Dat kan ook, dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik. Maar ik denk dat het terechte punt dat gemaakt werd is dat Baudet omgaat met zeer bedenkelijke rechtsextremisten.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat komt uit een speech die hij ooit gaf toch?
Wat niet doen? Je verwijderd gewoon een inhoudelijke reactie van mequote:
Weet je zeker dat dat Mein Kampf was?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:17 schreef sp3c het volgende:
schien beter als we mein kampf niet gaan quoten jongons
Ik ben het met je eens, vind het daarnaast ook storend dat het gepost wordt en dat er daarna net gedaan werd alsof men niet wist waar het van kwam.quote:
de hele riedel is weg vanaf de quotequote:Op maandag 3 februari 2020 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat niet doen? Je verwijderd gewoon een inhoudelijke reactie van me
Nee, sterker nog: hij heeft het verhaal wel gecheckt, hij wist tenslotte dat het om een controle ging maar liet dat soort cruciale informatie weg om zijn "ik kan jullie van dit probleem af helpen, stem op mij, kinderlijk naïeve Nederlanders!!!" kracht bij te zetten.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Baudet heeft niet beweerd dat alle Marokkanen vrouwen lastig vallen oid. Hij heeft het verhaal van die vrouwen overgenomen dat een paar Marokkanen hen lastig vielen. En hij was zo stom om dat verhaal niet te checken.
Ik heb de Hitlerquote en de reacties die daar op volgde verwijderd. That's it.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat niet doen? Je verwijderd gewoon een inhoudelijke reactie van me
lood om oud ijzer wmbquote:Op maandag 3 februari 2020 20:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat Mein Kampf was?
Ik kan die tekst duidelijk herinneren uit een speech die Hitler ooit gaf tijdens een bijeenkomst.
Nou nee, ik heb Mein kampf nooit gelezen, en die speech zie je in documentaires.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:17 schreef remlof het volgende:
Dat kan ook, dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik.
Ja dat weet ik, maar Baudet gebruikt letterlijk de term "wapengerei".quote:Op maandag 3 februari 2020 19:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, maar wel geweldsmiddelen. Je kan er mensen mee immobiliseren.
Oh hij staat er nog. Excusez moiquote:Op maandag 3 februari 2020 20:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb de Hitlerquote en de reacties die daar op volgde verwijderd. That's it.
Jahoooorquote:Op maandag 3 februari 2020 17:46 schreef Leandra het volgende: [..] En die treden dan toevallig gezamenlijk op, idem voor de politieagent die erbij gehaald is? Als NS-personeel je hufterig behandelt dan heb je dat primair aan jezelf te danken, want het zijn idd geen sneeuwvlokjes als jij de onbeschofte reiziger uit gaat hangen.
Dat wapen van halsema was ook geen wapen. Toch is hij veroordeeld voor wapenbezit.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar Baudet gebruikt letterlijk de term "wapengerei".
Dat is het dus niet.
Baudets leugen heeft amper gevolgen. Dat is iets anders dan een politicus die liegt dat de belastingdienst geen dossier heeft waardoor ten onterecht beschuldigde burgers alsnog vervolgd worden. Of liegen dat frauderende ambtenaren niets verkeerds gedaan hebben.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, sterker nog: hij heeft het verhaal wel gecheckt, hij wist tenslotte dat het om een controle ging maar liet dat soort cruciale informatie weg om zijn "ik kan jullie van dit probleem af helpen, stem op mij, kinderlijk naïeve Nederlanders!!!" kracht bij te zetten.
Maar ja, wat maakt het ook uit dat politici bewust leugenachtig nepnieuws verspreiden.
Waarna de dames het vervolgens nog niet geloofde en de politie het moest verifiëren.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'hier mevrouw, onze id, mogen wij ook uw kaartjes even zien?'
Je hebt het zelf over een globalistische agenda?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:11 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er een of ander gigantisch complot is met Soros etc jij trekt het gewoon weer zo ver in het extreme om mijn kritiek als irrelevant en BNW neer te zetten. Dat wordt hier wel vaker gedaan, en ik begin er een beetje misselijk van te worden.
Complotdenken is wel ietwat raar.quote:Het is niet raar om te denken dat er bij NU.nl een redactie zit die een politieke voorkeur voor een bepaalde richting heeft.
2de na wat echt nieuws isquote:Op maandag 3 februari 2020 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is het hoofditem van het Acht Uur Journaal
Met het verschil dat je idd geen onklaar gemaakt wapen mag dragen maar wel handboeien...quote:Op maandag 3 februari 2020 20:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wapen van halsema was ook geen wapen. Toch is hij veroordeeld voor wapenbezit.
Ga ff mierenneuken om een wapenstok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |