Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:02 schreef Nober het volgende:
Want peilingen zijn verkiezingsuitslagen?
Zie jij een realistische coalitie zonder de VVD in deze cijfers dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:08 schreef Nober het volgende:
Coalitie: VVD +5 andere partijen maar U heeft weer mogen stemmen.
Schaf het cordon sanitaire af.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zie jij een realistische coalitie zonder de VVD in deze cijfers dan?
Met deze peilingen als uitslag zouden we nog een keer mogen stemmen. Valt geen coalitie mee te smeden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:01 schreef Martijn_R het volgende:
Jammer dat er nu geen verkiezingen zijn...
https://www.geenstijl.nl/5151741/vvd-fail/
VVD, PvdA, CDA, D66, GL heeft nog steeds een nipte meerderheid.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Met deze peilingen als uitslag zouden we nog een keer mogen stemmen. Valt geen coalitie mee te smeden.
Ik geef CDA eigenlijk de grootste kans. Ze staan nu wat lager in de peilingen, maar ze moeten hun lijsttrekker ook nog bekend maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:32 schreef Hexagon het volgende:
Zou me niks meer verbazen als de volgende premier van de PvdA is
Hoe dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:32 schreef Hexagon het volgende:
De VVD lijkt gewoon aan het einde van zijn machtscyclus te zijn gekomen. Dat soort metaalmoeheid zag je eerder bij de PvdA en het CDA
Het verschil tussen Ipsos en De Hond is bij VVD inderdaad wel gigantisch:quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De VVD heeft nog steeds 15 zetels voorsprong in alle peilingen die niet door MdH worden gedaan.
Kan wel snel gaan zoiets. Balkenende stortte ook snel ineen toen de verkiezingen kwamen. PvdA dito.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het verschil tussen Ipsos en De Hond is bij VVD inderdaad wel gigantisch:
Partij - De Hond - Ipsos
VVD - 20 - 28
PVV - 18 - 16
FvD - 18 - 16
PvdA - 17 - 14
CDA - 14 - 14
D66 - 13 - 13
GL - 12 - 15
SP - 9 - 8
50+ - 9 - 9
CU - 6 - 6
PvdD - 6 - 6
SGP - 4 - 3
Denk - 3 - 2
Overig - 1 - 0
twitter:hetismejuffrouw twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 08:26:59"Woningcrisis? Wachtlijsten GGZ? Lerarentekort? Ik heb geen oplossing, maar ik roep gewoon heel hard gespuis tegen buitenlanders en zeg dat we ze moeten opsluiten terwijl er al aparte locaties zijn, dan valt het niet op. Daadkrachtig van de VVD he?" https://t.co/0FBOQM4mBv reageer retweet
Vaak zie je dat naar de verkiezingen toe een dynamiek ontstaat waarbij enkele partijen met kansen veel naar zich toe trekken. Ik denk dat als de PvdA het goed aanpakt ze zich in de premiersrace kunnen wurmen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe dan?
De VVD heeft nog steeds 15 zetels voorsprong in alle peilingen die niet door MdH worden gedaan.
Mocht die voorsprong verdampen, dan moet de PvdA hopen dat ze niet grotendeels bij het CDA terecht komen.
twitter:RjaSwinkels twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 12:22:45Hoi, ik ben Bente en heb pvv-corvee. Mijn partij zit al decennia in de regering maar wij praten U toch weer naar de mond met ferme stellingen (doen we altijd als er verkiezing komen). Volgende week heeft Dilan weer pvv-corvee. Doei. https://t.co/UjGOdA8aAO reageer retweet
Machiavellistische graaipartij. Walgelijk.twitter:ZahraBoef twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 13:18:26Er is een race to the bottom gaande tussen FvD, PVV en VVD. Demarrage VVD in het kampioenschap Populisme en Xenofobie 2020. https://t.co/MVzP6SOhFM reageer retweet
GroenLinks lijkt iets te graag te willen meeregeren... Lekker 'alles' steunen.twitter:MarijnissenL twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 15:46:19Een leraar voor de klas. Zo normaal dat ze het vergeten zijn in de wet te zetten. Zou je zeggen.Maar geen meerderheid. Totaal onbegrijpelijk dat VVD, CDA en GroenLinks de ‘webcamdocent’ ruim baan geven. https://t.co/DGrKPp9g4m reageer retweet
Als je het debat had gevolgd, had je geweten dat er best wat problemen zijn als je dit in de wet zou verankeren, vooral voor mensen die maatwerk leveren aan zieke kinderen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:52 schreef Klopkoek het volgende:
GroenLinks lijkt iets te graag te willen meeregeren... Lekker 'alles' steunen.twitter:MarijnissenL twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 15:46:19Een leraar voor de klas. Zo normaal dat ze het vergeten zijn in de wet te zetten. Zou je zeggen.Maar geen meerderheid. Totaal onbegrijpelijk dat VVD, CDA en GroenLinks de ‘webcamdocent’ ruim baan geven. https://t.co/DGrKPp9g4m reageer retweet
Laten we het er eens over hebben dat VVD en in mindere mate CDA (zeker sinds Buma weg is) totaal ongeloofwaardig zijn met hun constante PVV corvee en zwakke mensen nog verder de shit in trappen met woorden als "gespuis". Je bent al decennia aan de macht, lekker oppositie voeren tegen je eigen beleid, of dingen roepen die al reeds beleid zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:00 schreef Hexagon het volgende:
Wordt dit ook al een "Klopkoek dumpt zijn twitterfeed" topic?
Ongeloofwaardig genoeg om nog steeds hoog te scoren in de peilingen. Jij gaat altijd met veel te groot gemak voorbij aan het feit dat er een groot contigent stemmers is die dat gewoon prettig vind om te horen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Laten we het er eens over hebben dat VVD en in mindere mate CDA (zeker sinds Buma weg is) totaal ongeloofwaardig zijn met hun constante PVV corvee en zwakke mensen nog verder de shit in trappen met woorden als "gespuis". Je bent al decennia aan de macht, lekker oppositie voeren tegen je eigen beleid, of dingen roepen die al reeds beleid zijn.
...en dat veel stemmers om zich heen eigenlijk een heel goed functionerend Nederland zien (ja, ik weet dat niet alles goed gaat, maar niet iedereen heeft daar mee te maken) en dus zeer tevreden op 'laat het maar zo veel mogelijk zo blijven' stemmen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig genoeg om nog steeds hoog te scoren in de peilingen. Jij gaat altijd met veel te groot gemak voorbij aan het feit dat er een groot contigent stemmers is die dat gewoon prettig vind om te horen.
Dan is CDA vanzelfsprekend een veel logischer keus dan de VVD, als je gewoon zo veel mogelijk op de winkel wilt passen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:57 schreef Hanca het volgende:
dus zeer tevreden op 'laat het maar zo veel mogelijk zo blijven' stemmen.
Dat is ook een punt, ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
...en dat veel stemmers om zich heen eigenlijk een heel goed functionerend Nederland zien (ja, ik weet dat niet alles goed gaat, maar niet iedereen heeft daar mee te maken) en dus zeer tevreden op 'laat het maar zo veel mogelijk zo blijven' stemmen.
Alsjeblieft niet, zeg, ik kan mij nog goed de algehele blijdschap herinneren toen Paars kwam en het CDA eindelijk eens aan de kant geschoven werd, dat mag van mij weer usance worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan is CDA vanzelfsprekend een veel logischer keus dan de VVD, als je gewoon zo veel mogelijk op de winkel wilt passen.
Voor die mensen past Rutte nu al jaren prima op de winkel, daar stemmen ze dus op.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan is CDA vanzelfsprekend een veel logischer keus dan de VVD, als je gewoon zo veel mogelijk op de winkel wilt passen.
Totdat het henzelf betreft ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig genoeg om nog steeds hoog te scoren in de peilingen. Jij gaat altijd met veel te groot gemak voorbij aan het feit dat er een groot contigent stemmers is die dat gewoon prettig vind om te horen.
En Rutte is opeens weg naar Brusselquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:08 schreef Nober het volgende:
Coalitie: VVD +5 andere partijen maar U heeft weer mogen stemmen.
Dat zal best de beeldvorming zijn, net zoals hele stammen uit gewoonte op het CDU, de Republikeinen of de Conservatieven stemmen. Maar qua pure behoudzucht (met budgetmatige aanpassing wanneer het erop aan komt bij tegenwind) past CDA beter. Zo een Sander Dekker of voorheen Opstelten/Teeven zijn met pure ideologische projecten en experimenten bezig ("bezuinigingen rechtsbijstand en rechtszekerheid een methode om de straffen te verhogen").quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Voor die mensen past Rutte nu al jaren prima op de winkel, daar stemmen ze dus op.
Eh, nee... dat is toch wel duidelijk gebleken, hij had als hij ook maar 1 zin in die richting had gezegd de plek van Michel kunnen hebben, want dat is eigenlijk de slechtere kopie van hem qua profiel. Maar hij bleef en vocht zelfs voor een PvdA'er.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Rutte is opeens weg naar Brusselwant ze hebben hem daar nodig
![]()
En hier kan hij dan geen mp worden
Wat een rat is dat zeg
Wat is dit verhaal nu weer? Dat word nu al jaren geroepen zonder dat Rutte naar Brussel vertrekt, sowieso, wat moet hij daar gaan doen dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Wat een rat is dat zeg
Ik zou emigreren want dat klinkt toch wel als een heel slecht land.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:58 schreef Martijn_R het volgende:
Nederland.
Welkom in het land dat scheit heeft aan de werkdruk in het onderwijs. Welkom in het land dat liever denkt aan europa dan aan mensen met financiële problemen die leven van de voedselbank.
Welkom in het land waar je eindeloos kinderen krijgen mag, zonder te bedenken of hier voor gezorgd kan worden. Het land dat overspoelt word met oplichters en criminelen. Het land waar je als Nederlander jaren moet wachten op een huis maar waar Nederland mensen van buitenaf een huis gegeven omdat wooncorporaties hier subsidie voor krijgen. Het land waarin je bijna 400 euro aan je zorgpremie betaald en mensen daardoor zorg mijden. Het land dat teert op mantelzorgers omdat er geen geld meer word geïnvesteerd in goede zorg. Het land van hoge belastingen, die dit geld investeert in wegen die nog jaren mee hadden gekund. Het land waarin Nederlandse trouwe tradities worden afgeschaft. Het land waarin je in Rotterdam niet voor ajax mag zijn of andersom. Het land dat eindelijk is op staat met tractoren op de snelweg. Het land dat veel vaker op zou moeten staan. Het land dat veel vaker aan zichzelf zou moeten denken. Het land van een premier die alles maar afschuift en vragen ontwijkt. Het land van mensen met ieder een eigen mening waar klagen gelukkig wel mag.
Je leeft in het verkeerde land joh. Ik zou maar snel vertrekken naar welk land dan ook, slechter kan bijna niet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:58 schreef Martijn_R het volgende:
Nederland.
Welkom in het land dat scheit heeft aan de werkdruk in het onderwijs. Welkom in het land dat liever denkt aan europa dan aan mensen met financiële problemen die leven van de voedselbank.
Welkom in het land waar je eindeloos kinderen krijgen mag, zonder te bedenken of hier voor gezorgd kan worden. Het land dat overspoelt word met oplichters en criminelen. Het land waar je als Nederlander jaren moet wachten op een huis maar waar Nederland mensen van buitenaf een huis gegeven omdat wooncorporaties hier subsidie voor krijgen. Het land waarin je bijna 400 euro aan je zorgpremie betaald en mensen daardoor zorg mijden. Het land dat teert op mantelzorgers omdat er geen geld meer word geïnvesteerd in goede zorg. Het land van hoge belastingen, die dit geld investeert in wegen die nog jaren mee hadden gekund. Het land waarin Nederlandse trouwe tradities worden afgeschaft. Het land waarin je in Rotterdam niet voor ajax mag zijn of andersom. Het land dat eindelijk is op staat met tractoren op de snelweg. Het land dat veel vaker op zou moeten staan. Het land dat veel vaker aan zichzelf zou moeten denken. Het land van een premier die alles maar afschuift en vragen ontwijkt. Het land van mensen met ieder een eigen mening waar klagen gelukkig wel mag.
Omdat jouw regering het krijgen van kinderen aan banden gaat leggen om eens wt te noemen? Of jouw regering die wetten gaat maken zodat je voor ajax mag zijn in Rotterdam?quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:08 schreef Martijn_R het volgende:
Het land met de verkeerde regering!
quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:58 schreef Martijn_R het volgende:
Nederland.
Kennen wij hem andersquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:39 schreef Klopkoek het volgende:
De Oostenrijkse premier Kurz heeft al gezegd dat hij z'n veto zal gebruiken als de begroting te veel gaat stijgen. "Dat zal ik niet doen", aldus de Nederlandse premier. "Ik vind dat je eerst moet praten en niet meteen een veto op tafel moet gooien."
https://nos.nl/artikel/23(...)geld-naar-de-eu.html
Laffe Rutte
Allemaal stoere en onrust zaaiende taal maar gewoon tekenen bij het kruisje. Ondertussen is de onvrede wel gevoedquote:Op donderdag 6 februari 2020 12:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Kennen wij hem anders
Het is en blijft een paardenlul
twitter:JoshuaLivestro twitterde op donderdag 06-02-2020 om 12:35:1012/ Enerzijds doet de VVD alsof het een keurige burgerlijke partij is terwijl men anderzijds voor wat miezerige extra stemmen vol overgave de extreemrechtse hondenfluit bespeelt. Dat is behalve ranzig vooral ook hypocriet. En een liberale partij onwaardig. Kappen daarmee dus. reageer retweet
Beetje ontmenselijken, maar ondertussen al jaren massa immigratie willen doorvoeren.twitter:CasMudde twitterde op donderdag 06-02-2020 om 02:08:23Ik heb hier echt geen woorden (meer) voor. Dit is godbetere nog de "pinned tweet" van @VVD ook! Mensen, overlastgevende of niet, "gespuis" noemen is mensonterend en doet aan de donkerste perioden in onze geschiedenis denken. Een week na Holocaust herdenking nota bene. https://t.co/fcSLHXNqPV reageer retweet
Dit trieste geblaat horen we nu ook al jaren van de PVV en het FvD maar vooralsnog zit Rutte gewoon nog steeds in Den Haag.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Wat een rat is dat zeg
Ik zou me dan ook vooral druk maken over dat eerste. Want laten we vooral vaststellen dat die mensen die de VVD het asielsysteem al jaren en jaren laat misbruiken om hier te roven, geweld te plegen en het openbaar vervoer onveilig te maken schorem is. Tuig van de richel, uitschot, ongedierte, kankervolk, gespuis is ook een prima woord.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
Beetje ontmenselijken, maar ondertussen al jaren massa immigratie willen doorvoeren.
Je ziet de PvdA al met de rechtse partijen regeren ja? Links blijft nog altijd verder krimpen dus er is niet echt een coalitie met de PvdA te vormen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:32 schreef Hexagon het volgende:
De VVD lijkt gewoon aan het einde van zijn machtscyclus te zijn gekomen. Dat soort metaalmoeheid zag je eerder bij de PvdA en het CDA
Ik kan mij nog een PvdA-VVD regering herinneren vrij kort geleden. FvD en PVV niet, nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:58 schreef Harlon het volgende:
[..]
Je ziet de PvdA al met de rechtse partijen regeren ja? Links blijft nog altijd verder krimpen dus er is niet echt een coalitie met de PvdA te vormen.
VVD gaat natuurlijk niet in een coalitie met de PvdA zitten als ze net hun positie als grootste partij zijn kwijt geraakt. Da's politieke zelfmoord voor hun.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een PvdA-VVD regering herinneren vrij kort geleden. FvD en PVV niet, nee.
Als er anders geen meerderheid te vormen is gaat VVD best mee doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:08 schreef Harlon het volgende:
[..]
VVD gaat natuurlijk niet in een coalitie met de PvdA zitten als ze net hun positie als grootste partij zijn kwijt geraakt. Da's politieke zelfmoord voor hun.
twitter:janheinstrop twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 09:52:40De @VVD is begaan met schuldenaren: die gaan tientallen miljoenen extra deurwaarderskosten betalen. En marktwerking voor deurwaarders is top. Efficiency, je weet wel. https://t.co/dBU3JnQByr reageer retweet
twitter:EenVandaag twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 17:22:53De @VVD is opnieuw de partij met de meeste integriteitsschendingen. Dat blijkt uit de Politieke Integriteitsindex. "Ze hebben meer contacten met bedrijfsleven, komen sneller in verleiding", zegt Leo Huberts, emeritus-hoogleraar van de @VUamsterdam.https://t.co/P9EdhWeaZ1 reageer retweet
Ze hebben dan ook schijt aan het landsbelang, maar kunnen Shell en Unilever wel zomaar zonder? Of komt er dan een parlementaire enquete naar het ge-VVD op jusitie waar de criminelen nog steeds de vruchten van plukken?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:08 schreef Harlon het volgende:
[..]
VVD gaat natuurlijk niet in een coalitie met de PvdA zitten als ze net hun positie als grootste partij zijn kwijt geraakt. Da's politieke zelfmoord voor hun.
Ut ZiJn VeEl MeEeR ViEzUh EnGuHH BuIteNlAnDerS. HuT Is dE SgUld Van RuTte!!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:54 schreef Jantje2k het volgende:
Maar sowieso, als het plaatje al klopt, wat zegt dat dan precies? Ze bedoelen met dat plaatje dat Rutte de meeste mensen binnenhaalt, en ik zie die correlatie ook wel, maar is er echt een oorzakelijk verband aanwezig?
Want dat de IS in Syrië een soort oorlog / opstand begon, wat resulteerde in vluchtelingen, dat is natuurlijk niet de schuld van Rutte.
Daarnaast gaat het economisch relatief goed, wat uiteraard ook effect heeft qua instroom van kennismigranten.
Het plaatje zegt dus vrij weinig.
Dat zijn toch van die mensen die bij de verkiezingen VVD zullen stemmen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ut ZiJn VeEl MeEeR ViEzUh EnGuHH BuIteNlAnDerS. HuT Is dE SgUld Van RuTte!!!!
Dat hoopt de VVD mischien wel maar die stemmers zitten al bij de PVV of de FvD.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die mensen die bij de verkiezingen VVD zullen stemmen?
Dat denken die stemmers ja, tot verkiezingstijd aanbreekt en iemand ze wijs maakt dat ze beter VVD kunnen stemmen om zo de slinksen te belemmeren het land in de brand te zetten en onze vrouwen aan de Marokkanen te geven.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat hoopt de VVD mischien wel maar die stemmers zitten al bij de PVV of de FvD.
Dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:54 schreef Jantje2k het volgende:
Maar sowieso, als het plaatje al klopt, wat zegt dat dan precies? Ze bedoelen met dat plaatje dat Rutte de meeste mensen binnenhaalt, en ik zie die correlatie ook wel, maar is er echt een oorzakelijk verband aanwezig?
Want dat de IS in Syrië een soort oorlog / opstand begon, wat resulteerde in vluchtelingen, dat is natuurlijk niet de schuld van Rutte.
Daarnaast gaat het economisch relatief goed, wat uiteraard ook effect heeft qua instroom van kennismigranten.
Het plaatje zegt dus vrij weinig.
Ik heb jarenlang vvd gestemd ook wegens gebrek aan beter nijg nu naar fvd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is ook een punt, ja.
Nu stem ik nooit op de VVD of het CDA dus het laat mij verder koud waarom mensen er wel op stemmen, ik zal eerlijk zeggen dat ik geen hoge pet op heb van mensen die op een partij als de VVD blijven stemmen na het bijna constante falen van hun ministers maar goed.
Ik stem of op de PvdA of D66 maar goed, in de ogen van sommigen ben je dan een landverrader of zo
Regeringspartijen komen als de hoogste bomen vaker uit op metaalmoeheid na een lange regeerperiode. Daarbij is er ook wel weer een kansje op een terugvering tussen peilingen en verkiezingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:01 schreef Martijn_R het volgende:
Jammer dat er nu geen verkiezingen zijn...
https://www.geenstijl.nl/5151741/vvd-fail/
in dit geval is de bevolking de marktwerking beuquote:Op zondag 23 februari 2020 17:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Regeringspartijen komen als de hoogste bomen vaker uit op metaalmoeheid na een lange regeerperiode. Daarbij is er ook wel weer een kansje op een terugvering tussen peilingen en verkiezingen.
Wel grappig te zien dat tot een paar jaar geleden de PvdA altijd de schuld van alles was. Maar nu die een kopje kleiner zijn gemaakt is het de VVD/Rutte die de schuld is van ieder scheef hangend verkeersbord.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Regeringspartijen komen als de hoogste bomen vaker uit op metaalmoeheid na een lange regeerperiode. Daarbij is er ook wel weer een kansje op een terugvering tussen peilingen en verkiezingen.
quote:U schrijft in uw boek dat er inmiddels 26 VVD'ers met een strafblad zijn. Hoe zit dat?
'Er komen mogelijk zelfs nog twee strafbladen bij: dan kijken ze straks bij de VVD tegen 28 strafbladen aan.
Vaak komen VVD'ers met de uitleg dat ze in vergelijking met andere partijen meer in het vastgoed zitten, maar dat is natuurlijk geen excuus.
Fout is fout.
Het is frappant dat een partij die alsmaar pleit voor hardere straffen en minder begrip voor criminelen, zelf zoveel partijleden met een strafblad heeft.
Daar wordt met geen woord over gerept. Hetzelfde geldt overigens voor de PVV.'
Zeeland heeft dit vooral aan zichzelf te danken. Probeer maar eens ergens in Zeeland te komen met het OV, helemaal als je van buiten de provincie moet komen. Ik moest ergens zijn (grofweg anderhalf uur met de auto), met het OV was dat 5 uur en ik kon ook niet na 13.00 vertrekken want na 6 uur reed er vrijwel niets meer. 't is een gat, nogal wiedes dat er dan niets ontwikkeld wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:29 schreef michaelmoore het volgende:
jonge wat een looser partij is die VVD toch
Criminelen en dieven
https://www.telegraaf.nl/(...)torijders-van-europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |