe ben aan de kelder, schuur of zolder zal het wel minder worden. :+

Lekker geslapen?
Dat snap ik... Het is wel een proces waarvan je gaat zien dat je steeds meer klaar wordt voor het nieuwe huis...

Als een blok
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191408700
Dan kon je de slaap goed gebruiken :)

Sarabi, is het gelukt met het brouwen vandaag? En voor dit Oscarweekend: welke film is je favoriet tot nu toe?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191408726
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:34 schreef Sumppi het volgende:
Dan kon je de slaap goed gebruiken :)

Sarabi, is het gelukt met het brouwen vandaag? En voor dit Oscarweekend: welke film is je favoriet tot nu toe?
Het bier is nu nog aan het koelen, dus bijna klaar. Ging goed :)

1917 is wel de (en mijn) favoriet. Ook al zou het wel erg geweldig zijn als Parasite ging winnen.
pi_191408883
1917 ben ik heel benieuwd naar. Parasite ga ik eens opzoeken.

Mijn man had 20 speciale verhuisdozen voor boeken voor me besteld. Alleen heb ik er niet genoeg aan. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191408909
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 15:54 schreef Sumppi het volgende:
1917 ben ik heel benieuwd naar. Parasite ga ik eens opzoeken.

Mijn man had 20 speciale verhuisdozen voor boeken voor me besteld. Alleen heb ik er niet genoeg aan. :@
Daar niet genoeg aan hebben is juist een trots en niet een :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191409152
Maar al die arme bomen!

Ik schaam me er wel wat voor, omdat ik nog niet eens begonnen ben aan de boekenkast in de studeerkamer (heeft m'n man speciaal voor mij over een hele wand gemaakt) en nu al zo'n beetje door de dozen heen ben. Door dus alleen maar boeken in te pakken die her en der rondslingeren. :')

In het nieuwe huis komt er weer een boekenwand, maar dan groter. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191409233
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 16:18 schreef Sumppi het volgende:
Maar al die arme bomen!

Ik schaam me er wel wat voor, omdat ik nog niet eens begonnen ben aan de boekenkast in de studeerkamer (heeft m'n man speciaal voor mij over een hele wand gemaakt) en nu al zo'n beetje door de dozen heen ben. Door dus alleen maar boeken in te pakken die her en der rondslingeren. :')

In het nieuwe huis komt er weer een boekenwand, maar dan groter. :+
Die bomen heb dat een extra nuttig leven gehad ;)

Hahahahahaha, ik heb ook een huis waarin zoveel mogelijk boeken en knutselspullen zit opgeslagen. Heerlijk toch. Geniet van je boeken, voel je rijk :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 8 februari 2020 @ 23:06:20 #170
370431 drakin
vurig typje
pi_191416996
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 16:18 schreef Sumppi het volgende:
Maar al die arme bomen!

Ik schaam me er wel wat voor, omdat ik nog niet eens begonnen ben aan de boekenkast in de studeerkamer (heeft m'n man speciaal voor mij over een hele wand gemaakt) en nu al zo'n beetje door de dozen heen ben. Door dus alleen maar boeken in te pakken die her en der rondslingeren. :')

In het nieuwe huis komt er weer een boekenwand, maar dan groter. :+
Plant een paar bomen terug ;)

Veel boeken is fijn heb hier 6 boekenkasten met boeken, stripboeken en boardgames. *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_191420693
Goedemorgen

Afgelopen avond een te enge film gekeken. Na nachtmerrie nummer drie ben ik maar uit bed gegaan (deel twee van The Blair Witch. Deel een kan ik goed hebben, maar twee blijkbaar niet).
Toen besloot ik lekker in bed te gaan liggen en een boek te lezen... tja... die werd ook ineens eng (had ik niet verwacht, film van gezien en die was niet eng, eerder mooi zelfs). Wanneer het licht is buiten doe ik misschien nog even een dutje.

Gelukkig voor vandaag een rustige planning. Zo'n 'niks moet en alles mag'-dag.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191420935
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 04:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Afgelopen avond een te enge film gekeken. Na nachtmerrie nummer drie ben ik maar uit bed gegaan (deel twee van The Blair Witch. Deel een kan ik goed hebben, maar twee blijkbaar niet).
Toen besloot ik lekker in bed te gaan liggen en een boek te lezen... tja... die werd ook ineens eng (had ik niet verwacht, film van gezien en die was niet eng, eerder mooi zelfs). Wanneer het licht is buiten doe ik misschien nog even een dutje.

Gelukkig voor vandaag een rustige planning. Zo'n 'niks moet en alles mag'-dag.
Heb je alleen zitten kijken? :o Hopelijk kun je straks lekker slapen zonder nare dromen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 23:06 schreef drakin het volgende:

Plant een paar bomen terug ;)

Veel boeken is fijn heb hier 6 boekenkasten met boeken, stripboeken en boardgames. *O*
Dat eerste is zeker de bedoeling. Mijn man probeert me al jaren tevergeefs aan een E-reader te krijgen.

Zo nog wat voorbereiden en dan aan het werk, maar eerst een kopje koffie. c_/ Vandaag ook een cadeautje afmaken (breiwerk) en dan kan ik aan nieuwe wol beginnen. O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Sumppi op 09-02-2020 07:26:31 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191420950
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hardloopding op zondag. :') Het plan wás leuk. :+

Verder lekker thuis chillen dit weekend. :9
Succes vandaag! Ik hoop dat het meevalt met de storm.

Of misschien is het wel afgelast?

[ Bericht 2% gewijzigd door Sumppi op 09-02-2020 08:46:23 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191420964
Goedemorgen :W
Boeken O+ @Sumppi niks om je voor te schamen, boeken kun je nooit genoeg hebben.

Gisteren eindelijk begonnen met de hobbykamer reorganiseren en ben echt al aardig eind. Maar was ook tot 4 uur vannacht doorgegaan :+
Toen moest ik van mezelf wel echt ff paar uur in bed gaan liggen. Maar vandaag gaat wel lukken om af te maken. Hopelijk heeft mn buuf ook tijd om mn diamond paintings aan de muur te hangen (ik heb geen boormachine).
Dan is het echt helemaal af ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 09-02-2020 07:58:15 ]
pi_191421380
Goedemorgen :W
Ben er weer :@ paar dagen geen zin/tijd gehad om te schrijven, maar wel gezellig meegelezen.

Ik houd van mijn e-reader O+ Zo praktisch, het leest qua scherm écht alsof je een papieren boek leest.
Komt voort uit mijn hernia-tijd, waarbij een dik boek te zwaar was om fijn te kunnen lezen (en juist bizar veel tijd om te lezen). De mijne houdt het nu al een jaar of 12 uit. Ben nu aan het azen op een nieuwe, die waterdicht is en verbeterde verlichting.

CotS, wat een rotnacht zeg :* ik sliep ook slecht, maar vriend heeft me nog even laten liggen.

Allemaal voorbereid op de storm? Ik ga straks Disney+ aanschaffen voor de kinderen, kunnen we vanmiddag Toy Story kijken :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191421659
Ik heb wel een e-reader, maar ik vind dat juist niet fijn lezen. Ik koop alleen niet zoals vroeger klakkeloos alle boeken meer die ik wil lezen, maar leen heel veel van de bieb :)

Ik had gister mn tuinset al van het balkon naar binnengehaald. Verder hoef ik nergens heen, dus ik zal er niet zoveel last van hebben.
  zondag 9 februari 2020 @ 10:15:13 #177
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191421897
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 07:18 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Succes vandaag! Ik hoop dat het meevalt met de storm.

Of misschien is het wel afgelast?
Afgelast inderdaad. Ik vind het helemaal niet zo erg. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 9 februari 2020 @ 10:37:34 #178
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191422084
Ik heb ook een e-reader maar lees toch liever papieren boeken. Ik heb een Sony en die leest wel echt fijn, maar ik mis gewoon het papier.

Hier aan de kust valt de storm nu nog mee, ik hoop dat de schutting het houdt....

Zondag poetsdag en daarna borduren of mijn RR boekje eindelijk afmaken. :@
pi_191422120
Goedemorgen :W
Ik ben zo blij met mijn kobo ereader, niet meer ongemakkelijk een dik boek vast houden en hij mag gewoon nat worden in bad.
Ben ook veel meer gaan lezen sinds ik hem heb.

Het waait al lekker hoor ik hier. Hopelijk valt het overal mee met de schade.
pi_191422965
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 07:12 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Heb je alleen zitten kijken? :o Hopelijk kun je straks lekker slapen zonder nare dromen.
[..]

Dat eerste is zeker de bedoeling. Mijn man probeert me al jaren tevergeefs aan een E-reader te krijgen.

Zo nog wat voorbereiden en dan aan het werk, maar eerst een kopje koffie. c_/ Vandaag ook een cadeautje afmaken (breiwerk) en dan kan ik aan nieuwe wol beginnen. O+
Ja :+ ik dacht ach, deel 1 vind ik gewoon leuk. Niet eng. Alleen om de een of andere reden vind ik deel twee wel eng. Ach... het is zondag, net even bijgeslapen. En ik moet hartelijk om mezelf lachen

Tja... een e-reader is toch net even anders ;)

Klinkt alsof je een goede dag gaat hebben! Veel plezier en succes met alles
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191422984
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 09:02 schreef LeSage het volgende:
Goedemorgen :W
Ben er weer :@ paar dagen geen zin/tijd gehad om te schrijven, maar wel gezellig meegelezen.

Ik houd van mijn e-reader O+ Zo praktisch, het leest qua scherm écht alsof je een papieren boek leest.
Komt voort uit mijn hernia-tijd, waarbij een dik boek te zwaar was om fijn te kunnen lezen (en juist bizar veel tijd om te lezen). De mijne houdt het nu al een jaar of 12 uit. Ben nu aan het azen op een nieuwe, die waterdicht is en verbeterde verlichting.

CotS, wat een rotnacht zeg :* ik sliep ook slecht, maar vriend heeft me nog even laten liggen.

Allemaal voorbereid op de storm? Ik ga straks Disney+ aanschaffen voor de kinderen, kunnen we vanmiddag Toy Story kijken :D
Heeeeeeey leuk dat je er weer bent :* Lekker blijven liggen is soms heerlijk toch :*

Met een hernia en dat soort dingen zijn ereaders echt fantastisch, ook om mee te nemen enz.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191423042
Ik hoor de wind hier :) Heerlijk, maakt me blij...

Door jullie loop ik weer te twijfelen aan een ereader ;) ik heb er eerder een gehad, maar elke keer als ik een boek goed vond, kocht ik hem in papier. Dus weinig zin...
Sowieso heb ik nog even geen tijd om ervoor te sparen :) belangrijkere dingen om geld voor opzij te leggen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 9 februari 2020 @ 11:53:50 #183
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191423141
E-reader vond ik een topding toen ik nog dagelijks met de trein ging, een hoop van mijn boeken zijn nogal dik. :')

Maar nu al tijden geen boek meer aangeraakt, het komt er niet van. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191423452
Voorbereidingen voor de sushi zijn klaar *O* straks heel veel rollen
Maar nu eerst lunch :9
  zondag 9 februari 2020 @ 14:27:00 #185
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191425478
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:16 schreef Sarabi het volgende:
Voorbereidingen voor de sushi zijn klaar *O* straks heel veel rollen
Maar nu eerst lunch :9
Oehhh, maak je foto's? :9
Mooi weertje om lekker in de keuken bezig te zijn :P
Of op de bank te haken en te Netflixen natuurlijk O-)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191426083
Het is wel echt een dag om lekker knus binnen te blijven en dan uitgebreid te koken/ bakken/ handwerken. De wind om het huis maakt het helemaal af.

Ik ga terug in de tijd. Hier heb ik zojuist mijn dochter geleerd hoe ze een vriendschapsarmbandje kan knopen. Nu maakt ze er een voor haar beste vriendinnetje. Afscheidscadeautje, voor als we gaan. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191426408
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 14:27 schreef Muck het volgende:

[..]

Oehhh, maak je foto's? :9
Mooi weertje om lekker in de keuken bezig te zijn :P
Of op de bank te haken en te Netflixen natuurlijk O-)
Hier is mijn man sushi aan het maken met Japanse omelet:



En alle sushi rollen liggen nu in de koelkast te rusten (en nog wat Japanse omelet die over is)

pi_191426412
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 14:59 schreef Sumppi het volgende:
Het is wel echt een dag om lekker knus binnen te blijven en dan uitgebreid te koken/ bakken/ handwerken. De wind om het huis maakt het helemaal af.

Ik ga terug in de tijd. Hier heb ik zojuist mijn dochter geleerd hoe ze een vriendschapsarmbandje kan knopen. Nu maakt ze er een voor haar beste vriendinnetje. Afscheidscadeautje, voor als we gaan. O+
Wat leuk die armbandjes O+

En ja knus weer O+
pi_191426778
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 14:59 schreef Sumppi het volgende:
Het is wel echt een dag om lekker knus binnen te blijven en dan uitgebreid te koken/ bakken/ handwerken. De wind om het huis maakt het helemaal af.

Ik ga terug in de tijd. Hier heb ik zojuist mijn dochter geleerd hoe ze een vriendschapsarmbandje kan knopen. Nu maakt ze er een voor haar beste vriendinnetje. Afscheidscadeautje, voor als we gaan. O+
Ach wat lief O+ Hopelijk wennen jullie snel

quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 15:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hier is mijn man sushi aan het maken met Japanse omelet:

[ afbeelding ]

En alle sushi rollen liggen nu in de koelkast te rusten (en nog wat Japanse omelet die over is)

[ afbeelding ]
Goed... water in de mond nu :9 Ziet er erg goed uit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 9 februari 2020 @ 16:15:29 #190
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191427599
Het werd borduren en gamen. Nu de hond even laten vliegen en dan friet met kibbeling. *O*

Vanavond verder gamen.
pi_191427691
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:15 schreef Patapon het volgende:
Het werd borduren en gamen. Nu de hond even laten vliegen en dan friet met kibbeling. *O*

Vanavond verder gamen.
_O-

Ziet er wel erg lekker uit, Sarabi. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191427726
Super leuk zelf vriendschapsarmbandjes maken O+
Ik hou niet van sushi, maar @Sarabi, wel leuk om op zo'n dag als dit dat zelf te maken ja :D
@Patapon, klinkt als een relaxed dagje! De hond laten vliegen _O-

Het was even een weekend hard werken, maar ik heb eindelijk mn hobbykamer opgeruimd en gereorganiseerd ^O^

Zoek de verschillen 8-)

Voor:







Na:



pi_191427758
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:15 schreef Patapon het volgende:
Het werd borduren en gamen. Nu de hond even laten vliegen en dan friet met kibbeling. *O*

Vanavond verder gamen.
Het beeld dat je me hierbij geeft maakt de dag nog perfecter dan hij al was _O- _O_
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191428308
Echt storm noem ik dit niet trouwens, gewoon gezellig guur herfstweer (in februari), ik geniet er echt van :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191428610
Lekker gewerkt Hestia!

Het begint hier nu wel meer een storm te worden. Zag dat een van mijn lantaarntjes buiten kapot is gevallen. Was ook niet slim om ze te laten staan.
pi_191428656
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Echt storm noem ik dit niet trouwens, gewoon gezellig guur herfstweer (in februari), ik geniet er echt van :)
Misschien komt het bij jullie nog. Hier is het dak van het speelhuis eraf gewaaid. :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191428687
Netjes Hestia! Fijn om het zo geordend te hebben. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191428699
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:17 schreef Sarabi het volgende:
Lekker gewerkt Hestia!

Het begint hier nu wel meer een storm te worden. Zag dat een van mijn lantaarntjes buiten kapot is gevallen. Was ook niet slim om ze te laten staan.
Jammer van die lantaarns :{

quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:20 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Misschien komt het bij jullie nog. Hier is het dak van het speelhuis eraf gewaaid. :o
Ow wow! Hier alleen wat bomen heb ik gehoord. Alleen vanaf binnen lijkt het allemaal minder dramatisch
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 9 februari 2020 @ 17:37:24 #199
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191428906
Nou, hier spookt het goed. Horizontale regen en gesneuvelde bomen. En ergens een school in de fik, maar ik weet niet of dat weergerelateerd is. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191429467
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:17 schreef Sarabi het volgende:
Lekker gewerkt Hestia!

Het begint hier nu wel meer een storm te worden. Zag dat een van mijn lantaarntjes buiten kapot is gevallen. Was ook niet slim om ze te laten staan.
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:22 schreef Sumppi het volgende:
Netjes Hestia! Fijn om het zo geordend te hebben. *O*
Dankjullie! Ja ik heb wel echt eer van mn werk zo :D

Hier begint de storm ook wel erger te worden nu, maar hadden ze ook gezegd he, dat het vanaf 19/20 uur pas echt zou aanwakkeren.Hopelijk zorgt het niet voor al teveel schade.
pi_191429530
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, hier spookt het goed. Horizontale regen en gesneuvelde bomen. En ergens een school in de fik, maar ik weet niet of dat weergerelateerd is. :+
:P Uhm... vuur heeft zuurstof nodig en met wind heb je veel bewegende lucht, dus ook veel bewegende vlammen oid ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 9 februari 2020 @ 18:15:15 #202
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191429542
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:P Uhm... vuur heeft zuurstof nodig en met wind heb je veel bewegende lucht, dus ook veel bewegende vlammen oid ;)
Ja nee, het ontstaan bedoel ik. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191429564
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 18:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja nee, het ontstaan bedoel ik. :P
He.... wat flauw nou weer... ;) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191433689
Nog even een dutje proberen te doen, dat lukte helaas niet.
Nu hopen dat ik tot half 6 wakker kan blijven :D
pi_191433701
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:11 schreef Sarabi het volgende:
Nog even een dutje proberen te doen, dat lukte helaas niet.
Nu hopen dat ik tot half 6 wakker kan blijven :D
Weet je waar het te zien is? Ik wil het ook kijken eigenlijk :@

(hier het tegenovergestelde probleem, te lang gedut vandaag...)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191433738
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Weet je waar het te zien is? Ik wil het ook kijken eigenlijk :@

(hier het tegenovergestelde probleem, te lang gedut vandaag...)
Fox :)

En ik heb vanmiddag wel even geslapen maar had graag nu ook nog een dutje gedaan
pi_191433869
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fox :)

En ik heb vanmiddag wel even geslapen maar had graag nu ook nog een dutje gedaan
Ooooh dan kun je het wel! Alleen ben je waarschijnlijk morgen brak als hel ;)
Heel erg veel plezier :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191434074
Dankjewel :)

En geen plannen morgen dus dat is niet erg :) meestal gaan we de dag erna lekker wandelen, maar eerst maar kijken hoe het weer is.
pi_191434130
De zender staat zachtjes klaar, dan mis ik het niet (als ik dan niet te slaperig ben, mezelf kennende gaat dat wel gebeuren) en lekker kijken hier

En net een borduurding besteld om te maken en als cadeau aan mijn beste vrienden te geven die een kleine verwachten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191435825
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:11 schreef Sarabi het volgende:
Nog even een dutje proberen te doen, dat lukte helaas niet.
Nu hopen dat ik tot half 6 wakker kan blijven :D
Haha hier was het net andersom juist. Ik ging om 19.30 uur ff een uurtje liggen voordat de finale van HHB begon en ik word net pas weer wakker, oeps :+
Lukt het met wakker blijven? Heel veel plezier met kijken! *O*
pi_191435882
Kijken naar de rare kleding vind ik stiekem nog het leukst :@
Mijn lieveheerstbeestjespiloot is bijna klaar. Gaat lekker hier vannacht :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 10 februari 2020 @ 08:45:28 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191437335
Haai. Ik haak weer aan. Ben even snel door jullie sc van de afgelopen dagen gescrold en zag mooie voor- en nafoto’s van Hestia!

Vrijdag liep mijn emmer even flink over. Ik was hier ook niet helemaal duidelijk in zeggen wat er bij me speelde en dat gedicht raakte mij op meer manieren dan ik me ook op het moment zelf realiseerde. Maar het had vrijdag ook iets anders kunnen zijn dat even de druppel was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig weekend gehad met mijn man. Veel gepraat. Twee keer twee afleveringen gezien van het nieuwste seizoen van Silent Witness en gisteren voor het eerst Ticket To Ride gespeeld (de Londen-versie).
The love you take is equal to the love you make.
pi_191437395
Lienekien :* Zo'n aanvraag drukt je dan met de neus op de feiten, maakt het wel heel echt. Fijn dat je weer meepost.

Ik moet rennen, onverwacht twee ochtenden werken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 10 februari 2020 @ 08:58:46 #214
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191437437
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 08:54 schreef Sumppi het volgende:
Lienekien :* Zo'n aanvraag drukt je dan met de neus op de feiten, maakt het wel heel echt. Fijn dat je weer meepost.

Ik moet rennen, onverwacht twee ochtenden werken.
^O^
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 10 februari 2020 @ 10:10:03 #215
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191438139
Lien :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 10 februari 2020 @ 10:15:21 #216
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191438189
Poeh Lien, wat een heftige situatie dan zo joh :*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191438291
Lien :* sterkte

@Hestia ja het wakker blijven ging goed :D zeker door het enthousiasme dat Parasite alles won *O* nu net nog even 4u kunnen slapen.
pi_191438520
@Lienekien dat is echt super zwaar meid... Goed dat je een rustig weekend hebt gehad... Heel heel heel heel erg veel sterkte en een enorme dikke knuffel voor jou...

@Sarabi ooooh lekker ja :) (van die vier uur slaap). Het was echt gaaf om er een keer naar te kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191438835
Hmm dat is wel confronterend ff ja @Lienekien, knuffel :*
@Sarabi, fijn dat het wakker blijven gelukt is en mooi zo! *O*
Ik heb gelukkig ook nog wel weer een paar uur verder kunnen slapen :)
pi_191440348
Ren en vlieg dag. Eigenlijk moet ik nog langs de bibliotheek, maar daarna hoef ik niks meer van mezelf (behalve dan zorgen dat de kinderen eten hebben vanavond).

Oja, ik kreeg mail over de handwerkbeurs in Zwolle. Gaan daar nog mensen van hier heen? Ik vind het zo leuk dat ik er volgend jaar in de buurt woon, dan ga ik zeker!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191440418


Vanavond een patroon bedenken voor handwarmers en een sjaal (fair isle). *O* O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 10 februari 2020 @ 13:40:33 #222
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191440505
Geen Zwolle voor mij, beetje teveel uit de richting. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191440524
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen Zwolle voor mij, beetje teveel uit de richting. :P
Dit :Y

Mooie kleuren Sumppi
pi_191440532
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:24 schreef Sumppi het volgende:
Ren en vlieg dag. Eigenlijk moet ik nog langs de bibliotheek, maar daarna hoef ik niks meer van mezelf (behalve dan zorgen dat de kinderen eten hebben vanavond).

Oja, ik kreeg mail over de handwerkbeurs in Zwolle. Gaan daar nog mensen van hier heen? Ik vind het zo leuk dat ik er volgend jaar in de buurt woon, dan ga ik zeker!
Wanneer is die? Als ik dan kan ga ik zeker teveel geld spenderen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191440535
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:32 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Vanavond een patroon bedenken voor handwarmers en een sjaal (fair isle). *O* O+
Prachtige kleuren O+
Fair Isle is zo leuk om te doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191441168
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wanneer is die? Als ik dan kan ga ik zeker teveel geld spenderen
Donderdag tot en met zondag geloof ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191441622
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2020 14:39 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Donderdag tot en met zondag geloof ik.
Oh dat wordt hem helaas niet :{
Maaaaaaar de eenentwintigste ga ik naar de knutselbeurs in Assen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 10 februari 2020 @ 15:59:18 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191442080
23 februari is er nog een soort wolbeurs in Assen, 27 en 28 maart zijn er brei- en haakdagen in Groningen. Oh, en volgende week het stoffenspektakel in Groningen.

Ik heb nog te veel liggen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_191443326
Ergens dit jaar wil ik nog een deken haken voor op de bank maar wil wel eens mooi bijzonder garen. Maar weet nog totaal niet wat ik wil (alleen dat het blauw(tinten) moet zijn). Ik vind katoen voor een dekentje fijn maar mijn man heeft liever wol. Dus ja....geen idee.
pi_191443703
Veel beurzen in het noorden. *O* Ik ben vorig jaar naar de textielbeurs in 's-Hertogenbosch geweest, maar dat viel wat tegen wat wol betreft. Niet dat ik met een lege tas thuis kwam, maar toch. oO<
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191443747
quote:
11s.gif Op maandag 10 februari 2020 15:59 schreef Lienekien het volgende:
23 februari is er nog een soort wolbeurs in Assen, 27 en 28 maart zijn er brei- en haakdagen in Groningen. Oh, en volgende week het stoffenspektakel in Groningen.

Ik heb nog te veel liggen.
Hier hetzelfde probleem. Ik denk dat ik het ook bij Assen houd. Genoeg projecten die ik wil doen en die hier liggen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191443758
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 17:34 schreef Sarabi het volgende:
Ergens dit jaar wil ik nog een deken haken voor op de bank maar wil wel eens mooi bijzonder garen. Maar weet nog totaal niet wat ik wil (alleen dat het blauw(tinten) moet zijn). Ik vind katoen voor een dekentje fijn maar mijn man heeft liever wol. Dus ja....geen idee.
Oeh, dat is wel een interessante... moet het echt een warme deken worden of meer een soort sierdeken?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191444172
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oeh, dat is wel een interessante... moet het echt een warme deken worden of meer een soort sierdeken?
We willen hem wel echt gaan gebruiken :Y
pi_191444290
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 18:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

We willen hem wel echt gaan gebruiken :Y
Ah oke... kun je niet een oudere CAL maken?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191444439
Het patroon komt wel goed, de vraag is meer welk garen.

Maar goed moet eerst nog 3 andere projecten afmaken, dus geen haast :D
pi_191444617
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 18:56 schreef Sarabi het volgende:
Het patroon komt wel goed, de vraag is meer welk garen.

Maar goed moet eerst nog 3 andere projecten afmaken, dus geen haast :D
Het garenprobleem is altijd een goede. Lekker rondsnuffelen naar iets moois

Projecten lopen niet weg toch ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191445340
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het garenprobleem is altijd een goede. Lekker rondsnuffelen naar iets moois

Projecten lopen niet weg toch ;)
Deden ze dat soms maar :')

Stone washed van Scheepjes is wel gaaf
  maandag 10 februari 2020 @ 19:46:40 #238
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191445384
Mental image van achter je projecten aanrennen. :')

Training bleek gecancelled wegens het weer en stiekem was ik toch al niet van plan om te gaan, dus prima. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191445752
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 19:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Deden ze dat soms maar :')

Stone washed van Scheepjes is wel gaaf
Dat is ook lekker zacht en mooi :) Ik heb er wel eens knuffels mee gemaakt, zeker een aanrader

Hier een la met projecten (van al mijn hobby's) en pas als die leeg is het volgende...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191445755
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Mental image van achter je projecten aanrennen. :')

Training bleek gecancelled wegens het weer en stiekem was ik toch al niet van plan om te gaan, dus prima. :')
De weergoden zijn met je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191451920
Goedemorgen!

Op dit moment lees ik echt een te spannend boek. Telkens durf ik niet in het donker te slapen _O-

Vandaag een beetje een drukke dag, maar dat komt wel goed :). Sowieso naar de knutselclub, dat is heel erg leuk. Hopelijk gaan we eindelijk verder met het volgende project.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191452831
Dat is ook niet handig, CotS ;)

Ik heb de boodschappen voor deze week al lekker gedaan (op de bakfiets!) en nu nog wat huishouden. Kan ik daarna nog even op de bank zitten met een heerlijke cappuccino. Best fijn die dinsdagochtenden zonder kinderen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191453035
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 09:47 schreef LeSage het volgende:
Dat is ook niet handig, CotS ;)

Ik heb de boodschappen voor deze week al lekker gedaan (op de bakfiets!) en nu nog wat huishouden. Kan ik daarna nog even op de bank zitten met een heerlijke cappuccino. Best fijn die dinsdagochtenden zonder kinderen.
Momentjes zonder kinderen zijn sowieso heerlijk ;) Ik hou echt van ze, zou ze niet willen missen, maar het is ook heerlijk als ze op school zijn en er even niet ge-mamamamamama-ed wordt O+

Zo had ik gister mijn parttime dag en zat ik heerlijk te borduren met Netflix en koffie enzo... en toen belde de juf van de jongste dat ze niet lekker was en nogal wit wegtrok en of ik haar kwam halen... }:| En na een half uurtje in bed met een paracetamolletje was er al niets meer aan de hand :X Fijn natuurlijk dat ze niet echt ziek is, maar verdikkie, dat was wel MIJN tijd! -O-
pi_191453420
Goedemorgen :W

Weer iets met een FB actie gewonnen *O* en zo vaak doe ik niet mee.....

En awww Shandaly wel jammer van jouw tijd.

Ik heb nu voor het eerst in 1,5week eindelijk weer het huis voor mij alleen O+
pi_191453475
Wat heb je waar gewonnen?
Gefeliciteerd *O*
pi_191453513
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 10:47 schreef Shandaly het volgende:
Wat heb je waar gewonnen?
Gefeliciteerd *O*
5 euro korting mij een webshop voor piercings (maar koop er meestal gewoon mijn oorbellen).
  dinsdag 11 februari 2020 @ 10:53:21 #247
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191453539
Wachten duurt lang. En mijn ogen doen pijn.

#oogarts
The love you take is equal to the love you make.
pi_191453572
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 09:47 schreef LeSage het volgende:
Dat is ook niet handig, CotS ;)

Ik heb de boodschappen voor deze week al lekker gedaan (op de bakfiets!) en nu nog wat huishouden. Kan ik daarna nog even op de bank zitten met een heerlijke cappuccino. Best fijn die dinsdagochtenden zonder kinderen.
Eigenlijk moet ik even mijn overdagboek afwisselen met mijn avondboek. Dit is al de tweede nacht _O- Doe het direct eventjes, anders gebeurt me vanavond hetzelfde weer

En oooh lekker dat je alles gedaan hebt! Geniet van je moment! :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 10:04 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Momentjes zonder kinderen zijn sowieso heerlijk ;) Ik hou echt van ze, zou ze niet willen missen, maar het is ook heerlijk als ze op school zijn en er even niet ge-mamamamamama-ed wordt O+

Zo had ik gister mijn parttime dag en zat ik heerlijk te borduren met Netflix en koffie enzo... en toen belde de juf van de jongste dat ze niet lekker was en nogal wit wegtrok en of ik haar kwam halen... }:| En na een half uurtje in bed met een paracetamolletje was er al niets meer aan de hand :X Fijn natuurlijk dat ze niet echt ziek is, maar verdikkie, dat was wel MIJN tijd! -O-
ik kan me de frustratie voorstellen. Hoef je je echt niet voor te verantwoorden :* Hopelijk heb je snel weer tijd voor jezelf :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 10:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

5 euro korting mij een webshop voor piercings (maar koop er meestal gewoon mijn oorbellen).
oooooh gaaf! Veel plezier ermee!

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 10:53 schreef Lienekien het volgende:
Wachten duurt lang. En mijn ogen doen pijn.

#oogarts
Ow vervelend meid. Heel veel sterkte :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191453591
ik heb voor een tientje een schoenendoos vol met allerlei nieuwe, mooie stempels gescoord! Net terug van de arts (hartritmestoornis van de medicatie), nu even ontspannen en straks lekker naar de knutselclub. En dan, als ik zin heb, stempelen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191453792
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 10:53 schreef Lienekien het volgende:
Wachten duurt lang. En mijn ogen doen pijn.

#oogarts
Ow heb je daar vaker last van?
Sterkte!
  dinsdag 11 februari 2020 @ 11:51:58 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191454327
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 11:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow heb je daar vaker last van?
Sterkte!
Wel als ze er druppels in doen.
Controle is klaar, over twee jaar terug.

Iets met risico oogdruk.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 11 februari 2020 @ 11:53:23 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191454350
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 11:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wel als ze er druppels in doen.
Controle is klaar, over twee jaar terug.

Iets met risico oogdruk.
Oogdruppels, daar zou ik de rest van mijn leven zonder kunnen. :') Nu ook lekker wazig zicht of valt het mee?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191454371
Ow wist niet dat dat zo werkte, stom.
  dinsdag 11 februari 2020 @ 12:10:36 #254
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191454607
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oogdruppels, daar zou ik de rest van mijn leven zonder kunnen. :') Nu ook lekker wazig zicht of valt het mee?
Was wel even een dingetje, onderweg. Nu weer veilig thuis op de bank.

Voor het eerst ook een scan van de oogzenuw gehad. Was nieuw, zeiden ze.

Ben blij dat ik ervoor onder controle sta.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 11 februari 2020 @ 12:15:57 #255
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191454679
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 12:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Was wel even een dingetje, onderweg. Nu weer veilig thuis op de bank.

Voor het eerst ook een scan van de oogzenuw gehad. Was nieuw, zeiden ze.

Ben blij dat ik ervoor onder controle sta.
Uhuh, malle kwetsbare dingen, die ogen. Even wazig kijken en ongemak van naar de controle moeten is het wel waard. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191455324
Iemand tips tegen gepieker? Ik probeer mezelf af te leiden, maar ik blijf maar malen over of het huis door zal gaan of niet. Als dit huis er komt ga ik nooit meer een huis kopen. :{w Van het ene stressmoment naar het andere, bah. Denk dat ik nu ook echt grijs word. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 11 februari 2020 @ 13:14:52 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191455339
Ja, huis kopen is stress. Maar één keer gedaan. Ik hoop nooit weer.

Waar hangt het nu nog vanaf?
The love you take is equal to the love you make.
pi_191455392
Ik kreeg net bericht dat de medisch adviseur het advies geeft me te accepteren voor de levensverzekering, maar wel met verhoogde premie (ik ben te zwaar). Dat is al zo'n opluchting. Ik heb er huilbuien van gehad, het was zo'n inbreuk.

Nu hangt het nog af van de goedkeuring van de bank. Man stuurt net een app dat ze zeggen dat het maar een formaliteit is. 99% zeker.

Het is elke keer weer spanning en dan ontlading: bod doen, geaccepteerd, eigen huis laten taxeren, taxatie krijgen, tekenen, enz. Wat een gedoe. -O- En nu durf ik ook niet goed verder met inpakken, scholen bellen, enz.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191455420
En we hebben al eerder een huis gekocht. Dat was nog zoveel meer gedoe, omdat ik toen nog een arme student was en hij een starter. Maar toen heb ik me helemaal niet zo druk gemaakt (of ik heb het verdrongen), terwijl ik er veel meer werk aan had.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191455447
En als ik ben afgevallen ga ik mooi langs de verzekeraar om te eisen dat de premie omlaag gaat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 11 februari 2020 @ 13:24:50 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191455448
Nou, dat gaat snel! Je mag er vertrouwen in hebben! ^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_191455457
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:13 schreef Sumppi het volgende:
Iemand tips tegen gepieker? Ik probeer mezelf af te leiden, maar ik blijf maar malen over of het huis door zal gaan of niet. Als dit huis er komt ga ik nooit meer een huis kopen. :{w Van het ene stressmoment naar het andere, bah. Denk dat ik nu ook echt grijs word. :+
Ow zo herkenbaar :Y enige tip, geen huis meer kopen hierna inderdaad ;)

Ik ben ook al dagen aan het piekeren (niet door een huis kopen). Ik geef de hormonen de schuld, na maanden weer eens ongesteld. Zit nu te haken en Netflix te kijken maar het helpt nog niet 100%.
pi_191455471
quote:
16s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:24 schreef Sumppi het volgende:
En als ik ben afgevallen ga ik mooi langs de verzekeraar om te eisen dat de premie omlaag gaat.
Bij welke verzekeraar zit je?
Mijn BMI is 30+ maar daar deden ze niet moeilijk over.
pi_191455496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bij welke verzekeraar zit je?
Mijn BMI is 30+ maar daar deden ze niet moeilijk over.
Ik denk dat het aan het bedrag ligt, omdat ze er eerder niet moeilijk over deden. Ik moet straks hopen dat m'n man me niet onder de bus duwt. :+

En mijn BMI is 35. Ik heb er in een half jaar 15 kg aangegeten. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191455548
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:24 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dat gaat snel! Je mag er vertrouwen in hebben! ^O^
Ja, dank je. Ik denk het ook.

Over een uur moet ik toch de halve stad door en is het tot vanavond vrij druk. Gelukkig is m'n man er vanavond ook weer (hij zit een paar dagen in Groningen, beetje jaloers).

Sarabi, naar dat je ook aan het piekeren bent. Hopelijk is het snel over.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191455609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:28 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik denk dat het aan het bedrag ligt, omdat ze er eerder niet moeilijk over deden. Ik moet straks hopen dat m'n man me niet onder de bus duwt. :+

En mijn BMI is 35. Ik heb er in een half jaar 15 kg aangegeten. :{
Ah dat zal :) hier was het bedrag niet echt bijzonder.

Ook door stress?
pi_191455677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah dat zal :) hier was het bedrag niet echt bijzonder.

Ook door stress?
Ja, ik ben wel een stress eter en mijn fiets is gejat een paar maanden geleden. Daarbij waren er ook veel feestjes en verjaardagen in het najaar. O-)

Zonder die 15 kg ben ik ook nog te zwaar, dus het is wel zaak om er wat aan te doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191456499
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 12:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Was wel even een dingetje, onderweg. Nu weer veilig thuis op de bank.

Voor het eerst ook een scan van de oogzenuw gehad. Was nieuw, zeiden ze.

Ben blij dat ik ervoor onder controle sta.
Dat is inderdaad een goed iets. Hopelijk is de pijn snel weg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191456506
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 13:13 schreef Sumppi het volgende:
Iemand tips tegen gepieker? Ik probeer mezelf af te leiden, maar ik blijf maar malen over of het huis door zal gaan of niet. Als dit huis er komt ga ik nooit meer een huis kopen. :{w Van het ene stressmoment naar het andere, bah. Denk dat ik nu ook echt grijs word. :+
Ik heb met therapie geleerd om een piekerdagboek bij te houden, wil je een PM over hoe dat werkt?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 11 februari 2020 @ 15:25:41 #270
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191456937
Het herentoilet is al ruim een uur bezet, dus collega en ik maken ons behoorlijk zorgen. Wij kloppen op de deur, zegt een andere collega: de wc is verstopt dus hebben we hem op slot gedraaid........
Hang er dan een briefje op!! :(
#kantoorperikelen
pi_191456950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb met therapie geleerd om een piekerdagboek bij te houden, wil je een PM over hoe dat werkt?
Daar ben ik wel benieuwd naar.



quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 15:25 schreef Patapon het volgende:
Het herentoilet is al ruim een uur bezet, dus collega en ik maken ons behoorlijk zorgen. Wij kloppen op de deur, zegt een andere collega: de wc is verstopt dus hebben we hem op slot gedraaid........
Hang er dan een briefje op!! :(
#kantoorperikelen
:D

[ Bericht 25% gewijzigd door Sumppi op 11-02-2020 15:34:12 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 11 februari 2020 @ 15:26:49 #272
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_191456951
Grote paniek. Ik vond mijn gsm niet toen ik mijn dessertje maakte.

Volgende keer.

Platte kaas met gestampte speculoos :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_191457133
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 15:25 schreef Patapon het volgende:
Het herentoilet is al ruim een uur bezet, dus collega en ik maken ons behoorlijk zorgen. Wij kloppen op de deur, zegt een andere collega: de wc is verstopt dus hebben we hem op slot gedraaid........
Hang er dan een briefje op!! :(
#kantoorperikelen
Oeps
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191458073
Vandaag veel in het huishouden gedaan en 2,5 toer gehaakt O+

Zometeen weer lesgeven, nu nog eerst even wat oefeningen bedenken.
  dinsdag 11 februari 2020 @ 17:45:16 #275
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_191458706
Gelukt *O*


Platte kaas dessert met gestampte speculoos
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_191459543
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 15:25 schreef Patapon het volgende:
Het herentoilet is al ruim een uur bezet, dus collega en ik maken ons behoorlijk zorgen. Wij kloppen op de deur, zegt een andere collega: de wc is verstopt dus hebben we hem op slot gedraaid........
Hang er dan een briefje op!! :(
#kantoorperikelen
Ik moest hier heel hard om lachen. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 11 februari 2020 @ 18:50:33 #277
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191459587
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 15:25 schreef Patapon het volgende:
Het herentoilet is al ruim een uur bezet, dus collega en ik maken ons behoorlijk zorgen. Wij kloppen op de deur, zegt een andere collega: de wc is verstopt dus hebben we hem op slot gedraaid........
Hang er dan een briefje op!! :(
#kantoorperikelen
_O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 februari 2020 @ 19:18:30 #278
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191460068
Ik zat al allemaal doemscenario's te bedenken, zoals dit...




:@
pi_191460829
Ik zou denk ik hetzelfde denken. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_191461492
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:18 schreef Patapon het volgende:
Ik zat al allemaal doemscenario's te bedenken, zoals dit...

[ afbeelding ]

:@
_O-

Dunne collega's heb je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191461660
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 11 februari 2020 @ 20:43:59 #282
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191461697
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:18 schreef Patapon het volgende:
Ik zat al allemaal doemscenario's te bedenken, zoals dit...


[ afbeelding ]

:@
:D

Het is ook wel heerlijk simpel gedacht van je collega's. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 februari 2020 @ 20:57:14 #283
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191461887
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 20:41 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, ook zoiets _O-
pi_191462068
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 19:18 schreef Patapon het volgende:
Ik zat al allemaal doemscenario's te bedenken, zoals dit...


[ afbeelding ]

:@
:D
  dinsdag 11 februari 2020 @ 21:17:38 #285
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191462226
Ha, lekker. Ik had een opruimbui, dus keuken is weer aan kant, net even gedoucht en nu met thee en borduurwerk op de bank. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191462405
Haha, Patapon. Ik heb dat laatst ook gehad op het gastentoilet bij ons op het werk (lunchroom). Ik wilde gaan poetsen, maar de deur bleef maar op slot. Voorzichtig geklopt, geroepen, maar ik hoorde maar niets. Uiteindelijk met een schroevendraaier het slot maar open gemaakt, niemand. Had iemand voor de grap de deur van buiten op slot gedraaid }:|

Ik zit eindelijk op de bank. Sluitmechanisme van de droger ging net kapot. Dus eerst geprobeerd of het nog te redden was, nu maar onderdelen besteld en de deur andersom gehangen (want dat moest toch nog gebeuren).
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_191466677
Morguh! :W
pi_191467010
Goedemorgen allemaal :*

Zo straks lekker naar tekenles
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_191467576
Gezellig CotS! Ik ben weer op kantoor aangewaaid ;) met ontploft kapsel, maar wel vol goede zin (voorlopig :P )
  woensdag 12 februari 2020 @ 09:24:55 #291
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191467778
Vandaag weer thuiswerken, Koningsdag voorbereiden.
pi_191467953
Op kantoor, check.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:24 schreef Patapon het volgende:
Vandaag weer thuiswerken, Koningsdag voorbereiden.
Het klinkt nog zo'n eind weg, maar de organisatie van zo'n feest zal wel gigantisch zijn. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191468024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:08 schreef Shandaly het volgende:
Gezellig CotS! Ik ben weer op kantoor aangewaaid ;) met ontploft kapsel, maar wel vol goede zin (voorlopig :P )
:D zie het helemaal voor me
pi_191468208
Nu eindelijk maar eens aan het nieuwe seizoen van The Crown beginnen.
pi_191468256
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:03 schreef Sarabi het volgende:
Nu eindelijk maar eens aan het nieuwe seizoen van The Crown beginnen.
't is even wennen, nieuwe acteurs voor de personages...
  woensdag 12 februari 2020 @ 10:36:16 #296
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191468649
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Op kantoor, check.
[..]

Het klinkt nog zo'n eind weg, maar de organisatie van zo'n feest zal wel gigantisch zijn. :o
En dan organiseer ik niet eens iets. Ik coördineer de werkzaamheden van de gemeente. Zoals wegafzettingen en schoonmaak.
pi_191468828
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 10:06 schreef Shandaly het volgende:

[..]

't is even wennen, nieuwe acteurs voor de personages...
De eerste aflevering viel niet tegen :)
pi_191469952
Sow... dat was weer leuk :) Straks komt de postbode nieuwe kleren brengen. Helemaal gelukkig hier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 12 februari 2020 @ 12:32:29 #299
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191470254
Ik zit ook de postbode naar me toe te lokken, COTS, hij heeft mijn Harry Potter haakpakket bij zich *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_191470283
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2020 12:32 schreef Muck het volgende:
Ik zit ook de postbode naar me toe te lokken, COTS, hij heeft mijn Harry Potter haakpakket bij zich *O*
Nice nice nice!

Ik mag er bijna aan beginnen... als ik doorwerk aan mijn haakwerkje (ben nu vooral moe van tekenles)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 12 februari 2020 @ 12:39:34 #301
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191470323
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nice nice nice!

Ik mag er bijna aan beginnen... als ik doorwerk aan mijn haakwerkje (ben nu vooral moe van tekenles)
Ik heb mijn cat cardigan bijna af, maar ik weet of ik kan en wil wachten :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')