Mijn vriend ligt hier bijna te slapenquote:Op maandag 3 februari 2020 02:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die van mij ook(en die zou enthousiast meekijken)
quote:Op maandag 3 februari 2020 02:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent benieuwd hoe dat eruit ziet, zo een 'vriendin'?
Ah, zie het nu pas bij het terugkijken. Amerikaans van buiten, Puerto Ricaans van binnen.quote:Op maandag 3 februari 2020 02:36 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
J-lo's ouders komen uit puerto rico vandaar die vlag.
twitter:ReneEgair twitterde op maandag 03-02-2020 om 02:43:35Nada tonta la #JenniferLopez , quiere meter a su hija a la industria de la música. #HalftimeShow https://t.co/VAKGeiCOF2 reageer retweet
Je lag gewoon te flikflooien terwijl wij je zochten.quote:Op maandag 3 februari 2020 02:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens![]()
@:ViviRAWRS zit gewoon naast me te kijken
quote:Op maandag 3 februari 2020 02:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent benieuwd hoe dat eruit ziet, zo een 'vriendin'?
Huel nie. Geen geflikflooi tijdens SB joh... Gek!quote:Op maandag 3 februari 2020 02:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Je lag gewoon te flikflooien terwijl wij je zochten.
quote:Op maandag 3 februari 2020 02:46 schreef aeque het volgende:
Je lag gewoon te flikflooien terwijl wij je zochten.
O god de incels worden wakker.quote:
Kan net zo goed zijn 2de account zijnquote:
Fumble en een INT, als dit je niet op het puntje van je stoel zet weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2020 02:51 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Kan net zo goed zijn 2de account zijn
Zegt wel genoeg over de wedstrijd dat we zo met randzaken bezig zijn
zolang ze niet tegelijk reageren dan wel....quote:Op maandag 3 februari 2020 02:51 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Kan net zo goed zijn 2de account zijn
Zegt wel genoeg over de wedstrijd dat we zo met randzaken bezig zijn
Is gewoon inschatten of je denkt dat je meer dan 25y kan teruglopen of niet bij een kick off.quote:Op maandag 3 februari 2020 02:50 schreef RudyL het volgende:
Ik snap nog een dingetje niet goed, als ik een return (aftrap of hoe heet het) zie die gevangen wordt zonder fair catch ze er niet veel mee opschieten.
Accepteren ze het minimale verlies tov de normale start positie e hopen ze op meer? Aangezien ik zovaak veel minder meters zie dat ik denk wees blij met fair catch..
Rawr!quote:Op maandag 3 februari 2020 02:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een kloon van @:Kyran
Altijd al een arrogante franchise geweest in tijden dat het goed gaat.quote:Op maandag 3 februari 2020 02:50 schreef Kyran het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik vind de 49ers echt een kut team. Weet niet of ik ze arrogant vind of gewoon een stelletje kwallen... Maar iets trekt me niet.
Nu ja, maar tot nu toe vond ik het een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 3 februari 2020 02:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fumble en een INT, als dit je niet op het puntje van je stoel zet weet ik het ook niet meer.
Ik ben niet van plan er meer van te luisteren, dus het kan me ernstig weinig schelen verder ookquote:Op maandag 3 februari 2020 02:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat dat dus 'Bad Bunny' was. Wie dat is? Geen flauw idee.
Was jij ooit een mod?quote:Op maandag 3 februari 2020 02:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een kloon van @:Kyran
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |