Die heb ik nogquote:
Dat kledingstuk..quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:17 schreef chufi het volgende:
Mijn ouders gingen op familiebezoek naar Turkije en kwamen terug met oa. zoiets ..
[ afbeelding ]
Die zou ik nu wat graag willen hebben. Lekker op mijn schouders gericht...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:54 schreef Karzai het volgende:
Hoogtezon lamp om de donkere dagen door te komen
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat geen hoogtezon lamp, maar een warmte lampquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:54 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Compleet verbrand op school komen. Dat was de eerste en laatste keerquote:
afstand houden dmv het koordjequote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Compleet verbrand op school komen. Dat was de eerste en laatste keer
Welk koordjequote:
Een IR lamp, is nog steeds hetzelfde principe alleen een wat modernere vormgeving:quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:54 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die had ik op voordat ik compleet debiel naar school moest.quote:
We hebben beeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die had ik op voordat ik compleet debiel naar school moest.
Het was erger.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
We hebben beeld..
[ afbeelding ]
Die hadden wij ookquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:16 schreef Charmian het volgende:
Voor in m'n winkeltje
[ afbeelding ]
Hee, dat is toevallig. Toevallig dacht ik vandaag opeens aan die naam, Turenhout, maar dan een andere Turenhout.quote:
ja OK dat kan .. ook een F?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hee, dat is toevallig. Toevallig dacht ik vandaag opeens aan die naam, Turenhout, maar dan een andere Turenhout.
Nee, een S. Ik moet een afspraak met de tandarts maken, wou vandaag bellen maar dacht: doe het maandag wel. Moest toen denken aan een paar jaar geleden toen ik in de wachtkamer zat en de vader van een schoolgenootje van mij van 35+ jaar geleden herkende. Niet een bijster interessant verhaal maar daarom dacht ik vandaag dus aan "Turenhout" omdat die vader en dat schoolgenootje die achternaam hadden.quote:
Ik mis meer dat model parasol overal. Net als de degelijke verchroomde stoelen ipv die witte plastic meuk overalquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:03 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon weinig online meer vinden.
Maar Eurocamp in de jaren 80.
Kon je met je auto naar bijv. Frankrijk rijden, stond de tent al opgezet.
Luxe; vaste bedden en een koelkast!
Noemen ze nu glamping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |