jahhh jahhh jahhhquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:31 schreef dvdfreak het volgende:
krijgen we nu weer iedere keer ja ja ja van giovanca
Ja en dan ...... so what of zijn we dan toch in een gecontroleerde samenleving gekomen waarin Femke's wil wet is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:30 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Daar wordt van te voren over onderhandeld.
Neuh grote steden en puinhopen als Gouda. In Leiden of mijn thuisdorp of zo nooit zo iets gezien.quote:
Het niveauverschil is nu al binnen 5 minuten weer enorm duidelijk. Ze lult maar wat gewoon. Volgens mij is ze (en dit klinkt lullig) gewoon niet zo intelligent. Ze kan geen gesprek leiden omdat ze het zelf niet kan volgen.quote:
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Femke draait nu al om de dadervraag heen.
Dan komt ze nooit meer. Net als Timmerjans.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja en dan ...... so what of zijn we dan toch in een gecontroleerde samenleving gekomen waarin Femke's wil wet is.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Femke draait nu al om de dadervraag heen.
Dat is randstadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neuh grote steden en puinhopen als Gouda. In Leiden of mijn thuisdorp of zo nooit zo iets gezien.
Dit gebeurd zeker niet in Leidenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neuh grote steden en puinhopen als Gouda. In Leiden of mijn thuisdorp of zo nooit zo iets gezien.
Ja Leiden toch ook.quote:
Ik vind dat echt een kutstad.quote:
Nooit meegemaakt zakkenwasser.quote:
je bent ook geen vrouwquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt zakkenwasser.
Waarom? Vind het wel een fijne stad meestal.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een kutstad.
TRquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |