In dat geval zouden ogen die iets naar beneden staan wel praktisch zijn. Hoef ik ook niet voorover te buigen om naar beneden te kijken.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, moet hij steeds voorovergebogen lopen om vooruit te kunnen kijken. Nu hoeft hij alleen maar steeds voorovergebogen te lopen om zijn hoofd niet te stoten.
Hier kom je niet ongeschonden meer mee weg Strani.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
Kleine disclaimer hier voordat er daadwerkelijke reputatieschade ontstaat: Ik ben nooit naar de hoeren geweest, laat staan meerdere malen per dag.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het gebruik maken van betaalde seksuele diensten per se fout is.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Zo hebben ‘we’ toch maar mooi de klapschaats uitgevondenquote:Op zondag 2 februari 2020 23:33 schreef I het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden als Nederlanders goed zouden zijn in uitvindingen die dan ook nog eens extra voordelig zouden zijn voor de Nederlander.Maar nu hebben we er zo weinig aan.
Maakt mij verder niet uit, maar de disclaimer was noodzakelijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:35 schreef I het volgende:
[..]
Hier kom je niet ongeschonden meer mee weg Strani.
In de eerste serie van Ruben Terlou was er ook een stuk over die operaties, inderdaad heel vreemd.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:37 schreef I het volgende:
Ik zocht dus net op symmetrische gezichten, en ben nu op een website van plastische chirurgie in Beijing terechtgekomen, waar talloze voorbeelden staan van mannen en vrouwen die hun gezichts-botstructuur hebben laten aanpassen om een meer symmetrisch gezicht te hebben.
Dat blijft iets bizars ja. Ze doen daar ook nog weleens aan plastische chirurgie om er westers uit te gaan zienquote:Op zondag 2 februari 2020 23:37 schreef I het volgende:
Ik zocht dus net op symmetrische gezichten, en ben nu op een website van plastische chirurgie in Beijing terechtgekomen, waar talloze voorbeelden staan van mannen en vrouwen die hun gezichts-botstructuur hebben laten aanpassen om een meer symmetrisch gezicht te hebben.
Gelukkig kunnen de schaatsers daar nu zélf mee applaudisseren om die prestatie te vieren.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Zo hebben ‘we’ toch maar mooi de klapschaats uitgevonden
Had het ook gezien ja. Ook oogcorrecties etc. Hier zie je overal pijltjes staan. Kin, kaak, jukbeenderen, neusschotje, neus zelf. Stand van de oren.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
In de eerste serie van Ruben Terlou was er ook een stuk over die operaties, inderdaad heel vreemd.
En is het wat?quote:Op zondag 2 februari 2020 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ter info: Naked Attraction is nu op RTL 5
Voor ze naakt waren ben ik al doorgezapt op zoek naar Fox Sports. in plaats daarvan ben ik nu gestopt bij SBS 9 Reportage: Moordende Vrouwenquote:
En is het wat?quote:Op zondag 2 februari 2020 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor ze naakt waren ben ik al doorgezapt op zoek naar Fox Sports. in plaats daarvan ben ik nu gestopt bij SBS 9 Reportage: Moordende Vrouwen
Da's het ideale aan NPO Start, RTL XL, en Netflix.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
Ik denk niet dat er rond dit tijdstip nog iets boeiends op tv is, dus ik kijk dan zelf ook nooit.
We moeten ons ook langzaam mentaal voorbereiden op Super Bowl LIV.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor ze naakt waren ben ik al doorgezapt op zoek naar Fox Sports. in plaats daarvan ben ik nu gestopt bij SBS 9 Reportage: Moordende Vrouwen
Hij is nu doorgezapt naar een tattoo programma op MTV. Maar ja, je kunt al voorspellen dat die al doorgezapt is voordat de eerste tattoo gezet is.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:46 schreef I het volgende:
[..]
Voor ze gemoord hadden is ie al doorgezapt.
quote:Op zondag 2 februari 2020 23:46 schreef I het volgende:
[..]
Da's het ideale aan NPO Start, RTL XL, en Netflix.
Er is nu een vrouw aan het woord die haar drugsdealende vriend uit het raam op de 25e verdieping heeft geduwd. Ik kijk dus nog steeds, dus het is interessant genoegquote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 23:46 schreef I het volgende:
[..]
Da's het ideale aan NPO Start, RTL XL, en Netflix.
Zo ongeduldig ben ik niquote:Op zondag 2 februari 2020 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is nu doorgezapt naar een tattoo programma op MTV. Maar ja, je kunt al voorspellen dat die al doorgezapt is voordat de eerste tattoo gezet is.
Klinkt als een prima voorjaarsschoonmaakquote:Op zondag 2 februari 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is nu een vrouw aan het woord die haar drugsdealende vriend uit het raam op de 25e verdieping heeft geduwd. Ik kijk dus nog steeds, dus het is interessant genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |