Iig zou die geen geluid maken!quote:Op maandag 3 februari 2020 03:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die zou een mooi beetje knaken waard zijn
Sinds Falcons-Pats doe ik niet meer aan dit soort uitsprakenquote:Op maandag 3 februari 2020 03:13 schreef superniger het volgende:
Dit is klaar. Felicitaties aan de 49ers.
Lijkt er wel op, maar er zijn gekkere dingen gebeurd.quote:Op maandag 3 februari 2020 03:13 schreef superniger het volgende:
Dit is klaar. Felicitaties aan de 49ers.
49ers hebben meer kwaliteit dan de Texans en Titans, als ze nu een TD maken dan gaat het lastig worden.quote:
Staat nogal wat druk op en heel de pers verwachtte dat de Chiefs wel even over de 49ers gingen heen lopen..quote:Op maandag 3 februari 2020 03:16 schreef RudyL het volgende:
Waarom zat Mahomes te zeiken bij zijn laatste run? Die gast komt arroganter over dan geheel 49ers vind ik
Hij is nog jong he. Staat veel druk op.quote:Op maandag 3 februari 2020 03:16 schreef RudyL het volgende:
Waarom zat Mahomes te zeiken bij zijn laatste run? Die gast komt arroganter over dan geheel 49ers vind ik
Ja het hele seizoen is niemand onder de indruk van de 49ers. Ze doen het vrijwel iedere week en met een team wowquote:Op maandag 3 februari 2020 03:18 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Staat nogal wat druk op en heel de pers verwachtte dat de Chiefs wel even over de 49ers gingen heen lopen..
Zeker, dat vind ik ook zo mooi aan deze sport.quote:Op maandag 3 februari 2020 03:20 schreef ForzaMilan het volgende:
9:47 en 3 time outs. Kan nog makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |