abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191329037
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:39 schreef Ryan3 het volgende:
Dus die controleurs lopen met "wapengerei" rond? Klopt dit überhaupt?
Of dat ging over die agent in burger, want die ontbreekt nu in zijn lezing.
pi_191329038
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Beetje slap verhaal...
Duidelijk iemand die geen excuses kan aanbieden. Geen zelfreflectie. Alleen al daarom zal zijn partij op de lange termijn ten onder gaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_191329048
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Om daarvoor je heil bij FvD te zoeken. :') Die stemmeb hetzelfde als de VVD. :')
Wie zegt dat ik mijn heil bij FvD zoek?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_191329051
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:39 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:

[..]

Waar stem jij op?
Rechts genoeg om niet als linkse gütmensch weggezet te worden. Links genoeg om door dit soort onzin heen te kijken. Zoiets?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191329052
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:40 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee. Hooguit de agent die er later bijkwam.
Lijkt me ook sterk. Ben al 30 jaar of zo niet meer in openbaar vervoer geweest, hooguit sporadisch vingers op 1 hand te tellen, maar lijkt me idd niet dat controleurs wapens dragen.
I´m back.
pi_191329060
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Duidelijk iemand die geen excuses kan aanbieden. Geen zelfreflectie. Alleen al daarom zal zijn partij op de lange termijn ten onder gaan.
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191329061
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar lijkt het idd op. Controleurs liepen met "wapengerei" rond dus kennelijk. Klopt dat überhaupt?
Controleurs lopen met zo'n ding rond waarmee ze je OV-pas kunnen scannen. Als dat wapengerei moet zijn, dan ja.
Allah Al Watan Al Malik
pi_191329062
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
Hahaha, wat een afgang weer voor de politieke rechterflank. PVV, FvD, same shit. Komt alleen maar onzin uit. Puur uit op sensatie, bewust stoken, rellen, eigenlijk lijken ze best veel op de Marokkaanse straatratjes. We hebben ze allemaal zien komen en gaan, de Janmaatjes, Wildersjes, Baudetjes. Sjiek van buiten, stront van binnen.
Het is geen reclame, dat ben ik met je eens en vond het al meteen geen slimme zet van meneer Baudet :

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 14:33 schreef TomLuny het volgende:
Lidmaatschap FvD wordt meer als een politieke keuze, het wordt een missie ..

Baudet :
Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door vier marokkanen in een trein.
Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. Oh lieve, kinderlijk naïeve Nederlanders!
Stem nou toch eindelijk voor verandering. Breek los van politiek correct gelul!
Red dit land!
10:22 p.m. · 31 jan. 2020

> https://tpook.nl/2020/01/(...)_campaign=artikelkop

Als het zo ernstig was waarom zou aangifte zinloos zijn; wie zegt dat het Marokkanen waren en geen andere Mena's en op welke politieke verandering wordt gedoeld dat dit land zou redden ?
Of men zo blij mag zijn met deze uitglijder is een tweede.
Tenzij men op hand is van de goedpraters en de wegkijkers zoals bij Denk en GL met hun identiteitspolitiek waar alles op racisme wordt gegooid - en Marokkanen zijn geen ras -

quote:
De fractie van Denk wil een debat over de kwestie en over de gevolgen voor de samenleving als politici "leugens en haatzaaiende tweets" gaan verspreiden. Andere partijen zoals GroenLinks, willen dat Baudet zijn excuses aanbiedt. "Dit is wat extreemrechts doet", zegt partijleider Klaver. "Racistische drek de wereld in slingeren zodat iedereen ermee bezig is."
> https://nos.nl/artikel/23(...)arokkanen-tweet.html

Er zijn nu eenmaal grote problemen met bepaalde groepen in dit land, door hun een excuus te geven dit niet aan te pakken, dus door het vals op racisme te gooien, ontstaan er zachte heelmeesters en stinkende wonden. Het is iedereens schuld behalve van die groepen en GL en Denk verschaffen hunb graag dat excuus om hun politieke tegenstander te kunnen uitrangeren.
De normale burger zoals jij en ik en de probleemgroepen zelf worden hier echter geen snars wijzer of veiliger van.
shift-knop defekt
  maandag 3 februari 2020 @ 16:43:52 #84
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191329076
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lijkt me ook sterk. Ben al 30 jaar of zo niet meer in openbaar vervoer geweest, hooguit sporadisch vingers op 1 hand te tellen, maar lijkt me idd niet dat controleurs wapens dragen.
Ze mogen het ook niet. Alleen in bijzondere situaties hebben BOA's toestemming om een wapen te dragen (zie bijvoorbeeld de recente berichten over boswachters in drugsafval-gebieden), maar treinconducteurs vallen daar niet onder.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_191329082
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:')
Het spijt me, ook deze grote leider is niet in staat om je gedachtegoed op een deugdelijke manier te vertegenwoordigen. Kan ik niets aan doen. Moet je je beklag doen bij Thierry.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 3 februari 2020 @ 16:44:08 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191329084
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Controleurs hebben tegenwoordig handboeien en volgens mij ook pepperspray. Die met die gele jassies
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191329086
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:42 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Rechts genoeg om niet als linkse gütmensch weggezet te worden. Links genoeg om door dit soort onzin heen te kijken. Zoiets?
En dat is? Ik zoek nog een partij.
pi_191329091
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:36 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:

[..]

Waarom? Gewoon uitleg toch?

Kan me overigens prima voorstellen dat Marokkanen zich zelfs in functie ernstig misdragen richting Westerlingen.
Het is inderdaad precies dat racistische voorstellingsvermogen van je waar hij op inspeelt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_191329092
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Controleurs lopen met zo'n ding rond waarmee ze je OV-pas kunnen scannen. Als dat wapengerei moet zijn, dan ja.
Zo'n scanner als in magazijnen gebruikt wordt? Man o man.
I´m back.
pi_191329093
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:40 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

"Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een bredere politieke context getrokken: de context namelijk van de gevolgen van de massale immigratie, integratieproblemen en het gebrek aan veiligheid dat vele Nederlanders daardoor dagelijks zien en ervaren."

Hij noemt Marokkanen niet letterlijk, maar een beetje begrijpend kunnen lezen mag wel.
Eén zinnetje waarin de helft alsnog gewoon partijpropaganda is en bovendien de rest van zijn bericht eraan besteden waarom hij tóch gelijk had.

Hij ziet gewoon écht het probleem niet. Of waarschijnlijk nog erger: hij ziet het probleem wel, maar weet dat hij zijn achterban toch te stompzinnig is om het werkelijke probleem te zien.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191329099
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:41 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. Ze kunnen zich beter richten op hun werk ipv dit zinloze gedoe
Lijkt me wel. Als dit verhaal inderdaad klopt moet het in het vervolg moeten worden voorkomen. Een agent die om eem vervoersbewijs 'meermaals' met zijn wapen klettert verdient een dikke reprimande.
  maandag 3 februari 2020 @ 16:44:50 #92
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_191329100
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als jij je niet wenst aan te passen in dit land, kan je maar beter gaan. Is gewoon een tip. Ik bedoel we eisen van nieuwkomers dat ze zich aanpassen, maar dat geldt evengoed voor oudkomers.
Ik vind het fijn dat je dat zegt want dat is precies mijn bezwaar, migratie verandert ons land en daar zit ik niet zo op te wachten.
pi_191329113
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:42 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Het is geen reclame, dat ben ik met je eens en vond het al meteen geen slimme zet van meneer Baudet :
[..]

> https://tpook.nl/2020/01/(...)_campaign=artikelkop

Als het zo ernstig was waarom zou aangifte zinloos zijn; wie zegt dat het Marokkanen waren en geen andere Mena's en op welke politieke verandering wordt gedoeld dat dit land zou redden ?
Als je als politicus complete bevolkingsgroepen wegzet, op basis van leugens, dan mag je best spreken van racisme of discriminatie. Dat jij daar een probleem mee hebt is jammer voor je.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 3 februari 2020 @ 16:46:01 #94
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_191329120
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Eén zinnetje waarin de helft alsnog gewoon partijpropaganda is en bovendien de rest van zijn bericht eraan besteden waarom hij tóch gelijk had.

Hij ziet gewoon écht het probleem niet. Of waarschijnlijk nog erger: hij ziet het probleem wel, maar weet dat hij zijn achterban toch te stompzinnig is om het werkelijke probleem te zien.
Die man is nog niet in staat excuses te maken als zijn leven er vanaf hangt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_191329125
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

MSM geloven en denken dat FVD-stemmers allemaal laagopgeleid zijn :')
pi_191329130
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Controleurs hebben tegenwoordig handboeien en volgens mij ook pepperspray. Die met die gele jassies
Volgens mij is dat spoorwegpolitie.
pi_191329135
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je als politicus complete bevolkingsgroepen wegzet, op basis van leugens, dan mag je best spreken van racisme of discriminatie. Dat jij daar een probleem mee hebt is jammer voor je.
Je bent nog 'wen er maar aan' vergeten.
pi_191329136
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nee. Dat hebben ze niet. In 2015 is daar door de FNV wel op aangedrongen, maar het is er niet van gekomen. Een conducteur is niet zgn. 'geweldsbevoegd'.
  maandag 3 februari 2020 @ 16:47:37 #99
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191329148
Hij heeft dus duidelijk gelogen want nu geeft hij aan dat hij wist dat het controleurs waren, terwijl het in zijn tweet ging over 4 Marokkanen. Dus meneer heeft wel degelijk gelogen, maar dat zegt hij er nu niet bij natuurlijk.

'De vrouwen in kwestie hebben zich zowel tijdens het restant van de treinreis, als na het uitstappen en tijdens de wandeling terug naar hun huis zeer onveilig gevoeld. Ernstig overstuur hebben ze mij over de kwestie verteld en dat heeft me geraakt. Ik heb me daar vervolgens over geuit op social media - te snel, en te stevig. Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een bredere politieke context getrokken: de context namelijk van de gevolgen van de massale immigratie, integratieproblemen en het gebrek aan veiligheid dat vele Nederlanders daardoor dagelijks zien en ervaren. Uiteraard heb ik niemand willen beschuldigen die geen blaam treft. Dit heb ik de NS inmiddels ook laten weten.'

#Bau-nokkio
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191329150
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:44 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Ik vind het fijn dat je dat zegt want dat is precies mijn bezwaar, migratie verandert ons land en daar zit ik niet zo op te wachten.
Dat is jammer dat je er niet op zit te wachten, alleen is het een feit dat er migratie is en dat er miljoenen mensen in dit land wonen en werken die een andere 'achtergrond' hebben. Het is onmogelijk om dat terug te draaien, wat je wel kan doen is ermee leren leven.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')