Dat is dan best te doen ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:26 schreef Stage het volgende:
Als je gamepass hebt kan je op maandag ook Gameday live terugkijken.. programma van een uur op NFL network waarin alle games besproken worden.. soort Studio sport
Vanavond kapsalon gehad. Ik doe het rustig aan qua eten nu, lol. Calorieën zat binnen gekregen #viesdikquote:Op maandag 3 februari 2020 01:26 schreef aeque het volgende:
Waar ik vooral benieuwd naar ben, iemand nog aan de chicken wings?
de echte fanatiekeling gaat naar zo'n kroegquote:Op maandag 3 februari 2020 01:27 schreef Attitude het volgende:
waar is kyran? hem had ik juist verwacht hier...
Inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2020 01:27 schreef Attitude het volgende:
Was die niet van plan om het ergens te gaan kijken?quote:Op maandag 3 februari 2020 01:27 schreef Attitude het volgende:
FOK!en in de kroeg toch.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
de echte fanatiekeling gaat naar zo'n kroeg
Die ging toch ergens in de kroeg kijken?quote:Op maandag 3 februari 2020 01:27 schreef Attitude het volgende:
Nee, alleen een biertje nu.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:26 schreef aeque het volgende:
Waar ik vooral benieuwd naar ben, iemand nog aan de chicken wings?
Oh daarom gaan ze voor de FG.quote:
ik dacht dat hij zou doen als hij mensen mee kreeg van fok? iets over afhuren? ik weet het niet zeker...mss alleen gegaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:30 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Die ging toch ergens in de kroeg kijken?
Oeh, ook lekker. Het is dat ik vanavond al twee zelfgemaakte hamburgers op hebquote:Op maandag 3 februari 2020 01:31 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Broodje worst met mosterd erbij straks
Spanning ende sensatie.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Daar blijf je wel van wakker ja.
Kijk, nou word ik ook enthousiast over American Football!quote:Op maandag 3 februari 2020 01:31 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Broodje worst met mosterd erbij straks
Het werktquote:
Saucijzenbroodjes uit de oven.quote:Op maandag 3 februari 2020 01:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vanavond kapsalon gehad. Ik doe het rustig aan qua eten nu, lol. Calorieën zat binnen gekregen #viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |