Ik heb het even opgezocht en dat is service en veiligheidquote:
Hoogopgeleid zijn sluit niet uit dat je geen idioot kunt zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
MSM geloven en denken dat FVD-stemmers allemaal laagopgeleid zijn
De personen met een geel jasje zijn NS-boa's, geen conducteurs. Deze boa's dragen weldegelijk handboeien.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nee. Dat hebben ze niet. In 2015 is daar door de FNV wel op aangedrongen, maar het is er niet van gekomen. Een conducteur is niet zgn. 'geweldsbevoegd'.
En welke partij stemde jij alsweer?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoogopgeleid zijn sluit niet uit dat je geen idioot kunt zijn.
Bovendien denk ik helemaal niet dat alle FvD-stemmers idioten zijn, want er zit ook genoeg verstandigen tussen met wie je in principe een prima discussie kunt voeren.
Ik heb het even opgezocht. Ze hebben wel handboeien maar geen pepperspray en wapenstok.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nee. Dat hebben ze niet. In 2015 is daar door de FNV wel op aangedrongen, maar het is er niet van gekomen. Een conducteur is niet zgn. 'geweldsbevoegd'.
Dat gaat niet meer veranderen. Als je moeite hebt met migratie kun je beter zelf je biezen pakken. De Marokkanen, Turken, Afghanen, Iraniërs, Kaapverdianen, Irakezen, Somaliërs, Egyptenaren, Armeniërs, ze blijven voor een heel groot gedeelte. Voor je het weet pikken ze je banen in en je vrouwen af.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je dat zegt want dat is precies mijn bezwaar, migratie verandert ons land en daar zit ik niet zo op te wachten.
Ik heb je net het antwoord gegeven waar je het mee moet doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
En welke partij stemde jij alsweer?
MSM....quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
[..]
En welke partij stemde jij alsweer?
Niet zonder reden natuurlijk..quote:Op maandag 3 februari 2020 16:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral nog even duidelijk willen maken dat het toch echt, echt de schuld van die Marokkaanse conducteurs was die zich niet konden gedragen.
Niveautje speelplein, dit. Weten dat je fout zit en bij je obligate verontschuldiging toch nog even naar het andere jongetje wijzen.
Mooi omschreven, de daden van dit jongetje vergeten we. Heel goed gezegd.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Niet zonder reden natuurlijk..
Want van alle problemen op dat speelpleintje is het toch verrassend vaak zo dat dat ''andere jongetje'' er wél bij betrokken is. Op de verkeerde manier.
Verder is er niets aan de hand, over een maand is iedereen dit vergeten.
Terwijl we ook dan nog altijd berichten zullen blijven vernemen over dat éne jongetje.
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Nu.nl: Boa's mogen zich verdedigen met pepperspray en wapenstokquote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze hebben wel handboeien maar geen pepperspray en wapenstok.
Dit soort boa's houden wel vaker controles in de trein. Dus zou heel goed kunnen dat het zo'n veiligheidsteam is geweest ipv een conducteur (die overigens ook boa is). Een conducteur heeft meer te doen dan alleen kaartjes knippen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:48 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
De personen met een geel jasje zijn NS-boa's, geen conducteurs. Deze boa's dragen weldegelijk handboeien.
Nee.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:39 schreef Ryan3 het volgende:
Dus die controleurs lopen met "wapengerei" rond? Klopt dit überhaupt?
Boa's met pistolen, dat zijn toch vooral boswachters die in aanraking kunnen komen met bewapende stropers dacht ik?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:51 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
[..]
Nu.nl: Boa's mogen zich verdedigen met pepperspray en wapenstok
"Nederland heeft zo'n 23.500 boa's. Enkele honderden beschikken als uitzonderingsgevallen over een wapenstok, pepperspray of een vuurwapen. Zij werken bijvoorbeeld in een buitengebied of kunnen niet op back-up van de politie rekenen. Het toekennen van wapens als verdedigingsmiddelen maakt na de invoering van de nieuwe regels een einde aan die willekeur, stelt de BOA Bond."
Op de foto was er geen gele jas te zien. Wel de typische conducteursjas.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit soort boa's houden wel vaker controles in de trein. Dus zou heel goed kunnen dat het zo'n veiligheidsteam is geweest ipv een conducteur (die overigens ook boa is). Een conducteur heeft meer te doen dan alleen kaartjes knippen.
En daarom neem je het dan al die andere jongetjes kwalijk, want dat is wat slimme mensen doen. Nuance is voor homo's!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Niet zonder reden natuurlijk..
Want van alle problemen op dat speelpleintje is het toch verrassend vaak zo dat dat ''andere jongetje'' er wél bij betrokken is. Op de verkeerde manier.
Verder is er niets aan de hand, over een maand is iedereen dit vergeten.
Terwijl we ook dan nog altijd berichten zullen blijven vernemen over dat éne jongetje.
Die gasten in burger bedoel ik. Dat kan gewoon service en veiligheid in burger zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op de foto was er geen gele jas te zien. Wel de typische conducteursjas.
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:48 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
De personen met een geel jasje zijn NS-boa's, geen conducteurs. Deze boa's dragen weldegelijk handboeien.
Ze dragen dus geen wapens.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze hebben wel handboeien maar geen pepperspray en wapenstok.
Bedankt.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik heb je net het antwoord gegeven waar je het mee moet doen.
Slotje graag. Mod? Mo-o-o-o-o-od?!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:54 schreef Donderjagers het volgende:
Prima. En nu weer over tot de orde van de dag.
Zover ik kan nagaan was ik de eerste op dit hele forum die kritiek leverde op de tweet van TB.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je als politicus complete bevolkingsgroepen wegzet, op basis van leugens, dan mag je best spreken van racisme of discriminatie. Dat jij daar een probleem mee hebt is jammer voor je.
NWS / Forum voor Democratie heeft de meeste leden #2quote:* TomLuny : Als het zo ernstig was waarom zou aangifte zinloos zijn; wie zegt dat het Marokkanen waren en geen andere Mena's en op welke politieke verandering wordt gedoeld dat dit land zou redden ?
Maar de NS boa's dus niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:51 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
[..]
Nu.nl: Boa's mogen zich verdedigen met pepperspray en wapenstok
"Nederland heeft zo'n 23.500 boa's. Enkele honderden beschikken als uitzonderingsgevallen over een wapenstok, pepperspray of een vuurwapen. Zij werken bijvoorbeeld in een buitengebied of kunnen niet op back-up van de politie rekenen. Het toekennen van wapens als verdedigingsmiddelen maakt na de invoering van de nieuwe regels een einde aan die willekeur, stelt de BOA Bond."
Who cares? Alsof discriminatie wel oké is.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:56 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Zover ik kan nagaan was ik de eerste op dit hele forum die kritiek leverde op de tweet van TB.
Zal het nog even herhalen :
[..]
Waar ik 'problemen mee heb', heb ik al geprobeerd toe te lichten, namelijk dat de haaien bloed ruiken en dit misbruiken om de probleemgroepen weer de status van slachtoffer toe te dichten en het probleem dus nog langer mag voortwoekeren en ten tweede dat woorden betekenis hebben.
Discriminatie is niet gelijk aan racisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |